Tunnusta tässä jotain
Mulla oli monta vuotta suhde naimisissa olevaan lestadiolaiseen mieheen.
Kommentit (187)
Olen ihastunut perheelliseen työkaveriini, en kuitenkaan perheellisenä tee mitään. Ehkä hän huomaa että hakeudun hänen seuraansa ja olen suu messingillä. Olo on samalla onnellinen ja vaivautunut. Odotan että hän saisi muualta työpaikan tai itse haen muualle.
Mikä on tämän herra ''A'':n nimen viimeinen kirjain? :P
t. A
Äiti kertoi vähän aikaa sitten tupakoineensa kun odotti minua. Sitten aloin saada fläsäreitä lapsuudesta, muistin paljon tilanteita joissa olen esimerkiksi huudellut siveettömyyksiä tourettemaisesti alakouluikäisenä luokassa, ruokalassa ynnä muualla, ja ne nöyryytyksen tunteet, kun minut on eristetty jonnekin piiloon katseilta sekoiluni takia, esim. opettajainhuoneeseen. Olen aina ollut matemaattisesti täysin kyvytön ja hahmotus on todella heikkoa, ynnä muuta tällaista oppimisongelmaa pienemmin ja isommin. Näiden muistojen myötä tulin jotenkin aivan vitun vihaiseksi siitä, että raskausajan tupakointi on todennäköisesti vaikuttanut aivokapasiteettini jotenkin, tämä jotenkin kolautti identiteettiäni ja itsetuntoani ja olen ollut nyt sen pari viikkoa ihan varma, että olen jotenkin kehitysvammainen enkä vain tajua sitä itse. Ahdistaa niin paljon.
Toivon saavani huomenna sairaslomaa lääkäriltä.
Panettaa mutta en pysty enää harrastaa irtosuhteita. Pystyin ennen edellistä suhdetta.
Se "Tietovuoto" töissä oli mun vika! Luovutin tietoa toiselle tallille ja tein vielä rahakkaan sopimuksen kyseisen tallin kanssa.
A, haluan sulta taas pian kullia.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:51"]Olen nainut serkkutyttöä. Molemmat halusi sitä. Ja hyvää teki.
[/quote]
Tunnenkohan mä sun serkun. Vai onko Suomessa oikeasti useampiakin serkunnussijoita.. HYI YÄK.
Tiedän puolisoni huoraavan pitkin kyliä mutten tee asialle mitään vaan odotan että jää kiinni ihan itse.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:50"]
Tiedän puolisoni huoraavan pitkin kyliä mutten tee asialle mitään vaan odotan että jää kiinni ihan itse.
[/quote]
Miten jää kiinni ihan itse? Odotatko, että miehesi tulee kertomaan sinulle vai mitä tarkoitat?
Stalkkaan miehen facebookkia säännöllisesti. Käyn katsomassa viestit ja hakuhistorian. Välillä olen löytänyt aika mehukkaitakin juttuja...
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:50"]
[/quote]
Miten jää kiinni ihan itse? Odotatko, että miehesi tulee kertomaan sinulle vai mitä tarkoitat?
[/quote]
No eiköhän salailu ja varomattomuus kasva mitä "turvallisemmaksi" olonsa tuntee = tekee jotain typeriä virheitä ja täten jää kiinni. Joko rysän päältä tai sitten muuten.
Onhan noita tapoja.
Otan valtavat määrän pyykinpesupulveria omiin leikkeihini ja harrastukseeni. Suosikkijauheeni on hajusteeton omo, jota ostan viikottain ison muutaman kilon laatikon. Siitä sitten otan kämmenellisen jauhetta, kastelen sen ja pyöritän jauheesta noin golfpallon kokoisia palloja ja laitan ne peilikaappiin kuivumaan. Koko kaappi on varattu pesuainepalloilleni. Kuivuttaan murennan pallon käsissäni ja kastelen sen ja pesen siinä käteni. Se tunne, tuoksu ja näkö on taivaallinen, enkä osaa kuvailla sitä tyydytystä minkä tästä kaikesta saan. Olen polttanut tupakkaa, juonut kahvia jne mutta mikään ei ole koukuttanut enemmän kuin tämä. Kaupassa en voi kävellä pesuainehyllyn ohi ostamatta aina yhtä omoa. Kaadan omot valtaviin kannellisiin laatikoihin ja sieltä sitä lusikoin leikkeihini. Tarjoustalossa myydään myös erästä herkullista hajustettua omoa, tuoksu on mieto ja koukuttava. Se ei sovellu pallojen tekoon koska kovettuu liiaksi eikä sitä saa murennettua. Tätä käsittelen niin, että kaadan mitallisen tai kaksi vettä suoraan pesuaineen sekaan ja se siellä yön aikana kuivuu isoksi lastuksi jota sitten saa murennettua ja käytettyä käsien pesuun. Tätä kaikkea kirjoittaessani kurkussani on palalanen ja tunnen levottomuutta koska haluaisin vaan mennä kylppäriin koskettelemaan pesupulvereitani. Tämä harrastus vie vaan ikävän paljon rahaa, aikaa ja tilaa kun pitää piilottaa vierailta isot pesuainelaatikkoni.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:06"]
Otan valtavat määrän pyykinpesupulveria omiin leikkeihini ja harrastukseeni. Suosikkijauheeni on hajusteeton omo, jota ostan viikottain ison muutaman kilon laatikon. Siitä sitten otan kämmenellisen jauhetta, kastelen sen ja pyöritän jauheesta noin golfpallon kokoisia palloja ja laitan ne peilikaappiin kuivumaan. Koko kaappi on varattu pesuainepalloilleni. Kuivuttaan murennan pallon käsissäni ja kastelen sen ja pesen siinä käteni. Se tunne, tuoksu ja näkö on taivaallinen, enkä osaa kuvailla sitä tyydytystä minkä tästä kaikesta saan. Olen polttanut tupakkaa, juonut kahvia jne mutta mikään ei ole koukuttanut enemmän kuin tämä. Kaupassa en voi kävellä pesuainehyllyn ohi ostamatta aina yhtä omoa. Kaadan omot valtaviin kannellisiin laatikoihin ja sieltä sitä lusikoin leikkeihini. Tarjoustalossa myydään myös erästä herkullista hajustettua omoa, tuoksu on mieto ja koukuttava. Se ei sovellu pallojen tekoon koska kovettuu liiaksi eikä sitä saa murennettua. Tätä käsittelen niin, että kaadan mitallisen tai kaksi vettä suoraan pesuaineen sekaan ja se siellä yön aikana kuivuu isoksi lastuksi jota sitten saa murennettua ja käytettyä käsien pesuun. Tätä kaikkea kirjoittaessani kurkussani on palalanen ja tunnen levottomuutta koska haluaisin vaan mennä kylppäriin koskettelemaan pesupulvereitani. Tämä harrastus vie vaan ikävän paljon rahaa, aikaa ja tilaa kun pitää piilottaa vierailta isot pesuainelaatikkoni.
[/quote]
Wou....
Minulla on syöpä enkä ole kertonut aviopuolisolleni.
Juon joka päivä alkoholia. En osaa lopettaa. En kuitenkaan juo itseäni täysin humalaan, vaan olen vähän pienessä hiprakassa koko ajan. Ehkä se johtuu siitä, että mulla ei oo oikeita frendejä.
N34
Inhoan lapseni kaveria. Miten voi 6-vuotias ollakin jo niin ärsyttävä?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:51"]
Olen ihan rakastunut työkaveriin. Tää on ihan hullua. Jos meistä oikeasti joskus jotain tulee ja tunne on molemmin puolinen ei missään ole järkeä ja kaikki tuntuu silti olevan juuri oikein kohdallaan. Niin sen elämän olisi pitänyt mennäkin, jos me vielä joskus yhdessä ollaan. Oon niin onnellinen kun katsomme toisiamme silmiin vaikka koko tästä "ehkä jostain" ei ole puuttu ollenkaan. Miten joku ihminen voikin olla niin oikein tuntuinen itselle?
[/quote]
Kysyn itseltäni joka päivä, että tuleeko minua kaduttamaan tulevaisuudessa, jos en asialle mitään tee. Pyrin pohtimaan asiaa kaikkien kannalta ja mikään lopputulos ei ole ns. täydellinen. Jos tälläistä yhteyttä kokee, pitääkö siihen tarttua? Vai annanko vain ajan näyttää? Joka tapauksessa elämäni on mennyt ihan uusiksi osittain tämän seurauksena ja parempaan suuntaan :)
[/quote]
Onko hän / oletko sinä varattu? Vai mikä estää etenemästä?
Itsekin mietin samansuuntaisia usein, mutta olemme varattuja... ja siksi mikään lopputulos ei ole täydellinen... :-/
[/quote]
Olimme molemmat naimisissa tahoillamme, kun tapasimme ja tämä työkaveri luulee varmaan edelleen, että molemmat olemme tahoillamme varattuja. Itse en ole enää naimisissa. Mutta ero ei johtunut tästä työkaverista suoranaisesti.
Haluan harrastaa seksiä naisen kanssa vaikka olen kai tavallaan heteronainen. Haluan kokeilla!!
En rakasta miestäni enää, ja olen tappavan ihastunut toiseen.