Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pienitissinen ja kasvoiltaan ruma nainen saa miehen

Vierailija
24.06.2015 |

Olen päättänyt hankkia elämäni ensimmäisen yhden yön jutun viikonloppuna. Millä saan jonkun miehen lähestymään/iskemään mut baarissa? En ole kaunis, enkä voi heruttaa esim tissitopilla kun on pienet tissit. Ajattelin laittaa kireät farkut ja esim vähän vatsaa paljastavan paidan + korkkarit. Onko mulla mitään mahdollisuutta saada edes ketään? Itse en mielelläni lähestyisi miestä pakkien pelossa, mutta jos kukaan ei lähesty mua, olen valmis ottamaan riskin ja lähestymään itse. En muutenkaan oikein tiedä miten käyttäytyä "halvasti" että miehet tietäisivät mun hakevan seksiä? Tai miten sitä voi viestittää että olen kiimainen ja tänään heruis varmasti? Nyt apuja kiitos! :D

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 09:53"]

Mutta entäs tällainen sitten: jos on hoikassa varressa isot tissit, mutta auttamattoman ruma naama, niin eikö siinä saa jo pohtia, MILLAISET miehet oikein kiinnostuvat ja mitä he sinussa näkevät?

[/quote]

Joo mutta ne naiset (vaikka olisivat kuinka rumia) saavat seksiä isojen tissiensä ansiosta! Minä jään ilman kun ei miehet lähesty! On mullakin himot perkele! :D Ap

[/quote]

No joo, sori, nyt vasta huomasin että etsit siis yhden illan juttuja :) Rupesin vain miettimään, kun minulla on tosiaan isot rinnat mutta ruma naama, niin ei minua kyllä lähesty kuin spurgut, känniääliöt ja vanhat ukot. En tosin tiedä, mitä tapahtuisi, jos herutustopissa kulkisi ja nimenomaan etsisi seksiseuraa.

Vierailija
22/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rumilustakin joku haluaa aina panna, joten kannattaa olla antelias siinä mielessä. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi mahdollisuus, jos olet vähän pitempi, niin teeskentele mallia. Puet rennon boheemit vaatteet, platformit, aurinkolasit päähän, viikon verran juhlitun oloiset meikit, joku lierihattu ja tukka silmille. Puhut fingelskaa tai kunhan sössötät jotain, ihan sama. Tai laulelet itsekses luurit päässä, olet vähän niinkuin artisti viihteellä.

Vierailija
24/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:08"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:01"]

Mä olin vuosia todella ruma enkä tosiaan saanut kertaakaan seksiä. Olen nainen. Että ei miehille mikä tahansa kelpaa.

[/quote]

Olit ruma, kurja juttu. Mutta ilmeisesti olet tehnyt asialle jotain. Kiinnostaa. Nimittäin harkitsen pientä kasvo-operaatiota. Oletko käynyt sellaisessa?

[/quote]

Laihdutin 25 kg, aloin meikkaamaan paremmin, aloin pukeutumaan paremmin ja paljastavammin, vaalensin pitkät hiukseni blondeiksi. Tokikaan nykyisin ulkonäkö riittää pelkästään seksiin miehille, ei mihinkään vakavampaan :) Rahaa ei ole kauneusleikkauksiin, joten suhdetta ei tule olemaan tiedossa :/ Ei miehiä vakavammassa mielessä rumahkot naiset kiinnosta.

[/quote]

Olen tuo, joka kysyi kasvo-operaatiosta. Nyt haluan sanoa sinulle vakavasti, että heitä pois tuollaiset ajatukset, ettet kelpaisi. Ei se ole totta. Jos joku on sinulle sanonut jotain sellaista, se on vain ilkeä ihminen, niitähän riittää. Oma ongelmani on nasaalijuonteet kasvoissa. Ne tekevät ilmeestä raskaan. Haluaisin ne pois, mutta en koskaan ole ajatellut, että kenenkään ulkonäkö olisi este kumppanin löytymiseen. Ja ihan elävä elämä monin tapauksin on todistanut, ettei niin todellakaan ole. 

Vierailija
25/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:17"]

Olen tuo, joka kysyi kasvo-operaatiosta. Nyt haluan sanoa sinulle vakavasti, että heitä pois tuollaiset ajatukset, ettet kelpaisi. Ei se ole totta. Jos joku on sinulle sanonut jotain sellaista, se on vain ilkeä ihminen, niitähän riittää. Oma ongelmani on nasaalijuonteet kasvoissa. Ne tekevät ilmeestä raskaan. Haluaisin ne pois, mutta en koskaan ole ajatellut, että kenenkään ulkonäkö olisi este kumppanin löytymiseen. Ja ihan elävä elämä monin tapauksin on todistanut, ettei niin todellakaan ole. 

[/quote]

Kiitos ystävällisistä sanoistasi :) 

Vierailija
26/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:07"]

Mutta entäs tällainen sitten: jos on hoikassa varressa isot tissit, mutta auttamattoman ruma naama, niin eikö siinä saa jo pohtia, MILLAISET miehet oikein kiinnostuvat ja mitä he sinussa näkevät?

[/quote]

Joo mutta ne naiset (vaikka olisivat kuinka rumia) saavat seksiä isojen tissiensä ansiosta! Minä jään ilman kun ei miehet lähesty! On mullakin himot perkele! :D Ap

[/quote]

Ikävä kyllä ap sanoisin, että feikkaa jos et muuten tuu onnistumaan. Eli laita ne super push upit (bombshellienkin nimellä myydyt) rintaliivit. Muuten et tuu pärjäämään, koska suomalaisilla naisilla on keskimäärin aika suuria kuppikokoja. Ikävä tietysti miehille, mut hei..itseäänhän täällä tuleekin vaan ajatella.

[/quote]

jos miehet eivät ap:ta lähesty niin tuskinpa syy on rinnoissa. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa onko tissit suuret vai pienet. Tai itse asiassa pidän enemmän pienistä rinnoista. Joka tapauksessa syy löytyy muualta. Enkä usko että ap niin ruma on ettei miehiä hänelle löytyisi. Itse epäilen näkemättä aloittajaa että vika löytyy käyttäytymisestä, ilmeistä, kehon kielestä tms. Ap on selkeästi epävarma joka varmaan vaikuttaa hänen olemukseensa ja pitää miehet loitolla.

Vierailija
27/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:12"]

Laihdutin 25 kg, aloin meikkaamaan paremmin, aloin pukeutumaan paremmin ja paljastavammin, vaalensin pitkät hiukseni blondeiksi. Tokikaan nykyisin ulkonäkö riittää pelkästään seksiin miehille, ei mihinkään vakavampaan :) Rahaa ei ole kauneusleikkauksiin, joten suhdetta ei tule olemaan tiedossa :/ Ei miehiä vakavammassa mielessä rumahkot naiset kiinnosta.

[/quote]

Kun puhut miehistä, tarkoittanet niitä halutuimpia miehiä?  Katsohan ensi kerralla pariskuntia Prisman käytävillä. Huomaat, että niin miehille kuin naisillekin kelpaa vaatimattoman näköinenkin kumppani. Jos kelpaat yhdeksi yöksi mutta et parisuhteeseen, niin syy tähän ei välttämättä ole ulkonäössäsi.

Vierailija
28/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:54"]

[/quote]

[/quote]

Ikävä kyllä ap sanoisin, että feikkaa jos et muuten tuu onnistumaan. Eli laita ne super push upit (bombshellienkin nimellä myydyt) rintaliivit. Muuten et tuu pärjäämään, koska suomalaisilla naisilla on keskimäärin aika suuria kuppikokoja. Ikävä tietysti miehille, mut hei..itseäänhän täällä tuleekin vaan ajatella.

[/quote]

jos miehet eivät ap:ta lähesty niin tuskinpa syy on rinnoissa. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa onko tissit suuret vai pienet. Tai itse asiassa pidän enemmän pienistä rinnoista. Joka tapauksessa syy löytyy muualta. Enkä usko että ap niin ruma on ettei miehiä hänelle löytyisi. Itse epäilen näkemättä aloittajaa että vika löytyy käyttäytymisestä, ilmeistä, kehon kielestä tms. Ap on selkeästi epävarma joka varmaan vaikuttaa hänen olemukseensa ja pitää miehet loitolla.

[/quote]

Olen kyllä epävarma enkä yleensä edes katso miehiä silmiin vaan salaa heitä vilkuilen ja käännyn heti pois jos joku katsoo takaisin. Muutenkin liikun aina baarissa kavereiden kanssa tiiviisti yhdessä enkä ole esim tiskillä yksin tyrkyllä. Itseasiassa miehet on lähestynyt mua ainoastaan silloin jos oon jostain syystä jäänyt hetkeksi yksin :D Eli ensi kerralla koitan olla rohkeampi ja jättää kaverit pöytään ja lähden yksin kierrokselle ;) Jos ei irtoo niin sitten en enää tiedä missä on vika :( Ap

Vierailija
29/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:03"]

Kun puhut miehistä, tarkoittanet niitä halutuimpia miehiä?  Katsohan ensi kerralla pariskuntia Prisman käytävillä. Huomaat, että niin miehille kuin naisillekin kelpaa vaatimattoman näköinenkin kumppani. Jos kelpaat yhdeksi yöksi mutta et parisuhteeseen, niin syy tähän ei välttämättä ole ulkonäössäsi.

[/quote]

Tuikitavallisia olleet, ei koskaan muita naisia samaan aikaan. Viimeisin oli tosin tavallisestakin erikoisempi, pitkäaikaistyötön eikä koskaan vielä ollut vielä suhteessa, mutta nuo seikat eivät mua haitanneet koska pidin miehestä ihan muista syistä :)

On mulle muodonmuutoksenikin jälkeen tapailemieni miesten taholta sanottu rumaksi, ei se laihduttaminen kaikkia auta lopullisesti.

Vierailija
30/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen kyllä epävarma enkä yleensä edes katso miehiä silmiin vaan salaa heitä vilkuilen ja käännyn heti pois jos joku katsoo takaisin. Muutenkin liikun aina baarissa kavereiden kanssa tiiviisti yhdessä enkä ole esim tiskillä yksin tyrkyllä. Itseasiassa miehet on lähestynyt mua ainoastaan silloin jos oon jostain syystä jäänyt hetkeksi yksin :D Eli ensi kerralla koitan olla rohkeampi ja jättää kaverit pöytään ja lähden yksin kierrokselle ;) Jos ei irtoo niin sitten en enää tiedä missä on vika :( Ap

[/quote]

Ok nuo selittääkin asian TÄYSIN. Olen se tähän ketjuun aiemmin vastannut itseäni poikkeuksellisen rumana pitävä, joka olen siis saanut baarista joka kerta seksiä kun olen mennyt sitä hakemaan.

2 eroa sinuun. Ensinnäkin, menen aina yksin. Ei mulla edes ole ketään kavereita joiden kanssa baareissa kävisin, joten yksin menen. Toinen ero: en käytä herutusvaatteita enkä ole korostestun seksikäs ulkoisesti, mutta pyrin näyttämään avoimelta ja ystävälliseltä ja ottamaan kontaktia miehiin. Uskon, että se on tehokkaampaa kuin kovin seksikkäät vaatteet. Itse asiassa tosi korostettu seksikkyys yhdistettynä pidättyväisiin ja torjuvaksi tulkittuun elekieleen voi olla miehistä vähän pelotttavaa. Useimmat tykkää kuitenkin sellaisesta naapurintytön oloisesta.

Vierailija
31/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Onnea matkaan. Eiköhän sullakin tärppää pian:) Ties vaikka löytyis joku pidempikin tuttavuus.

Vierailija
32/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:07"]

[/quote]

Tuikitavallisia olleet, ei koskaan muita naisia samaan aikaan. Viimeisin oli tosin tavallisestakin erikoisempi, pitkäaikaistyötön eikä koskaan vielä ollut vielä suhteessa, mutta nuo seikat eivät mua haitanneet koska pidin miehestä ihan muista syistä :)

On mulle muodonmuutoksenikin jälkeen tapailemieni miesten taholta sanottu rumaksi, ei se laihduttaminen kaikkia auta lopullisesti.

[/quote]

Että mua naurattaa kun tähän ei kukaan neropatti uskallakaan enää kommentoida. Rumana naisena on vaan helvetin rankkaa, ei sitä voi tietää ellei itse joudu tähän osaan :(

Vierailija
33/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:06"]

Ei muuta kuin otat valkoisen t-paidan. Sen rintamukseen ja selkään kirjoitat selvät viestit, että täällä ois pesää tarjolla. Voit tekstin luonteella säätää sitä, millainen mies sinua lähestyy. Jos haluat herkkää seuraa, laita jotain runollista, jos taas kunnon karjun, laita jotain härskiä jne. 

[/quote]

Aivan loistava idea!

Esim. herkän miehen sais innostumaan vaikka riimillä 'ootan kesää, annan pesää', ja karjumman vaikka tikkukirjaimilla kirjoitetulla sanoille 'PILLU 0e'

Vierailija
34/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pullo tai pari kirkasta ja hakeudu lähiostarin juopporemmin seuraan. Siellä sitten annat alkoholia niille, jotka suostuvat yhdyntään.

Vierailija
35/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Huonolla itsetunnolla varustetut luuserimiehet iskevät kiinni rumiin naisiin koska tietävät, että he elävät puutteessa ja tyytyvät vähempään. Niillä voit harjoitella samalla kun säästät kauneusleikkauksiin joissa hankit normaalin kokoiset rinnat ja normaalit kasvot.

Vierailija
36/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:14"]Vielä yksi mahdollisuus, jos olet vähän pitempi, niin teeskentele mallia. Puet rennon boheemit vaatteet, platformit, aurinkolasit päähän, viikon verran juhlitun oloiset meikit, joku lierihattu ja tukka silmille. Puhut fingelskaa tai kunhan sössötät jotain, ihan sama. Tai laulelet itsekses luurit päässä, olet vähän niinkuin artisti viihteellä.
[/quote]

Buahhahaa!

Vierailija
37/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:05"]

Huonolla itsetunnolla varustetut luuserimiehet iskevät kiinni rumiin naisiin koska tietävät, että he elävät puutteessa ja tyytyvät vähempään. Niillä voit harjoitella samalla kun säästät kauneusleikkauksiin joissa hankit normaalin kokoiset rinnat ja normaalit kasvot.

[/quote]

Näin! Kannattaa ajatella positiivisesti, nykyisin itsensä voi saada näyttämään tarpeeksi siedettävältä miehille jos saa kerättyä rahat kauneuskirurgisiin toimenpiteisiin :) 

Vierailija
38/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumalta mieheltä pitäisi saada.

Suurin osa ihmisistä on rumia tai tavallisennäköisiä ja silti seurustelevat. Et sinä sen kummempi ole. Ei tuossa pitäisi ongelmaa olla kun vain katsot omaa tasoasi olevia miehiä.

Vierailija
39/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:12"]

Rumalta mieheltä pitäisi saada.

Suurin osa ihmisistä on rumia tai tavallisennäköisiä ja silti seurustelevat. Et sinä sen kummempi ole. Ei tuossa pitäisi ongelmaa olla kun vain katsot omaa tasoasi olevia miehiä.

[/quote]

Ymmärrän kyllä tasoni enkä ole minkään baarin "komeimpien" miesten perässä. En todellakaan :D Kyllä mulle ihan "tavismies" (whatever that means) kelpaa. Tosin en ole koskaan nähnyt baarissa niin rumaa miestä etten pillua antaisi. Ap

Vierailija
40/63 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:07"]

[/quote]

[/quote]

Että mua naurattaa kun tähän ei kukaan neropatti uskallakaan enää kommentoida. Rumana naisena on vaan helvetin rankkaa, ei sitä voi tietää ellei itse joudu tähän osaan :(

[/quote]

Laita kuva. Muuten en usko!!!!!!