En tule koskaan ymmärtämään tämän palstan totaalista vihaa sitä kohtaan jos mies toivoo naisen joka tykkää laittaa ruokaa ja hoitaa kotia
Heti ollaan sanomassa että kyökkipiikaa, äidinkorviketta ja s*ksi*rjaa vain himoitsee tuollainen sika ja että itse laiskottelee tai huvittelee kun toinen raataa eikä osallistu mitenkään.
Kommentit (1292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni joka ikinen saa toivoa sellaista naista kuin haluaa, ja mielestäni sinullakin on oikeus etsiä nimenomaan juuri sellainen nainen, joka tekee kaikki nuo asiat.
Ehkä naiset ovat vaan ärsyyntyneet siitä, että miehet saattavat ensiksi esittää, että tekevät puolet kotitöistä ja luvata vaikka mitä, mutta sitten lopulta passiivi-aggressiivisesti vierittävät kaikki kotityöt naisten niskaan. Jos sinulla on ajatus, että haluat naisen hoitavan kaiken, niin kerro myös kaikille tapailunaisille se suoraan, niin he eivät tuhlaa aikaasi sinuun.
Minä siivoan, pyykkään ja laitan ruokaa, mutta vihaan kaiken noiden kolmen tekemistä. En todellakaan ala siivoamaan toisen perässä. Ne tehdään puoliksi, tai sitten ei olla suhteessa lainkaan.
Et kelpaisi aloittajalle. Ei riitä, että nainen tekee kotihommia, hänen pitää tehdä niitä ilolla, sillä kotityöt eivät kunnon naiselle ole töitä laisinkaan, vaan rakkauden tekoja.
Ja tämä on sinulle ongelma koska...?
On aika törkeää vaatia, että työtä ruvetaan kutsumaan huviksi ja sillä vilungilla itse halutaan sysätä se toiselle.
Ihmiset saavat tykätä mistä tykkäät, ei se sulle kuulu. Ja jos naiset, jotka tykkäävät pitää kodista hyvää huolta ovat miesten suosiossa, niin sille et voi yhtään mitään.
Voi ei, etkai vaan ole T? Muistan, kun tämä kyseinen mies totesi, että "Kaikki naisethan tykkää siivoamisesta". Siis onko miehillä oikeasti sellainen ajatus, että naiset tykkäävät siivoamisesta? Se on enemmänkin sitä, etteivät he halua elää sikalassa. Kyllä jokainen jolla on varaa mielummin palkkaa ulkopuolisen siivoajan, kuin siivoaa itse. Vai oletko kuullut superrikkaiden naisten siivoavan koskaan?
No minä itse asiassa tykkäänkin siivoamisesta. Minusta on ihanaa nähdä oma käden jälki ja sitten nautiskella siitä hyvästä olosta kun olen saanut kropalleni hyötyliikuntaa, on siistiä ja sitten voin vain nauttia siitä siisteydestä ja hyvästä olosta omassa rauhassa.
Se että tykkään siisteydestä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kaipaan tähän miestä ja lapsilaumaa sotkemaan kämppäni jotta saisin "nauttia lisää siivoilusta". En usko että auton rassaamisesta tykkäävät miehetkään ilahtuisivat siitä, että kaikki kaverit ja omat vanhemmat sekä anoppi tuovat autonsa heidän korjattavaksi ja ilmaiseksi tietenkin, koska "sinähän tykkäät rassailla autoja". Ja tällaistakin varmasti tapahtuu. Onko se reilua? No ei tietenkään ole.
Harva nainen haluaa tehdä kahta työpäivää. Ensin palkkatyöt ja sen jälkeen kotihommat lastenhoitoineen yksin.
Nykyään kotihommat ja lastenhoitamiset tehdään yhdessä. Onnistuvat ihan hyvin 50+ tyypeiltäkin.
Totaalinen viha olis hieno nimi punk -bändille!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, tämä on lystikäs keskustelu. Meillä minä olin ollut kotona jo melkein viisi vuotta kahden lapsemme kanssa ja hoitanut ns. kaiken, kun mies yhtäkkiä rupesi mankumaan kolmatta. Huolimatta siitä nimenomaisesta sopimuksesta, että toisen lapsen jälkeen minäkin saisin alkaa keskittyä uraani mieheni alkaessa osa-aikaiseksi.
No. Mies mankui ja mankui, kunnes sanoin harkitsevani asiaa sillä ehdolla, että hän jää nuorimmaisemme kanssa isyysvapaalle puoleksi vuodeksi ja hoitaa kaiken. Väsäsin hänelle excelit ja kalenterimuistutukset kaikista hoidettavista asioista.
Yllättävää kyllä, ei ollut kulunut kuukauttakaan kun mies pyörsi mankumisensa kolmannesta. (Sillä sitä se oli, ja vieläpä täysin idioottimaisin perustein, kun veljelläkin on kolme lasta, eiks sellanen nyt olis kiva...) Samoin kyseisen puolivuotisen jälkeen ei enää inahtanutkaan mistään sellaisesta, joka minun naisena/äitinä olisi vain jotenkin automaagisesti pitänyt hoitaa.
Meillä tosin tämä onnistui vain siksi, että mieheni lienee poikkeuksellisen hyväluontoinen ja oppimiskykyinen. Ei huono mies ollenkaan, mitä nyt vain vähän mukavuudenhaluinen ja itsekeskeinenkin joskus.
Kaiken kaikkiaan sanoisin, että koti-isyydessä kaikki voittavat.
Aika huonosti keksitty juttu; kukaan mies ei mangu lapsia, eikä varsinkaan lisää jos niitä on ennestään.
Väärin, kyllä mankuu ja varsinkin jos kaikki jo saadut lapset ovat tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, tämä on lystikäs keskustelu. Meillä minä olin ollut kotona jo melkein viisi vuotta kahden lapsemme kanssa ja hoitanut ns. kaiken, kun mies yhtäkkiä rupesi mankumaan kolmatta. Huolimatta siitä nimenomaisesta sopimuksesta, että toisen lapsen jälkeen minäkin saisin alkaa keskittyä uraani mieheni alkaessa osa-aikaiseksi.
No. Mies mankui ja mankui, kunnes sanoin harkitsevani asiaa sillä ehdolla, että hän jää nuorimmaisemme kanssa isyysvapaalle puoleksi vuodeksi ja hoitaa kaiken. Väsäsin hänelle excelit ja kalenterimuistutukset kaikista hoidettavista asioista.
Yllättävää kyllä, ei ollut kulunut kuukauttakaan kun mies pyörsi mankumisensa kolmannesta. (Sillä sitä se oli, ja vieläpä täysin idioottimaisin perustein, kun veljelläkin on kolme lasta, eiks sellanen nyt olis kiva...) Samoin kyseisen puolivuotisen jälkeen ei enää inahtanutkaan mistään sellaisesta, joka minun naisena/äitinä olisi vain jotenkin automaagisesti pitänyt hoitaa.
Meillä tosin tämä onnistui vain siksi, että mieheni lienee poikkeuksellisen hyväluontoinen ja oppimiskykyinen. Ei huono mies ollenkaan, mitä nyt vain vähän mukavuudenhaluinen ja itsekeskeinenkin joskus.
Aika huonosti keksitty juttu; kukaan mies ei mangu lapsia, eikä varsinkaan lisää jos niitä on ennestään.
Minun entinen miesystäväni mankui, vaikka olin tehnyt alun alkaen selväksi, että en tee yhtään lasta. Hänen perustelunsa oli "kyllä sä voit sen yhden tehdä, ei se mitään niin muuta".
Muutkin seurusteluyritykseni kaatuivat aikoinaan siihen, että mies halusi lapsia, minä en. Mielenkiintoisinta oli se, että he eivät uskoneet minun tarkoittavan sanojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 45v kirjoitti:
Just. Olen varma etta saan nyt vihaa niskoille kanssasisariltani- mutta mina olen nainen joka kokkaa joka ikinen paiva, pitaa hyvaa huolta talosta, miehista ja lapsista, olen myos kokopaivatoissa. Ihan siedettavan nakoinenkin olen, pidan huolta itsestani. Mina NAUTIN ns. vanhanaikaisista arvoista, ja roolistani naisena, vaimona, ja aitina, enka vaihtaisi elamaani mihinkaan. Mina olen onnellinen, mieheni on onnellinen, avioliitto on onnellinen.
Harva ymmartaa- moni surkuttelee etta olen "alistettu" jollakin tavalla. Mutta ei kai se heilta pois ole etta toimin talla tavoin.Ihmettelen, kun monet arvostelevat tämän naisen kirjoitusta??
Kenelläkään ei ole oikeutta kritisoida tai syyllistää ihmistä, joka tekee asioita joista pitää ja josta puoliso pitää ja elämä hymyilee.
Miten joku voi SYYTTÄÄ tätä naista? Kai se on sitä telaketjufeminismiä, olet kanssamme samaa mieltä tai olet meitä vastaan.
En tiedä, minkä ikäisiä naisia täällä on, mutta olen itse viisikymppinen (en aiempi kirjoittaja) ja edustan sellaista feminismiä, jonka mukaan naisella tulee olla vapaus tehdä omia valintoja ja elää sellaista elämää kuin itse haluaa. Täällä nyt näyttää olevan koolla naisia, jotka haluavat sanella muille naisille, miten näiden kuuluisi elää. Ihan hemmetin vastenmielistä.
Mun omissa parisuhteissa on kotityöt jaettu aika lailla tasan, mutta mulla on esim. ystävätär, joka haluaa tehdä kotityöt kaikki, koska oikeasti tykkää niistä. Pitäisikö hänen nyt sitten käskeä mies tekemään niitä ja katsella vierestä sormet syyhyten, kun haluaisi oikeasti tehdä ne itse? Ja ei, ei ole luonteeltaan alistuva kynnysmatto, kymmeniä vuosia hänet tunteneena voin sanoa, että ei todellakaan ole.
Ja mitä tulee sitten lapsiin, niin eiköhän niistä voi kasvattaa ihan itsenäisiä ja omilla aivoillaan ajattelevia, itseään arvostavia yksilöitä ilman, että itse elää valheellista elämää?
Tämä nyt on tätä "tahallaan väärin ymmärtämistä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli esim. minä en olisi kovin houkutteleva aviomies: korjailen kodinkoneet, teen lumityöt, leikkaan nurmikon, hakkaan halot, putsaan rännit, tsekkailen talon yleiskuntoa ja korjaan tarvittaessa, huollan, korjaan ja pesen autot itse, teen ruokaa, maksan laskut ja käyn töissä.
Harrastuksiahan nämä vain ovat, kyllä miehen pitäisi osallistua kotihommiinkin.
Nämä kuvaukset naurattaa aina. Tosiaankin viikko alkaa kun maanantaina putsataan kaikille ränni valmiiksi klo 7 aamulla, viedään talon yleiskunto päiväkotiin ja luetaan halkojen Wilma-ilmoitukset. Halot viedään hammaslääkäriin varttia vaille kahdeksaksi ja katsotaan että mukana on sukset JA sisäliikuntavehkeet JA elämyspäivän joku tarinaesine tulevaa koulupäivää varten.
Klo 12 pienemmillä, kotona hoidettavilla haloilla on nälkä, joten putsaat rännin uudestaan. Autoakin olisi pestävä iltapäivän mittaan kaksi lastillista, koska viikonloppuna ei ollut aikaa hoitaa autovuorta ja muuten loppuu puhtaat renkaat, jouset ja tuulilasinpyyhkijät. Ainiin, tuulilasinpyyhkijät oli jäänyt pieneksi ja niitäkin pitäisi ostaa lisää viikonloppuna. Siivoat ränninputsaustarvikkeet pois, viet halot happihyppelylle leikkipuistoon, ja kotiintultua alat pesemään autovuorta.
Isommat halot tulevat koulusta siinä kahden maissa, jolloin pitää taas putsata ränni ja hakea talon yleiskunto päiväkodista. Halkojen, halkojen kavereiden, ja talon yleiskunnon kengissä sisälle tulee paljon hiekkaa. Harmittaa, kun vasta launtaina leikkasit nurmikon kiiltävän lyhyeksi ja jo nyt kaikki lattiat on taas hiekan peitossa. Leikkaat nurmen uudestaan. SItten kello lyökin kuusi, kaikilla on huutava nälkä, eli taas pitäisi putsata ränni. Ja parin tunnin päästä uudestaan, kun on iltapalan aika. Auto unohtuu märkänä pesukoneeseen, joten päätät pyöräyttää sen uudestaan joskus huomenaamulla. Siinä rännien putsauksen välissä.
Mikähän tämänkin hengentuotteen tarkoitus oli? Typerää tekstiä monta riviä.
Yrittäkää nyt feministit päättää mitä helvettiä te haluatte? Elää yksin tai feministikavereiden kanssa?
Se on ihan ok ja hyväksyttävää, mutta miksi helvetissä kaikkien pitäisi tehdä samoin kuin te?
Teidän mielestänne tasa-arvoista parisuhdetta miehen ja naisen välillä ei voi, eikä saa olla? Pitäisi olla vain, kuten te haluatte ja teistä on kivaa?
Sarkasmi on ilmaisumuoto, jota tajutaan tai sitten ei. Tämä oli loistavaa sellaista.
Se oli heikkoa jopa sarkasmiksi. Sarkasmiyritelmän taakse onkin helppo "piilottaa" toisen sukupuolen halveksuntaa ja aliarvostamista-
Miten saadaan toisen sukupuolen aliarvostamista ja halveksuntaa siitä, että osoitetaan epätasapuolisuus perinteisten miehen ja naisen kotitöiden ja vastuualueiden välillä päivittäisen työmäärän ja sen aikaavievyyden osalta?
Mielenkiintoista tosin huomata, että puuduttavien arkitöiden kuvailu onkin heti halveksuntaa ja aliarvostamista. Ylläolevassa tekstissä ei mainittu yhtään sukupuolta. Kun ajatusleikki herättää tuollaisia tunteita, niin äkkiseltään voisi jopa tulla mieleen että toistuvien, puuduttavien, ja joka jumalan päivä tapahtuvien tylsien pskanakkien sysääminen kokonaan toisen harteille olisi vähän kuin tuon ihmisen.......halveksuntaa ja aliarvostamista? Tai siis koko sukupuolen, jos normaalin elämän hommat on kerran jo nakitettu ihan vain housujensisällön perusteella.
Hassuinta ajatusleikissä on kuitenkin, että varmasti jokainen tajuaa että halkoja ei hakata joka päivä, rännit hoidetaan pari kertaa vuodessa ja talon kunnon tarkkailu hoituu usein ihan vaan asumalla. Mutta useimmat varmasti vetävät päivittäin päälleen puhtaat vaatteet, tykkäävät syödä ruokaa useamman kerran päivässä, ja lastenkin pitää joka päivä löytää tiensä päiväkotiin/kouluun. Eri keskustelu onkin sitten mikä on reilu, toimiva, ja molempia osapuolia tyydyttävä työnjako.
Kiva kuitenkin että teksti herätti ajatuksia, huumori on paras ase.
t.tuo aikaisempi kirjoittaja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, eivätkä miehet tunnetusti kykene itsereflektioon eivätkä muuttamaan käytöstään. M. O. T.
Mainitsemastasi syystä johtuen suomalaisessa katukuvassa ei myöskään koskaan näy yli kaksilapsisia perheitä, ei esim. Itä-Helsingissä eikä Pohjois-Pohjanmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kodista hyvää huolta pitävät naiset ovat kaikista suosituimpia naisia miesten keskuudessa ja siksi saavat valita parhaat miehet päältä. Siksi muut naiset on kateellisia.
Kateellinen kyökkipiian osasta :D
Jopa vitsin murjasit!
Todellisuus on voimaantuneillakin naisilla toinen..
"Naiselle hän sanoi:
– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,
ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.
Kuitenkin tunnet halua mieheesi,
ja hän pitää sinua vallassaan."
mies54v
Hei eläkeläispappa, olet sitten vanhentunut vuodella viime näkemästä!
Olen kylläkin aseksuaali, että miehet eivät valitettavasti kiinnosta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni joka ikinen saa toivoa sellaista naista kuin haluaa, ja mielestäni sinullakin on oikeus etsiä nimenomaan juuri sellainen nainen, joka tekee kaikki nuo asiat.
Ehkä naiset ovat vaan ärsyyntyneet siitä, että miehet saattavat ensiksi esittää, että tekevät puolet kotitöistä ja luvata vaikka mitä, mutta sitten lopulta passiivi-aggressiivisesti vierittävät kaikki kotityöt naisten niskaan. Jos sinulla on ajatus, että haluat naisen hoitavan kaiken, niin kerro myös kaikille tapailunaisille se suoraan, niin he eivät tuhlaa aikaasi sinuun.
Minä siivoan, pyykkään ja laitan ruokaa, mutta vihaan kaiken noiden kolmen tekemistä. En todellakaan ala siivoamaan toisen perässä. Ne tehdään puoliksi, tai sitten ei olla suhteessa lainkaan.
Et kelpaisi aloittajalle. Ei riitä, että nainen tekee kotihommia, hänen pitää tehdä niitä ilolla, sillä kotityöt eivät kunnon naiselle ole töitä laisinkaan, vaan rakkauden tekoja.
On aika törkeää vaatia, että työtä ruvetaan kutsumaan huviksi ja sillä vilungilla itse halutaan sysätä se toiselle.
Ihmiset saavat tykätä mistä tykkäät, ei se sulle kuulu. Ja jos naiset, jotka tykkäävät pitää kodista hyvää huolta ovat miesten suosiossa, niin sille et voi yhtään mitään.
Moni nainen tykkää pitää kodistaan hyvää huolta, mutta he eivät halua miestä sinne sotkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saathan sinä toivoa ihan millaista naista tahansa. Yleensä tuo toivomus tuppaa käytännössä vaan tarkoittamaan sitä että mies ei saa edes sukkiaan pyykkikoriin. Myöskään se ei tunnu miehelle käyvän että kotityöt jaetaan tasapuolisesti tykkäsi toinen niistä enemmän tai ei. Jokainen tarvitsee ruokaa, puhtaita vaatteita ja astioita, oli niiden laittaminen tai puhtaanapito miellyttävää itselle tai ei. Siksi en ymmärrä miksi voidaan muka kipata sen niskaan suurin osa kotitöistä, joka niistä "tykkää". Ylipäänsä pitäisi lopettaa tuo puhe kotitöistä tykkäämisen kohteena, pitäisi ajatella haluatko syödä puhtaalta lautaselta vai viikon likaisena olleelta, haluatko käyttää puhtaita vai likaisia vaatteita.
Useinhan myös suhteessa se joka vähemmän "tykkää" tehdä kotitöitä, alkaakin niistä pitää kun toinen ei enää automaattisesti pesekään toisen pyykkejä.
Lisäksi, jos nainen tykkää kotitöistä, se ei tarkoita että mies pääsee siksi vähemmällä. Se tarkoittaa että nainen hoitaa oman osansa ilolla ja saa ehkä hyvää mieltä kodin kunnossa pidosta. Mies sitten hoitaa oman osansa vaikka itkien, kunhan hoitaa, eikä oleta toisen tekevän kaikkea.Ei jumalauta. Ihminen ei siis saisi tehdä asioita, joista hän tykkää? On ihmisiä, jotka kertovat jopa harrastavansa esim. ruoanlaittoa ja leipomista. Pitäisikö näiltä ihmisiltä kieltää harrastukset jonkin periaatteen vuoksi?
Aletaanko kieltämään myös salilla käynti tai askartelu? Saisiko niistä jotenkin - vaikka ihan väkisin- väännettyä jonkinlaisen tasa-asrvokysymyksen?
Siivous EI edelleenkään ole harrastus. Vai harrastatko sinä Wc-pöntön pesua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin, kyllä mankuu ja varsinkin jos kaikki jo saadut lapset ovat tyttöjä.
Monissa kulttuureissa tuo on normi, mutta yllättävän paljon samaa näkee vielä täälläkin, vaikka eihän sitä tietenkään niin suoraan sanota, eikä välttämättä edes tietoisesti tajuta. Esimerkiksi Jaajo Linnonmaan kohdalla vähän kiinnitti huomiota se, että hänellä oli vaimonsa kanssa 3 tytärtä ja vasta kun syntyi poikalapsi, Jaajo halusi pitää pitkän isyysloman. Hänellä olisi menestyneenä ihmisenä ollut taloudelliset valmiudet pitää isyyslomia myös tytärtensä kanssa, mutta se vaan ei ollut hänelle yhtä tärkeää.
Olen monesti törmännyt myös siihen, että jotkut nelikymppiset ystävättäreni ovat löytäneet uuden miehen ja niillä miehillä on ollut kauhea hinku saada vielä se yli nelikymppinen nainen suostuteltua lasten tekoon. Nämä miehet ovat poikkeuksetta olleet joko lapsettomia, tai tyttölasten isiä. Jos on jo poika saatu, sen jälkeen loppuu lisääntymishalu miehiltä ja voi vaikka suostua vasektomiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, etkai vaan ole T? Muistan, kun tämä kyseinen mies totesi, että "Kaikki naisethan tykkää siivoamisesta". Siis onko miehillä oikeasti sellainen ajatus, että naiset tykkäävät siivoamisesta? Se on enemmänkin sitä, etteivät he halua elää sikalassa. Kyllä jokainen jolla on varaa mielummin palkkaa ulkopuolisen siivoajan, kuin siivoaa itse. Vai oletko kuullut superrikkaiden naisten siivoavan koskaan?
No minä itse asiassa tykkäänkin siivoamisesta. Minusta on ihanaa nähdä oma käden jälki ja sitten nautiskella siitä hyvästä olosta kun olen saanut kropalleni hyötyliikuntaa, on siistiä ja sitten voin vain nauttia siitä siisteydestä ja hyvästä olosta omassa rauhassa.
Se että tykkään siisteydestä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kaipaan tähän miestä ja lapsilaumaa sotkemaan kämppäni jotta saisin "nauttia lisää siivoilusta". En usko että auton rassaamisesta tykkäävät miehetkään ilahtuisivat siitä, että kaikki kaverit ja omat vanhemmat sekä anoppi tuovat autonsa heidän korjattavaksi ja ilmaiseksi tietenkin, koska "sinähän tykkäät rassailla autoja". Ja tällaistakin varmasti tapahtuu. Onko se reilua? No ei tietenkään ole.
Niinpä. Minäkin pidän siisteydestä ja siivoamisestakin. On todella kivaa, kun kotona on puhdasta ja raikasta. Ei se kuitenkaan tarkoita, että rakastaisin kaiken kotityön tekemistä yksin vuodesta toiseen, eivätkä kotityöt olisi raskaita tai tuntuisi työltä. Toisinaan on mukava luututa ja toisinaan ei, mutta en ikinä hyväksyisi sitä, että mies nakittaa minulle kaikki kotihommat sillä verukkeella, että ne ovat minulle huvia. Ei siivoamisen ja muiden kotitöiden kanssa mene niin, että jos niistä pitää niin, mitä enemmän saa tehtäväkseen, sen hauskempaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kodista hyvää huolta pitävät naiset ovat kaikista suosituimpia naisia miesten keskuudessa ja siksi saavat valita parhaat miehet päältä. Siksi muut naiset on kateellisia.
Kateellinen kyökkipiian osasta :D
Jopa vitsin murjasit!
Ja sinä mietit miksi olet sinkku.
Miksi hänen pitäisi miettiä sinkkuutensa syytä jos hän on itse kieltäytynyt kunniasta olla Dobby? Ehkä hän pikemminkin jakelee sukkia muiden kyökkipiikojen vapauttamiseksi.
Sinkkuus nyt on vaan 10 000 x parempaa kuin kyökkipiikuus jonkun ukkopahan luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Minäkin pidän siisteydestä ja siivoamisestakin. On todella kivaa, kun kotona on puhdasta ja raikasta.
Voi että, niin minäkin pidän puhtaudesta ja raikkaudesta kunhan joku muu on siivonnut!
Miehet tekee myös ruokaa jopa lapset tekee joten kyse on miehen halusta saada äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin17% miehistä on käsittääkseni sinkkuja. Kukahan noiden kodit siivoaa ja laittaa noille ruuan , jos oletusarvo on että kotityöt on naisen hommia? Asuuko ne läävässä, vai käykö mutsi siivoamassa? Ei sen puoleen, itse en näin aikuiseba sinkkuna, jonka ei enää tarvitse miettiä perheen perustamista enää edes muuttaisi kenenkään miehen kanssasaman katon alle juurikin tuosta syystä,ja varsinkin, kun minun ikäluokan miehissä on valitettavan paljon ap:n kaltaisia sovinisteja. Miksi ottaisin jonkun passattavan miesvauvan vaivoikseni?
Sinkkumiehet siivoavat itse, mutta yleensä huomattavasti harvemmin kuin pariskunnat tai sinkkunaiset. Hyvänä on puolena silloin ettei tarvitse kuunnella naisten määräilyä, jota miehet eivät voi sietää.
Riippuu miehestä. Jostain syystä minulle aina kasaantuu ne miehet, jotka pitävät kämppänsä puhtaaksi nuoltuna ja kuvittelevat, että minua kiinnostaa nuolla heidän lattiansa jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Minäkin pidän siisteydestä ja siivoamisestakin. On todella kivaa, kun kotona on puhdasta ja raikasta.
Voi että, niin minäkin pidän puhtaudesta ja raikkaudesta kunhan joku muu on siivonnut!
Minä tykkään kyllä ihan itse siivoamisestakin. On mukavaa nähdä, miten kättenjälki tulee näkyviin ja paikat kohentuvat. Ihaninta on, kun vielä laittaa ruokaa ja leipoo samana päivänä niin, että koti on oikein ojennuksessa ja hoidettu. Silti en kaipaa rinnalleni ihmistä, joka ystävällisesti tarjoaisi minulle tätä herkkua omankin osansa verran heittäytyen itse sohvalle.
Monella edelleen ne roolit on juuri niin, että nainen on kotona lapset hoitamassa ja tekee pääasiassa kotityöt, mutta sitä ei saa myöntää. Ihan samalla tavalla nainen etsii miestä, joka tekee ”miehen työt” ja tuo turvaa, mutta sitä pidetään nyky-yhteiskunnassa heikkoutena. Älä siis huoli, todellisuus on sun puolella, somessa pitää voimaantua 🤫
Samoin, jäisin heti kodin hengettäreksi, jos mies olisi rikas ja minulle olisi järjestetty loppuelämän toimeentulo eron ja eläkkeen varalle. Paidat olisi silitetty ja koti hoidettu.