Olen raskaana, mies latasi tinderin
En oikein tiedä mistä aloittaa.. meillä oli mieheni kanssa joku aika sitten kamala riita, jonka seurauksena asiat kärjistyivät niin, että rikoin hänen omaisuuttaan. En tiedä mikä minuun tuli, mutta sain niin kamalan raivokohtauksen, että rikoin mm. hänen läppärinsä. Olen raskaana ja miettinyt, että mahdollisesti hormonitoimintani on niin sekaisin, että napsahdin. Normaalisti en ikinä tekisi niin. Riidan jälkeen ilmoitin muuttavani pois asunnostamme ja tekeväni abortin. Olimme erossa noin viikon, jonka jälkeen tapasimme. Tänä aikana mies oli ladannut tinderin ja puhunut muille naisille facebookissa.
Nyt olemme sopineet riitamme ja mies on (omasta tahdostaan) poistanut tinderin sekä facebookin. Olemme keskustelleet asiasta ja hän on itkenyt ja vakuuttanut, että latasi sovelluksen vain sen takia, että tein mitä tein ja ilmoitin eroavani hänestä ja tekeväni abortin.
Olen kuitenkin jatkuvasti huolissani voiko tälläiseen mieheen enää luottaa. Kuka lataa tinderin, kun avopuoliso on raskaana?
Mitä mieltä te olette?
Ps. Anteeksi lyhennetty versio, mutta koko stoorin kirjoittamiseen olisi mennyt ikuisuus.
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:44"]
Tämä netissä muiden naisten kanssa keskustelu on ollut suhteessamme ongelma. Olen antanut monen monta kertaa asian anteeksi ja yrittänyt ymmärtää. Olen luvannut auttaa, jos mies haluaa minun apuani ongelman ratkaisemiseen. Olen ollut kannustava, tukeva ja yrittänyt tosissani ymmärtää. Minä en ole aggressiivinen ihminen. En ole koskaan ollut, mutta minullakin on rajani. Olen tehnyt väärin ja olen katunut asiaa syvästi. En pyolusta tekoani, yritän vain selventää miksi tämän typerän teon ja naurettavat uhkaukseni sanoin. Joskus kun katsoo liian paljon p*skaa ja pettyy, raja ylittyy ja niin kävi minulle. Minä en todellakaan tekisi aborttia tai mitään pahaa lapselleni, en ikinä. :( Ap
[/quote]
Miksi haluat poikia miehen kanssa joka taatusti tulee höylää muita muijia minkä ehtii? Veikkaan että vuoden päästä teet avausta täällä kuinka sun miehellä on toinen nainen.
[/quote]
Toivottavasti en tee. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:52"]No jos mies ei pysty lopettaa naisille kirjoittelua niin se on sun päätös pystytkö elää sen kans vai et. Mut myös miehellä on valintaa tilanteessa. Et tuonut esiin että mies olis sulle käytöksestäs vihainen. Vihaisuus olis kyl myös miehen puolelta oikeutettua. Kerroit vaan et mies itki. Ehkä se raivokohtaus pelotti.
[/quote]
Kirjoitin tosiaan aloituksessa lyhennetyn version. Olisi ehkä pitänyt kirjoittaa koko tarina, se olisi avannut tilannetta enemmän. On mies ollut minulle vihainen. Jälkeenpäin hän on itkenyt asiaa, mutta esimerkiksi läppärin rikottuani hän töni minua. Ap
Raskaana hormonitoiminta ON erilaista ja kilaritkin ovat silloin normaaleja. Rikkominen nyt on vähän liioittelua, mutta kyllä tuon kaiken voi raskauden piikkiin pistää. Anna miehelle anteeksi, hän olisi eron ja abortin jälkeen täysin vapaa etsimään seuraa eikä siinä ole mitään pahaa. Miksi hänen pitäisi jäädä odottamaan.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:55"]Kauheeta draamaa.
[/quote]
Tiedän :( -Ap
Rauhoittukaa nyt ja keskity lapseesi.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:57"]Raskaana hormonitoiminta ON erilaista ja kilaritkin ovat silloin normaaleja. Rikkominen nyt on vähän liioittelua, mutta kyllä tuon kaiken voi raskauden piikkiin pistää. Anna miehelle anteeksi, hän olisi eron ja abortin jälkeen täysin vapaa etsimään seuraa eikä siinä ole mitään pahaa. Miksi hänen pitäisi jäädä odottamaan.
[/quote]
Haluan tosissani antaa hänelle anteeksi. Minä todella rakastan häntä, koko sydämestäni. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:59"]Rauhoittukaa nyt ja keskity lapseesi.
[/quote]
Näin olen itsekin ajatellut. Ap
Olette vissiin aika nuoria? Miksi ap olet niin vihainen? Onko siihen joku syy ? Onko teillä ollut aiemmin luottamuspulaa? Täältä ei kannata kysyä neuvoja kun sut tuomitaan kuitenkin heti ...käy neuvolapsykologilla ?
Ap. Sä olet se, joka mokasit. Uhkasit abortoida miehen tulevan lapsen! Sulla ei pitäisi valittaa, jostain niin pikku asiasta kuin tinderin lataamisesta! Moni jätkä olisi jo viikossa etsinyt itselleen lohduttajan. Sun mies luuli, että menetti sut sekä SYNTYMÄTTÖMÄN LAPSENSA. Mies parka saa kaikki syyt niskoilleen. Mikä oli riidan syy, kun pistit miehen läppärin vaihtokuntoon. Mulla olisi jätkä menny samantien vaihtoon, jos mun läppärin olisi hajoittanut! Ja päälle uhkasit vielä abortilla. En paljon olisi enää miettinyt tiderin lataamisen oikeellisuutta tuollaisten hullujen temppujen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:02"]Olette vissiin aika nuoria? Miksi ap olet niin vihainen? Onko siihen joku syy ? Onko teillä ollut aiemmin luottamuspulaa? Täältä ei kannata kysyä neuvoja kun sut tuomitaan kuitenkin heti ...käy neuvolapsykologilla ?
[/quote]
On ollut riitatilanteissa. Miehelläni on tapana keskustella muille naisille aina, kun minun kanssani on vaikeaa. Keskustelin oman neuvolatädin kanssa ja hän sanoi, että ymmärtää tilanteen ja ehdotti pariterapiaa. Hän sanoi, että raskaana ollessa hormonit heittelevät ja monet naiset saattavat jälkikäteen ihmetellä omaa suhtautumistaan joihinkin tilanteisiin tai tapahtumiin. Raskaana ollessa ihminen saattaa reagoida ihan eri tavalla kuin mitä normaalisti reagoisi ja monet asiat voivat tuntua paljon pahemmilta ja saada huomattavan suuret mittakaavat. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:05"]Ap. Sä olet se, joka mokasit. Uhkasit abortoida miehen tulevan lapsen! Sulla ei pitäisi valittaa, jostain niin pikku asiasta kuin tinderin lataamisesta! Moni jätkä olisi jo viikossa etsinyt itselleen lohduttajan. Sun mies luuli, että menetti sut sekä SYNTYMÄTTÖMÄN LAPSENSA. Mies parka saa kaikki syyt niskoilleen. Mikä oli riidan syy, kun pistit miehen läppärin vaihtokuntoon. Mulla olisi jätkä menny samantien vaihtoon, jos mun läppärin olisi hajoittanut! Ja päälle uhkasit vielä abortilla. En paljon olisi enää miettinyt tiderin lataamisen oikeellisuutta tuollaisten hullujen temppujen jälkeen.
[/quote]
Lue aikaisempia viestejä, olen kirjoittanut siellä aiemmasta uskottomuudesta suhteessamme. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:47"]Hyi kamala. Jos mä olisin mies ja mun raskaanaoleva nainen ilmottaisi tekevänsä abortin, niin ottaisin kyllä eron heti. Vaikutat aika epätasapainoiselta ihmiseltä. Vaikka kuinka raivostuttais niin tollaista ei sanota.
[/quote]
Minäkin uhkasin abortilla, kun mies petti ollessani raskaana ja "aborttiaikaa" oli vielä hyvin jäljellä. Varasin ylimääräisen neuvolankin sitä varten, koska raivoissani ajattelin etten tahdo pitää lasta, jonka isä kuvottaa minua. Nykyään lapsi on jo iso, minulle maailman rakkain ja isänkin kanssa edelleen naimisissa, vaikka luottamuksen uudelleenrakentaminen kestikin. Vihaisena välillä tulee sanottua asioita mitä ei niin loppuun asti mieti, se kuuluu ihmisyyteen. Me olemme tunteellisia ja on epänormaalimpaa olla reagoimatta mitenkään ikäviin asioihin, kun näyttää tunteensa, vaikkakin sitten ylireagoiden joskus.
Jos ukkosi keskustelee muiden kanssa, keskustelujen tulee olla sellaisia, että voit katsoa ne milloin vaan. Jos ukko ei tähän suostu, pistät sen kiertoon. Etsit itsellesi fiksumman miehen. En minäkään katselisi muille naisille kirjoittelua. Olen kyllä niin vittumainen akka, että kostaisin kirjoittelemalla muille miehille. ;)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:47"]Hyi kamala. Jos mä olisin mies ja mun raskaanaoleva nainen ilmottaisi tekevänsä abortin, niin ottaisin kyllä eron heti. Vaikutat aika epätasapainoiselta ihmiseltä. Vaikka kuinka raivostuttais niin tollaista ei sanota.
[/quote]
Minäkin uhkasin abortilla, kun mies petti ollessani raskaana ja "aborttiaikaa" oli vielä hyvin jäljellä. Varasin ylimääräisen neuvolankin sitä varten, koska raivoissani ajattelin etten tahdo pitää lasta, jonka isä kuvottaa minua. Nykyään lapsi on jo iso, minulle maailman rakkain ja isänkin kanssa edelleen naimisissa, vaikka luottamuksen uudelleenrakentaminen kestikin. Vihaisena välillä tulee sanottua asioita mitä ei niin loppuun asti mieti, se kuuluu ihmisyyteen. Me olemme tunteellisia ja on epänormaalimpaa olla reagoimatta mitenkään ikäviin asioihin, kun näyttää tunteensa, vaikkakin sitten ylireagoiden joskus.
[/quote]
Mä myös ajattelin näin ja musta oli ihan kamalaa lukea täältä näitä "ravistat varmaan lastasi, kun jo nyt olet uhannut tappaa" :( Ap
Se tunne kun kaikki maailman alapeukut ei riitä.
Tuhoon tuomittu koko kuvio. Mies naisiin menevä tönijä, sinä tavaroita rikkova uhkailija. Teillä on kyllä kaikki palikat täydelliseen perheeseen, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!
Älä välitä ap näistä. Sun pitää joko hyväksyä miehesi sellaisena kuin se on tai tehdä ongelmalle jotain.
No jos mies ei pysty lopettaa naisille kirjoittelua niin se on sun päätös pystytkö elää sen kans vai et. Mut myös miehellä on valintaa tilanteessa. Et tuonut esiin että mies olis sulle käytöksestäs vihainen. Vihaisuus olis kyl myös miehen puolelta oikeutettua. Kerroit vaan et mies itki. Ehkä se raivokohtaus pelotti.