Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Ex oli just ostanut omakotitalon kun alettiin seurustelemaan. Mä lupauduin tekemään remonttia (yksin).
Olin laittanut suojamuovit koko kämppään ja heilurin rakennustikkailla kattoa maalaamassa kun ex alkoi huutamaan. Multa oli jäänyt muruja ja veitsi keittiön pöydälle kun kävin pikaisesti rempan seassa syömässä.
Siis koko talo on hujan hajan, yhdestä huoneesta revitään tapetteja, joka puolella on maalipönttöjä ja suojapaperia, kattovalot roikkuu johdoistaan, eteinen on täynnä jätesäkkejä, kulkemaan ei oikein mahdu mistään ja hän hermostuu veitsestä pöydällä?!?
Kuuntelin sitä mesoamista ja "sotkemisen" ihmettelyä vielä pitkään.
Kaverinsa oli kylässä ja alkoivat nauramaan kun tuo hermostuminen oli heistäkin ihan absurdia.
Vierailija kirjoitti:
Suuttuu aina kun imuroin. Syy tuntematon
Jos hän oli ääniyliherkkä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ex keitteli riitoja tyhjästä, että pääsi livahtamaan salarakkaan luo.
Melko yleistä tämä.
Ex suuttui siitä että minä omassa kodissani kaadoin kahvia vahingossa omalle lattialleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-miesystäväni raivostui minulle siitä, että hänen kaverinsa pitivät minusta liikaa. Hän oli kutsunut muutaman kaverinsa ja minut luokseen iltaa viettämään, ja koska hän oli aiemmin valittanut minun olevan liian hiljainen seurueessa, yritin parantaa tapani.
Raivostuminen ei ensin näkynyt mitenkään, koska exä katosi kesken illan. Löysin hänet sängystä peiton alta (vaatteet yllä ja kengät jalassa), mistä käsin hän sähisi minulle, että minun pitäisi mennä takaisin muiden luo, kun kerran viihdyin siellä niin hyvin. Ainakin yksi hänen kavereistaan kävi nostamassa peitonkulmaa ja saamassa samat passiivis-aggressiiviset sähinät.
Raivo repesi kunnolla kaverien lähdettyä. Olin kuulemma nöyryyttänyt häntä olemalla liian hauska. En kuulemma itse asiassa ollut ollut edes yhtään hauska, koska hänen kaverinsa olivat vain teeskennelleet pelkästä halusta miellyttää häntä. Olin itse asiassa kaikkein tylsin ja typerin ihminen, kenet hän oli koskaan tavannut. Tilanne kulminoitui siihen, että minä seisoin selkä seinää vasten ja hän huusi pää punaisena ja heitteli tavaroita seinään.
Seurustelusuhteemme oli lyhyt mutta "myrskyisä". Kerrottavaa kertyi.
(Olen muuten kertonut tämän ainakin yhden kerran aiemmin, joten "lainaamisesta" ei tarvitse huomautella. Ihan oma kokemukseni on.)
Hahah. Minun ex oli myös vähän samanlainen kiukuttelija, muttei näyttänyt sitä kavereilleen. Meni kesken illanvieton sänkyyn pelaamaan tabletilla ja minulle räyhäsi, ettei kestä olla kanssani samassa tilassa, kun olin sitä ja tätä... Kaverinsa kävi makkarissa, niin sanoi, että tuli ruuasta jotenkin huono olo, niin lepää hetken. Kävi sitten kavereidensa kanssa saunomassa ja lähtivät baariin. Aamulla huutoraivosi minulle, että olen kuulemma kamala tyrkky ja hän ei voi käsittää miksi tulen niin hyvin juttuun kaverinsa "Maken" kanssa. "Makekin" kuulemma oli vain p***un perässä ja esitti minulle mukavaa. Todellisuudessa en edes tämän "Maken" kanssa jutellut, kuin pari sanaa ja tein pitkälti omia juttujani, kun miehet pelasivat pleikkaria, katsoivat jääkiekkoa ja olivat keskenään. Ilmeisesti minun olisi pitänyt lähteä pois kodistani, kun kaverinsa tulivat. Päivän varoitusajalla en kyllä halunnut lähteä kodistani pois.
Mä sain kuulla ja syytti että olen hänen kavereistaan kiinnostunut ja katson "sillä silmällä". Ihan normaali oma itseni olin. Aloin sit vähän olemaan hiljaisempi (kun en tiennyt mitä uskaltaa sanoa) ja etäisempi miespuolisia kavereitaan kohtaan niin sit "en sen takia sano mitään, kun olen niin ihastunut ja yritän piilottaa sitä!!!"
Ei noiden kanssa voi ikinä toimia oikein.
Laitoin autossa laulun soimaan...Ja avioliittoleirillä hirveet raivarit ja itkupotkut, kun aiheena oli tulossa niikinkamala aihe kuin sexi.. no exähän se onkin. Kun viilipyttyä esittävä paljastaa todellisen luonteensa, niin siinä on mies ihmeissään.
Siskoni oli tulossa kylään ja päätin leipoa suklaakakun. Mies suuttui, kun en tehnyt kakusta "vähärasvaista". Hänen mielestään voin määrä olisi pitänyt puolittaa.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni oli tulossa kylään ja päätin leipoa suklaakakun. Mies suuttui, kun en tehnyt kakusta "vähärasvaista". Hänen mielestään voin määrä olisi pitänyt puolittaa.
Ja mökötti kun kasvatin hiuksia ja sain ne ekaa kertaa poninhännälle. Näytin kuulemma ihan lestalta.
On exä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mökötti kun kasvatin hiuksia ja sain ne ekaa kertaa poninhännälle. Näytin kuulemma ihan lestalta.
On exä.
😂
Vierailija kirjoitti:
Lukemattomia syitä eli ei mitään syytä kun narsku saa raivokohtauksen. Siis ex.
Samat sanat.
Tiskasin väärin. En osannut kypsentää lihoja oikein. Nenäliinoja ei ollut autossa.
Nyt yksin jo monta vuotta. Ruokaa osaan tehdä ja puhtaat astiat kaapissa. Nenäliinoihinkaan ei maailma kaadu.
Puolisolla oli muutama vuosi sitten jonkinlainen henkilökohtainen kriisi, ja hän purki pahaa oloaan minuun suuttumalla minulle mm. siitä, etten sulkenut valoja aina poistuessani huoneesta. Siis kun vaikka menin olohuoneesta keittiöön hetkeksi, enkä sammuttanut olkkarista valoja siksi aikaa. Sama juttu olkkarin TV:n kanssa, sekin olisi pitänyt sammuttaa heti, jos sitä ei katsonut aktiivisesti. Samoin suuttui, jos olin jättänyt kotiavaimeni lastenvaunujen taskuun, kun hän oli päättänyt keskenänsä etten saa säilyttää niitä siellä, vaikken silloin poistunut käytännössä koskaan kotoa ilman vaunuja. Kun kenkkuilua oli jatkunut muutaman kuukauden, eikä hän ollut suostunut kertomaan mistä kenkä oikeasti puristi, ehdotin pariterapiaa. Kenkkuilu loppui kuin taikaiskusta siihen paikkaan. Se ei koskaan selvinnyt, mistä moinen käytös oli johtunut.
Vierailija kirjoitti:
Exällä oli tapana tunkea mun mukaan suihkuun.
Kerran hermostui tosissaan siitä kun en pese tukkaa joka kerta suihkussa. Tyyppi oli ihan raivoissaan, kun uskalsin pitää oman mielipiteeni enkä taipunut siihen että "hiukset pitää pestä shampoolla joka kerta!!!"
Oli vaikea pitää pokkaa siinä kun alaston mies räyhää tosissaan alastomalle naiselle suihkussa, kuinka tukka tulee pestä.
Se oli itse vielä silloin kalju.
Onko meillä sama ex? Emme koskaan päätyneet tapailusektorilta pidemmälle juuri tyypin outouksien takia, koska hiustenpesu ei ollut ainoa raivonaihe.:D Kerran tai kaksi pääsin livahtamaan niin, että pääsin yksin omassa rauhassa suihkuun, koska tyyppi tuli sinne perässä melkein kuin liimattuna joka kerta ja halusi "romanttisesti " holhoten pestä mut. Kiva kun kello käy, olisi kiire ja yksi vaahtoaa hiustenpesusta. Jostain syystä kun koitin harventaa hiustenpesuväliä (vaalennettu hius ei kestä hirveää läträämistä ja valtaosa hoitoainekamppeista oli kotona..) niin tämä yksi yrittää simputtaa mua pesemään niitä. Kerrankin yritin laittaa suihkussa kostunutta tukkaa ponnarille piiloon, niin tämä yksi mahdollisimman ällöttävällä lässytyksellä: "Kannattaa kulta pestä se.." Siis ?!?
Yritti se vaikuttaa muuhunkin laittautumiseen, kuten hiustenpidennysteni tilailuun ja meikkaamiseeni. Tosiaan kaljupäisenä, petkeleellä veistettynä ylipainoisena miehenä on hyvä sauhuta tällaisesta aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Puolisolla oli muutama vuosi sitten jonkinlainen henkilökohtainen kriisi, ja hän purki pahaa oloaan minuun suuttumalla minulle mm. siitä, etten sulkenut valoja aina poistuessani huoneesta. Siis kun vaikka menin olohuoneesta keittiöön hetkeksi, enkä sammuttanut olkkarista valoja siksi aikaa. Sama juttu olkkarin TV:n kanssa, sekin olisi pitänyt sammuttaa heti, jos sitä ei katsonut aktiivisesti. Samoin suuttui, jos olin jättänyt kotiavaimeni lastenvaunujen taskuun, kun hän oli päättänyt keskenänsä etten saa säilyttää niitä siellä, vaikken silloin poistunut käytännössä koskaan kotoa ilman vaunuja. Kun kenkkuilua oli jatkunut muutaman kuukauden, eikä hän ollut suostunut kertomaan mistä kenkä oikeasti puristi, ehdotin pariterapiaa. Kenkkuilu loppui kuin taikaiskusta siihen paikkaan. Se ei koskaan selvinnyt, mistä moinen käytös oli johtunut.
Pieni lapsi --> toinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut ihmiset jaksavat olla noin hirveitä ja suuttua turhista? En tajua.
Kun ei oikeasti rakasta toista, vähän kaikki mitä hän tekee ärsyttää. Tosin sitten voi kysyä, että miksi ärsyyntyjä ei vaan jätä sitä kaikin tavoin vääränlaista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On exä.
Mun ex suuttui kun sain hammasraudat. Ne olivat kuulemma rumat. Sitten hän piti minulle parvekkeella saarnan siitä, miten hänen tutullaan raudat olivat viisi vuotta ja miten hampaat ovat siirtyneet melkein jo kaikki takaisin, eli manipulaatio se pienikin manipulaatio. Hampaani eivät muuten ole vieläkään siirtyneet näin 15 vuoden jälkeen ja alkutilanne oli se, että kulmahampaani olivat kuin vampyyrilla ja alaleuassa joka toinen hammas oli vasemmalla ja toinen oikealla, joten en ymmärrä exän logiikkaa ja hammasrautaraivoa.
Mun puoliso kilahti mulle siitä kun muistutin hänen lastaan siitä että vois laittaa voiveitsen tiskariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-miesystäväni raivostui minulle siitä, että hänen kaverinsa pitivät minusta liikaa. Hän oli kutsunut muutaman kaverinsa ja minut luokseen iltaa viettämään, ja koska hän oli aiemmin valittanut minun olevan liian hiljainen seurueessa, yritin parantaa tapani.
Raivostuminen ei ensin näkynyt mitenkään, koska exä katosi kesken illan. Löysin hänet sängystä peiton alta (vaatteet yllä ja kengät jalassa), mistä käsin hän sähisi minulle, että minun pitäisi mennä takaisin muiden luo, kun kerran viihdyin siellä niin hyvin. Ainakin yksi hänen kavereistaan kävi nostamassa peitonkulmaa ja saamassa samat passiivis-aggressiiviset sähinät.
Raivo repesi kunnolla kaverien lähdettyä. Olin kuulemma nöyryyttänyt häntä olemalla liian hauska. En kuulemma itse asiassa ollut ollut edes yhtään hauska, koska hänen kaverinsa olivat vain teeskennelleet pelkästä halusta miellyttää häntä. Olin itse asiassa kaikkein tylsin ja typerin ihminen, kenet hän oli koskaan tavannut. Tilanne kulminoitui siihen, että minä seisoin selkä seinää vasten ja hän huusi pää punaisena ja heitteli tavaroita seinään.
Seurustelusuhteemme oli lyhyt mutta "myrskyisä". Kerrottavaa kertyi.
(Olen muuten kertonut tämän ainakin yhden kerran aiemmin, joten "lainaamisesta" ei tarvitse huomautella. Ihan oma kokemukseni on.)
Hahah. Minun ex oli myös vähän samanlainen kiukuttelija, muttei näyttänyt sitä kavereilleen. Meni kesken illanvieton sänkyyn pelaamaan tabletilla ja minulle räyhäsi, ettei kestä olla kanssani samassa tilassa, kun olin sitä ja tätä... Kaverinsa kävi makkarissa, niin sanoi, että tuli ruuasta jotenkin huono olo, niin lepää hetken. Kävi sitten kavereidensa kanssa saunomassa ja lähtivät baariin. Aamulla huutoraivosi minulle, että olen kuulemma kamala tyrkky ja hän ei voi käsittää miksi tulen niin hyvin juttuun kaverinsa "Maken" kanssa. "Makekin" kuulemma oli vain p***un perässä ja esitti minulle mukavaa. Todellisuudessa en edes tämän "Maken" kanssa jutellut, kuin pari sanaa ja tein pitkälti omia juttujani, kun miehet pelasivat pleikkaria, katsoivat jääkiekkoa ja olivat keskenään. Ilmeisesti minun olisi pitänyt lähteä pois kodistani, kun kaverinsa tulivat. Päivän varoitusajalla en kyllä halunnut lähteä kodistani pois.
Mä sain kuulla ja syytti että olen hänen kavereistaan kiinnostunut ja katson "sillä silmällä". Ihan normaali oma itseni olin. Aloin sit vähän olemaan hiljaisempi (kun en tiennyt mitä uskaltaa sanoa) ja etäisempi miespuolisia kavereitaan kohtaan niin sit "en sen takia sano mitään, kun olen niin ihastunut ja yritän piilottaa sitä!!!"
Ei noiden kanssa voi ikinä toimia oikein.
Muistuu mieleen kun eksäni veti megalomaaniset raivarit, kun puhuimme Mankun kämpästä. Mankku oli siis paikallinen tyyppi, kenen luona oli aina kerran vuodessa hirveät bileet kun vanhemmat olivat poissa. "Muistaks sillo Mankun luona" katkaisi kamelinselän, kun ex raivosi hirveässä kännissä miten Mankusta ei tarvitse puhua, Mankku on hirveä juoppo! Tyyppi ei siis tajunnut, ettemme puhuneet Mankusta itsestään välttämättä vaan ihan siitä hänen asunnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin imuroinut. Sohva oli aavistuksen liian kaukana tv:stä. Raivosi, heitti kynttilällä päähän ja tv:n kapulan seinään.
Ihan tuollaiseen en ole törmännyt, mutta siitä on suututtu että imurointi on tehty huonosti ja "sä et välitä näistä yhtään ja mä olen ihan yksin"
Laitoin ranskalaisiin ketsuppia = en arvostanut hänen tekemänsä ruuan makua