Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä söit aamupalaksi tänään?

Vierailija
16.08.2025 |

Mulla tummapaahtoinen Kulta Katriina -kahvi kevymaidolla, 2 kpl Fazerin leipomon juustopaahtoleipäviipaletta (en paahtanut), päällä Oivariinia, pippurikinkkua, kermajuustoa, rucolaa ja kirsikkatomaattia. Vielä olisi mustikkarahka jälkkäriksi (kaupan tiskistä ostettu)

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä syönyt. Olen juonut kaksi kuppia mustaa teetä kauramaidolla. Tee on Kusmi Tean Anastasia, joka on hieman sitruksisempi versio earl greystä. Ajattelin kohta herättää lapsoset ja nakittaa toisen tyhjäämään tiskikoneen ja toisen tekemään aamupalaa. 

Vierailija
2/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kupillista mustaa kavia ja 3 röökiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernesoppaa puoli kattilallista ja paketin karjalanpiirakoita, jälkiruuvaksi riisipuuroa puoli kattilallista ja 3 litraa piimää. Onneksi on kohta lounasaika!

Lounaalla 3 kiloa kinkkua 16 keitettyä perunaa ja ruisleivän puolikas. Juomana sahtia ämpärillinen. Jälkiruuvaksi kaali.

Olen hoikka. 

Vierailija
4/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kuppi kahvia menossa. Kohta lähden lenkille, sen jälkeen syön voileivän ja jugurttia. 

Vierailija
5/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkkileipää ja mustikoita.

Vierailija
6/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikoita ja Alpro greek style jugurttia

Vierailija
7/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupin kahvia ja banaanin. 

Vierailija
8/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hernesoppaa puoli kattilallista ja paketin karjalanpiirakoita, jälkiruuvaksi riisipuuroa puoli kattilallista ja 3 litraa piimää. Onneksi on kohta lounasaika!

Lounaalla 3 kiloa kinkkua 16 keitettyä perunaa ja ruisleivän puolikas. Juomana sahtia ämpärillinen. Jälkiruuvaksi kaali.

Olen hoikka. 

Onneksi on kohta päiväkahvit: 1.5 litraa kahvia ja pullapitko, 3 rieskaa ja voita, päälle metukkapaketti ja kilo edamia ja 2 Marie-keksipaketti.

Vierailija
9/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka. 

Miten joku viitsii.

Vierailija
10/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukillisen kahvia, jossa rasvatonta maitoa.

Vierailija
11/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka. 

Miten joku viitsii.

Niin! Älkää tehkö hölmöjä aloituksia!

Vierailija
12/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia, appelsiinimehua ja ruispaloja. Olikin vahingossa saaristolaismallia. 😁

Vierailija
13/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mitä vuosikaudet eli lasillinen vettä ja appelsiinimehua, ruiskaurapuuroa, ruisleipää, piimää ja kahvit kaurakeksin kera. Hyvää ei kannata vaihtaa!

Vierailija
14/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta heräsin. Mutta juon murukahvin ja Waitrosen omenamehua ja syön kaksi Becelillä voideltua Jacksons of Yorkshiren vaaleaa leipäviipaletta, joiden välissä on hunajapaahdettua kinkkua, hollantilaista goudaa, paistettua pekonia ja terttutomaattisiivuja.

Vierailija
15/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä noussut sängystä. Yhden palan suklaata tosin hain vähän aikaa sitten. Syön varmaan omenan, voileivän ja juon appelsiinimehun tai jäälatten. 

Vierailija
16/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen persu ja purra on vienyt meiltä kaiken joten rankia jouduin juomaan.Purra on VARAS ja ss akka

Vierailija
17/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo vielä noussut sängystä. Yhden palan suklaata tosin hain vähän aikaa sitten. Syön varmaan omenan, voileivän ja juon appelsiinimehun tai jäälatten. 

Yhden palan? Kyllä se oli koko levy!

Vierailija
18/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just lopettelen aamupalaa, johon kuului kahvi, pari palaa ruisleipää salaatinlehdillä ja tomaatilla päällystettynä, maustamatonta jogurttia myslillä ja lasi tuoremehua.

Vierailija
19/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden palan? Kyllä se oli koko levy!

Ei ollut :D Joillakin on itsehillintää.

Vierailija
20/50 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kupin kahvia ja banaanin. 

Kuinka monta banaania on Tertussa?