Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt prkl kerro dieettisi joka OIKEASTI toimii!

Vierailija
26.06.2015 |

Taustaa; olen 33-vuotias nainen, oikeasti pieni ja siro (tai siis olin, hahaa), eli en voi vedota mihinkään "mulla on isot luut"-juttuihin. Olen 166cm pitkä ja painan 64kg, ei ehkä kuulosta paljolle, mutta KAIKKI läski kertyy etupuolelle, tissit tursuaa rintsikoista yli, vartalonmyötäisistä vaatteista voi vaan haaveilla, oikeen tunnen vatsamakkaroideni rullaantuvan päällekkäin kun istun. Toissapäivänä sovituskopissa meinas itku tulla, kun näin peilistä kuinka vatsani näyttää siltä kun olisin juuri synnyttänyt :(

Esimerkkinä, äitinä, joka on saman pituinen, painoi tämän verran lähtiessään synnyttämään pikkuveljeäni. Ex-poikaystävä, johon törmäsin, veikkasi nykyiseksi painokseni "semmonen reilu 70 kiloa?". Painoindeksin mukaan olen ihan normaalipainoinen, juujuu, ihan sama, mutta näkisittepä mut alasti. Siis hyi helvetti. Vaatteet päällä vielä menee, kun sääret on sutjakat ja nätit, farkkuja tosin välttelen koska ahteri on ku 12-vuotiaalla pojalla. Ja tämäkin mulle on ihan kerrottu (jee..). Etupuoli vetää kaiken. Pieni ja pyylevä.

Mitkään pussikeitto-ateriankorvikehommat ei mulle sovi, olen kokeillut kuopuksen syntymän jälkeen. Varsinkin kun olen vegetaristi niin kanaliemet yms. jäi auttamatta pois, oli aika yksipuolista.

Paras laihdutustaktiikkani oli joskus vuosia sitten, kun ensin

a) en syönyt mitään klo 18:n jälkeen illalla. Vaikka olis ollu kuinka nälkä, ihan riippumatta monelta olin ehtinyt viimeksi syödä, se klo 18 oli maaginen raja, sitten odotin aamuun. Sillä lähti viisi kiloa parissa viikossa

b) söin kerran päivässä. Mitä vaan, kuinka paljon vaan, mutta vain kerran. -12kg/n.7vkoa.

c) vain kovia hedelmäkarkkeja ja omenaa. Viikon. Plus kahvia. Viikossa lähti nelisen kiloa.

Noi on vaan jo koettu elämän varrella, enää en jaksa innostua niistä.

Harrastan sekä hikijumppaa, että hyötyliikuntaa, mulle vaan liikunnan sama on aivan sama, ruokavalio on kaiken a ja o. Jos sulla ei ole näin, älä vänkää, jooko, vaan kaipaan nyt uutta pöljää dieettiä joka TOIMII. Ihan sama mikä se on. Joku kertoi kerran syöneensä pelkkää viilistä pari viikkoa, kuulemma pelitti :D Mites se herkkudieetti mikä täälläkin oli? Muita ideoita? Jakoon, kiitos! :)

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmin kuin kulutat. Toimii joka kerta.

Vierailija
2/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana. Ainoa dietti joka oikeasti toimii on syödä vähemmän kuin kuluttaa. Uskokaa nyt hevon vittu tämä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän, liiku enemmän! :D pitäis itsekin..

Vierailija
4/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda laihdutus ja ryhdy harrastamaan astanga-joogaa 3/viikko. Sillä lähtee mahamakkarat.

Vierailija
5/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki dieetit toimii jos niitä noudattaa. Kaloreiden laskeminen toimii ainakin varmasti ja lienee järkevämpää kuin nallekarkkidieetti.

Vierailija
6/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii 16:8 osapaasto. Syön siis kaiken syömisenni 8 tunnin aikaikkunan aikana joka päivä. Muuna aikana ei muuta kuin vettä tai mustaa kahvia. Iltaihmisenä syön klo 13 ja 21 välillä, aamupalaa en ole koskaan kaivannut kun aamulla syöminen lähinnä oksettaa. 

Vierailija
7/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:34"]

[/quote]

Tämä on muuten kauhean ärsyttävä vastaus, vaikka teknisesti se on totta. Oikeastihan kyse on siitä, että täytyy löytää sellainen dieetti, jolla oikeasti pystyy kuukausikaupalla syömään vähemmän kuin kuluttaa, ilman että tulee hirveitä ahmimishimoja, tunnetta ettei saa syödä mitään hyvää tai muuta ikävää, jonka paineessa usein lopulta tahdonvoima pettää ja tulee repsahdus. 

Se mikä metodi kellekin toimii on tosi yksilöllistä, joten kokeilla yleensä vaan täytyy. Jos yksi metodi ei toimi vaan sitä repsahtelee tai on kireä ja nälkäinen koko ajan, niin kokeilee jotain toista.

Vierailija
8/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda dieetit.
Syö viisi kertaa päivässä.
Aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala.
Säännölliset välit. Syömisen väli 2-3h. Aineenvaihdunta pysyy aktiivisena koko ajan. Syö pieniä määriä kerrallaan.
Paljon vihanneksia ja hedelmiä, lihaa.

Vierailija
9/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö keittoa. Papuja ni saat protskuu. Riisikakkuja ja raejuustoa

Vierailija
10/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii vähähiilarinen. Syön kyllä ruisleipää.

Vierailija
11/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Master cleanse aka lemon fast/diet. Googlaa. Tutustu. Noudata oikeita ohjeita, eli ei vaahterasiirappia vaan palmu-vaahterasiirappia. Myös suolen tyhjennys tavalla tai toisella pakollinen. Toimii sata varmasti. En ehdi enempää nyt perehdyttämään.

Vierailija
12/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sori vaan, mutta löllö vartalo nyt vaan on tulosta sohvaperunana olosta. Senkun laihdutat vaikka 50 kiloiseksi, huomaat vain, että se olematon persekin häviää ja maharöllykkä jää roikkumaan ja hytisemään, vaikkakin on pienetynyt. Kiinteytys on sama kuin lihaskunto. Eli ainostaan salilla tahi muualla kunnon painoilla harjoittelemalla ja lihaksia kasvattamalla sä voit kiinteytä. Mutta, enpä usko, että mua kuuntelet, joten good luck tuon laihduttelusi kanssa.

Vierailija
13/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo... Ajattelin tulla kertomaan vinkkiin mutta... En tiedä haluatko kuulla niitä. Mutta hehkutan hetken... olen onnistunut laihduttamaan kevään aikana 12kg. Mitat nyt 160/64. Nähdessäni peilikuvan ajattelen että wau :)

Vierailija
14/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:41"]Unohda dieetit.
Syö viisi kertaa päivässä.
Aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala.
Säännölliset välit. Syömisen väli 2-3h. Aineenvaihdunta pysyy aktiivisena koko ajan. Syö pieniä määriä kerrallaan.
Paljon vihanneksia ja hedelmiä, lihaa.
[/quote]

Juuri näin. Jos dieettaa jollain ihmedieetillä, loppuu se joskus ja palaat vanhaan. Hetki vanhaa ja olet samanlainen pulla.

Vierailija
15/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolinen ruokavalio ja liikunta.

Vierailija
16/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:37"]

Kaikki dieetit toimii jos niitä noudattaa. Kaloreiden laskeminen toimii ainakin varmasti ja lienee järkevämpää kuin nallekarkkidieetti.

[/quote]

Väärin. Ne toimivat ainoastaan kestonsa ajan. Sen jälkeen kilot tulevat takaisin, meni siihen sitten kuukausi tai 12 kuukautta. Ainoa toimiva tapa laihtua pysyvästi on muuttaa ruokailutottumukset pysyvästi.

Vierailija
17/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:34"]

[/quote]

Tämä on muuten kauhean ärsyttävä vastaus, vaikka teknisesti se on totta. Oikeastihan kyse on siitä, että täytyy löytää sellainen dieetti, jolla oikeasti pystyy kuukausikaupalla syömään vähemmän kuin kuluttaa, ilman että tulee hirveitä ahmimishimoja, tunnetta ettei saa syödä mitään hyvää tai muuta ikävää, jonka paineessa usein lopulta tahdonvoima pettää ja tulee repsahdus. 

Se mikä metodi kellekin toimii on tosi yksilöllistä, joten kokeilla yleensä vaan täytyy. Jos yksi metodi ei toimi vaan sitä repsahtelee tai on kireä ja nälkäinen koko ajan, niin kokeilee jotain toista.
[/quote]

Ei siinä ole mitään vaikeaa. Syö ihan kuten aina ennenkin, mutta vähemmän kuin kuluttaa. Toki jos ruokavalio on koostunut sipseistä ja einespitsasta niin kannattaa tehdä vähän perusteellisempi remontti.

Vierailija
18/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus on ainoa joka toimii. Se ei ole dieetti vaan elämäntapa

Vierailija
19/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:41"]

Unohda dieetit. Syö viisi kertaa päivässä. Aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala. Säännölliset välit. Syömisen väli 2-3h. Aineenvaihdunta pysyy aktiivisena koko ajan. Syö pieniä määriä kerrallaan. Paljon vihanneksia ja hedelmiä, lihaa.

[/quote]

Ei ole hyvä kaikille. Itselläni tuolla usein syömisellä oli jatkuva nälkä. Vaihdoin siihen että syön vain 3 kertaa päivässä ilman välipaloja, ja homma alkoi toimia. 

Vierailija
20/96 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 164/66 vielä viime vuoden alussa. Nyt olen 58kg. Laihduin vähän huomaamattani joten en tiedä kuinka loistava tämä "dieetti" on.

Jätin kaikki ulkona syömiset pois (se oli melkein tapa), söin aamuisin jotain aika kevyttä kuten puuroa. Päivälliseksi tyyliin puolet pakastevihannespussista jollain lisukkeella, vaikka soijarouheella. Tai täysjyväpastaa ihan sellaisen puolilautasellista. Välipalaksi teetä tai myslipatukkaa tai hedelmän (en tykkää hedelmistä joten yleensä vain banaania). Illalla jotain hyvin pientä, ja 4 tuntia ennen nukkumaan menoa en yhtään mitään. Juon myös paljon vettä päivässä. En edes kuntoillut. Jätin tällaisen ruokavalion kauan aikaa sitten ja jatkan lähinnä 2 leipää aamupalaksi, lounaaksi täysjyväriisiä/pastaa, mutta siis paljon vihreitä vihanneksia seassa ja soijaa kasvissyöjä kun olen, välissä hiukopalaksi jotain hyvin pientä kuten pähkinöitä tai joskus vaikka jäätelöä, iltapalaksi taas vaikka leipää tai mysliä. Nyt esimerkiksi söin viimeisen kerran 16-17 aikaan eikä ole yhtään nälkä vaikka olisinkin voinut syödä enemmän. En ole mikään ravintoexpertti ja monella olisi paljon sanomista, mutta voin hyvin ja tämä toimii. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä