Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako tuntemattomien instagram-julkaisuista tykätä?

Vierailija
13.02.2022 |

Jos ehdotuksiin tulee vaikka joku kissasivusto mitä en edes seuraa, niin onko tyhmää, että tökkää siihen sydämen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran sivu on julkinen tai pistää julkaisunsa jollekin julkiselle sivustolle, niin eiköhän tarkoitus olekin se, että kaikki voivat tykätä ja kommentoida.

Yleensä odotetaan tietenkin kehuja kommentteina ja sydämiä tykkäyksinä. Sitä sen sijaan ei saa tehdä, että suhtautuisi jotenkin kriittisesti johonkin julkaisuun. Sitten suututaan ja tulee, että "mitä sinä minun julkaisuani tulet kommentoimaan", "tämä on minun julkaisuni, minun sivuni", tosin se julkaisu oli kuitenkin jollakin yhteisösivulla esillä. Suututaan. No, ei auta kuin sanoa, että jos olet esillä julkisella sivulla niin kaipa tänne silloin saa kirjoittaa kommentteja.

Olemme kaikki suuria valokuvaajia, niin suuria, ettei kritiikkiä kestetä. "I'm a photographer", vaikka kyse  ei nyt sitten kuitenkaan olisi mistään muusta kuin siitä että on välineitä ja teknistä taitoa.

Olen inhottava, enkö olekin!

Vierailija
2/3 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuva näkyy niin profiili on julkinen, eli siitä saa tykätä. Jos ei halua ulkopuolisten näkevän julkaisujaan niin pistää tilin yksityiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenki! Itekki tykkäilen ihan mistä vaan vaikka en seuraisikaan postaajan sivua ja jos oon hurjalla tuulella saatan jättää jopa kommentin! Jokus myös myös jaan kiinnostavia kuvia omaan storyyni.