Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olet oppinut Vauvapalstalta?

Vierailija
13.02.2022 |

Itse ainakin sen, että Prisman jauheliha on samaa kuin Snellmanin jauheliha

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että rappiota ihannoidaan.

Vierailija
22/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että tämä on mielen ja ajatusten pohjaton suo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asioita, joista ei saa kirjoittaa.

Vierailija
24/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmiset taantuvat täysin kun pääsevät anonyyminä nettiin kirjoittelemaan. Oikeassa elämässä Suomessa varsinkin ei kehdata osoittaa mieltä, meuhkata ja olla suoraan aggressiivinen, täällä palstalla se kaikki sisään rakennettu viha ja mielenterveysongelmat sitten purkautuvat. Varsinkin hämmästyin yhdestä kiusaamiseen liittyvästä aloituksesta kuinka todella moni on oikeasti kiusaajien puolella esim. saa kiusata erilaista koska se erilaisuus ärsyttää vaikkei se erilainen ole mitään pahaa tehnytkään, esim vain chillaillut ja elää elämäänsä mutta muiden mielestä tämä on niin ärsyttävää. Todella monen mielestä on siis ok kiusata ja en ihmettele miksi Suomi on kiusaamisen kärkimaita. Jokin tunneelämän epätasapaino ja kontrollin puute vaivaa suomalaisia.

Luulen että tämä on yhteydessä myös suomalaiseen kulttuuriin ja mentaliteettiin ettei tunteista saa puhua ja ne haudataan syvälle sisimpään, niitä ei käsitellä mitenkään ja emotionaalinen älykkyys sekä sosiaaliset taidot ja solidaarisuus eivät ole osa meidän kulttuuria. Niitä sit näytetään "erilailla" mikä ei loppujen lopuksi olekkaan niin tervettä. 

Vierailija
25/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken tuli yks juttu  mieleen: Opin siitä oudoin juttu mitä halusit lapsena -ketjusta, että yllättävän moni on kadehtinut luokkakaveriltaan kipsiä tai diabetesta tms juttua, minkä olisi pitänyt herättää pikemminkin empatiaa. Luulin ennen olevani luonnostani jotenkin empatiavammainen, kun itselläkin oli lapsena tällaisia aivopieruja. 

Vierailija
26/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tätä palstaa ei tarvitse ottaa tosissaan. Luulen, että suurin osa täällä kirjoittelevista on trolleja.

Vierailija
27/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti: olen oppinut, kuinka eri tavalla ihmiset näkevät asiat. Itse sitä elää samanmielisten kuplassa, eikä tajua, että joku ajattelee rokotteista, uusperheistä, parisuhteista - tai mistä vaan - niiiiiin eri tavalla kuin itse. Hämmentävää, kuinka jollain on tietystä ilmiöstä pelkästään negatiivisia kokemuksia, kun itse pitää asiaa vähintäänkin neutraalina.

Vierailija
28/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että yksi katkera ãmmã pystyy pyyhkimään useiden satojen ihmisten hauskat jutut sekunnissa olemattomiin.

Vierailija
29/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ihmiset taantuvat täysin kun pääsevät anonyyminä nettiin kirjoittelemaan. Oikeassa elämässä Suomessa varsinkin ei kehdata osoittaa mieltä, meuhkata ja olla suoraan aggressiivinen, täällä palstalla se kaikki sisään rakennettu viha ja mielenterveysongelmat sitten purkautuvat. Varsinkin hämmästyin yhdestä kiusaamiseen liittyvästä aloituksesta kuinka todella moni on oikeasti kiusaajien puolella esim. saa kiusata erilaista koska se erilaisuus ärsyttää vaikkei se erilainen ole mitään pahaa tehnytkään, esim vain chillaillut ja elää elämäänsä mutta muiden mielestä tämä on niin ärsyttävää. Todella monen mielestä on siis ok kiusata ja en ihmettele miksi Suomi on kiusaamisen kärkimaita. Jokin tunneelämän epätasapaino ja kontrollin puute vaivaa suomalaisia.

Luulen että tämä on yhteydessä myös suomalaiseen kulttuuriin ja mentaliteettiin ettei tunteista saa puhua ja ne haudataan syvälle sisimpään, niitä ei käsitellä mitenkään ja emotionaalinen älykkyys sekä sosiaaliset taidot ja solidaarisuus eivät ole osa meidän kulttuuria. Niitä sit näytetään "erilailla" mikä ei loppujen lopuksi olekkaan niin tervettä. 

Lässyn, lässyn, lää 🤪

Vierailija
30/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin hyviä ihonhoitovinkkejä olen täältä saanut, mutta muuten mitään yksittäistä asiaa ei tule mieleen.

Vierailija
31/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun useimmilla ei ole nimimerkkiä, ei kommentteihin suhtaudu ennakko-oletuksin.

Vierailija
32/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tätä palstaa ei tarvitse ottaa tosissaan. Luulen, että suurin osa täällä kirjoittelevista on trolleja.

Totta tuo. On täällä kyllä hyviäkin ketjuja (koitan jeesiä, jos vaan osaan).

Vierailija
33/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että yhden sanan elokuvan nimessä korvaaminen sanalla ”paska” on naisista valtavan hauskaa.

Vierailija
34/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettå naiset hajoavat itkuisiksi hermoraunioiksi jos aamulla leivän päältä tomaatti tippuu kahviin.

Vierailija
35/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Suomessa on paljon yksinäisiä ihmisiä ja sellaisia, joiden elämänpiiri koostuu netissä surffailusta ja television katselemisesta.

Vierailija
36/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon naiset vihaavat miehiä. Myös niitä ketä ei ole koskaan edes tavannut

Vierailija
37/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että lähes kaikki terapeutit ohjaavat moniongelmaisia naisia palstalle.

Vierailija
38/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että työttömistä ja työttömien säännöistä moni ei tiedä mitään.

Puhuvat ja ehdottavat typeriä juttuja.

Vierailija
39/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin että suomalainen nainen inhoaa korkokenkiä, laittaitumista ja hajuvesiä.

Vierailija
40/103 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lottovoitto syntyä tänne, mutta voitto oli luokkaa 1:-