Mua ei loukkais jos joku puristais mua takapuolesta
Ymmärrän että se on periaatteessa loukkaavaa mutta mä en jaksais loukkaantua. Puristasin heti takasin jos pystysin, tai sitte vaan antasin olla.
Tästä te muuten saatte täällä vielä riidan aikaseksi, ennustan :-)
Kommentit (92)
Siis miksi se on osalle niin vaikea käsittää, että osa naisista minä mukaan (joo ei monet, mutta on meitäkin) lukien voivat tykätä kadulla huuteluista ja jopa perseelle läpsimisestä? Miksi pitäisi valehdella? Ja kukaan ei puhunut sormien tunkemisesta minnekään, ainoastaan läpsimisestä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 04:32"]Siis miksi se on osalle niin vaikea käsittää, että osa naisista minä mukaan (joo ei monet, mutta on meitäkin) lukien voivat tykätä kadulla huuteluista ja jopa perseelle läpsimisestä? Miksi pitäisi valehdella? Ja kukaan ei puhunut sormien tunkemisesta minnekään, ainoastaan läpsimisestä.
[/quote]
Voi vee
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 04:32"]Siis miksi se on osalle niin vaikea käsittää, että osa naisista minä mukaan (joo ei monet, mutta on meitäkin) lukien voivat tykätä kadulla huuteluista ja jopa perseelle läpsimisestä? Miksi pitäisi valehdella? Ja kukaan ei puhunut sormien tunkemisesta minnekään, ainoastaan läpsimisestä.
[/quote]
Suurin osa meistä haluaa itse päättää mitä itselleen tapahtuu. Tuossa ylempänä joku juuri mainitsi spurgut esimerkkinä. Nekin on sinulle ihan ookoo?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 04:34"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 04:32"]Siis miksi se on osalle niin vaikea käsittää, että osa naisista minä mukaan (joo ei monet, mutta on meitäkin) lukien voivat tykätä kadulla huuteluista ja jopa perseelle läpsimisestä? Miksi pitäisi valehdella? Ja kukaan ei puhunut sormien tunkemisesta minnekään, ainoastaan läpsimisestä.
[/quote]
Suurin osa meistä haluaa itse päättää mitä itselleen tapahtuu. Tuossa ylempänä joku juuri mainitsi spurgut esimerkkinä. Nekin on sinulle ihan ookoo?
[/quote]
Juu siis mä ymmärrän täysin, että monet eivät siitä pidä. Mutta miksi pitää tuomita meidät, jotka pitävät? Ja on, mulle on muutamat spurgut huudellut ja läpsinyt. Jos kukaan huutelijoista tai läpsijöistä menee yhtään pidemmälle, se on eri juttu ja siitä loukkaantuisin.
Juuri näiden bimbojen takia jotka innostuvat äijien naurettavista puristeluista saavat idiootit luulemaan että se on ihan o.k.
Ihmisiä on erilaisia. Toiset tykkää kun niitä puristellaan hanurista ja toiset taas vetää herneet nenään. Koskaan ei voi tietää kumpi on kyseessä, joten olenkin varustautunut nuottikirjalla ja pussilla herneitä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 04:42"]Juuri näiden bimbojen takia jotka innostuvat äijien naurettavista puristeluista saavat idiootit luulemaan että se on ihan o.k.
[/quote]
Mä oonkin ovela. Esitän äijälle, ettei se ole ok, niin muut saavat kulkea rauhassa. Todellisuudessa pidin siitä. Kaikki ei mieti vain itseään. T: 13
Tykätköön ihmiset siitä että tuntemattomat tulee kosketteleen ilman lupaa. Kunhan ei vaan mene huutelemaan kovaan ääneen johonkin kuinka se on naisista sitten niin ihanaa kun heihin kajotaan arvaamatta.
Toisaalta, yksikin tällaisesta tykkäävä henkilö tarkoittaa idioottiyleistäjien mielestä sitä, että kaikki sen sukupuolen edustajat tykkäävät siitä, samanlaisia kun ovat jne.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 04:09"]Ap, ei noin saa sanoa. Sun pitää olla uhri.
[/quote]:D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 04:34"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 04:32"]Siis miksi se on osalle niin vaikea käsittää, että osa naisista minä mukaan (joo ei monet, mutta on meitäkin) lukien voivat tykätä kadulla huuteluista ja jopa perseelle läpsimisestä? Miksi pitäisi valehdella? Ja kukaan ei puhunut sormien tunkemisesta minnekään, ainoastaan läpsimisestä.
[/quote]
[/quote]Te räyhäätte vain täällä netissä äänekkäästi purkamassa ahdistuneisuuttanne. Eivät kaikki naiset säry niin herkästi.
En hyväksy että käydään käsiksi kysymättä. Vedän polven haaroihin jos vain suinkin pystyn.
Sua ei ole taidettu pahemmin puristella.
Mua ainakin loukkaa. Mun perse ei ole mitään julkista omaisuutta johon kuka tahansa saa käydä koska tahansa käsiksi. Minun lisäkseni sitä saa puristella vain avomieheni, ei kukaan muu. Ja teen sen kyllä erittäin selväksi kaikille kähmijöille.
Ap:ta ei ole kähmitty. Fantasioi ja fantasia toteutuessaan voi olla ihan jotain muuta.
Kähmintä ei ole hyväksyttävää.
Miehet ei voi ymmärtää, miltä seksuaalinen ahdistelu naisista tuntuu. Tästä on usein keskusteltu miespuolisten kavereiden kanssa. Yleensä miehet lyö läskiksi koko asian ja sanoo, että olishan se kiva jos naiset puristelisi perseestä.
Mutta kun kääntää asian niin, että mies joutuisi miespuolisen kollegan/esimiehen tai jonkun muun itseään isokokoisemman miehen ahdistelemaksi, niin johan hiljeni. Tai viisi miespuolista ****a työntäisi käden housuihin ja sormen anukseen.
Kuinka moni mies on joutunut miehen ahdistelemaksi? Miltä se tuntui?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 03:59"]
Ymmärrän että se on periaatteessa loukkaavaa mutta mä en jaksais loukkaantua. Puristasin heti takasin jos pystysin, tai sitte vaan antasin olla.
[/quote] Sua ei varmaan koskaan kukaan puristanu takapuolesta jos kerta noin sanot.
Voisitteko kertoa alapeukuttajat, MIKSI teitä häiritsee, jos joku toinen siitä pitää? Me ymmärretään, että kaikki eivät siitä pidä ja itse sanon miehelle, ettei se ole ok, vaikka oikeasti pidin siitä. Mutta miksi se on niin hirveää, että joku siitä oikeasti pitää?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 03:59"]
[/quote] Sua ei varmaan koskaan kukaan puristanu takapuolesta jos kerta noin sanot.
[/quote]
Mua on ja mä pidin siitä. :-D Kerran yks spurgu halus puristaa mua rinnoista, en antanut lupaa. Mutta ois tehnyt mieli. Onko se vaikea käsittää, että joillakin on siitä jopa kokemusta ja pitävät siitä? :-D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 04:32"]
Siis miksi se on osalle niin vaikea käsittää, että osa naisista minä mukaan (joo ei monet, mutta on meitäkin) lukien voivat tykätä kadulla huuteluista ja jopa perseelle läpsimisestä? Miksi pitäisi valehdella? Ja kukaan ei puhunut sormien tunkemisesta minnekään, ainoastaan läpsimisestä.
[/quote]
LOL, kuka tätä tyyppiä pitää naisena? Joku teini-jonne taas provoamassa, että saa mammoihin vauhtia.
[/quote]
Laita s-postisi, niin voidaan keskustella aiheesta lisää. Voin näyttää samalla mun Facebookin ja Instagramin. Olen 19-vuotias nainen. :-)
Hieno homma. Mua kyllä vituttais aivan saatanasti eikä välttämättä homma enää jäisi siihen. Kerran annoin olla kun yksi isommasta porukasta puristi (oikein tarvi tukea ilmeisesti että uskalsi, säälittävää) ja ajattelin huomioinnin vain innostavan enemmän. Joka koskee toiseen ilman lupaa on todennäköisesti niin tyhmä/sovinisti/vajaa/jtsp. ettei siitä paljon innostu.