Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei loukkais jos joku puristais mua takapuolesta

Vierailija
25.06.2015 |

Ymmärrän että se on periaatteessa loukkaavaa mutta mä en jaksais loukkaantua. Puristasin heti takasin jos pystysin, tai sitte vaan antasin olla.

Tästä te muuten saatte täällä vielä riidan aikaseksi, ennustan :-)

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus on aika laaja käsite. Mutta kaksi asiaa täytyy täyytyä, sukupuoliyhtyes ja väkivalta tai sillä uhkaaminen. Jos vain sujauttaa sormen pimppaan, niin se ei ole raiskaus, mutta jos uhkaa lyödä jos uhri pistää hanttiin, niin sitten se on raiskaus. Sekin on edelleen yhtälailla raiskaus, jos pitää toisella puukoa kurkussakiinni ja nussii tunnin joka reikään.

Vierailija
2/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 08:37"]Miehet ei voi ymmärtää, miltä seksuaalinen ahdistelu naisista tuntuu. Tästä on usein keskusteltu miespuolisten kavereiden kanssa. Yleensä miehet lyö läskiksi koko asian ja sanoo, että olishan se kiva jos naiset puristelisi perseestä.

Mutta kun kääntää asian niin, että mies joutuisi miespuolisen kollegan/esimiehen tai jonkun muun itseään isokokoisemman miehen ahdistelemaksi, niin johan hiljeni. Tai viisi miespuolista ****a työntäisi käden housuihin ja sormen anukseen.

Kuinka moni mies on joutunut miehen ahdistelemaksi? Miltä se tuntui?
[/quote] ladyboy puristi mulkusta barcelonassa, nauratti vain ja olin otettu, et ei täällä tunnu missään. T.hetero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on kuitenkin yksilöitä. Me ei voi yleistää kuin rikoksista, että ne on väärin, kaikki muu on aina jollekin ok.

Vierailija
4/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällötti kun joku juoppo äijä laittoi käden mun paidan sisään. Istui ensin maassa ja valitteli että jalka on kipeä eikä pääse ylös. Autoin äijän ylös ja kävi kopeloimaan. Lähdin itkien juoksemaan karkuun ja äijä vielä huusi perään: "Mä näin ku sä nsutit siitä". Olin silloin 17 tai 18.

Vierailija
5/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ap on just sellainen nainen, joka ei saa muuta huomiota, niin negatiivinenkin kelpaa. Itse oon saanut niin paljon että en kaipaa sitä enää ja ymmärsin jo teini-ikäisenä että mies, joka koskee sua, tekee sen koska pitää sua helppona, ei koska olisit hyvännäköinen tai jotain. Jotenkin harmittaa ap:n puolesta että pitää tollaista huomiota miehiltä jotenkin tavoittelemisen arvoisena.

Vierailija
6/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:04"]

Joo ap on just sellainen nainen, joka ei saa muuta huomiota, niin negatiivinenkin kelpaa. Itse oon saanut niin paljon että en kaipaa sitä enää ja ymmärsin jo teini-ikäisenä että mies, joka koskee sua, tekee sen koska pitää sua helppona, ei koska olisit hyvännäköinen tai jotain. Jotenkin harmittaa ap:n puolesta että pitää tollaista huomiota miehiltä jotenkin tavoittelemisen arvoisena.

[/quote]

Ahaa, tästäkö voi olla kyse! En ole kaunis, mutta mulla on ihan hyvä pylly. Kerran baarissa joku nuori poika läpsäisi pyllylle. Olin tosi hämmästynyt, että miten joku kehtaa koskea (onhan se aika erikoista) ja samalla imarreltu. En juurikaan saa huomiota baarissa, kaverit sen sijaan houkuttelee miehiä. Mutta miksi en saisi nauttia siitä huomiosta, jota kerrankin saan? Mulle kun tuo pyllynpuristelu tai muu huomiointi ei todellakaan ole jokapäiväistä. Se taitaa olla se kauniin ihmisen "taakka". :)

Vierailija
7/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 07:50"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 04:34"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 04:32"]Siis miksi se on osalle niin vaikea käsittää, että osa naisista minä mukaan (joo ei monet, mutta on meitäkin) lukien voivat tykätä kadulla huuteluista ja jopa perseelle läpsimisestä? Miksi pitäisi valehdella? Ja kukaan ei puhunut sormien tunkemisesta minnekään, ainoastaan läpsimisestä. [/quote] Suurin osa meistä haluaa itse päättää mitä itselleen tapahtuu. Tuossa ylempänä joku juuri mainitsi spurgut esimerkkinä. Nekin on sinulle ihan ookoo? [/quote]Te räyhäätte vain täällä netissä äänekkäästi purkamassa ahdistuneisuuttanne. Eivät kaikki naiset säry niin herkästi.

[/quote]Tämä. Netti vääristää, koska julkisten palstojen kirjoittajissa on enemmän ahdistuneita, traumatisoituneita, syrjäytyneitä, elämäntapatyöttömiä, yms.

Jopa nettideiteillä olen ollut huomaavinani, että tavallista isommalla joukolla netissä seuraa hakevia naisia on jotain tällaista taustallaan.

Vierailija
8/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joistain harvoista naisista se on ok ja kivaa, niin se ei silti oikeuta miehiä testaamaan asiaa edessä kävelevien naisten suhteen. Sillä monesta se on loukkaavaa. Todennäköisesti suurimmasta osasta. En minäkään ala tervehtimään kaikkia vastaan tulevia miehiä sanomalla kovaan ääneen: " hei pervo!", sillä perusteella, että joku saattaisi siitä pitää. Ja jos minusta olisi kiinnostava tervehtiä miehiä sillätapaa.

Vierailija
9/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Tykkäisin, jos joku puristaisi mua joskus takapuolesta, mutta taidan olla niin asiallisen ja kuivakkaan tyylinen, ettei kukaan mies uskaltaisi edes koskea minuun...:-)

Vierailija
10/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin keskusteluihin otetaan aina mukaan se näkökulma, että entäs jos miestä kopeloidaan (tai mitä muuta tahansa aihepiiriin liittyvää). Miehen kokemus tästä maailmasta ei vain ole millään tavalla sama kokemus kuin naisen (eikä toisinpäin). Jos mies huutelee naiselle, on tilanteessa aina taustalla valta-asetelma, joka luo uhkaa naista. Jos nainen tai mies huutelee miehelle, ei tätä asetelmaa ole, ei ole maailmanlaajuista, kulttuurista ja vuosisadasta toiseen jatkunutta alistetun ja alistajan valtapeliä. Miksi tätä on niin vaikea ymmärtää? Ei minustakaan ketään saa esineellistää, mutta kyllähän jokainen ymmärtää, että naisen esineellistäminen on eri asia kuin miehen esineellistäminen. Ja naisen esineellistämisestä puhuminen ei tarkoita sitä, että miehen esineellistäminen hyväksytään.

Nyt joku sanoo, ettei koe uhkaa tai että on ihan yhtä voimakas kuin miehetkin. No hyvä, mutta yksilön kokemus ei poista kokonaista alistamisen kulttuuria. The oppressed cannot oppress their oppressors.

Vierailija
11/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yks kesä lippakioskilla ostoksilla, oli kaunis päivä ja mulla ihana kesämekko päällä. Siinä ostoksia tehdessäni tunsin erityisen kovan tuulenpuuskan ja vilkaistuani taakse, huomasin paikallisen spurgun nostaneen hameenhelmani ylös ja esittelevän persettäni muulle spurguporukalle. Ihan tosta vain. Olin niin mykkänä hämmästyksestä, etten edes älynnyt raivostua, enkä ehtinyt raivostua. Nimittäin tämä spurgu meinasi saada yhdeltä spurgukaveriltaan turpaan, et mitä vttua sä idiootti touhuat.

Mistä tulikin mieleeni: mikä siinä toisten ilman lupaa koskettelussa on niin mukavaa? Tai ylipäänsä toisten kiusaamisessa ja nolaamisessa? Mikä siinä tuo sitä nautintoa? Ylemmyydentunne? Vallantunne? Et joku joka ei sinusta välitä, ei sinua tahdo, on kuitenkin pakotettu ottamaan vastaan sinun kosketuksesi?

Tää on ikuinen mysteeri - ollut aina sieltä lastentarhasta ilmeisesti vanhainkotiin saakka - mikä on se nautinto näillä kiusaajilla ja nolaajilla ja raiskaajilla. Tarvitsevatko he muuten aina yleisön? Oi vastatkaa te kiusaamisesta, nolaamisesta ja raiskaamisesta pitävät, teitä on vaikka kuinka paljon. Täällä av:lla tosin noissa koulukiusauslangoissa esiintyy vain kiusattuja, ei koskaan kiusaajia. Missä te luuraatte? Kiusaamassa tietenkin, jossain duunipaikan kahvihuoneessa? DDD Rotta on rotta vaikka voissa paistaisi. Ei pääse rotta ...ööö pilkuistaan eli siis rottamaisuudestaan.

Vierailija
12/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 08:37"]Miehet ei voi ymmärtää, miltä seksuaalinen ahdistelu naisista tuntuu. Tästä on usein keskusteltu miespuolisten kavereiden kanssa. Yleensä miehet lyö läskiksi koko asian ja sanoo, että olishan se kiva jos naiset puristelisi perseestä. Mutta kun kääntää asian niin, että mies joutuisi miespuolisen kollegan/esimiehen tai jonkun muun itseään isokokoisemman miehen ahdistelemaksi, niin johan hiljeni. Tai viisi miespuolista ****a työntäisi käden housuihin ja sormen anukseen. Kuinka moni mies on joutunut miehen ahdistelemaksi? Miltä se tuntui? [/quote] ladyboy puristi mulkusta barcelonassa, nauratti vain ja olin otettu, et ei täällä tunnu missään. T.hetero

[/quote]

Miesten tapauksessa asia on hieman eri jo siksi, että nainen, varsinkin pienikokoinen, ei voi tai ei uskalla puolustautua kourijaa vastaan koska on fyysisesti alakynnessä ja tietää saavansa turpaan pahimmillaan. Sinä varmaan olisit sen ladyboyn pystynyt niittaamaan halutessasi.

Mua on kerran ns. pultsari lyönyt perseelle ja kerran kebabinkääntäjä steissillä ja molemmista tapauksista oli hauskuus kaukana. En vaan uskaltanut sanoa mitään - mistä sitä tietää mitä voi käydä. Nyt tässä kypsässä 35 vuoden iässä huutaisin ja läjäyttäisin naamalle. Ja se on mulle periaatteessa sama mihin kosketaan, ei mua koske kukaan minnekään vastoin tahtoani.

Vierailija
13/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 08:37"]Miehet ei voi ymmärtää, miltä seksuaalinen ahdistelu naisista tuntuu. Tästä on usein keskusteltu miespuolisten kavereiden kanssa. Yleensä miehet lyö läskiksi koko asian ja sanoo, että olishan se kiva jos naiset puristelisi perseestä. Mutta kun kääntää asian niin, että mies joutuisi miespuolisen kollegan/esimiehen tai jonkun muun itseään isokokoisemman miehen ahdistelemaksi, niin johan hiljeni. Tai viisi miespuolista ****a työntäisi käden housuihin ja sormen anukseen. Kuinka moni mies on joutunut miehen ahdistelemaksi? Miltä se tuntui? [/quote] ladyboy puristi mulkusta barcelonassa, nauratti vain ja olin otettu, et ei täällä tunnu missään. T.hetero

[/quote]

Entä jos sun hikinen esimiehesi, joka olisi sua 20 cm pidempi ja 20 kg painavampi, kävisi munille esim hississä? Tai kun kävelet illalla kotiin, joukko isokokoisia miehiä seuraa sua aikomuksena panna sua hanuriin? Varmaan naurattais.

Vierailija
14/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:51"]

Näihin keskusteluihin otetaan aina mukaan se näkökulma, että entäs jos miestä kopeloidaan (tai mitä muuta tahansa aihepiiriin liittyvää). Miehen kokemus tästä maailmasta ei vain ole millään tavalla sama kokemus kuin naisen (eikä toisinpäin). Jos mies huutelee naiselle, on tilanteessa aina taustalla valta-asetelma, joka luo uhkaa naista. Jos nainen tai mies huutelee miehelle, ei tätä asetelmaa ole, ei ole maailmanlaajuista, kulttuurista ja vuosisadasta toiseen jatkunutta alistetun ja alistajan valtapeliä. Miksi tätä on niin vaikea ymmärtää? Ei minustakaan ketään saa esineellistää, mutta kyllähän jokainen ymmärtää, että naisen esineellistäminen on eri asia kuin miehen esineellistäminen. Ja naisen esineellistämisestä puhuminen ei tarkoita sitä, että miehen esineellistäminen hyväksytään.

Nyt joku sanoo, ettei koe uhkaa tai että on ihan yhtä voimakas kuin miehetkin. No hyvä, mutta yksilön kokemus ei poista kokonaista alistamisen kulttuuria. The oppressed cannot oppress their oppressors.

[/quote]

Nainen ei ole aina uhri, eikä mies aina vallankäyttäjä, siksi "alistamisen kulttuuri" ei ole hirveän määrittävä tekijä. Lopulta kukaan ei voi olla olemassa "ilman valtaa, itsenäisenä ja vapaana."

Vierailija
15/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:02"]

[/quote]

Nainen ei ole aina uhri, eikä mies aina vallankäyttäjä, siksi "alistamisen kulttuuri" ei ole hirveän määrittävä tekijä. Lopulta kukaan ei voi olla olemassa "ilman valtaa, itsenäisenä ja vapaana."

[/quote]

Kuten sanoin, meistä löytyy poikkeuksia. Liikuin kuitenkin yleisellä tasolla ja yritin kuvailla mitä ahdistelu (tai vähättely, uhkailu, pilkka jne.) merkitsee eri ihmisryhmille kulttuurisen taustan takia. Sama kuvio pätee esimerkiksi Amerikan mustiin: heidän kokemuksensa ei ole sama kuin amerikkalaisten valkoisten kokemus.

Vierailija
16/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen uhriutetaan näissä keskusteluissa hyvin helposti, esimerkiksi tyyliin "patriarkaatti edustaa pahaa ja miehet ovat sen edustajia ja siten naisen vihollisia." Todella kökköä.

Vierailija
17/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:05"]

[/quote]

[/quote]

Kuten sanoin, meistä löytyy poikkeuksia. Liikuin kuitenkin yleisellä tasolla ja yritin kuvailla mitä ahdistelu (tai vähättely, uhkailu, pilkka jne.) merkitsee eri ihmisryhmille kulttuurisen taustan takia. Sama kuvio pätee esimerkiksi Amerikan mustiin: heidän kokemuksensa ei ole sama kuin amerikkalaisten valkoisten kokemus.

[/quote]

Kollektiivisen kokemuksen oletus on kuitenkin myös ongelma.

Vierailija
18/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kollektiivisen kokemuksen oletus on kuitenkin myös ongelma.

[/quote]

Voi olla, mutta emme voi ainakaan olettaa sitä pois.

Vierailija
19/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulle sitten saa samalla tuikata sormen anukseenkin? Ihan vaan positiivisena huomionosoituksena ja ilmauksena, että panisin mielelläni sinua perseeseen. Edellyttäen, että sormitunnustelu osoittaa ryppyreikäsi olevan sopivan tiukka.

Vierailija
20/92 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:06"]

Nainen uhriutetaan näissä keskusteluissa hyvin helposti, esimerkiksi tyyliin "patriarkaatti edustaa pahaa ja miehet ovat sen edustajia ja siten naisen vihollisia." Todella kökköä.

[/quote]

Patriarkaatti on osittain paha, mutta sitä edustavat sekä miehet että naiset. Pahoja ovat ne ihmiset, jotka vahvistavat epäreiluja asenteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan