Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Vierailija kirjoitti:
Mies suuttui siitä kun annoin yhden hänen protskuvanukkaista lapsellemme välipalaksi. Kauhea pauhaaminen ja lopuksi haukkui vielä huonoksi äidiksi ja lähti ostamaan toisen läjän protskuvanukkaita kaappiimme..
Joskus noinkin päin, eli lapsi syö miehen vanukkaat :D
Ihana ketju! On ihanaa olla yksin.
Eksäni suuttui ihan hirveästi siitä, kun olimme menossa leffan ja minä puhuin lipunmyyjälle eikä hän. Sanoin, että moi meillä oli varaus jne. Siitä sitten sähisi raivoissaan, että miksi sä menit puhumaan ensin kun se varausnumero oli mulla!!!! Olin ihan hämmentynyt oikeasti, että mistäs nyt tuulee. Nolasin kuulemma hänet ja pilasin loppupäivän kun loukkaannuin tuosta suuttumisesta.
Huomautteli muutenkin aina siitä, miten puhuin kassatyöntekijöille. Kuulemma en puhu omalla äänelläni ja olen teennäinen. Itse jos hän asioi kassalla ja siinä sattui olemaan vielä nuori neiti niin oikeasti lässytti "eeeei tartte kuittia kiitoooosss:)))"
Ihmettelin tuota, mutta en minä siitä huomauttanut. En edes sillon, kun minua syytti että puhun teennäisesti myyjille. Miten tuollainenkin asia voi olla kipukohta "aikuiselle" miehelle.
Halusi itse maksaa taksin, kysyin että maksanko puolet, niin ei tarvinnut. Aamulla raivosi että maksatan hänellä asioita. Kysyin uudelleen, että maksanko puolet tai maksanko kokonaan? Ei käynyt, mutta sai olla kuulemma viimeinen kerta.
Suuttui mm siitä, että laitoin baari-illan jälkeen viestin, että pääsin kotiin. Siis oikeasti soitti ja raivosi siitä seuraavana päivänä, että hän on nukkumassa niin ei tartte tollasta tehdä!! Olin vaan, että aattelin että sua kiinnostais että "rakkaasi" on päässyt turvallisesti kotiin.
Jos nukahdin, oli aamulla vihainen, etten sanonut että aion nukahtaa. Oikeasti!
Ja siis halusin antaa mahdollisuuden, kun tyyppi oli alkuun innokas ja kuitenkin reppanan oloinen. Kyllähän tuota törppöilyä oli heti alkuun, mutta ajattelin että kyllä se siitä suttaantuu kun tutustutaan paremmin ja hän on onnellinen kun on saanut mahdollisuuden tyttöystävään. Aika pitkään katselin tuota ja jaksoin pitkään uskoa, että kyllä se muuttuu kun tarpeeksi ymmärrän. Taisi olla sitten hieman heikkolahjainen ihan oikeasti :( jotain vikaa jossain vähän pahemmin.
Tapailin siksi, koska olin yksinäinen ja hän oli alkuun mukava ja semmoinen söpön ujon oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Kävelin hänen mielestään kotonani liian hiljaisesti, siis liian vähän ääntä pitäen.
voin ymmärtää häntä, kun hiiviskellään selän taakse esim. keittiössä kun ei kuule jos vaikka vesi valuu jne ,tottakai siitä pelästyy ja toinen nauraa selän takana eli tahallista
Pahanlaatuinen mommy-issue sai eksäni häpeämään minua ja tämä johti kuulemma minun "turhiin" suuttumisiin. Eiköhän nämäkin tarinat ketjuun sovi!
Tämä tarina on valitettavasti tosi. Olimme kotibileissä ja olin menossa vessaan ja eksäni alkoi jankkaamaan että meenkö ykkös- vai kakkoshädälle. Jos meen isolle hädälle niin häntä hävettää kun sitten siellä haisee ja kaikki tietää kuka siellä kävi. Sanoin etten ala nyt raportoimaan mille hädälle oon menossa. Piti käsivarresta kiinni ja kuiskaili että ethän nyt mee pskalle.
Samaten aina kun olimme jossain yhdessä niin korjaili asentoani etten istu jalat harallani tai jotenkin "nolosti". Kuiskaili myös syömisistäni että älä syö noin paljoo...
Puuttui pukeutumiseeni ja hiustenlaittoon. Hiusten piti olla siististi kiinni ja tarkisti kampaukseni aina ennen kun lähdettiin johonkin ja sitten vänkäsi että mitä pitää muuttaa. Vaatteista saattoi sanoa, että häpesi vaikka kenkiäni, että ovat nyt tähän säähän liian "talviset".
Lisäksi oli aivan sairaalloisen mustasukkainen. Puhelinta kielsin tutkimasta, kun oli jo jäänyt kiinni siitä monet kerrat. Sitten halusi että näytän puhelinlaskun ja raportoin kaikki soitetut ja vastatut puhelut. Yhden kerran olimme soittaneet yhdessä taksin illanvieton jälkeen,niin siitä sekosi ihan täysin. Olikin noloa, kun muisti että ihan yhteinen taksireissu oli.
En alkuun välittänyt noista huomautteluista, mutta sitten ne alkoivat ärsyttää. Joka kerta, kun puuttui johonkin tyhmään niin suutuin, enkä voinut sille enää mitään. Sitten hän uhriutui kun raivostun mukamas kokoaika ihan turhaan hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Eksäni suuttui ihan hirveästi siitä, kun olimme menossa leffan ja minä puhuin lipunmyyjälle eikä hän. Sanoin, että moi meillä oli varaus jne. Siitä sitten sähisi raivoissaan, että miksi sä menit puhumaan ensin kun se varausnumero oli mulla!!!! Olin ihan hämmentynyt oikeasti, että mistäs nyt tuulee. Nolasin kuulemma hänet ja pilasin loppupäivän kun loukkaannuin tuosta suuttumisesta.
Huomautteli muutenkin aina siitä, miten puhuin kassatyöntekijöille. Kuulemma en puhu omalla äänelläni ja olen teennäinen. Itse jos hän asioi kassalla ja siinä sattui olemaan vielä nuori neiti niin oikeasti lässytti "eeeei tartte kuittia kiitoooosss:)))"
Ihmettelin tuota, mutta en minä siitä huomauttanut. En edes sillon, kun minua syytti että puhun teennäisesti myyjille. Miten tuollainenkin asia voi olla kipukohta "aikuiselle" miehelle.
Halusi itse maksaa taksin, kysyin että maksanko puolet, niin ei tarvinnut. Aamulla raivosi että maksatan hänellä asioita. Kysyin uudelleen, että maksanko puolet tai maksanko kokonaan? Ei käynyt, mutta sai olla kuulemma viimeinen kerta.Suuttui mm siitä, että laitoin baari-illan jälkeen viestin, että pääsin kotiin. Siis oikeasti soitti ja raivosi siitä seuraavana päivänä, että hän on nukkumassa niin ei tartte tollasta tehdä!! Olin vaan, että aattelin että sua kiinnostais että "rakkaasi" on päässyt turvallisesti kotiin.
Jos nukahdin, oli aamulla vihainen, etten sanonut että aion nukahtaa. Oikeasti!Ja siis halusin antaa mahdollisuuden, kun tyyppi oli alkuun innokas ja kuitenkin reppanan oloinen. Kyllähän tuota törppöilyä oli heti alkuun, mutta ajattelin että kyllä se siitä suttaantuu kun tutustutaan paremmin ja hän on onnellinen kun on saanut mahdollisuuden tyttöystävään. Aika pitkään katselin tuota ja jaksoin pitkään uskoa, että kyllä se muuttuu kun tarpeeksi ymmärrän. Taisi olla sitten hieman heikkolahjainen ihan oikeasti :( jotain vikaa jossain vähän pahemmin.
Tapailin siksi, koska olin yksinäinen ja hän oli alkuun mukava ja semmoinen söpön ujon oloinen.
Tästä opimme, että koskaan ei pidä antaa tilaisuutta oudolle hiipparille. Oikea k i l ttimiehen prototyyppi.
Ihminen joka raivoaa että olet pettänyt/haluat pettää on useimmiten itse pettäjä, toinen syy jatkuva raivoominen tuo sadistista tyydytystä ja on samalla kiristys ja uhkailu keino.
Tyhjästä raivoaminen tarkoittaa kyllä mielestäni sitä ei ole puhtaat jauhot pussissa ja jotain syrjähyppyjä tai vähintään kiinnostavampaa salaista ja jännää meneillään. Tämä on mun kokemus.
Exäni pelasi pleikkarilla ja peli meni päin mäntyä. Sen jälkeen hän alkoi huutaa ja raivota ja lyödä ohjainta jalkaansa raivolla. Menin sanomaan ettei tällainen käytös ole aikuisen käytöstä ja että se ahdistaa koiraamme. Hän hermostui ja huusi että minä olen muutenkin se lapsellisempi, että turha tulla sanomaan mitään.
Kerran peliin raivostuessaan rikkoi ohjaimen niin, että osat lentelivät ympäriinsä, osa läheltä kasvojani ja erityisesti silmiä. Sanoin asiasta ja jälleen kerran nillitin kuulemma turhasta.
En muista enää mistä ruoka-annoksesta oli kyse, mutta omassani oli kuitenkin raakaa sipulia ja se sitten tuoksahti jälkeenpäin. Exä suuttui siitä että henkeni haisi, vaikka kyllähän sen nyt kuka tahansa paikalla ollut varmaan tajusi että olen juuri syönyt sipulia.
Häntä kuulemma hävetti. Ei sattunut olemaan purkkaakaan mukana, vaikka yleensä oli.
Minua taas hävetti hänen äänekäs kilahtamisensa ihan turhasta.
Ei nyt juuri nimenomaan tuon takia suhde minun puolelta hiipunut, mutta olihan siinä monta vastaavaa kokemusta. Taisi olla jotenkin häiriintynyt tyyppi joten ihan hyvä ettei kehittynyt pitkää suhdetta.
En halunnut opiskelija-aikoinani käyttää viimeisiä rahojani lottoamiseen. Piti mykkäkoulua loppupäivän kun olin kuulemma piti nössö ja seuraavana päivänä raivosi, että olen "joku hiivatin lestadiolainen" :D
Vierailija kirjoitti:
En halunnut opiskelija-aikoinani käyttää viimeisiä rahojani lottoamiseen. Piti mykkäkoulua loppupäivän kun olin kuulemma piti nössö ja seuraavana päivänä raivosi, että olen "joku hiivatin lestadiolainen" :D
*pihi
Pelasin hänen gta-hahmollaan ja lö in naishahmo. Raivostui, että nyt kaverit luulevat hänen olevan naisten hak kaaja 😆
Vierailija kirjoitti:
Suuttui aurinkolaseista. Ei sietänyt aurinkolasien käyttöä, koska sitten silmiä ei näy ja voisin hänen huomaamattaan katsella esimerkiksi toisia miehiä. Uhkasi heittää lasini Aurajokeen :D
Vain Turussa
Vierailija kirjoitti:
Tyhjästä raivoaminen tarkoittaa kyllä mielestäni sitä ei ole puhtaat jauhot pussissa ja jotain syrjähyppyjä tai vähintään kiinnostavampaa salaista ja jännää meneillään. Tämä on mun kokemus.
Nämä mielipuolet raivoo myös ihan raivoamisen ilosta olkoot syy mikä tahansa.
Ex muija suuttui kun siskonsa halasi minua ja olisin kuulema halunnut siskonsa kanssa sänkyyn kun niin kauan halasin ja kuulema hyvä etten persettä hieronut vaikka ihan normaalisti halasin.
Ira k ilainen ex suuttui kun hak kasin mökilläni halkoja. Se ei kuulemma ole naisten hommaa. Heitti kirveen päin ladon seinää. No, parempi niin kuin jos olisi heittänyt minua päin.
Vierailija kirjoitti:
Mies suuttui siitä kun annoin yhden hänen protskuvanukkaista lapsellemme välipalaksi. Kauhea pauhaaminen ja lopuksi haukkui vielä huonoksi äidiksi ja lähti ostamaan toisen läjän protskuvanukkaita kaappiimme..
Lapsi syö miehen vanukkaaaaaat
Niin noh itselläsi on mikroskooppinen penis verrattuna exxiin, miltä nyt tuntuu🤦🏻♀️
Kehtasin ehdottaa exälle että haluaisin aloittaa kuntosali-harrastuksen. Päivien mökötys ja hirveät raivarit. Alottaisin sen kuulemma vain siksi että miehet pääsisi katselemaan minua siellä piukoissa treenitrikoissa. Heti erottuani hankin ensimmäisenä salikortin :)