Miksi se näyttää naisten mielestä tyhmältä jos mies on naista lyhyempi muttei se jos mies on 30cm+ naista pidempi?
Te näytätte ihan pikku lapsilta sellaisen miehen vieressä!!!
Kommentit (94)
Tuo on täyttä totta. Joskus näkee pareja joista tulee heti mieleen että onpa sopusuhtainen pari ulkoisesti. Sitten on näitä joissa nainen on miehen napaan asti, mutta eipähän lapset ainakaan sitten kasva liian pitkiksi. Varsinkin moni pitkä nainen kärsii pituudestaan.
se on biolooginen juttu. Pitkä mies kuvastaa maskuliinisuutta
Mä en pidä pitkistä miehistä. N. 170cm on sopiva.
Aivoni asettaa pidemmälle automaattisesti miehen roolin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on täyttä totta. Joskus näkee pareja joista tulee heti mieleen että onpa sopusuhtainen pari ulkoisesti. Sitten on näitä joissa nainen on miehen napaan asti, mutta eipähän lapset ainakaan sitten kasva liian pitkiksi. Varsinkin moni pitkä nainen kärsii pituudestaan.
On se vaan niin että ei se tämä 'iso' pituusero tee sitä tosiseikkaa että ihmiset voivat sanoa, että onpas kaunis, nätti tai sopusuhtanen tai yhteensopiva pari. Siihen vaikuttaa muut seikat ja luulisin esim että ulkonäöt ovat muuten sopivia ja ehkä jotain samankaltaisuutta tms. Ihan turhaan ihmiset takertuu nimenomaan tähän pituuteen. Totta että näitä on... yli 190 senttiset miehetkin hakeutuu todella jopa epätavallisten lyhyiden naisten seuraan. Luultavasti luonto hakee jotain tasapainoakin eikä se ole tarkoitus että jälkeläisistä tulee jättiläisiä ja ihmiskunnan pituus nousee jonnekin 2-metrisiksi. Se ei todellakaan ole toivottavaa vaikka siitä ei puhuta ja 'kaikki' hakeutuu yhä pidempien seuraan ja sorsii lyhyitä. Sitten on sukuja joissa on sekä pieniä että pitkiä ihmisiä. Saattavat olla jopa noita kaikkein elinvoimaisimpia ja sitten erilaiset ominaisuudet alkaa kukoistaa riippuen elinolosuhteista. Esim pienet ihmiset sopivat aikoihin jolloin on nälänhätää... he eivät kärsi nälästä samalla tavalla kuin suuret... laihat naiset eivät raskaudu helpolla ja jos ravintoa ei ole niin miten käy vauvan imettämisen etc etc... ihan turhaa sorsitte pienikokoisia ihmisiä...
Minä kerron sen sulle.itsevarmuus epävarmuus,kusipää ,itserakas..lista ei lopu jos et itse lopeta sitä.Mitalla ei ole väliä jos kaksi ihmistä kohtaa ja se on heidän mielestä ok.miksi kysyt tyhjän päiväistä sitä itteä?
Miehet on keskimäärin pidempiä kuin naiset.
Onko ap tosissaan?
Minsta on suloisen näköistä jos mies on naista lyhyempi. Ja myös se että mies on naista paljon pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aivan se ja sama, miltä mä ja kumppanini ulkopuolisen silmään näytetään.
Niin, kunhan se mies vaan ei ole naista lyhyempi, niin kaikki on ok. Moni nainen tekisi mieluummin itsar in kuin seurustelisi lyhyen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun tämä palsta on teikäläisiä täynnä mutta tinderissä ei ollenkaan löydy.
Vierailija kirjoitti:
Miksei naiset sitten voi sanoa sitä vaan pitää kierreskellä kaikenlaisilla dippaduudaa verukkeilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun tämä palsta on teikäläisiä täynnä mutta tinderissä ei ollenkaan löydy.
Mä olin tinderissä mutta tympäännyin siihen.
Vierailija kirjoitti:
Sekin on jo 20 cm sinua pidempi. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma, kun kaikki eivät ole tinderissä. Kumma, kun kaikki lyhyet miehet näyttävät olevan mielenterveyspotilaita.
Vierailija kirjoitti:
Ja karvattomuus naisellisuutta.
Minsta on suloisen näköistä jos mies on naista lyhyempi. Ja myös se että mies on naista paljon pidempi.
Sinun mielipiteesi saa meikäläiseltä arvosanan 10. kiitos....Niin kaikki ei ole sitä miltä se näyttää vaan miltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on keskimäärin pidempiä kuin naiset.
Onko ap tosissaan?
Ootko ihan sekaisin?? Ovat pidempiä keskimäärin muttei 30cm+? Varmaan keskiverto miehen ja 11v tytön pituusero on keskimäärin se 30cm. Mieti sitä.
Mulle on aivan se ja sama, miltä mä ja kumppanini ulkopuolisen silmään näytetään.