Mitä olet oppinut Vauvapalstalta?
Itse ainakin sen, että Prisman jauheliha on samaa kuin Snellmanin jauheliha
Kommentit (103)
Että vanha mies on lapsia siittäessä sonni , reilu nelikymppinen nainen taas vanha akka lapsen synnyttäessä
Että Joe Biden piereskeli herttuatar Camillan edessä.
Että kun on 5kg ylipainoa on huono ja paha ihminen .
Sen, että luulin olevani ainut tohelo tässä maailmassa :) Näköjään on muitakin :)))
Olen hoksannut miten tyhmä olen ollut.
Puola ratkaisi ylijäämä miesten ongelmat.
Sen, että älä luota tuntemattomiin.
Yhdessä ketjussa erään neuvo olisi tappanut minut, jos olisin vähän yksinkertaisempi tyyppi.
Ja tännehän hyvin monet kirjoittaa miten itse vaan luulee asioiden olevan.
Että Notre Dame oli syttynyt palamaan.
Olen oppinut sen, että Suomessa on totisesti erittäin paljon mt-ongelmia.
Se mistä puhutaan mt-ongelmien ja sairauksien osalta julkisuudessa, on vain jäävuoren huippu.
Suomi on järkyvttävässä tilanteessa näiden mt-ongelmien kanssa, sillä piilossa niitä on satojatuhansia.
Tai sitten, tällä palstalla on vain ylivoimaisesti heitä eniten, koska tää on anonyymi areena.
Sen että mies on aina automaattinen syyllinen ja julkinen vihan kohde ja naiset on automaattisesti uhreja ja kaikella tapaa täydellisiä
Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen...
No tämä v i tun sensuuri on yliherkkää.
Että jotkut ovat päässeet peruskoulun läpi osaamatta kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Että Joe Biden piereskeli herttuatar Camillan edessä.
Entä olitko siellä itse paikalla sitä tapahtumaa kuulemassa ,haistamassa ja todistamassa ? (Ettei se vain olisi ollut se Camilla itse ? )
Tämä kuules haiskahtaa nyt ihan povokaatiolta ulkopoliittisen kriisin suuntaan maiden suhteissa .Holy shit!.
Yliherkkiä ovat ihmiset tai röllejä tai helposti röllättäviä.
Miksi ihmeessä kaikki mt-ongelmaiset kerääntyvät tänne?
En muista yksityiskohtaisesti mutta yllättävän usein johonkin tekniseen apuun löytyy täältä ohje. Esim etsin netistä vinkkiä, kuinka korjaan tietyllä tavalla simahtaneen tablettitietokoneen. No, vinkki ohjasi tämän palstan johonkin ketjuun jossa taas linkki valokuvan tarkkoine ohjeineen.
V 2004 tsunamin tiedotukset löytyivät täältä parhaiten
Miehiä vastaan kiihotetaan päivittäin siihen puuttumatta.
Sen että suurimman osan keskusteluista aloittaa sama henkilö
Että suomalaisilla on paljon kaikenlaista henkistä pahoinvointia, joka purkautuu mitä erikoisimmilla tavoilla.