Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule koskaan ymmärtämään tämän palstan totaalista vihaa sitä kohtaan jos mies toivoo naisen joka tykkää laittaa ruokaa ja hoitaa kotia

Vierailija
12.02.2022 |

Heti ollaan sanomassa että kyökkipiikaa, äidinkorviketta ja s*ksi*rjaa vain himoitsee tuollainen sika ja että itse laiskottelee tai huvittelee kun toinen raataa eikä osallistu mitenkään.

Kommentit (1292)

Vierailija
301/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun Sanna haluaa, että mies on kotona, sille hurrataan ja miestäkin ylistetään. Toisin päin asia on ihan erilainen. Mielestäni ei ole enää tasa-arvoista. Ei niitä kohtaan, jotka haluavat olla äitinä kotona eikä niitä kohtaan, jotka ilahtuvat jos vaimo haluaa hoitaa lapset kotona.

Vierailija
302/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella edelleen ne roolit on juuri niin, että nainen on kotona lapset hoitamassa ja tekee pääasiassa kotityöt, mutta sitä ei saa myöntää. Ihan samalla tavalla nainen etsii miestä, joka tekee ”miehen työt” ja tuo turvaa, mutta sitä pidetään nyky-yhteiskunnassa heikkoutena. Älä siis huoli, todellisuus on sun puolella, somessa pitää voimaantua 🤫

Venäjällä kenties. Suomessa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella edelleen ne roolit on juuri niin, että nainen on kotona lapset hoitamassa ja tekee pääasiassa kotityöt, mutta sitä ei saa myöntää. Ihan samalla tavalla nainen etsii miestä, joka tekee ”miehen työt” ja tuo turvaa, mutta sitä pidetään nyky-yhteiskunnassa heikkoutena. Älä siis huoli, todellisuus on sun puolella, somessa pitää voimaantua 🤫

Ei ole tavallista. Poikkeuksena pikkulasten vanhemmat. Silloinkin ongelma on raha, harva mies haluaa elättää naista edes lyhyttä hoitovapaata vaan sitäkin varten naisen pitää itse säästää rahaa työssä ollessaan.

Mitä perinteisiä rooleja kaipaavat miehet haluavat on nainen, joka tekee kotityöt, mutta jjota miehen ei tarvitse elättää.

Vierailija
304/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan Suomessa. Jos katsot ympärilläsi olevia (onnellisia) perheitä, huomaat, että näin se menee. Äitiyteen ja naiseuteen luonnollisena kuuluu hoivavietti ja sen tukahduttaminen johtaa vain ongelmiin.

Vierailija
305/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni joka ikinen saa toivoa sellaista naista kuin haluaa, ja mielestäni sinullakin on oikeus etsiä nimenomaan juuri sellainen nainen, joka tekee kaikki nuo asiat.

Ehkä naiset ovat vaan ärsyyntyneet siitä, että miehet saattavat ensiksi esittää, että tekevät puolet kotitöistä ja luvata vaikka mitä, mutta sitten lopulta passiivi-aggressiivisesti vierittävät kaikki kotityöt naisten niskaan. Jos sinulla on ajatus, että haluat naisen hoitavan kaiken, niin kerro myös kaikille tapailunaisille se suoraan, niin he eivät tuhlaa aikaasi sinuun. 

Minä siivoan, pyykkään ja laitan ruokaa, mutta vihaan kaiken noiden kolmen tekemistä. En todellakaan ala siivoamaan toisen perässä. Ne tehdään puoliksi, tai sitten ei olla suhteessa lainkaan. 

Et kelpaisi aloittajalle. Ei riitä, että nainen tekee kotihommia, hänen pitää tehdä niitä ilolla, sillä kotityöt eivät kunnon naiselle ole töitä laisinkaan, vaan rakkauden tekoja. 

Ja tämä on sinulle ongelma koska...?

On aika törkeää vaatia, että työtä ruvetaan kutsumaan huviksi ja sillä vilungilla itse halutaan sysätä se toiselle. 

Ihmiset saavat tykätä mistä tykkäät, ei se sulle kuulu. Ja jos naiset, jotka tykkäävät pitää kodista hyvää huolta ovat miesten suosiossa, niin sille et voi yhtään mitään.

Moni nainen tykkää pitää kodistaan hyvää huolta, mutta he eivät halua miestä sinne sotkemaan.

Mulla tuli tästä mieleen oman isäni tokaisu äidilleni joskus silloin 70-luvulla. Äitini oli kova siivoamaan ja kokkaamaan sen lisäksi, ettäkävi töissä tietenkin, niin kuin muutkin naiset. Isäni ei töidensä lisäksi tehnyt MITÄÄN. Juopotteli ja poltti tupakkia sisällä, mikä oli siihen aikaan normaalia. Meillä oli olohuoneen matto täynnä tupakan polttamia reikiä isäni jäljiltä ja itse jo pikkutyttönä opin ottamaan nojatuoliin sammuneelta isältäni käryävän tupakan kädestä, ennen kuin se putoaa matolle. Noh, äitini oli tietenkin nalkuttaja isäni mielestä ja isäni lopulta sanoi: " Sinä siivoat pian minutkin ulos tästä talosta!" 

Ja niin siinä sitten kävi =D 

Isäni eli sen jälkeen yksin 40 vuotta ja kun hän lopulta kuoli viime vuonna, hänen asuntonsa oli aivan sanoin kuvaamaton törkyläjä. Siellä ei kirjaimellisesti oltu siivottu KOSKAAN. Koska isälläni oli tämä "mies ei siivoa" asenne ja hän uskollisesti veti sen loppuun saakka. Onneksi hän sentään ei ollut koko aikaa elänyt juuri siinä asunnossa, vaan oli noiden vuosikymmenten aikana muuttanut muutaman kerran. Eli tässä viimeisimmässä vuokraluukussa oli sitten asunut "vain" 15 vuotta, mutta oli pilannut koko asunnon täysin, kaikki pinnat. Elämällä siivoamatta koskaan ja polttamalla tupakkaa sisällä. Muistan käyneeni hänen asunnollaan joskus vuosia sitten ja silloin siellä oli iso tumma vereltä näyttävä lätäkkö lattialla, joka oli kuulemma coca colaa. Sekin lätäkkö oli siellä edelleen! Ja irtosi ihan helposti pelkällä vedellä moppaamalla. Kuinka laiska voi ihminen olla? No mutta isäni veti loppuun saakka sillä mielellä, että vain nainen siivoaa ja vain nainen, eli minä tyttärensä hänen asuntonsa sitten siivosinkin. Tupakan pilaamille seinille, katolle ja kaappien oville en mitään mahtanut. 

Vierailija
306/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tavallista. Poikkeuksena pikkulasten vanhemmat. Silloinkin ongelma on raha, harva mies haluaa elättää naista edes lyhyttä hoitovapaata vaan sitäkin varten naisen pitää itse säästää rahaa työssä ollessaan.

Mitä perinteisiä rooleja kaipaavat miehet haluavat on nainen, joka tekee kotityöt, mutta jjota miehen ei tarvitse elättää.

Moni mies ”elättää” perheensä oikein mielellään.

Vierailija
307/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoa saa tietenkin. Eri asia on löytääkö sellaisen joka tuon toiveen täyttää. Itse voisin hyvin jäädä kotihengettäreksi. En ole ollenkaan työorientoitinut ja urahakuinen. Ihan puhtaasti rahan takia käyn töissä, ja jos mies elättäisi jäisin mielelläni kotiin hoitamaan lapset ja huushollin. Aika hyvin toimeentuleva mies pitäisi olla ettei elintaso kuitenkaan laskisi, ja lisäksi hänen pitäisi suostua myös siihen, että tili on sitten vapaasti myös minun käytettävissäni. Jonkinlainen suunnitelma olisi myös mahdollisen eron varalta oltava taloudellisen tilanteeni turvaamiseksi. Eli ihan helposti en hommaan lähtisi, ja se on ihan rahasta kiinni, eikä siitä ettenkö viihtyisi kotiaskareiden ja lasten parissa.

No en halua mitään loista. 

Vierailija
308/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 45v kirjoitti:

Just. Olen varma etta saan nyt vihaa niskoille kanssasisariltani- mutta mina olen nainen joka kokkaa joka ikinen paiva, pitaa hyvaa huolta talosta, miehista ja lapsista, olen myos kokopaivatoissa. Ihan siedettavan nakoinenkin olen, pidan huolta itsestani. Mina NAUTIN ns. vanhanaikaisista arvoista, ja roolistani naisena, vaimona, ja aitina, enka vaihtaisi elamaani mihinkaan. Mina olen onnellinen, mieheni on onnellinen, avioliitto on onnellinen.

Harva ymmartaa- moni surkuttelee etta olen "alistettu" jollakin tavalla. Mutta ei kai se heilta pois ole etta toimin talla tavoin.

Ihmettelen, kun monet arvostelevat tämän naisen kirjoitusta?? 

Kenelläkään ei ole oikeutta kritisoida tai syyllistää ihmistä, joka tekee asioita joista pitää ja josta puoliso pitää ja elämä hymyilee.

Miten joku voi SYYTTÄÄ tätä naista? Kai se on sitä telaketjufeminismiä, olet kanssamme samaa mieltä tai olet meitä vastaan.

En tiedä, minkä ikäisiä naisia täällä on, mutta olen itse viisikymppinen (en aiempi kirjoittaja) ja edustan sellaista feminismiä, jonka mukaan naisella tulee olla vapaus tehdä omia valintoja ja elää sellaista elämää kuin itse haluaa. Täällä nyt näyttää olevan koolla naisia, jotka haluavat sanella muille naisille, miten näiden kuuluisi elää. Ihan hemmetin vastenmielistä.

Mun omissa parisuhteissa on kotityöt jaettu aika lailla tasan, mutta mulla on esim. ystävätär, joka haluaa tehdä kotityöt kaikki, koska oikeasti tykkää niistä. Pitäisikö hänen nyt sitten käskeä mies tekemään niitä ja katsella vierestä sormet syyhyten, kun haluaisi oikeasti tehdä ne itse? Ja ei, ei ole luonteeltaan alistuva kynnysmatto, kymmeniä vuosia hänet tunteneena voin sanoa, että ei todellakaan ole.

Ja mitä tulee sitten lapsiin, niin eiköhän niistä voi kasvattaa ihan itsenäisiä ja omilla aivoillaan ajattelevia, itseään arvostavia yksilöitä ilman, että itse elää valheellista elämää?

Käytännössä se itsenäiseksi ja omilla aivoilla ajattelevaksi kasvattaminen jää kuitenkin perinteisessä perheessä kasvaneilla poikalapsilla usein sanahelinäksi. Vaikka järjellä ymmärretään ja hyväksytään, että useimmat nykynaiset haluaa tasa-arvoista kotityöjakoa, niin suhteen edessä ja viimeistään lasten syntyessä lapsuudenkodin mallit tulevat pintaan ja taannutaan passattavaksi. Josta seuraa riitaisa perhe-elämä ja usein ero. Näitä näkee ihan jatkuvasti.

En siis ole keneltäkään perinteistä työnjakoa kieltämässä, kunhan komnentoin tuohon lastenkasvatusasiaan.

Vierailija
309/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitit "elättää" etkä elättää? Eikö ne mielellään elätäkään?

Vierailija
310/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoa saa tietenkin. Eri asia on löytääkö sellaisen joka tuon toiveen täyttää. Itse voisin hyvin jäädä kotihengettäreksi. En ole ollenkaan työorientoitinut ja urahakuinen. Ihan puhtaasti rahan takia käyn töissä, ja jos mies elättäisi jäisin mielelläni kotiin hoitamaan lapset ja huushollin. Aika hyvin toimeentuleva mies pitäisi olla ettei elintaso kuitenkaan laskisi, ja lisäksi hänen pitäisi suostua myös siihen, että tili on sitten vapaasti myös minun käytettävissäni. Jonkinlainen suunnitelma olisi myös mahdollisen eron varalta oltava taloudellisen tilanteeni turvaamiseksi. Eli ihan helposti en hommaan lähtisi, ja se on ihan rahasta kiinni, eikä siitä ettenkö viihtyisi kotiaskareiden ja lasten parissa.

No en halua mitään loista. 

Siinä tapauksessa hoidat oman osasi kotitöistä, kun nainen huolehtii omalta osaltaan myös perheen menoista.

Vierailija
311/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 45v kirjoitti:

Just. Olen varma etta saan nyt vihaa niskoille kanssasisariltani- mutta mina olen nainen joka kokkaa joka ikinen paiva, pitaa hyvaa huolta talosta, miehista ja lapsista, olen myos kokopaivatoissa. Ihan siedettavan nakoinenkin olen, pidan huolta itsestani. Mina NAUTIN ns. vanhanaikaisista arvoista, ja roolistani naisena, vaimona, ja aitina, enka vaihtaisi elamaani mihinkaan. Mina olen onnellinen, mieheni on onnellinen, avioliitto on onnellinen.

Harva ymmartaa- moni surkuttelee etta olen "alistettu" jollakin tavalla. Mutta ei kai se heilta pois ole etta toimin talla tavoin.

Kenelläkään ei ole oikeutta kritisoida tai syyllistää ihmistä, joka tekee asioita joista pitää ja josta puoliso pitää ja elämä hymyilee.

Miten joku voi SYYTTÄÄ tätä naista? Kai se on sitä telaketjufeminismiä, olet kanssamme samaa mieltä tai olet meitä vastaan.

En tiedä, minkä ikäisiä naisia täällä on, mutta olen itse viisikymppinen (en aiempi kirjoittaja) ja edustan sellaista feminismiä, jonka mukaan naisella tulee olla vapaus tehdä omia valintoja ja elää sellaista elämää kuin itse haluaa. Täällä nyt näyttää olevan koolla naisia, jotka haluavat sanella muille naisille, miten näiden kuuluisi elää. Ihan hemmetin vastenmielistä.

Mun omissa parisuhteissa on kotityöt jaettu aika lailla tasan, mutta mulla on esim. ystävätär, joka haluaa tehdä kotityöt kaikki, koska oikeasti tykkää niistä. Pitäisikö hänen nyt sitten käskeä mies tekemään niitä ja katsella vierestä sormet syyhyten, kun haluaisi oikeasti tehdä ne itse? Ja ei, ei ole luonteeltaan alistuva kynnysmatto, kymmeniä vuosia hänet tunteneena voin sanoa, että ei todellakaan ole.

Ja mitä tulee sitten lapsiin, niin eiköhän niistä voi kasvattaa ihan itsenäisiä ja omilla aivoillaan ajattelevia, itseään arvostavia yksilöitä ilman, että itse elää valheellista elämää?

Tämä nyt on tätä "tahallaan väärin ymmärtämistä". 

Tarkoitat, että minä (siis ed. viestin kirjoittaja) olen ymmärtänyt tahallani väärin? No kerropa, miten esim. tämä tekstin pätkä pitäisi ymmärtää:

"Mutta on kuvottavaa että viet noin epätasa-arvoista mallia lapsillesi. Toivottavasti he heräävät ajoissa että tuollainen malli ei ole reilua ja poikasi eivät odota että löytävät tulevaisuudessa tyttöystävää piikomaan kun äitikin nöyränä teki niin ja tyttäresi tietävät että ei ole pakko piikoa ja miehenkin pitää tehdä tasavertaisesti osansa vaikka se ei teillä kotona toteudu."

Entä ne lukuisat alapeukut, joita on saanut jokainen nainen, joka on kertonut tekevänsä mielellään kotitöitä? Kerro nyt ihmeessä, miten ne pitää ymmärtää.

Vierailija
312/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan Suomessa. Jos katsot ympärilläsi olevia (onnellisia) perheitä, huomaat, että näin se menee. Äitiyteen ja naiseuteen luonnollisena kuuluu hoivavietti ja sen tukahduttaminen johtaa vain ongelmiin.

Ja höpö höpö. Ei naisten keskimäärin suuremmalla hoivavietillä voi perustella muista kotitöistä luistamista. Ei se hoivavietti vessanpytyn kuuraukseen kohdistu. Se on 99% naisille ihan samaa jäätävää pakkopullaa kuin miehillekin, samoin kuin useimmat muut kotityöt, kokkausta ehkä lukuun ottamatta (mutta siitä tykkää monet miehetkin).

Ja mitä itse hoivaviettiin tulee, se lienee todellakin naisilla keskimäärin vahvempi, mutta yksilöiden väliset erot ovat tässäkin suuremmat kuin sukupuolten väliset. Henkilökohtaisesti en ikinä tekisi lapsia miehen kanssa jolla ei hoivaviettiä ole. Lapset ansaitsee kaksi lämmintä rakastavaa vanhempaa eikä mitään etäistä sohvalla mököttävää yrmyä.

Vierailija
313/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitit "elättää" etkä elättää? Eikö ne mielellään elätäkään?

”Elättää” koska jos on yhdessä päätetty, että äiti jää kotiin, ei se ole elättämistä vaan yhteistä taloudenhoidon suunnittelua. Ja tällöin yleensä sillä äidilläkin on säästöjä esim.

Vierailija
314/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ne joilla on hyvät tulot. Huonotuloiset miehet eivät, ellei kyseessä ole siihen erikseen alisteisessa asemassa oleva nainen. On sitten kyse uskonnosta, kulttuurista, mielenterveysongelmista, päihdeongelmaisesta, kehitysvammaisuudesta jne.

Vierailija
315/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpö höpö. Ei naisten keskimäärin suuremmalla hoivavietillä voi perustella muista kotitöistä luistamista. Ei se hoivavietti vessanpytyn kuuraukseen kohdistu. Se on 99% naisille ihan samaa jäätävää pakkopullaa kuin miehillekin, samoin kuin useimmat muut kotityöt, kokkausta ehkä lukuun ottamatta (mutta siitä tykkää monet miehetkin).

Ja mitä itse hoivaviettiin tulee, se lienee todellakin naisilla keskimäärin vahvempi, mutta yksilöiden väliset erot ovat tässäkin suuremmat kuin sukupuolten väliset. Henkilökohtaisesti en ikinä tekisi lapsia miehen kanssa jolla ei hoivaviettiä ole. Lapset ansaitsee kaksi lämmintä rakastavaa vanhempaa eikä mitään etäistä sohvalla mököttävää yrmyä.

Sinä siis kuvittelet, että se on joko tai? Ei ole. Nainen hoitaa suurimmanosan, ei kaikkea. Isä hoitaa lapsiaan tietenkin, lapset ei ät ole kodinhoitoa.

Vierailija
316/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin naisena toivon itselleni miestä, joka hoitaa kodin, lapset ja laittaa ruoan. Antaa mulle läheisyyttä aina kun haluan. Voin vaihtaa lamput, katsastaa auton ja käyttää huollossa. Vapaaehtoiset jonoon. 😌

Ja teet lumityöt, leikkaat nurmikot, rakennat varaston, korjaat kesämökin laiturin, kärräät kasvimaalle mullan, maalaat talon ja et vie autoa huoltoon, vaan huollat itse, myös vaihdat hihnan. Ai niin, not...

Olen eri, mutta hyvin harva mieskään huoltaa nykyaikaisia uusia autoja itse, en tajua miksi siihen aina vedotaan.

Mutta minä teen ja moni muu. Kerrostalon lapatossuihin on turha vedota. Ja ne kerrostalon naiset on ihan samanlaisia lapatossuja.

Vierailija
317/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ne joilla on hyvät tulot. Huonotuloiset miehet eivät, ellei kyseessä ole siihen erikseen alisteisessa asemassa oleva nainen. On sitten kyse uskonnosta, kulttuurista, mielenterveysongelmista, päihdeongelmaisesta, kehitysvammaisuudesta jne.

Kuka perustaa perheen jollei molemmat tienaa riittävästi?

Vierailija
318/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 45v kirjoitti:

Tämä nyt on tätä "tahallaan väärin ymmärtämistä". 

Tarkoitat, että minä (siis ed. viestin kirjoittaja) olen ymmärtänyt tahallani väärin? No kerropa, miten esim. tämä tekstin pätkä pitäisi ymmärtää:

"Mutta on kuvottavaa että viet noin epätasa-arvoista mallia lapsillesi. Toivottavasti he heräävät ajoissa että tuollainen malli ei ole reilua ja poikasi eivät odota että löytävät tulevaisuudessa tyttöystävää piikomaan kun äitikin nöyränä teki niin ja tyttäresi tietävät että ei ole pakko piikoa ja miehenkin pitää tehdä tasavertaisesti osansa vaikka se ei teillä kotona toteudu."

Entä ne lukuisat alapeukut, joita on saanut jokainen nainen, joka on kertonut tekevänsä mielellään kotitöitä? Kerro nyt ihmeessä, miten ne pitää ymmärtää.

Olen eri, mutta tuo on ihan todellinen ongelma. Tuskin on sattumaa, että lähipiirissä kotitöiden reilu jakaminen tuntuu olevan kaikkein suurin kompastuskivi juuri niille miehille, joiden lapsuudenkodissa äiti on tehnyt kaiken. Ne mallit juurtuu yllättävän syvään, halusi tai ei. Perinteiset naiset kasvattavat juuri tämän ketjun miesten kaltaisia jälkeläisiä, jotka pohjimmiltaan ajattelevat että kotitöiden rakastaminen ja miehen passaaminen on jokaisen naisen syvin olemus jonka nyky-yhteiskunta yrittää vaan peittää. Sitten he sitkeästi yrittävät houkutella sen feministivaimon sisäisen kotipiian esiin. Lopputuloksena lähes poikkeuksetta rikkinäinen perhe.

Vierailija
319/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kodista hyvää huolta pitävät naiset ovat kaikista suosituimpia naisia miesten keskuudessa ja siksi saavat valita parhaat miehet päältä. Siksi muut naiset on kateellisia.

Kateellinen kyökkipiian osasta :D

Jopa vitsin murjasit!

Todellisuus on voimaantuneillakin naisilla toinen..

"Naiselle hän sanoi:

– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,

ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.

Kuitenkin tunnet halua mieheesi,

ja hän pitää sinua vallassaan."

mies54v

Hei eläkeläispappa, olet sitten vanhentunut vuodella viime näkemästä!

Olen kylläkin aseksuaali, että miehet eivät valitettavasti kiinnosta :)

Ikävä kuulla. Jaksamisia sinulle.

mies54v

Vierailija
320/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvassa on ne naiset, jotka tuosta tykkää vuosikymmenestä toiseen kokopäivätyön ohella. Nainen ei saa väsyä tai sairastua, muuten kotona on heti kaaos. Käy raskaaksi, jos joutuu yksin olemaan vastuussa kaikesta. Jossain vaiheessa joutuu vähentämään jostain ellei mies tee tee jotain vastineeksi.

Ei kodinhengetär käy töissä, vaan hoitaa sitä kotia, lapsia ja miestä. Mies käy töissä ja maksaa laskut.

Ai suomimies vai? Siis mies jolle on liikaa maksaa ensitreffeillä myös naisen kahvi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi