Olen raskaana, mies latasi tinderin
En oikein tiedä mistä aloittaa.. meillä oli mieheni kanssa joku aika sitten kamala riita, jonka seurauksena asiat kärjistyivät niin, että rikoin hänen omaisuuttaan. En tiedä mikä minuun tuli, mutta sain niin kamalan raivokohtauksen, että rikoin mm. hänen läppärinsä. Olen raskaana ja miettinyt, että mahdollisesti hormonitoimintani on niin sekaisin, että napsahdin. Normaalisti en ikinä tekisi niin. Riidan jälkeen ilmoitin muuttavani pois asunnostamme ja tekeväni abortin. Olimme erossa noin viikon, jonka jälkeen tapasimme. Tänä aikana mies oli ladannut tinderin ja puhunut muille naisille facebookissa.
Nyt olemme sopineet riitamme ja mies on (omasta tahdostaan) poistanut tinderin sekä facebookin. Olemme keskustelleet asiasta ja hän on itkenyt ja vakuuttanut, että latasi sovelluksen vain sen takia, että tein mitä tein ja ilmoitin eroavani hänestä ja tekeväni abortin.
Olen kuitenkin jatkuvasti huolissani voiko tälläiseen mieheen enää luottaa. Kuka lataa tinderin, kun avopuoliso on raskaana?
Mitä mieltä te olette?
Ps. Anteeksi lyhennetty versio, mutta koko stoorin kirjoittamiseen olisi mennyt ikuisuus.
Kommentit (102)
"Olen kuitenkin jatkuvasti huolissani voiko tälläiseen mieheen enää luottaa. Kuka lataa tinderin, kun avopuoliso on raskaana?"
Sinähän sanoit hänelle, että eroatte ja teet abortin. Eli et käytännössä ollut enää hänen avopuolisonsa, ja saattoi luulla että abortti on tehty jo. Ja itseltäsi voisit kysyä, että kuka raskaanaoleva avopuoliso sanoo riidan takia tekevänsä abortin? Pikkaisen isompi asia kuin joku tinderi.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:52"]Vittu sä oot sekopää. Saat kyllä luvan ostaa sille uuden läppärin. Et ole ansainnut miestäsi etkä pikku äpärääsi
[/quote]
Mitä ihmettä? Olen ostanut uuden läppärin hänelle.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:50"]
"Heti etsii uutta kun riita tulee. Tosi varmalla pohjalla. Hakee taatusti piirakkaa kun skidi ulkona. Sä varmaan näitä äitejä jotka ravistelee vauvaakin kun hermo menee. Hakekaa apua itsellenne. ASAP" Anteeksi mitä?? Mä en todellakaan ravistelisi vauvaani, vaikka kuinka menisi hermo. En ymmärrä miten edes kehtaat kirjoittaa tällästä.. Ap
Juurihan uhkasit tappaa lapsesi. Et näemmä pysty hillitsemään hermojasi. Tee tosiaan se abortti, et vaikuta äidiksi sopivalta.
[/quote]
Minusta yhden kännykkäsovelluksen lataaminen on aika pientä sen rinnalla, mitä itse teit. Mitähän sulta on odotettavissa synnytyksen jälkeen, kun hormonit heittää kuperkeikkaa vieläkin pahemmin? :O
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:54"]"Olen kuitenkin jatkuvasti huolissani voiko tälläiseen mieheen enää luottaa. Kuka lataa tinderin, kun avopuoliso on raskaana?"
Sinähän sanoit hänelle, että eroatte ja teet abortin. Eli et käytännössä ollut enää hänen avopuolisonsa, ja saattoi luulla että abortti on tehty jo. Ja itseltäsi voisit kysyä, että kuka raskaanaoleva avopuoliso sanoo riidan takia tekevänsä abortin? Pikkaisen isompi asia kuin joku tinderi.
[/quote]
Totta. En todellakaan tiedä mikä minuun meni ja mietin tosissani kamalien eiitojemme jälkeen, että keskeytän raskauden. Ajattelin, että minulla ei ole yksin tarjota sitä kaikkea lapselleni mitä hän ansaitsisi.
Ap
Olis eroamisen syy mikä tahansa, en tiedä voisinko tuon jälkeen luottaa mieheen. Ei kyllä itellä tulis ekana mieleen mennä Tinderiin eron jälkeen huh..
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:57"]
Olis eroamisen syy mikä tahansa, en tiedä voisinko tuon jälkeen luottaa mieheen. Ei kyllä itellä tulis ekana mieleen mennä Tinderiin eron jälkeen huh..
[/quote]
Toivon ihan tosissaan että tämä koko juttu on tyhmä provo. Kyllä se AP tässä on se, johon on hankala luottaa.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:00"]
[/quote]
Toivon ihan tosissaan että tämä koko juttu on tyhmä provo. Kyllä se AP tässä on se, johon on hankala luottaa.
[/quote]
Juu, näiden naisten mielestä pitäisi vissiin alkaa täyteen selibaattiin koko loppuelämäkseen jättämisen jälkeen.
"Heti etsii uutta kun riita tulee. Tosi varmalla pohjalla. Hakee taatusti piirakkaa kun skidi ulkona. Sä varmaan näitä äitejä jotka ravistelee vauvaakin kun hermo menee. Hakekaa apua itsellenne. ASAP" Anteeksi mitä?? Mä en todellakaan ravistelisi vauvaani, vaikka kuinka menisi hermo. En ymmärrä miten edes kehtaat kirjoittaa tällästä.. Ap
[/quote]
No sanoithan sä tossa jo aiemmin, että miehelle uhkasit tappaa lapsenne...Joten mitä se ravistelu enää siinä merkitsee?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:03"]Ap on epävakaa.
[/quote]
Ja sinä psykiatri?
[/quote]Mistä tiedät? Miten hyvin tunnet itsesi?
Tiesitkö etukäteen, että tulisit rikkomaan miehesi läppärin, ja ilmoittamaan hänelle muuttavasi pois ja hankkivasi abortin?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:03"]Ap on epävakaa.
[/quote]
Ja sinä psykiatri?
[/quote] itse asiassa olen
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:00"]
[/quote]
[/quote]
Juu, näiden naisten mielestä pitäisi vissiin alkaa täyteen selibaattiin koko loppuelämäkseen jättämisen jälkeen.
[/quote]
"Ei tulis ekana mieleen..." "... selibaattiin loppuelämäkseen...." oikeesti hei luetunymmärtäminen. Raah
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:50"]
[/quote]
No sanoithan sä tossa jo aiemmin, että miehelle uhkasit tappaa lapsenne...Joten mitä se ravistelu enää siinä merkitsee?
[/quote]
Mä olen aina ihmetellyt miksi näitä mammapalstoja haukutaan niin paljon. Nyt ymmärrän, täällä on ilkeitä ja epäempaattisia ihmisiä. Sanoin keskeyttäväni raskauden, koska ajattelin ihan tosissani etten pysty yksin tarjoamaan lapselleni sitä mitä hän ansaitsisi.
Niin ja tämä alkuperäinen riita tuli tosiaan siitä, että mies oli jo aikaisemmin keskustellut muille naisille facebookissa. Lupauksista huolimatta hän jatkoi tätä. Siksi kai kilahdin ja rikoin läppärin. Kyseessä ei siis todellakaan ollut mikään perusriita, kun mies ei ollut jaksanut käydä kaupassa tai imuroida.....
Ap
Et mitään kyllä oppinut kun tässäkin aloituksessa syyllistät miestäsi
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:50"] "Heti etsii uutta kun riita tulee. Tosi varmalla pohjalla. Hakee taatusti piirakkaa kun skidi ulkona. Sä varmaan näitä äitejä jotka ravistelee vauvaakin kun hermo menee. Hakekaa apua itsellenne. ASAP" Anteeksi mitä?? Mä en todellakaan ravistelisi vauvaani, vaikka kuinka menisi hermo. En ymmärrä miten edes kehtaat kirjoittaa tällästä.. Ap [/quote]
No sanoithan sä tossa jo aiemmin, että miehelle uhkasit tappaa lapsenne...Joten mitä se ravistelu enää siinä merkitsee? [/quote] Mä olen aina ihmetellyt miksi näitä mammapalstoja haukutaan niin paljon. Nyt ymmärrän, täällä on ilkeitä ja epäempaattisia ihmisiä. Sanoin keskeyttäväni raskauden, koska ajattelin ihan tosissani etten pysty yksin tarjoamaan lapselleni sitä mitä hän ansaitsisi. Niin ja tämä alkuperäinen riita tuli tosiaan siitä, että mies oli jo aikaisemmin keskustellut muille naisille facebookissa. Lupauksista huolimatta hän jatkoi tätä. Siksi kai kilahdin ja rikoin läppärin. Kyseessä ei siis todellakaan ollut mikään perusriita, kun mies ei ollut jaksanut käydä kaupassa tai imuroida..... Ap
[/quote]
Eli sanoit tappavanne lapsenne. Eli heti kun elämä on vähän vaikeaa, niin lapsi vaan tapetaan? Tajuatko, että saatat joutua yksinhuoltajaksi myöhemminkin. Tapatko silloinkin lapsesi? Esim viisivuotiaan...?
Minusta on typerää todeta että ostin jo uuden läppärin jne, eihän se hyvitä sitä että rikoit alkuperäisen. Jos sinulla on luottamuspulaa suhteessa mieheesi, niin ei se abortilla uhkaamisella korjaannu.
Jos nainen hajoittaisi läppärini, suhde olisi siinä.
Sinä sentään lähdit viikoksi pois, uhkasit erolla ja abortilla. Mies jutteli muille naisille, kun luuli vaimon jättäneen. Ja tämän jälkeen mies poisti tinderin omasta tahdosta heti kun suvaitsit palata kotiin. Kumman tässä pitäisi enemmän pyydellä anteeksi? Ja ei, hormonien piikkiin ei voi kaikkea älytöntä laittaa, vaikka ne kuinka heittelevät.
N