Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä nainen, josta miehet eivät pidä: millainen olet?

Vierailija
13.02.2022 |

Kysymys otsikossa.

Minä aloitan: Olen vähän ujo ja jännitän sosiaalisia tilanteita. Tästä minua on arvosteltu paljon. En ole mikään työpaikan ilopilleri ja ilmapiirin ylläpitäjä vaan hitaasti lämpiävä tarkkailija. Tutuilta olen kuullut olevani hauska ja hyvää seuraa, mutta antamani ensivaikutelman vuoksi miehet eivät kiinnostu minusta. He eivät edes pidä minusta. Kun joskus yritin seurustella, mies vertaili minua "räiskyviin" naispuolisiin tuttaviinsa. Kuulemma minun pitäisi olla vähän räväkämpi.

Lisäksi olen ulkonäöltäni rumanpuoleinen harmaahiiri.

Kommentit (207)

Vierailija
1/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo kysymys, olen yksinäinen - todennäköisesti myös sairastan ja kuolen yksin. Minkäs sille teet.

Vierailija
2/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmainen, lihava, silmälasipäinen ja hyvin ujo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ujo

Vierailija
4/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rietas ja vittumainen.

Vierailija
5/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasuinen, taiteellinen, bi-seksuaali. En nuole kenenkään persettä enkä suostu kynnysmatoksi millään tasolla. Ulkoisesti miellyttävä.

Vierailija
6/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kuin ap. Lisäksi muutenkin kömpelö ja epänaisellinen.

Vierailija
7/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali.

Vierailija
8/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonan puolesta ei pitäisi olla kyllä mitään vikaa.

Vierailija
9/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naista persoonan takia otetakkaan.

Vierailija
10/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne introvertti, tasapaksut sääret ja lattapeppu.

Vierailija
11/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samanlainen kuin ap. Palautetta en ole saanut joten en tiedä miksi en saa huomiota. Kai olen yhdentekevä luonteeltani ja ulkonäöltäni. Pitkät hiukset on ja tyyli naisellinen. Hoikka vartalo. Palstalla valehdellaan että ne ovat valttikortteja, itse en ole tosin ikinä niitä väitteitä uskonut. Onhan minulla omakohtaista kokemusta.

Parisuhde on ja parisuhteessakin jään ilman huomiota, mitä tosin ei taideta hyväksyä. Kun on parisuhteessa, yleensä vaaditaan että nyt pitäisi tyytyä. Että saman katon alla asumisen pitäisi riittää vaikka on toiselle kuin ilmaa. Minua tosin ei ennen haitannut että en saa huomiota miehiltä, vasta sitten siitä tuli ongelma kun rakastuin.

Vierailija
12/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen, viileän etäinen, vähän takakireä.

En naura jutuille, jotka eivät mielestäni ole aidosti  hauskoja. Jotkut pitävät ylpeänä hiljaisuuden takia. Saatan kyseenalaistaa, vaatia perusteluja ja vähän väitelläkin, jos olen eri mieltä tai jonkun jutut ovat mielestäni hölmöjä. En kuitenkaan haasta riitaa.

Vierailija
13/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski yh.

Vierailija
14/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos vaan, ei oo tullut yhtäkään "olen itsenäinen ja voimakas nainen ja miehille ilmeisesti uhka!!" -kommenttia.

Vierailija
15/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo.

Vierailija
16/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen,liikunnallinen enkä hypi miehen tahdon mukaan.

Kerron kokemuksesta että miehet haluaa naisen joka on kiltti hiirulainen ja antaa miehen juoksennella missä haluaa -lue myös muissa naisissa.Toteuttaa miehen haluja eikä vaadi mitään itse.

Niin ja naisella pitää olla suuret rinnat,meikata räikeästi joka päivä ja pukeutua hieman oudosti-siis minihameisiin ,korkokenkiin ym ym.

Vierailija
17/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit ja pienet rinnat. Luonteeltani ehkä vähän liian itsevarma ja itsenäinen. En jaksa kompromisseja tai mielistellä ketään.

Vierailija
18/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsenäinen,liikunnallinen enkä hypi miehen tahdon mukaan.

Kerron kokemuksesta että miehet haluaa naisen joka on kiltti hiirulainen ja antaa miehen juoksennella missä haluaa -lue myös muissa naisissa.Toteuttaa miehen haluja eikä vaadi mitään itse.

Niin ja naisella pitää olla suuret rinnat,meikata räikeästi joka päivä ja pukeutua hieman oudosti-siis minihameisiin ,korkokenkiin ym ym.

Tulihan se sieltä. U go grrl

Vierailija
19/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naista persoonan takia otetakkaan.

Älkää sitten valittako materian perään olevista akoista. Haluutte pintaa, saatte pintaa.

Vierailija
20/207 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillipäille tiedoksi, että osalla meistä miehistä on silmälasifetissi, joten itsesäälissä rypemisen voisi lopettaa. :) M27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi