Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule koskaan ymmärtämään tämän palstan totaalista vihaa sitä kohtaan jos mies toivoo naisen joka tykkää laittaa ruokaa ja hoitaa kotia

Vierailija
12.02.2022 |

Heti ollaan sanomassa että kyökkipiikaa, äidinkorviketta ja s*ksi*rjaa vain himoitsee tuollainen sika ja että itse laiskottelee tai huvittelee kun toinen raataa eikä osallistu mitenkään.

Kommentit (1292)

Vierailija
1281/1292 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvityksen mukaan naiset ovat parempia johtajia kuin miehet. Tutkijat havainnoivat yli 600 johtajaa, joista 75 prosenttia oli miehiä.

Selvityksessä huomattiin, että miehet tekivät päätöksiä sääntöjen, rajoitusten ja perinteisten bisneksentekotapojen perusteella. Naiset sen sijaan ottivat huomioon muiden oikeudet ja käyttivät yhteistyötä päätöksenteossa.

Naisjohtajat olivat huomattavasti miehiä halukkaampia ottamaan päätöstä tehdessään huomioon useita sidosryhmiä päästäkseen reiluun ja moraalisesti oikeaan päätökseen.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naiset-ovat-miehia-parempia-johtaji…

Nuo selvitykset eivät merkitse yhtään mitään kun mennään todelliseen elämään. Ei liiketoiminnassa tai missään muuallakaan pystytä ottamaan huomioon "muiden" oikeuksia. Siellä tehdään kovia päätöksiä ja vaaditaan riskinottoa, raakaa työtä ja suorittamista muiden lyttäämistä. Mitkään pehmeät arvot eivät toimi liiketoiminnassa, ne ovat vaan integroitu sinne kahdesta syystä, koska joku rauhanliike sitä haluaa ja että vähemmistöt olisivat tyytyväisiä. Nyt jotain realismia peliin vähän. Nykyään kaikki nuo tutkimuslaitokset edustavat agendanmukaista nollatutkimusta. Ikävä sanoa tämä näin rajusti mutta joskus on pakko kun tuntuu että ihmiset ovat niin pihalla maailmasta. Ei liiketoiminnassa pyritä mihinkään reiluun ja moraalisesti oikeaan päätökseen, tuo on ihan kornia edes ajatella näin. Olen nähnyt tuota samaa diipadaapaa jo 20 vuotta ja ihmettelen että nämä "tutkimuslaitokset" edelleen jaksavat valehdella ihmisille....Mutta niinhän se on ettei se joka sanoo, vaan se joka uskoo...

Tuo ei pidä paikkaansa. Olen seurannut sivusta erään yrittäjän tapaa suhtautua alaisiinsa. Hän ottaa huomioon alaistensa elämäntilanteet ja rakentaa firman toimintaa huomioiden työntekijöidenkin tarpeet. Hänen yrityksessään on äärimmäisen hyvä työilmapiiri, mikä näkyy siinä, että henkilöstön turhaa vaihtuvuutta ei ole, osaaminen jää yritykseen, työntekijät myös sitoutuvat työhön ja suhtautuvat yrittäjään kannustavasti ja arvostavasti sekä joustavat mielellään tarvittaessa. Kaikki tämä tulee liiketoimintaa ja helpottaa yrittäjän arkea. 

-eri

Vierailija
1282/1292 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap etsii piikaa, mutta nykyään piikomisen iloisesti valitsevia piikoja on vähän ja ne vähät eivät ap:ta huoli. 

Niin kauan kun ukko kiukuttelee kahvitarjoilusta ei tällä ole mitään asiaan mihinkään konservatiiviseen maahan ja tämä on lähinnä noiden naisten siunaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1292 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meneekö tääkin ilta wannabe konservatiivin kanssa tapellessa? Hienoa, jos jollain arvoja (niin pitääkin olla) MUTTA kuinka monesta on oikeasti ottamaan harteilleen tienaajan, suojelijan ja palvojan roolia 🤔

Veikkaan ettei kovinkaan monesta. Miehille perinteiset arvot näyttäytyy kivoina kunnes pitäisi asettaa jalkaansa ne tienaaja-alfan saappaat. Max. 2 vuotta ja oot palannut loppuun sekä jätetty. Sitten tuutkin takas nettiin syljeskelemään (jälleen kerran)

Vierailija
1284/1292 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja meneekö tääkin ilta wannabe konservatiivin kanssa tapellessa? Hienoa, jos jollain arvoja (niin pitääkin olla) MUTTA kuinka monesta on oikeasti ottamaan harteilleen tienaajan, suojelijan ja palvojan roolia 🤔

Veikkaan ettei kovinkaan monesta. Miehille perinteiset arvot näyttäytyy kivoina kunnes pitäisi asettaa jalkaansa ne tienaaja-alfan saappaat. Max. 2 vuotta ja oot palannut loppuun sekä jätetty. Sitten tuutkin takas nettiin syljeskelemään (jälleen kerran)

Tänään ei onneksi ehdi, kun on keskiviikko ja kokousilta (paitsi jos on kovin pitkäveteisiä puheenvuoroja). Mies onneksi lupasi käyttää koiran iltalenkillä. Päivälliseksi hän saa syödä sunnuntaista saakka jääkaapissa seisseen pizzanpuolikkaansa. Uhosin jo, että jos se jää syömättä, niin en enää koskaan osta hänelle pizzaa, vain itselleni :_)

Vierailija
1285/1292 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turhaa ja epäolennaista kitinää muiden oletetuista mielipiteistä kun toivomaansa ei ap tule saamaan.

Vierailija
1286/1292 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä  haluan normaalin naisellisin naisen.

Tyyliin lähihoitaja tai sihteeri.

Nuori ja kaunis saa olla.

Minä olen akateeminen, esimies.

Kuuma kolli, joka vaatii että hänen nainen on:

1. Seksikäs, nuori, kaunis

2. Laittaa ruokaa mielellään ja taitavasti.

3. Osaa ja siivoaa sekä huolehtii talostani ja lemmikeistä

4. Tyydyttää minut aina kun olen tarpeessa.

5. Kunnioittaa minua, hänen Herraansa kuin jumalaa.

Olen valtias ja minulla on arvoiseni nainen puolisonani.

Puuttumatta jumalharhaan, valtiaalla on rinnallaan valtiatar, sinulla palvelija.

Niin palvelija ja tarkoitin sitä . Valtiatar olisi jumalatar jota ei voi olla olemassa koska nainen ei koskaan voi olla veroiseni ja samalla viivalla kuin minä Jumallinin valtias.

Ei ole millään ilveellä jumalallinen yksikään harhainen reppana ameba-aivo, joka ei osaa edes kirjoittaa.

Vierailija
1287/1292 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvityksen mukaan naiset ovat parempia johtajia kuin miehet. Tutkijat havainnoivat yli 600 johtajaa, joista 75 prosenttia oli miehiä.

Selvityksessä huomattiin, että miehet tekivät päätöksiä sääntöjen, rajoitusten ja perinteisten bisneksentekotapojen perusteella. Naiset sen sijaan ottivat huomioon muiden oikeudet ja käyttivät yhteistyötä päätöksenteossa.

Naisjohtajat olivat huomattavasti miehiä halukkaampia ottamaan päätöstä tehdessään huomioon useita sidosryhmiä päästäkseen reiluun ja moraalisesti oikeaan päätökseen.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naiset-ovat-miehia-parempia-johtaji…

Nuo selvitykset eivät merkitse yhtään mitään kun mennään todelliseen elämään. Ei liiketoiminnassa tai missään muuallakaan pystytä ottamaan huomioon "muiden" oikeuksia. Siellä tehdään kovia päätöksiä ja vaaditaan riskinottoa, raakaa työtä ja suorittamista muiden lyttäämistä. Mitkään pehmeät arvot eivät toimi liiketoiminnassa, ne ovat vaan integroitu sinne kahdesta syystä, koska joku rauhanliike sitä haluaa ja että vähemmistöt olisivat tyytyväisiä. Nyt jotain realismia peliin vähän. Nykyään kaikki nuo tutkimuslaitokset edustavat agendanmukaista nollatutkimusta. Ikävä sanoa tämä näin rajusti mutta joskus on pakko kun tuntuu että ihmiset ovat niin pihalla maailmasta. Ei liiketoiminnassa pyritä mihinkään reiluun ja moraalisesti oikeaan päätökseen, tuo on ihan kornia edes ajatella näin. Olen nähnyt tuota samaa diipadaapaa jo 20 vuotta ja ihmettelen että nämä "tutkimuslaitokset" edelleen jaksavat valehdella ihmisille....Mutta niinhän se on ettei se joka sanoo, vaan se joka uskoo...

Jos sidosryhmästä tulee mieleen rauhanliike ja käsitys liiketoiminnasta perustuu Diiliin ekoihin tuotantokausiin Donaldin vetämänä, niin toki tutkimus ja moderni maailma voi vaikuttaa kovin vaikealta käsittää. Toivottavasti jaksat vielä muutaman vuoden työelämässä raskaan työn raatajana.

Vierailija
1288/1292 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasit, toivottavasti, että tuossa oli kyse esimerkistä.

Oletko itse siirtynyt omalla alallasi suorittavalle tasolle?

En ihan ymmärtänyt tuota kysymystäsi. Olen ollut useilla eri aloilla, pitkiä aikoja. Ns. "asiantuntijatyössä" sekä akateemista koulutusta vastaavissa töissä. Koska suhtaudun työntekoon muutenkin kunnialla ja rehellisyydellä niin ihan hyvin on mennyt, oli ala mikä tahansa. Mutta ne  korkean koulutuksen työt eivät tarjoa sitä mitä mies tarvitsee. Siksi olen palannut takaisin duunaritöihin, koska siellä saa toimia erilaisten voimien kanssa eikä ole turhaa metatyötä. Lisäksi ilmapiiri on parempi.

Vierailija
1289/1292 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei pidä paikkaansa. Olen seurannut sivusta erään yrittäjän tapaa suhtautua alaisiinsa. Hän ottaa huomioon alaistensa elämäntilanteet ja rakentaa firman toimintaa huomioiden työntekijöidenkin tarpeet. Hänen yrityksessään on äärimmäisen hyvä työilmapiiri, mikä näkyy siinä, että henkilöstön turhaa vaihtuvuutta ei ole, osaaminen jää yritykseen, työntekijät myös sitoutuvat työhön ja suhtautuvat yrittäjään kannustavasti ja arvostavasti sekä joustavat mielellään tarvittaessa. Kaikki tämä tulee liiketoimintaa ja helpottaa yrittäjän arkea. 

-eri

Tämä pitää tietysti paikkaansa. Mikäli yrittäjä tai johtaja kohtelee alamaisiaan huonosti ilman vastuullisuutta tai kunniaa, hän on tyranni. Tästä hyvä esimerkki on Kanadan Justin Trudeau sekä monet muut johtajat, jotka hajoittavat ja jakavat kansaa. Mutta jos olet ns liian pehmeä, sinun yli kävellään. Tämä koskee erityisesti yrityksen suhtautumista ulkoisiin sidosryhmiin. Tietysti ihmisiä tulee kohdella hyvin se on selvä.

Vierailija
1290/1292 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaakaa nyt päättää pitääkö sen miehen olla mies ja naisen nainen, vai pelkästään henkilöitä. Minun tietääkseni miehet toimivat eri tavalla kuin naiset, monessakin asiassa. Syy miksi toimivat eri tavalla johtuu kenties jo evoluutiosta? Hämmästelen suuresti tätä keskusteluketjua, kun molemmilla osapuolilla on realiteetit noin pahasti hukassa ja elävät lähinnä utopiassa ja jossain höttömaailmassa.

Siksi meillä on paljon avioeroja, ja niitä ikuisia vanhoja poikia ja vanhoja piikoja.

Realismia, kiitos.

Vierailija
1291/1292 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleilla työssäkäyvillä naisilla on parempaakin tekemistä kuin passata kotitöistä luistavaa "miestä".  Hakeudu ap (Vihreiden) miesuhriutujien ryhmään, jossa voit valittaa kaikesta naisiin liittyvästä.

Vierailija
1292/1292 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä imartele itseäsi/u l i n o i t a s i. Ei vihaa vaan välinpitämättömyyttä. Ketään et kiinnosta, siksi pysyt yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi