Tunnusta tässä jotain
Mulla oli monta vuotta suhde naimisissa olevaan lestadiolaiseen mieheen.
Kommentit (187)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:23"]Olen saanut kerran elämässäni rahaa seksistä. Olen varsin nätti ja nuorikin ja kaikinpuolin ihan "normaali". Maksumies oli parisuhteessa oleva, minua hivenen nuorempi isähenkilö. Oli ihan ok mukavaa. Kokeilunhalusta. Yksi ystävä tietää ja nykyiselle miehelle olen kännissä kertonut, en tiedä muistaako.
[/quote]
Ja siis itse olin sinkku tuolloin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:06"]Otan valtavat määrän pyykinpesupulveria omiin leikkeihini ja harrastukseeni. Suosikkijauheeni on hajusteeton omo, jota ostan viikottain ison muutaman kilon laatikon. Siitä sitten otan kämmenellisen jauhetta, kastelen sen ja pyöritän jauheesta noin golfpallon kokoisia palloja ja laitan ne peilikaappiin kuivumaan. Koko kaappi on varattu pesuainepalloilleni. Kuivuttaan murennan pallon käsissäni ja kastelen sen ja pesen siinä käteni. Se tunne, tuoksu ja näkö on taivaallinen, enkä osaa kuvailla sitä tyydytystä minkä tästä kaikesta saan. Olen polttanut tupakkaa, juonut kahvia jne mutta mikään ei ole koukuttanut enemmän kuin tämä. Kaupassa en voi kävellä pesuainehyllyn ohi ostamatta aina yhtä omoa. Kaadan omot valtaviin kannellisiin laatikoihin ja sieltä sitä lusikoin leikkeihini. Tarjoustalossa myydään myös erästä herkullista hajustettua omoa, tuoksu on mieto ja koukuttava. Se ei sovellu pallojen tekoon koska kovettuu liiaksi eikä sitä saa murennettua. Tätä käsittelen niin, että kaadan mitallisen tai kaksi vettä suoraan pesuaineen sekaan ja se siellä yön aikana kuivuu isoksi lastuksi jota sitten saa murennettua ja käytettyä käsien pesuun. Tätä kaikkea kirjoittaessani kurkussani on palalanen ja tunnen levottomuutta koska haluaisin vaan mennä kylppäriin koskettelemaan pesupulvereitani. Tämä harrastus vie vaan ikävän paljon rahaa, aikaa ja tilaa kun pitää piilottaa vierailta isot pesuainelaatikkoni.
[/quote]
Herranjestas. Nyt järkyttää. Mä olisin voinu sanoa ton kaiken paitsi saippuamassasta. Mä rakastan sitä, mä rakastan sen tunnetta. Tuoksuja.. Ostan tokmannilta käsisaippuoita mitä muotoilen lämpimässä vedessä ja sitten annan kuivua :"D Muotoilen mitä vaan, kirahveja yms..
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:06"]Otan valtavat määrän pyykinpesupulveria omiin leikkeihini ja harrastukseeni. Suosikkijauheeni on hajusteeton omo, jota ostan viikottain ison muutaman kilon laatikon. Siitä sitten otan kämmenellisen jauhetta, kastelen sen ja pyöritän jauheesta noin golfpallon kokoisia palloja ja laitan ne peilikaappiin kuivumaan. Koko kaappi on varattu pesuainepalloilleni. Kuivuttaan murennan pallon käsissäni ja kastelen sen ja pesen siinä käteni. Se tunne, tuoksu ja näkö on taivaallinen, enkä osaa kuvailla sitä tyydytystä minkä tästä kaikesta saan. Olen polttanut tupakkaa, juonut kahvia jne mutta mikään ei ole koukuttanut enemmän kuin tämä. Kaupassa en voi kävellä pesuainehyllyn ohi ostamatta aina yhtä omoa. Kaadan omot valtaviin kannellisiin laatikoihin ja sieltä sitä lusikoin leikkeihini. Tarjoustalossa myydään myös erästä herkullista hajustettua omoa, tuoksu on mieto ja koukuttava. Se ei sovellu pallojen tekoon koska kovettuu liiaksi eikä sitä saa murennettua. Tätä käsittelen niin, että kaadan mitallisen tai kaksi vettä suoraan pesuaineen sekaan ja se siellä yön aikana kuivuu isoksi lastuksi jota sitten saa murennettua ja käytettyä käsien pesuun. Tätä kaikkea kirjoittaessani kurkussani on palalanen ja tunnen levottomuutta koska haluaisin vaan mennä kylppäriin koskettelemaan pesupulvereitani. Tämä harrastus vie vaan ikävän paljon rahaa, aikaa ja tilaa kun pitää piilottaa vierailta isot pesuainelaatikkoni.
[/quote]
Herranjestas. Nyt järkyttää. Mä olisin voinu sanoa ton kaiken paitsi saippuamassasta. Mä rakastan sitä, mä rakastan sen tunnetta. Tuoksuja.. Ostan tokmannilta käsisaippuoita mitä muotoilen lämpimässä vedessä ja sitten annan kuivua :"D Muotoilen mitä vaan, kirahveja yms..
[/quote]
Mä meinasin tulla valittamaan siitä kuinka helposti ihastun uusiin ihmisiin mutta taidan antaa olla... aika taitava oot. Kirahveja ja kaikkee.
Olen 20-vuotias neitsyt ja pelkään ihan hirveästi että en koskaan uskalla harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Ajatus seksistä on mielestäni enemmän huvittava kuin innostava, pelkään että remahtaisin hillittömään nauruun kun se ajatus että olisin joskus sellaisessa jenkkileffojen kiihkoisassa nylkytystilassa vaan on niin korni. Suurin ahdistus on miehen sukupuolielimet. Pelkään peniksiä enkä halua nähdä enkä koskea niitä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:23"]
Olen A-seksuaali. En tunne himoa miehiin en naisiinkaan. En ymmärrä kaksimielisiä vihjailua enkä sellaista huumoria. Olen yrittänyt nuorempana seksiä miehen ja myöhemmin naisen kanssa mutta se tuntui kummallakin kerralla nololta kun en tunne mitään kiihoittumista ja toinen läähättää siinä vieressä. Koin suhteessa ollessani syyllisyyttä tästä.
Jos haluttomuutesi ei häiritse itseäsi, niin eikö kaikki ole silloin o.k? Jos taas koet sen haittaavan ihmissuhteitasi, niin kehoittaisin hakemaan apua.
[/quote]
Pelkään jääväni kokonaan yksin, minkä takia saatan epätoivoisesti tapailla sellaisiakin miehiä jotka eivät oikeasti kiinnostaisi tippaakaan. En osaa/halua olla sinkku.
Olen lassukka ja turhautunut naisiin.
En kykene ihastumaan muihin kun kuvitteellisiin hahmoihin tai julkkiksiin. Kai mulla on alitajusesti kriteerit liian korkeella ja jonkin sortin sitoutumiskammo...
Mulla monta vuotta suhde siihen samaan mieheen. Samaan aikaan.
Olen edelleen hyvin ihastunut mieheen, jolle sanoin etten ole enää ihastunut.
Olen tehnyt syntiä ajatuksin ja teoin. Olen rikkonut Jumalan hyvää tahtoa vastaan.
Olen tänään syönyt koko levyn suklaata. Ja eilen. Ja toissa päivänä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:06"]Otan valtavat määrän pyykinpesupulveria omiin leikkeihini ja harrastukseeni. Suosikkijauheeni on hajusteeton omo, jota ostan viikottain ison muutaman kilon laatikon. Siitä sitten otan kämmenellisen jauhetta, kastelen sen ja pyöritän jauheesta noin golfpallon kokoisia palloja ja laitan ne peilikaappiin kuivumaan. Koko kaappi on varattu pesuainepalloilleni. Kuivuttaan murennan pallon käsissäni ja kastelen sen ja pesen siinä käteni. Se tunne, tuoksu ja näkö on taivaallinen, enkä osaa kuvailla sitä tyydytystä minkä tästä kaikesta saan. Olen polttanut tupakkaa, juonut kahvia jne mutta mikään ei ole koukuttanut enemmän kuin tämä. Kaupassa en voi kävellä pesuainehyllyn ohi ostamatta aina yhtä omoa. Kaadan omot valtaviin kannellisiin laatikoihin ja sieltä sitä lusikoin leikkeihini. Tarjoustalossa myydään myös erästä herkullista hajustettua omoa, tuoksu on mieto ja koukuttava. Se ei sovellu pallojen tekoon koska kovettuu liiaksi eikä sitä saa murennettua. Tätä käsittelen niin, että kaadan mitallisen tai kaksi vettä suoraan pesuaineen sekaan ja se siellä yön aikana kuivuu isoksi lastuksi jota sitten saa murennettua ja käytettyä käsien pesuun. Tätä kaikkea kirjoittaessani kurkussani on palalanen ja tunnen levottomuutta koska haluaisin vaan mennä kylppäriin koskettelemaan pesupulvereitani. Tämä harrastus vie vaan ikävän paljon rahaa, aikaa ja tilaa kun pitää piilottaa vierailta isot pesuainelaatikkoni.
[/quote]
[/quote]
Ihanaa, kohtalotoveri! Niissä saippuoissa ja pesuaineissa on varmasti jotain huumeisiin verrattavia ainesosia jotka koukuttavat ja antavat niitä tyydytyksen tunteita. :)
-omohullu
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:06"]Otan valtavat määrän pyykinpesupulveria omiin leikkeihini ja harrastukseeni. Suosikkijauheeni on hajusteeton omo, jota ostan viikottain ison muutaman kilon laatikon. Siitä sitten otan kämmenellisen jauhetta, kastelen sen ja pyöritän jauheesta noin golfpallon kokoisia palloja ja laitan ne peilikaappiin kuivumaan. Koko kaappi on varattu pesuainepalloilleni. Kuivuttaan murennan pallon käsissäni ja kastelen sen ja pesen siinä käteni. Se tunne, tuoksu ja näkö on taivaallinen, enkä osaa kuvailla sitä tyydytystä minkä tästä kaikesta saan. Olen polttanut tupakkaa, juonut kahvia jne mutta mikään ei ole koukuttanut enemmän kuin tämä. Kaupassa en voi kävellä pesuainehyllyn ohi ostamatta aina yhtä omoa. Kaadan omot valtaviin kannellisiin laatikoihin ja sieltä sitä lusikoin leikkeihini. Tarjoustalossa myydään myös erästä herkullista hajustettua omoa, tuoksu on mieto ja koukuttava. Se ei sovellu pallojen tekoon koska kovettuu liiaksi eikä sitä saa murennettua. Tätä käsittelen niin, että kaadan mitallisen tai kaksi vettä suoraan pesuaineen sekaan ja se siellä yön aikana kuivuu isoksi lastuksi jota sitten saa murennettua ja käytettyä käsien pesuun. Tätä kaikkea kirjoittaessani kurkussani on palalanen ja tunnen levottomuutta koska haluaisin vaan mennä kylppäriin koskettelemaan pesupulvereitani. Tämä harrastus vie vaan ikävän paljon rahaa, aikaa ja tilaa kun pitää piilottaa vierailta isot pesuainelaatikkoni. [/quote] Oletko kysellyt pesuaine- edustajan hommia? Joku reissuhomma? Saisit olla hotellihuoneessa, vain sinä ja Omo... [/quote] Olen kieltämättä miettinyt että millä ilveellä pääsisin työskentelemään omolle tai yleensäkin pesuaineiden parissa. Ja tosiaan tiedän mitä zeoliittiä sisältävät aineet tekevät pyykille, omat vaatteeni pesen vain nestemäisellä neutralilla, näitä rakkaita jauheitani tuhlaan vain omiin huvituksiini. -omohullu
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:01"]Heräsin aamulla omaan pieruuni
[/quote]
Tästä tuli mieleeni, että uudehkossa suhteessani ollessani heräsin yksi yö ja kamalasti pieretti. Töräytin oikein kunnolla kun ajattelin että mies nukkuu ja kun niin väänsi. Aiemmin olen vähän paheksunut miehen hajustelua. No mies sitten aamulla hirmu pahoitellen, että heräsi OMAAN ihan kamalaan pieruunsa. En jotenkin saanut sanottua että se tais olla MUN. Teeskentelin, etten ole koko pierusta ollut tietoinen lainkaan..