Miten pienitissinen ja kasvoiltaan ruma nainen saa miehen
Olen päättänyt hankkia elämäni ensimmäisen yhden yön jutun viikonloppuna. Millä saan jonkun miehen lähestymään/iskemään mut baarissa? En ole kaunis, enkä voi heruttaa esim tissitopilla kun on pienet tissit. Ajattelin laittaa kireät farkut ja esim vähän vatsaa paljastavan paidan + korkkarit. Onko mulla mitään mahdollisuutta saada edes ketään? Itse en mielelläni lähestyisi miestä pakkien pelossa, mutta jos kukaan ei lähesty mua, olen valmis ottamaan riskin ja lähestymään itse. En muutenkaan oikein tiedä miten käyttäytyä "halvasti" että miehet tietäisivät mun hakevan seksiä? Tai miten sitä voi viestittää että olen kiimainen ja tänään heruis varmasti? Nyt apuja kiitos! :D
Kommentit (63)
Jos sulla on muuten hyvä vartalo niin korosta sitä ja jollei sulla jo ole niin anna hiustesi kasvaa pitkiksi. Miehet katsovat yhtä paljon naisen vartalon muotoja kuin kasvoja. Ja vielä pidä jalkasi kunnossa varsinkin jos laitat sandaalit.
Helppoahan sulla on. Mä olen oikeasti todella kaunis, eikä yksikään mies lähesty mua baarissa. Koska mut nähdessään ilmeisesti kaikki miehet ajattelee että mä olen niin out of their league.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:40"]
Helppoahan sulla on. Mä olen oikeasti todella kaunis, eikä yksikään mies lähesty mua baarissa. Koska mut nähdessään ilmeisesti kaikki miehet ajattelee että mä olen niin out of their league.
[/quote]
Mikset itse lähesty? :O Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:40"]
[/quote]
Kyllä miehet lähestyy sua jos olisit oikeasti kaunis.
Vastenmielistä ulkonäköä voi kompensoida huolellisella meikillä ja tyylikkäällä, kalliin näköisellä pukeutumisella. Nyt kesällä kypsempikin nainen voi vähän irrotella ja laittautua hauskaa iltaa varten oikein vetäväksi. On juuri oikea aika esimerkiksi glamour fantasian toteuttamiseen. Aloitteellisuus, reipas alkoholinkäyttö, pikkutuhmat jutut, sekä räväkkä ja riehakas persoonallisuus vetoavat ujompaankin luuserimieheen ja luovat mielikuvan helposta saaliista.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:40"]
[/quote]
Mikset itse lähesty? :O Ap
[/quote]
Joka kerta se menee siihen lässyttämiseen ettei mies ikinä olisi uskonut että mun kaltainen nainen lähestyis häntä.
Mul on isot tissit ja nätti naama. En silti ole koskaan tainnut löytää baarista seuraa, vaikka jossain vaiheessa sitä hain ja olin itsekin aloitteellinen. Kaikkialla muualla minua kyllä lähestytään. Ei siis hätää ap, tuskin se saaminen noista ainakaan on kiinni :)
Saat multa munaa jos annat nussia paljaalla. Olen kokenut komea panomies ja puhdas kuin kyyhkynen.
Strategiset mitat: 193cm/87kg/5%bf/22cm pen.pit./17cm pen.ymp.mit/28v
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:21"]
Saat multa munaa jos annat nussia paljaalla. Olen kokenut komea panomies ja puhdas kuin kyyhkynen.
[/quote]
Thanks but no thanks. En halua netin kautta (koettu jo) vaan nimenomaan sieltä baarista ihan livenä tavata jonkun. Ja en anna paljaalla ;) Ap
Jos sulla on pienet tissit voit pukeutua näyttämään esiteini-ikäiseltä. Saparot hiuksiin, söpö pehmoinen nalle-reppu selkään ja baanalle. Monet normaalitkin miehet tuntevat suojelevaa vetoa vähän nuorempiin tyttöihin. Kun vielä muistat puhua lapsekkaasti korkealla tyttömäisellä äänellä on lähes varmaa että kohtaat jonkun jännittävän miehen. Päätyessäsi miehen asuntoon ala itkeä ja näyttele että yrität päästä pakoon...kun olette vihdoin lemmen pauloissa voit vielä jatkaa rimpuilua ja huutaa ettei saa satuttaa, eikä sitä saa laittaa sinne.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:21"]
[/quote]
Thanks but no thanks. En halua netin kautta (koettu jo) vaan nimenomaan sieltä baarista ihan livenä tavata jonkun. Ja en anna paljaalla ;) Ap
[/quote]
Haista vittu sit ruma huora.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 08:58"]
Perseellä, itsetunnolla, luonteella, keskustelemalla hurmaamalla? Iske jalkafetissi mies. Sitten on nämä joista pienet tissit on kauniit ja ihanat. Se ei aina ole ryntään koosta kiinni.
[/quote]
Tuntuu että tissit helpottaisivat asiaa rutkasti jos sellaiset olisi, niin pukeutuisin johonkin järkyttävään herutustoppiin ja kunnon push uppeihin ja loisin sitä kautta halvan vaikutelman. Kai mä sitä persettä sitten yritän korostaa. Ap
[/quote]
En kyllä ymmärrä, miten joku vielä tänä päivänä mieltää yhden illan juttuja satunnaisesti harrastavat halvoiksi.
Kukaan ihminen ei sanoisi minua kauniiksi, ei edes nätiksi tai söpöksi, mutta hymyilen, katson ihmisiä silmiin ja jutustelen mielelläni kenen kanssa vaan ja siksi saan juttuseuraa hyvin helposti. Alkoholia ei tarvita, avoimia antavia vaatteita ei tarvita ja isoja tissejäkään ei tarvita, vain ystävällinen, mukava ilme ja normaali itsetunto. En siis lähtisi ap ihan halvan horatsun näköisenä liikenteeseen vaan mielummin hymyilevän ja mukavan näköisenä. Jos et vaatteissasi ja valitsemassasi tyylissä viihdy, niin se näkyy kauas ja tunnet myös olevasi väärään aikaan väärässä paikassa väärillä vaatteilla. Siitä on huono lähteä illan tunnelmaa enää nostamaan. Opettele katsomaan ihmisiä silmiin rauhallisesti, älä tee äkkinäisiä levottomia liikkeitä ja jutustele useamman kanssa. Aseta tavoitteesi hieman korkeammalle kuin mitä se nyt on, nykyinen tavoitteesi on mielestäni huono jos enempääkin olisi mahdollisuuksia.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 08:58"]
Perseellä, itsetunnolla, luonteella, keskustelemalla hurmaamalla? Iske jalkafetissi mies. Sitten on nämä joista pienet tissit on kauniit ja ihanat. Se ei aina ole ryntään koosta kiinni.
[/quote]
Tuntuu että tissit helpottaisivat asiaa rutkasti jos sellaiset olisi, niin pukeutuisin johonkin järkyttävään herutustoppiin ja kunnon push uppeihin ja loisin sitä kautta halvan vaikutelman. Kai mä sitä persettä sitten yritän korostaa. Ap
[/quote] Jos tuollaista vaikutelmaa koitat luoda, niin tiukka korkeavyötäröinen vesirajahame yhdistettynä löysempään ja rintamuksen ihon peittävään yläosaan voisi toimia. Korkealla vyötäröllä voi "pussittaa" kankaan rintamuksen kohdalta niin että rintojen kokoa on vaikea arvioida ja minihame kiehtoo vonkaajia.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 08:58"] Perseellä, itsetunnolla, luonteella, keskustelemalla hurmaamalla? Iske jalkafetissi mies. Sitten on nämä joista pienet tissit on kauniit ja ihanat. Se ei aina ole ryntään koosta kiinni. [/quote] Tuntuu että tissit helpottaisivat asiaa rutkasti jos sellaiset olisi, niin pukeutuisin johonkin järkyttävään herutustoppiin ja kunnon push uppeihin ja loisin sitä kautta halvan vaikutelman. Kai mä sitä persettä sitten yritän korostaa. Ap [/quote] En kyllä ymmärrä, miten joku vielä tänä päivänä mieltää yhden illan juttuja satunnaisesti harrastavat halvoiksi.
[/quote]
No joo "halpa" ehkä väärä sana, mutta kyllä musta naiset jotka on tissit kaulaan asti puristuneena push upeilla näyttää väkisinkin halvalta baarissa. Näkeehän niistä, että ne on helppoja ja munaa vailla. Jos pukeutuu poolopaitaan ja lököhousuihin, viestittääkö sellaisella pukeutumiselle miehille että nyt heruu? Nah. Oon aina pukeutunut baariin ihan perus toppiin ja farkkuihin, se nyt ei oikein viestitä mitään. Ap
Varmaan saat pokattua itsellesi miehen heti, jos jätät lukematta naisten ulkonäköä kommentoivat kirjoitukset ja sen sijasn uskot ittees.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:15"]
Varmaan saat pokattua itsellesi miehen heti, jos jätät lukematta naisten ulkonäköä kommentoivat kirjoitukset ja sen sijasn uskot ittees.
[/quote]
Voi kiitos! :) Toivon ja yritän uskoa itteeni ;) Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:18"]
Bombshell-rintsikat.
[/quote]
Niitä ei valmisteta AA-kupeissa :'( Muuten kyllä. Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:24"]
Laita kuva. Muuten en usko!!!!!!
[/quote]
Niin, että saisitte yrittää valehdella rassukkaluuserirumanaista edes normaalin näköiseksi? En helvetissä laittaisi koskaan kuvaani, ihan tarpeeksi on kuraa tullut irl.