Tarkkailkaapa munianne hyvät ihmiset ostin s-marketista kennon josta puuttui peräti kaksi munaa
en muistanut tarkistaa tilannetta kaupassa vaan vasta kotona huomasin arvaa ärsyttikö tuli huijattu olo
Kommentit (20)
Tarkkailin samalla kun sheivasin. Oli pörrökarvat tullut parin viikon aikana.
Vierailija kirjoitti:
tästähän nyt ei ollut kyse kuitenkaan
Tekisin reklamaation jos täyden hinnalla ostettu.
Omasta mokasta huijattu olo. Selvä.
Kassa ei tykännyt kun ennen maksamista tarkistin onko minulla munat tallella.
Joku tarvinnut vain kaksi kananmunaa. Siis pöllinyt ne.
Vierailija kirjoitti:
Reklamaatio 0,20 takia ?
Ei sinulta sitten ainakaan luppoaikaa puutu.
Ihan ei tuntipalkoille taida päästä.
Tölkkipantin verran. 😂
Minulle on käynyt päinvastoin. Joskus on ollut nakkipaketissa tai lihapyörykkäpussissa ylimääräinen nakki tai lihapullia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reklamaatio 0,20 takia ?
Ei sinulta sitten ainakaan luppoaikaa puutu.
Ihan ei tuntipalkoille taida päästä.
Tölkkipantin verran. 😂
Mistä kananmunia saa noin halvalla 0,10 e/kpl?
Vierailija kirjoitti:
Vain mies voi lukea ja ymmärtää lukemansa näin väärin. Tunnen myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Karvaset toosi isot pallit on söpön näköset. Puhumattakaan miltä tuntuu kun lätkyvät peppua vasten takaapäin n*ssittaessa
Vierailija kirjoitti:
Minä katson aina kaupassa kennon sisään, joskus siellä on myös rikkinäisiä.
Minä myös
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt päinvastoin. Joskus on ollut nakkipaketissa tai lihapyörykkäpussissa ylimääräinen nakki tai lihapullia.
Eikä ole ollut. Narraat.
Jos avaa kennon ja ehjät, joutuu ostamaan sen. Avattu pakkaus on ostopäätös? Muuten kaikki avaavat saman paketin sata kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos avaa kennon ja ehjät, joutuu ostamaan sen. Avattu pakkaus on ostopäätös? Muuten kaikki avaavat saman paketin sata kertaa.
Ostopäätös on jo tehty siinä kohtaa kun paketti avataan. Tarkastetaan että on ehjiä.
Löysin sellaisen missä oli kaksi munaa uupunut. Siirsin kahdesta toisesta yhden munan kustakin ja sain täyden rasian :)
Vierailija kirjoitti:
Päätät ostaa munia, otat kennon hyllystä, avaat sen, tarkistat että kaikki on ehjiä, laitat kennon kärryyn.
Vaikea on keksiä scenariota, jossa useampi ihminen avaisi ja katsoisi saman kennon läpi moneen kertaan, ellei ko. kennossa ole jotain vikaa, joka johtaisi hylkäykseen.
Tuskin kukaan huvikseen kananmunia katselee, vai onko maailmaan tullut joku uusi villitys?
Minä katson aina kaupassa kennon sisään, joskus siellä on myös rikkinäisiä.