Miten pienitissinen ja kasvoiltaan ruma nainen saa miehen
Olen päättänyt hankkia elämäni ensimmäisen yhden yön jutun viikonloppuna. Millä saan jonkun miehen lähestymään/iskemään mut baarissa? En ole kaunis, enkä voi heruttaa esim tissitopilla kun on pienet tissit. Ajattelin laittaa kireät farkut ja esim vähän vatsaa paljastavan paidan + korkkarit. Onko mulla mitään mahdollisuutta saada edes ketään? Itse en mielelläni lähestyisi miestä pakkien pelossa, mutta jos kukaan ei lähesty mua, olen valmis ottamaan riskin ja lähestymään itse. En muutenkaan oikein tiedä miten käyttäytyä "halvasti" että miehet tietäisivät mun hakevan seksiä? Tai miten sitä voi viestittää että olen kiimainen ja tänään heruis varmasti? Nyt apuja kiitos! :D
Kommentit (63)
Olet vain oma itsesi. Laitat vähän seksikkäämpää ylle ja lähdet baanalle. Ei kannata alkaa esittämään jotain roolia. Miehet kyllä aistii sellaisen. Taatusti sinulle ottajia löytyy muutenkin. Terv. Mies
Ei kait tää nyt mikään ongelma ole. Meet vaan johonki lähipubiin niin saat valita kenet otat. Miehet on niin helppoja.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 08:52"]
Olen päättänyt hankkia elämäni ensimmäisen yhden yön jutun viikonloppuna. Millä saan jonkun miehen lähestymään/iskemään mut baarissa? En ole kaunis, enkä voi heruttaa esim tissitopilla kun on pienet tissit. Ajattelin laittaa kireät farkut ja esim vähän vatsaa paljastavan paidan + korkkarit. Onko mulla mitään mahdollisuutta saada edes ketään? Itse en mielelläni lähestyisi miestä pakkien pelossa, mutta jos kukaan ei lähesty mua, olen valmis ottamaan riskin ja lähestymään itse. En muutenkaan oikein tiedä miten käyttäytyä "halvasti" että miehet tietäisivät mun hakevan seksiä? Tai miten sitä voi viestittää että olen kiimainen ja tänään heruis varmasti? Nyt apuja kiitos! :D
Tasan ei käy onnen lahjat :) Olen aina haaveillut pienistä rinnoista, itselläni on isot ja häpeän niitä joka tilanteessa, äijät ei katso silmiin vaan aina rintoihin...
[/quote]
Mutta entäs tällainen sitten: jos on hoikassa varressa isot tissit, mutta auttamattoman ruma naama, niin eikö siinä saa jo pohtia, MILLAISET miehet oikein kiinnostuvat ja mitä he sinussa näkevät?
Ystävällisyys ja miestäkin kunnioittava asenne saattaisi olla avuksi pyrkimyksissäsi.
Nainen saa kyllä aina baarista seksiä, vaikka olisi rumakin, kunhan tosiaan näyttää siltä että siltä voi saadakin, eikä ole nyrpeä ja ylimielisen näköinen. Ja jos ei vaadi että se seuralainen on mikään erityisen komea.
Itse olen suorastaan poikkeuksellisen ruma, mutta koskaan ei ole niin käynyt että jos olen baariin mennyt seksinsaanti mielessä, niin en olisi sitä saanut. Loppuillasta lähellä valomerkkiä ne jotka ei ole saaneet kauniita naisia kelpuuttavat kyllä minkä tahansa pillullisen, ja myös runsas alkoholi sumentaa rumuuden huomaamista :D
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 08:58"]
Perseellä, itsetunnolla, luonteella, keskustelemalla hurmaamalla? Iske jalkafetissi mies. Sitten on nämä joista pienet tissit on kauniit ja ihanat. Se ei aina ole ryntään koosta kiinni.
[/quote]
Tuntuu että tissit helpottaisivat asiaa rutkasti jos sellaiset olisi, niin pukeutuisin johonkin järkyttävään herutustoppiin ja kunnon push uppeihin ja loisin sitä kautta halvan vaikutelman. Kai mä sitä persettä sitten yritän korostaa. Ap
Mä olin vuosia todella ruma enkä tosiaan saanut kertaakaan seksiä. Olen nainen. Että ei miehille mikä tahansa kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 09:43"]
Olet vain oma itsesi. Laitat vähän seksikkäämpää ylle ja lähdet baanalle. Ei kannata alkaa esittämään jotain roolia. Miehet kyllä aistii sellaisen. Taatusti sinulle ottajia löytyy muutenkin. Terv. Mies
[/quote]
Mutta kun siinä se juttu onkin; ottajia ei ole löytynyt. Tuntuu aivan käsittämättömältä kun kuulee, että joitain naisia lähestyy viisikin miestä yhden baari-illan aikana! Mua on lähestynyt koko elämäni aikana ehkä just se viisi miestä, mutta tuolloin ei yhden yön jutut kiinnostanut. Ap
Baarista saa kännisiä ukkoja hyi helvetti, eikö muuta muka ole tarjolla!
Hymyile, ole lämmin ja itsevarma ja helposti lähestyttävä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 09:53"]
Mutta entäs tällainen sitten: jos on hoikassa varressa isot tissit, mutta auttamattoman ruma naama, niin eikö siinä saa jo pohtia, MILLAISET miehet oikein kiinnostuvat ja mitä he sinussa näkevät?
[/quote]
Joo mutta ne naiset (vaikka olisivat kuinka rumia) saavat seksiä isojen tissiensä ansiosta! Minä jään ilman kun ei miehet lähesty! On mullakin himot perkele! :D Ap
Ystävällisyys ja miestäkin kunnioittava asenne saattaisi olla avuksi pyrkimyksissäsi.
[/quote]
Olen ystävällinen enkä nyt ihan tajunnut tuota etten muka kunnioita miehiä? Miehetkö kunnioittavat yhden yön panojaan? :D En halua mieheltä kun sitä yhtä asiaa; seksiä. Ap
Ei muuta kuin otat valkoisen t-paidan. Sen rintamukseen ja selkään kirjoitat selvät viestit, että täällä ois pesää tarjolla. Voit tekstin luonteella säätää sitä, millainen mies sinua lähestyy. Jos haluat herkkää seuraa, laita jotain runollista, jos taas kunnon karjun, laita jotain härskiä jne.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:03"]
Baarista saa kännisiä ukkoja hyi helvetti, eikö muuta muka ole tarjolla!
[/quote]
Ei ne kaikki nyt niin kännissä ole ettei seksiin pystyisi ;) Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:04"]
[/quote]
Joo mutta ne naiset (vaikka olisivat kuinka rumia) saavat seksiä isojen tissiensä ansiosta! Minä jään ilman kun ei miehet lähesty! On mullakin himot perkele! :D Ap
[/quote]
Ikävä kyllä ap sanoisin, että feikkaa jos et muuten tuu onnistumaan. Eli laita ne super push upit (bombshellienkin nimellä myydyt) rintaliivit. Muuten et tuu pärjäämään, koska suomalaisilla naisilla on keskimäärin aika suuria kuppikokoja. Ikävä tietysti miehille, mut hei..itseäänhän täällä tuleekin vaan ajatella.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:06"]
Ei muuta kuin otat valkoisen t-paidan. Sen rintamukseen ja selkään kirjoitat selvät viestit, että täällä ois pesää tarjolla. Voit tekstin luonteella säätää sitä, millainen mies sinua lähestyy. Jos haluat herkkää seuraa, laita jotain runollista, jos taas kunnon karjun, laita jotain härskiä jne.
[/quote]
Ei huono idea, mutta en ehkä niin härskiksi uskalla heittäytyä kuitenkaan :D Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:01"]
Mä olin vuosia todella ruma enkä tosiaan saanut kertaakaan seksiä. Olen nainen. Että ei miehille mikä tahansa kelpaa.
[/quote]
Olit ruma, kurja juttu. Mutta ilmeisesti olet tehnyt asialle jotain. Kiinnostaa. Nimittäin harkitsen pientä kasvo-operaatiota. Oletko käynyt sellaisessa?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:01"]
[/quote]
Olit ruma, kurja juttu. Mutta ilmeisesti olet tehnyt asialle jotain. Kiinnostaa. Nimittäin harkitsen pientä kasvo-operaatiota. Oletko käynyt sellaisessa?
[/quote]
Laihdutin 25 kg, aloin meikkaamaan paremmin, aloin pukeutumaan paremmin ja paljastavammin, vaalensin pitkät hiukseni blondeiksi. Tokikaan nykyisin ulkonäkö riittää pelkästään seksiin miehille, ei mihinkään vakavampaan :) Rahaa ei ole kauneusleikkauksiin, joten suhdetta ei tule olemaan tiedossa :/ Ei miehiä vakavammassa mielessä rumahkot naiset kiinnosta.
Perseellä, itsetunnolla, luonteella, keskustelemalla hurmaamalla? Iske jalkafetissi mies. Sitten on nämä joista pienet tissit on kauniit ja ihanat. Se ei aina ole ryntään koosta kiinni.