Mitä olet oppinut Vauvapalstalta?
Itse ainakin sen, että Prisman jauheliha on samaa kuin Snellmanin jauheliha
Kommentit (103)
Että lapsettomuus tekee naisesta hirviön.
Että netissä pystyy käymään antoisia ja hyviä keskusteluja, kun ei välitä tahallaan ärsyttävistä kommenteista. On mahdollista saada tukea ja myötätuntoa.
(Tämä oli ennen aikaa, kun kaikki kommentit poistuu pyynnöstä. Nyt lähtee positiivisiakin syyttä.)
Oppinut en ole mitään. Sen sijaan olen saanut vahvistuksen sille, että aika iso osa ihmisistä on uskomattoman typeriä ja yksinkertaisia.
Oppinut että moni ihminen vaikuttaa vihaiselta oudolta lapselta, joka hyökkäilee ja muilla ei saisi ilmeisesti olla mitään hyvää elämässä. Se aiheuttaa hämmennyksen. Ja parempi vetäytyä takavasemmalle, jos on eri mieltä.
Opin että joku loukkaantuu kauheasti jos Kirsti Paakkasen perinnöstä keskustellaan.
Että ihmisten ajattelu voi olla tosi outoa, ja kommenttien lukeminen ja ymmärtäminen tulkinnanvaraista.
Olen oppinut että jopa Sara Siepillä on faneja jotka puolustavat häntä sokeasti ja aggressiivisesti.
Positiivisista kommenteista saa paljon alanuolia.
Että naiset painavat ylä- tai alapeukkua sen mukaan kumpia on enemmän. Täysin riippumatta itse kommentista.
Kaikki voidaan poistaa hetkessä.
Olen oppinut, että Suomessakin on naisvihaa. Ja läskivihaa, köyhyysvihaa jne.
Että vanhempani ovat käyttäytyneet asiattomasti minua kohtaan koko elämäni, ja oli aika pistää välit poikki. Tämä fakta iski oikein kunnolla vasta kun näki paljon samankaltaisia kertomuksia.
Miten kirjoittaa riittävän äkkiväärästi, että saa vastauksia.
Sen olen oppinut että naiset jotka ovat tehneet lapsia eivät näe muuta todellisuutta. Esim sitä että kaikki eivät pidä lapsista, varsinkaan sitä että lapsia tekevät ihmiset joiden ei pitäisi. Ja että tähän kommenttiini vastataan että lapsia ei tehdä vaan saadaan.
Täällä on ollut todella hyviä keskusteluja psykologisista ja sosiaalisista ilmiöistä, joista ei ole koskaan juuri puhuttu, mutta joiden olemassaolon sadat kirjoittajat todistavat. Esimerkkinä tulee mieleen sellainen keskustelu, jossa puhuttiin ilmiöstä jossa miehet tahallaan ”eksyttävät” kumppaninsa tai naispuolisen läheisensä julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Että Suomessa on paljon yksinäisiä ihmisiä ja sellaisia, joiden elämänpiiri koostuu netissä surffailusta ja television katselemisesta.
Että tv-kanavan omistamalla keskustelupalstalla nostetaan esiin keskusteluja ko. kanavan tv-ohjelmista. Kaupallisuus paistaa läpi.
Että pienet kirjoitusvirheet ei haittaa, jos asia tulee selväksi.
Että naisia kiinnostaa reality-tv, tyrkkyblogaajat ja ärsyttävimmät somettajat.
Vierailija kirjoitti:
Että naisia kiinnostaa reality-tv, tyrkkyblogaajat ja ärsyttävimmät somettajat.
Että tämä on vain yksi mediajätin markkinointikeinoista. Paikka nostaa esiin haluttuja ohjelmia, joiden keskusteluihin osallistuu palkattuja kommentoijia.
Että palstalla on lukemattomia naisettomia miehiä.
Ja tullee olemaankin.