Mitä olet oppinut Vauvapalstalta?
Itse ainakin sen, että Prisman jauheliha on samaa kuin Snellmanin jauheliha
Kommentit (103)
Ääripään ihmiset kerääntyvät jankkaamaan ja kumpikaan osapuoli ei anna periksi. Lähes joka ketjuun heitä osallistuu väittelemään. En tiedä onko se jokin nautinto, vai mikä lienee syynä.
Turhaa joka tapauksessa.
Kaikki miehet ovat paskoja ja naiset täydellisiä
Vierailija kirjoitti:
Että suomalainen lapseton nainen on TODELLA katkera.
Joo, todella katkera ettei ole lasta joka on huostaanotettu tai ruma ylensyönyt ja tyhmä tai sekoboltsi adhd. Ja vain vanhempiensa vuoksi.
Että ylänuolia tai alanuolia voi hakkeroida jotenkin halutun määrän.
Että suomalaisten naisten mielestä käytännöllisyys on aina tärkeämpää kuin kauneus.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä vastaan kiihotetaan päivittäin siihen puuttumatta.
Miehet tuntuvat tekevän sen täällä itse itselleen.
Hämmentäväähän tätä kestosirkusta on viikosta toiseen seurata.
Vierailija kirjoitti:
Oppinut en ole mitään. Sen sijaan olen saanut vahvistuksen sille, että aika iso osa ihmisistä on uskomattoman typeriä ja yksinkertaisia.
Palsta on karmean hyvä juuri näiden varoittavien esimerkkien takia. Että miten alas ihminen voikaan vajota.
Täällä tunnutaan oikein kilpailevan tälläisestä mestaruudesta joka ikinen päivä.
Ja kuitenkin muistaa nuo samat ihmisraiskat jo kouluajoiltaan.
Jotkin siat eivät muutu.
Onnellisia parisuhteita, joissa ongelmat ratkotaan keskenään, eikä anonyymien nettipersoonien kanssa, on tässä maassa todella vähän.
Suomessa pitäisi olla jätettyjen sikojen huostaanottokeskus.
Vierailija kirjoitti:
Että jotkut ovat päässeet peruskoulun läpi osaamatta kirjoittaa.
Mistäs tiedät, onko kaikilla edes peruskoulun päästötodistusta?
-Että kaikki voi rikastua sijoittamalla.
-Kuukauden ruoat saa helposti satasella
-Riittää kun käy suihkussa pari kertaa viikossa, muut pesut voi hoitaa lavuaarissa
-Pyykit peseytyy ekologisesti pesupähköinöillä
-Ehostautumiseen riittää tummeli
-Kirppiksiltä löytää helposti kaiken pikkurahalla
-Samoin huonekalut ja muut design-aarteet löytyy roskalavoilta ja Facebookin annetaan-ryhmistä
-Työttömien ja muiden rahapulaa potevien talous kohenee marjoja ja sieniä poimimalla. Tienatut rahat kun vielä sijoittaa niin muutaman vuoden kuluttua omaisuutta on jo satojatuhansia
-Vauvapalstalla kokoontuu ylin tuloluokka ja kaikki Suomen akateemikot, kaikilla palstailijoilla on myös kymppitonnien säästöt ja velattomat asunnot
Olen oppinut että tärkeintä on äitiys, ei väliä vaikka mitä skeidaa jälkikasvu saa aikaan ja rosiksessa tavataan. Vika on yhteiskunnassa ja ylipäätään muissa, ei katsota peiliin onko ollut minkäänlaisia edellytyksiä vanhemmuuteen. Nämä äitylit huutaa täällä että kuka sua vanhana hoitaa kun ei ole lapsia vaikkei ittellään ole mitään takuita tuleeko lapsistaan kunnon veronmaksajia ja ovatko joskus hoitamassa vanhempiaan, saattavat olla nämä rakkauden hedelmät varhaiseläkkeellä tai narkkaamassa. Mutta silti on tämä Pyhä-äiti - kortti.
U li na ukot on uusi asia, miehet jotka ei kelpaa kenellekään.
Kaikki valittavat ihmiset parveilee täällä.
Vierailija kirjoitti:
Että jotkut ovat päässeet peruskoulun läpi osaamatta kirjoittaa.
Tännehän ei ole ikärajaa, joten täällähän voi olla ekaluokkalaisiakin tai ihan minkä ikäistä vaan ja kaikenlaisia tyyppejäkin laidasta laitaan. Tästä syystä on myös huolestuttavaa miten toisille täällä kirjoitellaan.
Sen etten ole yksin pähkäillyt asioitteni kanssa.
Monilla muillakin vaikuttaa olevan samanlaisia ajatuksia kuin itsellänikin (näin käy ilmi joistakin ketjuista)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ovat paskoja ja naiset täydellisiä
Jep, tämä paikka on hurjasti kohentunut itsetuntoani.
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Että ylänuolia tai alanuolia voi hakkeroida jotenkin halutun määrän.
Siis toi on jotenkin mahdollista?
Mä oon kyllä ihmetellyt miten joidenkin mauttomat jutut joissakin ketjuissa voi saada niin paljon tykkäyksiä esim. kerrotaan huonoja vitsejä osiossa.
Täällä on katkeraa ja vihaista porukkaa
Olen huomannut, että Suomessa on paljon mt-ongelmaisia ihmisiä, jotka viettävät avohoitoaikaansa täällä netissä. Joka toisella on masennusta ja ahdistusta.
Että juhlissa kannattaa tarjota raikkaita voileipiä.