Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt prkl kerro dieettisi joka OIKEASTI toimii!

Vierailija
26.06.2015 |

Taustaa; olen 33-vuotias nainen, oikeasti pieni ja siro (tai siis olin, hahaa), eli en voi vedota mihinkään "mulla on isot luut"-juttuihin. Olen 166cm pitkä ja painan 64kg, ei ehkä kuulosta paljolle, mutta KAIKKI läski kertyy etupuolelle, tissit tursuaa rintsikoista yli, vartalonmyötäisistä vaatteista voi vaan haaveilla, oikeen tunnen vatsamakkaroideni rullaantuvan päällekkäin kun istun. Toissapäivänä sovituskopissa meinas itku tulla, kun näin peilistä kuinka vatsani näyttää siltä kun olisin juuri synnyttänyt :(

Esimerkkinä, äitinä, joka on saman pituinen, painoi tämän verran lähtiessään synnyttämään pikkuveljeäni. Ex-poikaystävä, johon törmäsin, veikkasi nykyiseksi painokseni "semmonen reilu 70 kiloa?". Painoindeksin mukaan olen ihan normaalipainoinen, juujuu, ihan sama, mutta näkisittepä mut alasti. Siis hyi helvetti. Vaatteet päällä vielä menee, kun sääret on sutjakat ja nätit, farkkuja tosin välttelen koska ahteri on ku 12-vuotiaalla pojalla. Ja tämäkin mulle on ihan kerrottu (jee..). Etupuoli vetää kaiken. Pieni ja pyylevä.

Mitkään pussikeitto-ateriankorvikehommat ei mulle sovi, olen kokeillut kuopuksen syntymän jälkeen. Varsinkin kun olen vegetaristi niin kanaliemet yms. jäi auttamatta pois, oli aika yksipuolista.

Paras laihdutustaktiikkani oli joskus vuosia sitten, kun ensin

a) en syönyt mitään klo 18:n jälkeen illalla. Vaikka olis ollu kuinka nälkä, ihan riippumatta monelta olin ehtinyt viimeksi syödä, se klo 18 oli maaginen raja, sitten odotin aamuun. Sillä lähti viisi kiloa parissa viikossa

b) söin kerran päivässä. Mitä vaan, kuinka paljon vaan, mutta vain kerran. -12kg/n.7vkoa.

c) vain kovia hedelmäkarkkeja ja omenaa. Viikon. Plus kahvia. Viikossa lähti nelisen kiloa.

Noi on vaan jo koettu elämän varrella, enää en jaksa innostua niistä.

Harrastan sekä hikijumppaa, että hyötyliikuntaa, mulle vaan liikunnan sama on aivan sama, ruokavalio on kaiken a ja o. Jos sulla ei ole näin, älä vänkää, jooko, vaan kaipaan nyt uutta pöljää dieettiä joka TOIMII. Ihan sama mikä se on. Joku kertoi kerran syöneensä pelkkää viilistä pari viikkoa, kuulemma pelitti :D Mites se herkkudieetti mikä täälläkin oli? Muita ideoita? Jakoon, kiitos! :)

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:45"]Karppaus on ainoa joka toimii. Se ei ole dieetti vaan elämäntapa
[/quote] mulla ei toiminut. Olin vain väsynyt js kiukkuinen. Vähähiilihydraattinen taas toimi.

Vierailija
22/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/2-dieetti. Toimii sekä minulla että miehellä. Ollaan kyllä paljon läskimpiä kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sitä Jutan tehodieettiä? Yhdistettynä tiukkaan salitreeniin, tietysti.

Vierailija
24/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:41"]

Unohda dieetit. Syö viisi kertaa päivässä. Aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala. Säännölliset välit. Syömisen väli 2-3h. Aineenvaihdunta pysyy aktiivisena koko ajan. Syö pieniä määriä kerrallaan. Paljon vihanneksia ja hedelmiä, lihaa.

[/quote]

Ei ole hyvä kaikille. Itselläni tuolla usein syömisellä oli jatkuva nälkä. Vaihdoin siihen että syön vain 3 kertaa päivässä ilman välipaloja, ja homma alkoi toimia. 
[/quote]

Olet syömisellä venyttänyt vatsalaukkusi isoksi.
On aika pommi ruoansulatukselle kun kerralla tulee kauhea satsi ruokaa ja sitten pitkä tauko.

Vatsalaukkua saa myös pikkuhiljaa tyhjennettyä syömällä kerralla vähemmän
Se vain kestää.

Vierailija
25/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteeniviljat ja valkoinen sokeri pois.

Vierailija
26/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:43"]Master cleanse aka lemon fast/diet. Googlaa. Tutustu. Noudata oikeita ohjeita, eli ei vaahterasiirappia vaan palmu-vaahterasiirappia. Myös suolen tyhjennys tavalla tai toisella pakollinen. Toimii sata varmasti. En ehdi enempää nyt perehdyttämään.
[/quote]

Sitten kun se suoli on tyhjä kannattaa työntää tuo dieetti siirappeineen sinne.

Vierailija
27/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne Gillian McKeithin kirjat, ainakin siinä olet mitä syöt ohjelmassa vaikuttaa tehokkaalle ja kasvispainotteiselle ne ruuat niin niistä olis varmasti helppo muokata kasvisversioita jos on kalaa tai lihaa.

Vierailija
28/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pelkkiä nallekarkkeja.

Vierailija
29/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5:2 -dieetillä laihdutin 10 kg n. puolessa vuodessa. Tarve olisi ollut vain 8 kg:lle, mutta kun kävi niin helposti, niin annoin mennä vielä 2 kg lisää. Syyskuusta asti olen ollut ylläpidolla eli yksi paastopäivä viikossa. Ei ole tullut kiloja takaisin! Helppoa kuin heinänteko!

Vierailija
30/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta oikeesti. Mitem vieläkin porukka on niin idioottia, että vatvoo tällasta? Timmiin tai hoikkaan kuntoon ei pääse taikaiskusta, vaan pysyvästi ruokavaliota muuttamalla.
Toinen vaihtoehto on kasata rahaa ja mennä kirurgille. Piste.

Vierailija
31/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö 5 kertaa päivässä, n. 3-4 tunnin välein. Kiinnitä huomiota annoskokoihin! Riittävästi proteiinia ja pitkäkestoisia hiilihydraatteja, ei lyhytkestoisia. Liiku vähintään tunti päivässä, vähintään kahtena päivänä viikossa aerobista (myös hyötyliikunta lasketaan tähän). Juo 2-3 litraa vettä vuorokaudessa (riippuen kehon painosta ja liikkumisesta). Liikunta ei tarvitse olla pakkopullaa, etsi itsellesi sopiva(t) laji(t). Kaikkia kannattaa kokeilla! :) Itse käytän lisäksi myös cla:ta ja syön vitamiineja. Lihasmassaa kannattaa ainakin vähän lisätä koska lihasmassa auttaa rasvanpoltossa ja lihas kuluttaa energiaa. Itse olen kokenut tehokkaiksi lajeiksi punttisalitreenin, potkunyrkkeilyn, uinnin, juoksun ja step-aerobicin. Ja sitten vielä pari vinkkiä: stressihormoni lihottaa eli ei kannata stressata ja mittanauha on parempi kuin vaaka. :) Ja mitä hitaampi painonpudotus, sitä lopullisempi tulos. Itse olen pudottanut 2,5 vuodessa 27 kiloa ja senttejä on lähtenyt vyötäröltä 25 ja reisistä 17. Rinnan alta ympärysmitta on pienentynyt 12cm. Ja lopuksi vielä tärkein: Älä palaa entiseen, vaan tee pysyvä elämäntapamuutos! Tsemppiä! :)

Vierailija
32/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekuri. Siitä kaikki on kyse. Ei tule ahmimishimoa, jos osaat hallita itseäsi. Se määrä sokeria & rasvaa mikä ei hyödytä olotilaasi.... miksi pitää ahmia e-koodeja ja roskaa, kun voi syödä tuoretta terveellistä ruokaa? Suosittelen sulle gluteenitonta ja maidotonta ruokavaliota mikä ei sisällä ylimääräisiä keinoaineita. Pyri ajattelemaan positiivisesti, se saa asiat liikkumaan. Kärsivällisyydellä pääset pitkälle. Tsemppiä.

Vierailija
33/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 annosta kasviksia, jotka syödään ennen kuin tulee herkutteluhimo eli pitkin päivää. Marjoja, vihanneksia, hedelmiä. Se toimii ennaltaehkäsevästi sekä pitää vatsan toiminnassa.

Vierailija
34/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:05"]Syö 5 kertaa päivässä, n. 3-4 tunnin välein. Kiinnitä huomiota annoskokoihin! Riittävästi proteiinia ja pitkäkestoisia hiilihydraatteja, ei lyhytkestoisia. Liiku vähintään tunti päivässä, vähintään kahtena päivänä viikossa aerobista (myös hyötyliikunta lasketaan tähän). Juo 2-3 litraa vettä vuorokaudessa (riippuen kehon painosta ja liikkumisesta). Liikunta ei tarvitse olla pakkopullaa, etsi itsellesi sopiva(t) laji(t). Kaikkia kannattaa kokeilla! :) Itse käytän lisäksi myös cla:ta ja syön vitamiineja. Lihasmassaa kannattaa ainakin vähän lisätä koska lihasmassa auttaa rasvanpoltossa ja lihas kuluttaa energiaa. Itse olen kokenut tehokkaiksi lajeiksi punttisalitreenin, potkunyrkkeilyn, uinnin, juoksun ja step-aerobicin. Ja sitten vielä pari vinkkiä: stressihormoni lihottaa eli ei kannata stressata ja mittanauha on parempi kuin vaaka. :) Ja mitä hitaampi painonpudotus, sitä lopullisempi tulos. Itse olen pudottanut 2,5 vuodessa 27 kiloa ja senttejä on lähtenyt vyötäröltä 25 ja reisistä 17. Rinnan alta ympärysmitta on pienentynyt 12cm. Ja lopuksi vielä tärkein: Älä palaa entiseen, vaan tee pysyvä elämäntapamuutos! Tsemppiä! :)
[/quote]

Ai niin, sen vielä lisään että pyri syömään mahdollisimman puhdasta ruokaa ja vältä eineksiä. Eineksissä on piilosokereita, piilorasvoja ja nopeita hiilihydraatteja. Ja rasvassa suosi pehmeitä ja vältä kovia. Yksi hyvä apukeino laihduttajalle on ostaa sydänmerkittyjä tuotteita. Jos ei jaksa lukea kaikkia tuoteselosteita. :D

Vierailija
35/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:43"]

no sori vaan, mutta löllö vartalo nyt vaan on tulosta sohvaperunana olosta. Senkun laihdutat vaikka 50 kiloiseksi, huomaat vain, että se olematon persekin häviää ja maharöllykkä jää roikkumaan ja hytisemään, vaikkakin on pienetynyt. Kiinteytys on sama kuin lihaskunto. Eli ainostaan salilla tahi muualla kunnon painoilla harjoittelemalla ja lihaksia kasvattamalla sä voit kiinteytä. Mutta, enpä usko, että mua kuuntelet, joten good luck tuon laihduttelusi kanssa.

[/quote]

LOL, ap alapeukuttaa. Huoh, joo...nauran sulle kun olet löllöröllykä, et muutu tuosta kuin aina  vain löllömäksi, hahaha.
[/quote]
T. Fitnessbimbo

Vierailija
36/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähähiilarinen pitää hyvin nälän pois ja tulee syötyä terveellisemmin. Kokeile!

Vierailija
37/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehudieetillä kk aikana -22kg. 5:2 paastolla loput 10kg 2kk

Vierailija
38/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin normaalipainoinen joten painonpudotus on vaikeaa, mutta tämä ruokavalio toimii aina ilman nälän näkemistä:

Aamupala: iso munakas kasviksilla ja siivu kinkkua/leikkelettä
Lounas: kana/avocado-salaatti + 1 pala leipää
Välipala: esim. raakasuklaapatukka ja tuoreita marjoja, tai iso kourallinen pähkinöitä ja omena
Illallinen: lohta (tai kanaa/lihaa) kasviksilla

Vierailija
39/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin. Itse olen kokeillut 90 -luvulla painonvartijoita, jonka dieetin ansiosta minulta lähti paitsi kilot, myös suuri osa hiuksista, Atkinsia, jota en jaksanut noudattaa, vähähiilihydraattista, josta joku tohtorikin totesi, ettei se toimi keski-ikäisillä naisilla, 5:2 - dieettiä, jolla tankkasin aina ennen niitä paastopäiviä ihan liikaa, sekä tavarataloista saatavia jauhokuureja. Ei toiminut, ei onnistunut. Ainoa toistaiseksi, joka on toiminut on minulla ollut Cambridge - kuuri, jossa jauhot ovat täyttävämpiä ja paremman makuisia kuin muut jauhot. Nopea ja kohtuullisen miellyttävä tapa pudottaa painoa, minulla kevyempi paino on ( kohtuullisen hyvin ) pysynyt.

Syö vähemmän kuin kulutat, my foot! N 57

Vierailija
40/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta! Kun urheilen säännöllisesti, ei tee mieli mässäillä. Jos ruokahalu kasvaa, saa kuitenkin syödä ruokaa enemmän.

Ruuaksi tavallista kotiruokaa, mutta paljon kasviksia ja täysjyvää vaalean sijaan. Rahkaa, maustamatonta jugurttia ja jonkin verran hedelmiä. Liikuntamäärät ja lajit ovat vaihdelleet, esim. ryhmäliikuntaa 2-3 krt viikossa ja lenkkeilyä tai kotijumppaa ja juoksua/pyöräilyä 2-3 krt viikossa.

On ollut kausia, että kiireessä liikunta on jäänyt ja heti ällöttää ja turvottaa ja kaikki epäterveellistä maistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi