Sinä nainen, josta miehet eivät pidä: millainen olet?
Kysymys otsikossa.
Minä aloitan: Olen vähän ujo ja jännitän sosiaalisia tilanteita. Tästä minua on arvosteltu paljon. En ole mikään työpaikan ilopilleri ja ilmapiirin ylläpitäjä vaan hitaasti lämpiävä tarkkailija. Tutuilta olen kuullut olevani hauska ja hyvää seuraa, mutta antamani ensivaikutelman vuoksi miehet eivät kiinnostu minusta. He eivät edes pidä minusta. Kun joskus yritin seurustella, mies vertaili minua "räiskyviin" naispuolisiin tuttaviinsa. Kuulemma minun pitäisi olla vähän räväkämpi.
Lisäksi olen ulkonäöltäni rumanpuoleinen harmaahiiri.
Kommentit (207)
Miehenä ihmettelen kun niin monta kertaa on mainittuna ujous tai hiljaisuus tai jännittäminen kun itse olen etsinyt tuollaista naista jo pitkään joka on enemmän hiljainen ujo jännittäjä koska sellainen olen itsekin.
Ongelma on vain se, että teitä ei löydä mistään nettideittisivuista ja sovelluksista.
Kai tämä pitäminen on tässä ketjussa useimmin ymmärretty pariutumiseen liittyvänä romanttisena pitämisenä, muun muassa ulkonäkökysymyksenä ja ujoutena, eikä esimerkiksi mulkvistisina persoonallisuudenpiirteinä muunlaisissa sosiaalisissa ympyröissä.
Kiltti, ystävällinen, huolehtivainen, kunnioitan mistä ja annan miehen mennä ja puuhata mielensä mukaan.
Ymmärtäväinen, laajakatseinen, äänestän persuja, en mene kritiikittömästi joukon mukana. Mutta minulle on ihan OK, että puoliso äänestäisi esim. Vihreitä meille syntyisi silloin mielenkiintoisia keskusteluita.
Olen hyväpalkkaisessa virassa, korkeasti koulutettu, ilmeisesti se karkoittaa miehet pois.
Liian kiltti kirjoitti:
Kiltti, ystävällinen, huolehtivainen, kunnioitan mistä ja annan miehen mennä ja puuhata mielensä mukaan.
Ymmärtäväinen, laajakatseinen, äänestän persuja, en mene kritiikittömästi joukon mukana. Mutta minulle on ihan OK, että puoliso äänestäisi esim. Vihreitä meille syntyisi silloin mielenkiintoisia keskusteluita.
Olen hyväpalkkaisessa virassa, korkeasti koulutettu, ilmeisesti se karkoittaa miehet pois.
Ei karkoita. Miehille on yhdentekevää naisen status ja palkka.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavat asiat ainakin häiritsevät miehiä: 1. ylipaino, 2. passiivinen, hiljainen ja tavalla tai toisella perässävedettävä luonne ”flegmaattinen perässähiihtäjä”, 3. negatiivinen, valittava luonne, 4. aivosumu tai mielenterveysongelmat, 5. kovin erilaiset elämänarvot tai elämäntyyli, 5. pienet lapset toiselle miehelle.
Hyvä lista. Useimmmat tuntemani naispuoliset ikisinkut ovat tyyppiä #3, ryyditettynä erilaisilla yhdistelmillä noita muita ominaisuuksia. Poislukien kohta #2 - sellaisia en juuri tunne.
Olen introvertti, ujo, pienikokoinen ja kasvojen piirteet ehkä hieman lapsenomaiset. Kaveriporukassa saan kyllä miesten kanssa juttua aikaiseksi kun tullaan juttelemaan, mutta yksin ollessa jäisin taka-alalle tarkkailemaan, tosin kukaan ei tule koskaan juttelemaan.
Kavereidenkin kanssa viihteellä ollessa kukaan mies ei koskaan osoittanut mitään henkilökohtaista kiinnostusta minua kohtaan.
ujo, hiljainen, sosiaalinen fobia
Olen varmaan aika vakava.
Itsellä se tunne että iloiset nauravaiset ja luontaisesti mutkattomat, sanavalmiit ja sosiaaliset tytöt/naiset noukkivat miehiä miten haluavat. Siis ainakin haikailijoiksi. Heillä on varaa olla nirsoja.
Ne totiset tytöt seurailevat vaitonaisina sivusta. Aikuisinakin. Tyytyvät siihen mitä saavat.
Silmälasipäinen maatuska, jolla on voimaa kuin pienessä kylässä.
Älykäs ja ns. miesten hommia osaava. Työkalut pysyy kädessä ja kannan itse kaiken minkä jaksan.
Ilmeisesti olen tästä syystä uhka monelle.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan aika vakava.
Itsellä se tunne että iloiset nauravaiset ja luontaisesti mutkattomat, sanavalmiit ja sosiaaliset tytöt/naiset noukkivat miehiä miten haluavat. Siis ainakin haikailijoiksi. Heillä on varaa olla nirsoja.
Ne totiset tytöt seurailevat vaitonaisina sivusta. Aikuisinakin. Tyytyvät siihen mitä saavat.
Kai tuollaiset ihmiset ymmärtävät heikkoutensa ja hakeutuvat nettideittisivustoille?
Ujo, työtön ja lihava. Miesten seurassa änkytän ja jokellan kaikkea ihan käsittämätöntä hermostuksissani, eivät he siitä oikeasti syty, vaikka arkoja naisia jostain syystä romatisoidaan. Naamani on tavallinen lihavan ihmisen naama.
Vierailija kirjoitti:
Naisille on aina ottaja. Sinkulle naiselle ei vaan kelpaa kukaan.
Jep, kyllähän lähes jokainen nainen varmasti "kelpaa" spurgulle katuojasta, väkivaltaiselle sekopäälle, itseään 40 vuotta vanhemmalle ikijonnelle, helpon kertapanon etsijälle tai 6-vuotiaan tasolla olevalle down-miehelle.
Mutta itse en kyllä laske sitä huomion saamiseksi, kun joku spuge örisee kadun kulmassa, että hyvä perse, enkä sitäkään, kun downpoika kokee oidipaalivaiheen, kun pitää minua turvallisena aikuisena. Nämä yllä mainitsemani esimerkit eivät ole positiivista huomiota, eikä niiden kautta pysty muodostamaan tervettä pari- tai seksisuhdetta
Miehille tuntuu olevan ongelma, että olen avoimessa suhteessa ja niin minun on myös luonnollista jatkaa vaikka alkaisin tapailemaan tai seurustelemaan heidänkin kanssa. Ehkä heidän itsetuntonsa ei kestä sitä tai jotain?
Olen ujo, videopelejä harrastava nörtti. Joo, miehet aina sanoo, että haluavat nörttitytön, mutta kyllä ne kaikki muuttavat elämänkatsomustaan vikkelään, kun huomaavat, että ei me näytetäkään Belle Delphineltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille on aina ottaja. Sinkulle naiselle ei vaan kelpaa kukaan.
Jep, kyllähän lähes jokainen nainen varmasti "kelpaa" spurgulle katuojasta, väkivaltaiselle sekopäälle, itseään 40 vuotta vanhemmalle ikijonnelle, helpon kertapanon etsijälle tai 6-vuotiaan tasolla olevalle down-miehelle.
Mutta itse en kyllä laske sitä huomion saamiseksi, kun joku spuge örisee kadun kulmassa, että hyvä perse, enkä sitäkään, kun downpoika kokee oidipaalivaiheen, kun pitää minua turvallisena aikuisena. Nämä yllä mainitsemani esimerkit eivät ole positiivista huomiota, eikä niiden kautta pysty muodostamaan tervettä pari- tai seksisuhdetta
Noinkin lyhyt kommentti kyllä selvensi mikset saa ketään fiksua miestä, ja saat noita mainitsemiasi. Se on se sun tasos, katkeraksi vanhaksipiiaksi tulet jäämään, heh
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ihmettelen kun niin monta kertaa on mainittuna ujous tai hiljaisuus tai jännittäminen kun itse olen etsinyt tuollaista naista jo pitkään joka on enemmän hiljainen ujo jännittäjä koska sellainen olen itsekin.
Ongelma on vain se, että teitä ei löydä mistään nettideittisivuista ja sovelluksista.
Sinulla on tietty mielikuva päässäsi, miltä se ujo jännittäjä näyttää. Ja tiettyjä odotuksia miten ujo jännittäjä käyttäytyy kun kohtaa juuri sinut. Luulen että ne eivät toteutuisi tähän ketjuun kirjoittaneiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ja ns. miesten hommia osaava. Työkalut pysyy kädessä ja kannan itse kaiken minkä jaksan.
Ilmeisesti olen tästä syystä uhka monelle.
Olet ylimielinen, treffiprofiilissasi varmasti lukee; "osaan rempata kämpän ja korjata autoni itsekin, tarvitse sun apuus". Luuletko tosiaan että älykkyys ja kädentaidot karkottaa miehet? Älykkyytes ei kyllä vakuuta.
Mä olen ulkonäöltäni juuri sellainen joita täällä aina haukutaan. Hiukset epäluonnollisella värillä värjätyt, vartalo tanakka, vaatetuksena farkkuleggingssit ja tunika. Kuitenkin tuolla maailmalla kun kulkee niin minunkin kaltaiseni ovat parinsa löytäneet, joten syy on ehkä sittenkin enemmän introverttiydessä ja varautuneisuudessa, siinä etten osaa tuoda itseäni tykö ja keskustella luontevasti.