Mitä söit aamupalaksi tänään?
Mulla tummapaahtoinen Kulta Katriina -kahvi kevymaidolla, 2 kpl Fazerin leipomon juustopaahtoleipäviipaletta (en paahtanut), päällä Oivariinia, pippurikinkkua, kermajuustoa, rucolaa ja kirsikkatomaattia. Vielä olisi mustikkarahka jälkkäriksi (kaupan tiskistä ostettu)
Kommentit (50)
Hernesoppaa puoli kattilallista ja paketin karjalanpiirakoita, jälkiruuvaksi riisipuuroa puoli kattilallista ja 3 litraa piimää. Onneksi on kohta lounasaika!
Lounaalla 3 kiloa kinkkua 16 keitettyä perunaa ja ruisleivän puolikas. Juomana sahtia ämpärillinen. Jälkiruuvaksi kaali.
Olen hoikka.
Toinen kuppi kahvia menossa. Kohta lähden lenkille, sen jälkeen syön voileivän ja jugurttia.
Vierailija kirjoitti:
Hernesoppaa puoli kattilallista ja paketin karjalanpiirakoita, jälkiruuvaksi riisipuuroa puoli kattilallista ja 3 litraa piimää. Onneksi on kohta lounasaika!
Lounaalla 3 kiloa kinkkua 16 keitettyä perunaa ja ruisleivän puolikas. Juomana sahtia ämpärillinen. Jälkiruuvaksi kaali.
Olen hoikka.
Onneksi on kohta päiväkahvit: 1.5 litraa kahvia ja pullapitko, 3 rieskaa ja voita, päälle metukkapaketti ja kilo edamia ja 2 Marie-keksipaketti.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka.
Miten joku viitsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka.
Miten joku viitsii.
Niin! Älkää tehkö hölmöjä aloituksia!
Kahvia, appelsiinimehua ja ruispaloja. Olikin vahingossa saaristolaismallia. 😁
Samaa mitä vuosikaudet eli lasillinen vettä ja appelsiinimehua, ruiskaurapuuroa, ruisleipää, piimää ja kahvit kaurakeksin kera. Hyvää ei kannata vaihtaa!
Vasta heräsin. Mutta juon murukahvin ja Waitrosen omenamehua ja syön kaksi Becelillä voideltua Jacksons of Yorkshiren vaaleaa leipäviipaletta, joiden välissä on hunajapaahdettua kinkkua, hollantilaista goudaa, paistettua pekonia ja terttutomaattisiivuja.
En oo vielä noussut sängystä. Yhden palan suklaata tosin hain vähän aikaa sitten. Syön varmaan omenan, voileivän ja juon appelsiinimehun tai jäälatten.
Olen persu ja purra on vienyt meiltä kaiken joten rankia jouduin juomaan.Purra on VARAS ja ss akka
Vierailija kirjoitti:
En oo vielä noussut sängystä. Yhden palan suklaata tosin hain vähän aikaa sitten. Syön varmaan omenan, voileivän ja juon appelsiinimehun tai jäälatten.
Yhden palan? Kyllä se oli koko levy!
Just lopettelen aamupalaa, johon kuului kahvi, pari palaa ruisleipää salaatinlehdillä ja tomaatilla päällystettynä, maustamatonta jogurttia myslillä ja lasi tuoremehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden palan? Kyllä se oli koko levy!
Ei ollut :D Joillakin on itsehillintää.
Vierailija kirjoitti:
Kupin kahvia ja banaanin.
Kuinka monta banaania on Tertussa?
En oo vielä syönyt. Olen juonut kaksi kuppia mustaa teetä kauramaidolla. Tee on Kusmi Tean Anastasia, joka on hieman sitruksisempi versio earl greystä. Ajattelin kohta herättää lapsoset ja nakittaa toisen tyhjäämään tiskikoneen ja toisen tekemään aamupalaa.