Olen raskaana, mies latasi tinderin
En oikein tiedä mistä aloittaa.. meillä oli mieheni kanssa joku aika sitten kamala riita, jonka seurauksena asiat kärjistyivät niin, että rikoin hänen omaisuuttaan. En tiedä mikä minuun tuli, mutta sain niin kamalan raivokohtauksen, että rikoin mm. hänen läppärinsä. Olen raskaana ja miettinyt, että mahdollisesti hormonitoimintani on niin sekaisin, että napsahdin. Normaalisti en ikinä tekisi niin. Riidan jälkeen ilmoitin muuttavani pois asunnostamme ja tekeväni abortin. Olimme erossa noin viikon, jonka jälkeen tapasimme. Tänä aikana mies oli ladannut tinderin ja puhunut muille naisille facebookissa.
Nyt olemme sopineet riitamme ja mies on (omasta tahdostaan) poistanut tinderin sekä facebookin. Olemme keskustelleet asiasta ja hän on itkenyt ja vakuuttanut, että latasi sovelluksen vain sen takia, että tein mitä tein ja ilmoitin eroavani hänestä ja tekeväni abortin.
Olen kuitenkin jatkuvasti huolissani voiko tälläiseen mieheen enää luottaa. Kuka lataa tinderin, kun avopuoliso on raskaana?
Mitä mieltä te olette?
Ps. Anteeksi lyhennetty versio, mutta koko stoorin kirjoittamiseen olisi mennyt ikuisuus.
Kommentit (102)
Onneksi miestäsi ja tulevaa lastasi ei loukkaa että uhkailet abortilla. Vieläkin minäminä ajattelu.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:20"]Älä välitä ap näistä. Sun pitää joko hyväksyä miehesi sellaisena kuin se on tai tehdä ongelmalle jotain. [/quote] Kiitos. Yritän olla välittämättä, vaikka kyllä näö jotkut kommentit loukkaakin. :/ Ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:20"]Älä välitä ap näistä. Sun pitää joko hyväksyä miehesi sellaisena kuin se on tai tehdä ongelmalle jotain.
[/quote]
Kiitos. Yritän olla välittämättä, vaikka kyllä näö jotkut kommentit loukkaakin. :/ Ap