Tori. fi myyjistä
Osuuko kohdallesi usein sellainen myyjä, joka ei vastaa viesteihin?
Kommentit (28)
Niistä viesteistä ei aina tule ilmoitusta, joten joskus on itseltänikin mennyt ihan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Niistä viesteistä ei aina tule ilmoitusta, joten joskus on itseltänikin mennyt ihan ohi.
Tämä.
Vastaan jos viesti näkyy Tori-sovelluksessa. Muutamia kertoja käynyt niin, että omat kohteet osiossa ilmoituksessa näkyy esim. 1 viesti mutta viestiisiossa ei näy viestiä.
On osunut pari kertaa. En käytä tori.fi:tä enää. Pelkästään huonoja kokemuksia muutenkin.
Useastikin, ihme porukkaa. Tuotteita myynnissä ja viestiosiossa lukee nähty, mutta myyjä ei vaivaudu vastaamaan. Ei näytä edes raha kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Useastikin, ihme porukkaa. Tuotteita myynnissä ja viestiosiossa lukee nähty, mutta myyjä ei vaivaudu vastaamaan. Ei näytä edes raha kiinnostavan.
Voi olla kuule niin, että myyjä on saanut jo useampia viestejä myymäänsä tuotteeseen ja on vastannut parhaiten sopivalle ostajalle ensimmäisenä.
En itsekään vastaa enää muille, jos olen kerinnyt sopia kaupat jo jonkun muun kanssa.
Riippuu myös ostajan viestistä vastaanko. Maksan 20e, jos pyynti 100e...no en vastaa. Tai pelkkä ostan...tms.
Olen laittanut viikko sitten viestiä suksista, jotka haluaisin ostaa.
Soittaisin, jos olisi ollut numero.
Viesti on toimitettu, muttei luettu ( kertoo viesti ohjelma).
Viestistä näen koko nimen ja kaupunginosan ja kadun, jossa ilmoittaja kertoo sukset oleva.
Puhelin numero löytyisi fonectasta.
Sukset näyttäisi olevan edelleen myynnissä, tai ilmoitusta ei ole poistettu.
——-
Mutta asiaan...
Onko tuo viestin toimitus ihan luotettava. Eikö ilmoittaja vaivaudu lukemaan viestejä
Ja mitä tekemistä fasebuukilla on torin kanssa ???
Kun löydän mieleisen tuotteen, laitan viestin että haluaisin ostaa kyseisen tuotteen.
Viesti nähty. Ei vastausta. Ärsyttävää.
Johtunee siitä, että
A) tarjoat aivan liian vähän tai
B) kysyt postitusta jostain 10e tuotteesta
Vierailija kirjoitti:
Johtunee siitä, että
A) tarjoat aivan liian vähän tai
B) kysyt postitusta jostain 10e tuotteesta
No, tässä suksi asiassa maksan mitä pyydetään, ja kun sukset olisivat muutaman korttelin päässä.
Kalastelevat nämä haamumyyjät sähköpostiosoitteita tai jotain, jokatapauksessa kummallista .
Miten myyjä kehtaa yrittää myydä kalliimmalla kuin uusi on? En voi ymmärtää, käytettyä tavaraa kuitenkin. Olkaa tarkkana! Ostakaa mieluummin uusi kun ei tiedä mitä täitä/luteita saa mukaansa.
Minulla on eräs pihakaluste myynnissä Torissa, ja olen saanut sähköpostiini varmaan kymmeniä ilmoituksia, että Jaana tai Satu tms. on vastannut ilmoitukseeni. Valitettavasti en kuitenkaan pääse enää kirjautumaan Toriin, ja vastaamaan yhteydenottoihin. :(
Vierailija kirjoitti:
Kun löydän mieleisen tuotteen, laitan viestin että haluaisin ostaa kyseisen tuotteen.
Viesti nähty. Ei vastausta. Ärsyttävää.
Eikö lisäksi pitäisi laittaa esim. "voisin tulla hakemaan huomenna klo 15 jälkeen ja maksan käteisellä" ?
Sellainen toive, että jos myyt vaikka pöytää, niin laita edes sen pöydän mitat! Se valokuva ei sitä kerro.
Myyjä hyvä, älä valehtele ovh hintaa. Myyt viidellä kympillä 70e tuotetta ja sanot ovh 200e.
Törkeää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla kuule niin, että myyjä on saanut jo useampia viestejä myymäänsä tuotteeseen ja on vastannut parhaiten sopivalle ostajalle ensimmäisenä.
En itsekään vastaa enää muille, jos olen kerinnyt sopia kaupat jo jonkun muun kanssa.
Ota sitten ilmoitus ainakin pois tai lisäät siihen
-varattu-
No joo, tosi paljon siellä on roikkumaan unohdettuja ilmoituksia, jotka sitten vaan katoaa, kun oon kyselly eli jo myyty. En ymmärrä, miksi on niin vaikeaa vastata, että tuote myyty.
Myyn enemmän kuin ostan - eipä silti, ei siellä kauppa käy.
Outoihin ostajiin oon törmännyt myös, yksikin laittoi että ostan, tässä osoite, postita jos myyt. Laitoin tilinumeron niin mitään ei ole kuulunut sen jälkeen eikä ees lukenut viestiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti nähty. Ei vastausta. Ärsyttävää.Eikö lisäksi pitäisi laittaa esim. "voisin tulla hakemaan huomenna klo 15 jälkeen ja maksan käteisellä" ?
Miksi?
Etkö sinä voi vastata, ”kiitos, koska pääset tuotteen hakemaan?”
Olet vain mieluummin vastaamatta?
-eri
Enemmän on kokemuksia katoavista ostajista. Laitetaan viestiä, että "ostaisin tämän" ja sitten kun antaa tiedot, ei kuulukaan enää koskaan mitään. Pahimmassa tapauksessa on treffit sovittuna, mutta ostajaa ei ilmaannukaan paikalle. Tai tilinumero jo annettuna maksua varten. Joskus viestit on luettu kuitenkin, joskus jäävät päiväkausiksi toimitettu-tilaan, vaikka on kaupanteko kesken.
Joskus osuu mutta harvoin.