Tunnusta tässä jotain
Mulla oli monta vuotta suhde naimisissa olevaan lestadiolaiseen mieheen.
Kommentit (187)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:01"]Aloitin munsalan kansallispuku-ketjun.
[/quote]
<3
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:31"]Haluan harrastaa seksiä naisen kanssa vaikka olen kai tavallaan heteronainen. Haluan kokeilla!!
[/quote]
Tavallaan olet bi.
Kerran lapsena pitelin koiraani sylissäni selällään tai siis sillä tavalla istuen sellaisessa lasten uima-altaassa. En nähnyt tässä mitään pahaa, mutta nyt jälkikäteen pelottaa, että olisin tehnyt jotain vielä typerämpää.
Minulla on kaksi perhettä jotka eivät tiedä toisistaan.
En tiedä rakastanko miestäni enää.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:51"]
Olen ihan rakastunut työkaveriin. Tää on ihan hullua. Jos meistä oikeasti joskus jotain tulee ja tunne on molemmin puolinen ei missään ole järkeä ja kaikki tuntuu silti olevan juuri oikein kohdallaan. Niin sen elämän olisi pitänyt mennäkin, jos me vielä joskus yhdessä ollaan. Oon niin onnellinen kun katsomme toisiamme silmiin vaikka koko tästä "ehkä jostain" ei ole puuttu ollenkaan. Miten joku ihminen voikin olla niin oikein tuntuinen itselle?
[/quote]
Kysyn itseltäni joka päivä, että tuleeko minua kaduttamaan tulevaisuudessa, jos en asialle mitään tee. Pyrin pohtimaan asiaa kaikkien kannalta ja mikään lopputulos ei ole ns. täydellinen. Jos tälläistä yhteyttä kokee, pitääkö siihen tarttua? Vai annanko vain ajan näyttää? Joka tapauksessa elämäni on mennyt ihan uusiksi osittain tämän seurauksena ja parempaan suuntaan :)
[/quote]
Onko hän / oletko sinä varattu? Vai mikä estää etenemästä?
Itsekin mietin samansuuntaisia usein, mutta olemme varattuja... ja siksi mikään lopputulos ei ole täydellinen... :-/
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:06"]
Otan valtavat määrän pyykinpesupulveria omiin leikkeihini ja harrastukseeni. Suosikkijauheeni on hajusteeton omo, jota ostan viikottain ison muutaman kilon laatikon. Siitä sitten otan kämmenellisen jauhetta, kastelen sen ja pyöritän jauheesta noin golfpallon kokoisia palloja ja laitan ne peilikaappiin kuivumaan. Koko kaappi on varattu pesuainepalloilleni. Kuivuttaan murennan pallon käsissäni ja kastelen sen ja pesen siinä käteni. Se tunne, tuoksu ja näkö on taivaallinen, enkä osaa kuvailla sitä tyydytystä minkä tästä kaikesta saan. Olen polttanut tupakkaa, juonut kahvia jne mutta mikään ei ole koukuttanut enemmän kuin tämä. Kaupassa en voi kävellä pesuainehyllyn ohi ostamatta aina yhtä omoa. Kaadan omot valtaviin kannellisiin laatikoihin ja sieltä sitä lusikoin leikkeihini. Tarjoustalossa myydään myös erästä herkullista hajustettua omoa, tuoksu on mieto ja koukuttava. Se ei sovellu pallojen tekoon koska kovettuu liiaksi eikä sitä saa murennettua. Tätä käsittelen niin, että kaadan mitallisen tai kaksi vettä suoraan pesuaineen sekaan ja se siellä yön aikana kuivuu isoksi lastuksi jota sitten saa murennettua ja käytettyä käsien pesuun. Tätä kaikkea kirjoittaessani kurkussani on palalanen ja tunnen levottomuutta koska haluaisin vaan mennä kylppäriin koskettelemaan pesupulvereitani. Tämä harrastus vie vaan ikävän paljon rahaa, aikaa ja tilaa kun pitää piilottaa vierailta isot pesuainelaatikkoni.
[/quote]
Wou....
[/quote]
4D-settiä :D
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:58"]Olen kasvattanut budia menestyksellä omaan käyttöön.
[/quote]
Kiasman hoodeilla :)?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:01"]
Onko hän / oletko sinä varattu? Vai mikä estää etenemästä?
Itsekin mietin samansuuntaisia usein, mutta olemme varattuja... ja siksi mikään lopputulos ei ole täydellinen... :-/
[/quote]
Olimme molemmat naimisissa tahoillamme, kun tapasimme ja tämä työkaveri luulee varmaan edelleen, että molemmat olemme tahoillamme varattuja. Itse en ole enää naimisissa. Mutta ero ei johtunut tästä työkaverista suoranaisesti.
[/quote]
Jos olisin ihastuksesi kohde, toivoisin että tulisit puhumaan asiasta. Mikään ei ole niin ikävää kuin pitää sisällään tuollaista. Tietenkin jos tunteet eivät kohtaa, siitä seuraa pientä noloutta, mutta kyllä sen aikuiset kestää. Ennemmin niin kuin että joudut miettimään lopun elämääsi "...entä jos...".
Rakastuin jo päiväkodissa... ja tämä ihminen on vieläkin ainut rakkauteni ♥
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:06"]Otan valtavat määrän pyykinpesupulveria omiin leikkeihini ja harrastukseeni. Suosikkijauheeni on hajusteeton omo, jota ostan viikottain ison muutaman kilon laatikon. Siitä sitten otan kämmenellisen jauhetta, kastelen sen ja pyöritän jauheesta noin golfpallon kokoisia palloja ja laitan ne peilikaappiin kuivumaan. Koko kaappi on varattu pesuainepalloilleni. Kuivuttaan murennan pallon käsissäni ja kastelen sen ja pesen siinä käteni. Se tunne, tuoksu ja näkö on taivaallinen, enkä osaa kuvailla sitä tyydytystä minkä tästä kaikesta saan. Olen polttanut tupakkaa, juonut kahvia jne mutta mikään ei ole koukuttanut enemmän kuin tämä. Kaupassa en voi kävellä pesuainehyllyn ohi ostamatta aina yhtä omoa. Kaadan omot valtaviin kannellisiin laatikoihin ja sieltä sitä lusikoin leikkeihini. Tarjoustalossa myydään myös erästä herkullista hajustettua omoa, tuoksu on mieto ja koukuttava. Se ei sovellu pallojen tekoon koska kovettuu liiaksi eikä sitä saa murennettua. Tätä käsittelen niin, että kaadan mitallisen tai kaksi vettä suoraan pesuaineen sekaan ja se siellä yön aikana kuivuu isoksi lastuksi jota sitten saa murennettua ja käytettyä käsien pesuun. Tätä kaikkea kirjoittaessani kurkussani on palalanen ja tunnen levottomuutta koska haluaisin vaan mennä kylppäriin koskettelemaan pesupulvereitani. Tämä harrastus vie vaan ikävän paljon rahaa, aikaa ja tilaa kun pitää piilottaa vierailta isot pesuainelaatikkoni.
[/quote]
Oletko kysellyt pesuaine- edustajan hommia? Joku reissuhomma? Saisit olla hotellihuoneessa, vain sinä ja Omo...
minulla on jatkuvia ilmavaivoja. piereskelen siis päivät pitkät.
Olen kerran lukenut mieheni Facebook-viestejä, ja löysin juuri sitä mitä pelkäsinkin löytäväni. En kuitenkaan voinut ottaa asiaa esille, sillä en pystynyt tunnustamaan käyneeni hänen koneellaan...
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:51"]Olen nainut serkkutyttöä. Molemmat halusi sitä. Ja hyvää teki.
[/quote]
Eipä tässä oo mitään ihmeellistä, Suomen lain mukaan saat mennä vaikka naimisiin kyseisen serkkutytön kanssa. Antakaa siis mennä vaan!
haluaisin panna varattua ystävääni.
Seurustelen, mutta olen toivottoman ihastunut toiseen. Enkä tule edes tapaamaan tätä toista enää ikinä, asutaan eri maissa, mutta ikävöin häntä silti.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:58"]Olen kasvattanut budia menestyksellä omaan käyttöön.
[/quote]
Kiasman hoodeilla :)?
[/quote]
pohjois suomessa
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:54"]
Mä otan sut ittelleni vielä jonain päivänä.. Kyl mä sut saan..
Kunhan opit luottamaan ja näkemään ettet parempaakumppania löydä. Sut mä pitäisin helvetin onnellisena, aina!
[/quote]
Oon kyl mielummin kokonaan sitten ilman, jos en kerran parempaa löydä :)
Olen saanut kerran elämässäni rahaa seksistä. Olen varsin nätti ja nuorikin ja kaikinpuolin ihan "normaali". Maksumies oli parisuhteessa oleva, minua hivenen nuorempi isähenkilö. Oli ihan ok mukavaa. Kokeilunhalusta. Yksi ystävä tietää ja nykyiselle miehelle olen kännissä kertonut, en tiedä muistaako.
Olen seksihullu.
Naimisissa ollessani seksi oli silloinkin kivaa ja sitä oli paljon, mutta eron jälkeen mulla on ollut kymmeniä miehiä. Kaikki ns. fuckbuddyja, eli ei sotketa tunteita tähän, vaikka hyviä kavereita osa noista onkin. suurin osa on ollut todella hyviä rakastajia, olen päässyt kokeilemaan huikeita juttuja. Nytkin olen ollut kaksi viikkoa kesälomalla, ja lapsi on treenileirillä, joten mulla on ollut aikaa naiskennella. Parhaimmillaan aamulla yksi, päivällä toinen ja yöksi tulee kolmas. Kaikki tietävät etteivät ole ainoita, ja kumia käytetään.
Miesjoukkoon mahtuu niin nuoria, vanhoja, varattuja kuin vapaitakin. en koe huonoa omatuntoa, ei voi mitään, tuolla nettipalstoilla kuitenkin suurin osa on varattuja.
paras miehistäni tulee taas tänään. naimisissa on, minua muutaman vuoden nuorempi ja kalu kuin hevosella. Ei se kalun koko tosiaan merkitse kaikkea, mutta tämä on niin taitava ja minulle sopiva, että saan ensimmäisen orgasmin jo kun mies tulee ovesta sisään ja katsoo silmiin. tämän kanssa ejakuloin niin, että seinille saakka lentää, joskus orkut ei meinaa loppua millään. Kun hän laukeaa, odotamme noin 15-30 minuutia ja sitten uudestaan. käsittämätöntä miten kaksi ihmistä voi seksuaalisesti sopia toisilleen.
N41