Olen raskaana, mies latasi tinderin
En oikein tiedä mistä aloittaa.. meillä oli mieheni kanssa joku aika sitten kamala riita, jonka seurauksena asiat kärjistyivät niin, että rikoin hänen omaisuuttaan. En tiedä mikä minuun tuli, mutta sain niin kamalan raivokohtauksen, että rikoin mm. hänen läppärinsä. Olen raskaana ja miettinyt, että mahdollisesti hormonitoimintani on niin sekaisin, että napsahdin. Normaalisti en ikinä tekisi niin. Riidan jälkeen ilmoitin muuttavani pois asunnostamme ja tekeväni abortin. Olimme erossa noin viikon, jonka jälkeen tapasimme. Tänä aikana mies oli ladannut tinderin ja puhunut muille naisille facebookissa.
Nyt olemme sopineet riitamme ja mies on (omasta tahdostaan) poistanut tinderin sekä facebookin. Olemme keskustelleet asiasta ja hän on itkenyt ja vakuuttanut, että latasi sovelluksen vain sen takia, että tein mitä tein ja ilmoitin eroavani hänestä ja tekeväni abortin.
Olen kuitenkin jatkuvasti huolissani voiko tälläiseen mieheen enää luottaa. Kuka lataa tinderin, kun avopuoliso on raskaana?
Mitä mieltä te olette?
Ps. Anteeksi lyhennetty versio, mutta koko stoorin kirjoittamiseen olisi mennyt ikuisuus.
Kommentit (102)
Ap, sä et tule saamaan tukea tältä mieheltä myöhemminkään kun sitä vauvan kanssa tarvit. Mies vaikuttaa olevan sitä mieltä että saa riidellessä kirjotella muille naisille, mikä kusipää ajattelee niin? Jos on riita niin asiat kuuluu puhua selväksi eikä paeta johonkin! Tommonen passiivis-aggressiivinen tapa suhtautua toiseen on älyttömän turhauttava.
Pariterapiaan heti jos haluat perheen teistä. Vauvan eka vuosi on raskas vaik olis täydellinen parisuhde.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:05"]Ap oot sairas.
Toiv et saa tätä lasta koska olet PASKA IHMINEN. Susta ei tuu koskaan ÄITIÄ. tee abortti niin kuin sanoit. Jos HALUAISIT ja RAKASTAISIT sisälläsi kasvavaa pientä ihmettä et UHKAILISI pienen ihmeen tappamisella noin mitättömästä asiasta. Olet lapsellinen.
[/quote]
Anteeksi nyt vain, mutta sä et tunne mua, joten et voi sanoa millainen ihminen mä olen. Musta ei tuu koskaan äitiä? Millä perustein? Käsittääkseni olen raskaana ja saamassa lapsen eli kyllä musta on tulossa äiti. Onko susta mitätön asia, kun mies puhuu jatkuvasti riitatilanteissa muille naisille? Mun mielestä se ei ole ihan mitätön asia ja olen oikeasti iloinen sun puolesta, jos pystyisit tilanteessani katsomaan sellaista mieheltä menettämättä hermojasi. Harkitsin tosissani aborttia olosuhteiden johdosta. Haluan tarjota lapselleni parhaan mahdollisen elämän sekä kokonaisen peheen, en halua elää jossain Itä-Helsingin lähiössä yh-äitinä ja siksi harkitsin asiaa. Se, että sanoin sen ääneen tekee minusta paskan ihmisen? Tiedän kyllä, että se oli väärin sanoa riitatilanteessa mut se ei käsittääkseni tee musta sen paskempaa ihmistä. Ihminen on ihminen ja jokainen on inhimillinen. Ap
Tarinasi muuttuu jatkuvasti, ensin mies meni Tinderiin kun jätit sen ja uhkasit abortilla. Sen jälkeen kerroit että mies on vikitellyt muita naisia jatkuvasti. Ja että myös töni sinua. Seuraavaksi se varmaan iski hampaatkin suustasi.
Itse olet soppasi keittänyt, jos alat lapsia vääntämään häntäheikin kanssa.
Kuinka pitkällä ap raskaus on? tee abortti tuon miehen kanssa susta jää yh.
Voi luoja tee abortti
Jos noin mitättömästä kilahdat niin että hajotat läppärin ja kuinka SAIRAS saa olla että UHKAILEE riitatilanteessa ABORTILLA?
Varmasti vielä pieni vauvakin särkyy lasin lailla sun käsissäs kun kilahdat. Tee abortti ja jätä mies jos noin pännii. Jos haluat että lapsestasi tulee ehjä ihminen niin jätä ne kokonaan tekemättä.
Teillä tulee olemaan ongelmia, kun lapsi syntyy. Hankkikaa ulkopuolista apua jo nyt.
Siis hän aneli anteeks antoa vaikka sähän ton tarinan k-pää olet?!
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:42"]Siis hän aneli anteeks antoa vaikka sähän ton tarinan k-pää olet?!
[/quote]
Oon vähän samaa mieltä tän kirjoittajan kanssa. Nainen mitä vittua? Ensin kilahdat ja hajoitat läppärin sitten häivyt ja ilmoitat tekeväsi abortin? Toivottavasti mies tajuaa juosta.
Heti etsii uutta kun riita tulee. Tosi varmalla pohjalla. Hakee taatusti piirakkaa kun skidi ulkona. Sä varmaan näitä äitejä jotka ravistelee vauvaakin kun hermo menee. Hakekaa apua itsellenne. ASAP
Ehkä miehesikin meni sekaisin, pois tolaltaan käytöksestäsi. Itse ainakin antaisin anteeksi varsinkin kun hän itse antoi sinulle anteeksi. Ei pelkkä Tinderin lataaminen ole yhtään mitään etenkään sen jälkeen kun sanot hänelle että muutat pois ja teet abortin eli toisin sanoen oletti sinun haluavan erota. Miehesi vaikuttaa hyvältä mieheltä kun katuu tekoa joka ei ollut edes paha.
mitä se sulle enää kuuluu mitä mies tekee ku ilmoitit hänet jättäväsi? hänellä olis ollu oikeus vaikka mennä sänkyynkin jonkun kanssa, ties vaikka olisi memnytkin, ja asia sulle ei kuulu tippaakkaa:) oma vika
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:42"]Siis hän aneli anteeks antoa vaikka sähän ton tarinan k-pää olet?!
[/quote]
Kuka aneli? Eikö mies ollut se joka latasi Tinderin? Mustakin ap oli kusipää kun rikkoi miehen läppärin, mutta eh, läppäreitä voi ostaa uusia, luottamusta ei. Tekisin abortin tai ainakin eroaisin
Hyi kamala. Jos mä olisin mies ja mun raskaanaoleva nainen ilmottaisi tekevänsä abortin, niin ottaisin kyllä eron heti. Vaikutat aika epätasapainoiselta ihmiseltä. Vaikka kuinka raivostuttais niin tollaista ei sanota.
Tiedän, että tein väärin ja olen todellakin asiasta pahoillani. Maksoin hänen läppäribsä ja pyysin asiaa anteeksi. Olen voinut tämän asian tiimoilta erittäin huonosti. En todellakaan ole ylpeä teostani tai hyväksy sitä itsekään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:47"]mitä se sulle enää kuuluu mitä mies tekee ku ilmoitit hänet jättäväsi? hänellä olis ollu oikeus vaikka mennä sänkyynkin jonkun kanssa, ties vaikka olisi memnytkin, ja asia sulle ei kuulu tippaakkaa:) oma vika
[/quote]
Eipä tulis itellä ekana mieleen mennä hakee seksiseuraa kun mies on jättänyt :D tai sais mennä aika huonosti suhteessa siinä vaiheessa. Lopputulos on siis..
"Heti etsii uutta kun riita tulee. Tosi varmalla pohjalla. Hakee taatusti piirakkaa kun skidi ulkona. Sä varmaan näitä äitejä jotka ravistelee vauvaakin kun hermo menee. Hakekaa apua itsellenne. ASAP"
Anteeksi mitä?? Mä en todellakaan ravistelisi vauvaani, vaikka kuinka menisi hermo. En ymmärrä miten edes kehtaat kirjoittaa tällästä..
Ap
Hmm..kuulostaa vaarallisen tutulta. Miehesi vaikuttaa narsistilta. Ihan oikeasti se,että sanot tekeväsi abortin ja hajotat läppärin niin ei todellakaan ole syy etsiä uusia naikkosia.
Ööh. Ap hajotti tavaroita ja uhkasi tappavansa lapsen. Mies latasi Tinderin. Miksi mun mielestä ap on se, kenen pitäisi pyytää anteeksi ja paljon.