Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä nainen, josta miehet eivät pidä: millainen olet?

Vierailija
13.02.2022 |

Kysymys otsikossa.

Minä aloitan: Olen vähän ujo ja jännitän sosiaalisia tilanteita. Tästä minua on arvosteltu paljon. En ole mikään työpaikan ilopilleri ja ilmapiirin ylläpitäjä vaan hitaasti lämpiävä tarkkailija. Tutuilta olen kuullut olevani hauska ja hyvää seuraa, mutta antamani ensivaikutelman vuoksi miehet eivät kiinnostu minusta. He eivät edes pidä minusta. Kun joskus yritin seurustella, mies vertaili minua "räiskyviin" naispuolisiin tuttaviinsa. Kuulemma minun pitäisi olla vähän räväkämpi.

Lisäksi olen ulkonäöltäni rumanpuoleinen harmaahiiri.

Kommentit (207)

Vierailija
201/207 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei koskaan opiskellessa kukaan pyytänyt treffeille arkena. Ehkä kerran tai kaksi pyysin itse, mutta eivät innostuneet treffimielessä. Baareista ja muista päivätyön ulkopuolisista ajanvietteistä löysin monia kiinnostuneita.

Arki on arki. Miettikääpä opiskeluporukoitanne. Monestako lukiossa tai yliopistossa tuli pari luokkatoverin kanssa? Varmaan hyvin harvinaista, ellei ala ole esim. teknillinen tai matemaattinen.

Se ettei synny paria ei kerro mitään. Minua on yrittänyt jopa muutamat opettajat ja vaikka jos olen opiskeluporukkaani kanssa menty johonkin urheilemaan, niin jopa joku vetäjäkin on pokaillut tai ollut ”yliystävällinen”. Niin ja muutamat luokka/opiskelukaverit tietysti, niin ja yksi valmentaja.

Helppo olla nauravainen ja iloinen, kun on suht hyvin tärpännyt geenilotossa ja tulee vielä hyvästä perheestä ja menestyy koulussa. Olen seurustellut vain kolmen ihmisen kanssa silti lopulta ja naimisissa yhden niistä kanssa. Mutta tiedostan silti mikä minussa vetosi ja mikä miehet hakevat naisissa. Enkä ole koskaan harrastanut yhdenillan juttuja. Ja sen tein aina kaikille selväksi. Mutta toiset miehet saattavat pitää paljon kokeneista naisista.

Muistan kyllä he joilla ei samanlainen flaksi käynyt ja syyt olivat monesti (minusta) ulkonäkö, jolle ei voinut tehdä paljon mitään ja takakireä luonne kaikkia kohtaan ja joskus liiallinen itsensä tyrkyttäminen. Yllättävän monelle miehelle tuntuu leveä lantio olevan ongelma. Pylly saa olla ”iso” muttei leveä miehistä tai ainakin näillä levelantioisilla on vaikeuksia löytää mies, joka pitää siitä.

Sitten on nämä ihanat neidot, jotka ajautuivat aina friendzoneen. Yhdistelmä seksikkyyden puutetta ja keskitason ulkonäkö ja liikaa viehättäviä kavereita ympärillä. Miehet valitsivat aina jonkun niistä kavereista. Heitä ei inhottu, mutta kovia vaikeuksia heillä saada poikakaveri, kyllä oli.

Vierailija
202/207 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 26v, ei koulutusta, ei töitä, asun pienessä vuokrayksiössä ja no ei varmaan tarvitse sanoa että olen köyhä. Kärsin vaikeasta syömishäiriöstä ja muistakin mielenterveysongelmista. Ulkoisesti minusta ei ainakaan pitäisi nähdä mitään tavallisesta poikkeavaa, mutta liekö muut ihmiset (miehet) sitten aistineet jo kaukaa että tuota yksilöä kannattaa välttää.

Nuorempana toivoin parisuhdetta, mutta nyt olen onneksi järkiintynyt sen verran että olen ymmärtänyt huonouteni enkä ikimaailmassa tuomitsisi ketään ottamaan tälläistä naista.

Olet vielä nuori. Usko pois, mä näin päälle 20 vuotta sua vanhempana voin sanoa.

Jos sua kiinnostaa opiskella, et ole siihen koskaan liian vanha. Ymmärrän kyllä tilanteesi, jos et pysty niin en pysty.

Vuokralla asumisessakaan ei ole mitään vikaa.

Et ole millään mittarilla huono ihminen.  ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/207 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 26v, ei koulutusta, ei töitä, asun pienessä vuokrayksiössä ja no ei varmaan tarvitse sanoa että olen köyhä. Kärsin vaikeasta syömishäiriöstä ja muistakin mielenterveysongelmista. Ulkoisesti minusta ei ainakaan pitäisi nähdä mitään tavallisesta poikkeavaa, mutta liekö muut ihmiset (miehet) sitten aistineet jo kaukaa että tuota yksilöä kannattaa välttää.

Nuorempana toivoin parisuhdetta, mutta nyt olen onneksi järkiintynyt sen verran että olen ymmärtänyt huonouteni enkä ikimaailmassa tuomitsisi ketään ottamaan tälläistä naista.

Olet vielä nuori. Usko pois, mä näin päälle 20 vuotta sua vanhempana voin sanoa.

Jos sua kiinnostaa opiskella, et ole siihen koskaan liian vanha. Ymmärrän kyllä tilanteesi, jos et pysty niin en pysty.

Vuokralla asumisessakaan ei ole mitään vikaa.

Et ole millään mittarilla huono ihminen.  ❤️

Ei 5-kymppinenkään mikään vanhus ole.

T: vielä paljon vanhempi

Vierailija
204/207 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää edes osaa sanoa.

Sitä kun on tultu oltua vähän kaikkea, ihan laidastalaitaan

En vaan kelpaa. 👁 🖤

Vierailija
205/207 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiita567 kirjoitti:

En usko että on mitään yksiselitteistä ulkonäköpuolta tai luonnetta mikä karkottaisi miehet. 

Mä en vedä miehiä puoleeni. Hyvin harvat miehet kiinnostuu musta. Ehkä se on vaan joku tietty olemus, aura, energia tms mistä välittyy sellainen aisa mikä saa suurimman osan miehistä katsomaan muualle. 

Pahimmillaan olen huomannut että miehet katsovat mua kuin "mikä hitto toi on". Jos olen lattanut deitti ilmoituksen ja menen tapaamaan miestä sillä on joka aivan eri mielikuva musta kuin mitä sitten oikeasti olen. Ehkä joku fetissi ja sitten pettymys, ai se olikin tollanen. 

Olen tavallisen näköinen, en kaunis, en ruma. Suht normaali kokoinen. Nyt keski-iän saavuttaneena vähän ylipainoa mikä ei vaatteiden läpi pahemmin näy. Ei silmälaseja. Olen myös enempi introvertti, mutta sosiaalinen ja mulla on kavereita. 

Miehet jotka kiinnostuvat musta ovat lihavia ja keski-ikäisiä, kaljuja. En tykkää. Joten olen yksin. 

Lihavat, keski-ikäiset ja kalut eivät kelpaa.

Olet itse ylipainoinen, keski-ikäinen ja todennäköisesti ikä näkyy sinun kroppasi muodossa yhtä lailla kuin niiden miesten päälaella.

Vierailija
206/207 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei koskaan opiskellessa kukaan pyytänyt treffeille arkena. Ehkä kerran tai kaksi pyysin itse, mutta eivät innostuneet treffimielessä. Baareista ja muista päivätyön ulkopuolisista ajanvietteistä löysin monia kiinnostuneita.

Arki on arki. Miettikääpä opiskeluporukoitanne. Monestako lukiossa tai yliopistossa tuli pari luokkatoverin kanssa? Varmaan hyvin harvinaista, ellei ala ole esim. teknillinen tai matemaattinen.

Se ettei synny paria ei kerro mitään. Minua on yrittänyt jopa muutamat opettajat ja vaikka jos olen opiskeluporukkaani kanssa menty johonkin urheilemaan, niin jopa joku vetäjäkin on pokaillut tai ollut ”yliystävällinen”. Niin ja muutamat luokka/opiskelukaverit tietysti, niin ja yksi valmentaja.

Helppo olla nauravainen ja iloinen, kun on suht hyvin tärpännyt geenilotossa ja tulee vielä hyvästä perheestä ja menestyy koulussa. Olen seurustellut vain kolmen ihmisen kanssa silti lopulta ja naimisissa yhden niistä kanssa. Mutta tiedostan silti mikä minussa vetosi ja mikä miehet hakevat naisissa. Enkä ole koskaan harrastanut yhdenillan juttuja. Ja sen tein aina kaikille selväksi. Mutta toiset miehet saattavat pitää paljon kokeneista naisista.

Muistan kyllä he joilla ei samanlainen flaksi käynyt ja syyt olivat monesti (minusta) ulkonäkö, jolle ei voinut tehdä paljon mitään ja takakireä luonne kaikkia kohtaan ja joskus liiallinen itsensä tyrkyttäminen. Yllättävän monelle miehelle tuntuu leveä lantio olevan ongelma. Pylly saa olla ”iso” muttei leveä miehistä tai ainakin näillä levelantioisilla on vaikeuksia löytää mies, joka pitää siitä.

Sitten on nämä ihanat neidot, jotka ajautuivat aina friendzoneen. Yhdistelmä seksikkyyden puutetta ja keskitason ulkonäkö ja liikaa viehättäviä kavereita ympärillä. Miehet valitsivat aina jonkun niistä kavereista. Heitä ei inhottu, mutta kovia vaikeuksia heillä saada poikakaveri, kyllä oli.

Miten on mahdollista että kaikilla miehillä oli mahdollisuus valita joku niistä viehättävimmistä kavereista?

Ai niin. "Miehillä" tarkoitat vain niitä komeita, itsevarmoja ja sosiaalisesti taitavia miehiä.

Vierailija
207/207 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja lihava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme