Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Suuttui kun kerroin tutustuneeni netissä uuteen potentiaaliseen ystävään (asumme eri kaupungeissa exän kanssa eikä mulle ollut uudella paikkakunnalla ollenkaan tuttuja). Kuulemma tämä uusi tuttavuuteni haluaa kieroilla exän pois elämästäni, niin naiset kuulemma aina tekevät.
Suuttui aina, kun huomautin (esim. edelliseen) ettei sukupuoli määritä ihmisen tekoja, mielipiteitä yms. Olin kuulemma miestenvihaaja.
Suuttui, kun en näin korona-aikana ole halunnut lähteä kauppaan mukaan ollessani hänellä kylässä, exä siis kävi äitinsä kyydillä kaupassa.
Suuttui, kun purin ruokaostokset hänen puolestaan kaappeihin sillä välin kun hän oli pesemässä käsiä kaupasta tultuaan.
Suuttui, jos mainitsin erään edellisen exäni, jonka kanssa ollaan oltu tekemisissä aiemmin enemmänkin.
Suuttui kun olin esim. siskojeni kanssa istumassa iltaa enkä vastannut aina puhelimeen tai ehtinyt silloin jutella pitkään.
Suuttui jos en herännyt vapaapäivinä aikaisin vaan hän joutui viettämään aikaa yksin vaikka olin kylässä.
Suuttui jos en jaksanut saunoa.
Suuttui lääkityksestäni mutta ilman lääkkeitäkään en kelvannut.
Tästä kaikesta huolimatta hän oli se joka jätti minut. :D voi jestas että tämän kirjoittaminen avasi silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Otin McDonaldsissa häneltä yhden ranskalaisen. Pauhasi pää punaisena.
Hyvä. Toivottavasti tajusit.
Kunnmämolen nälkäinen, niin mä haluan itse syödä ruokani.
En halua kenenkään ottavan siitä jotain etupaloja.
Ärsyttää toisten lautasilta ronkkijat. Ääliöitä.
Kyllä ruuan pitää saada olla sen ruokailijaa oma..
Ihan eri on sitten, jos hän tarjoaa ottamaan.
Ystäväni kysyi minua iltapukujuhliin aveciksi, kyseessä homomies. Hän oli jo kysellyt paljon ihmisiltä pääsisikö joku, sillä hänen seuralainen joutui yllättäen perumaan.
Kysyin ex mieheltäni sopiiko minun mennä, sen suurempia ajattelematta. Mies raivostui, sillä hän oli lähdössä juhlista seuraavana päivänä 4 yön reissuun, ihan siis lomalle itsekseen lataamaan akkuja. En kuulemma välittänyt hänestä, kun kehtasin kysyä tuollaista omaa menoa hänen lähtöä edeltäväksi päiväksi.
En mennyt juhliin. Mies perui matkansa. Tai siis jätti lentoliput käyttämättä ja jäi kotiin murjottamaan minun välinpitämättömyyttä.
Tajusin onneksi ottaa eron pian tuon jälkeen. Tajusin miten sairas ihminen on kyseessä ja pelasti itseni ja lapseni. Tämä oli oikeasti ihan absurdi tilanne ja kuulostaa edelleen aivan yhtä absurdilta.
En ole ikinä nähnyt hänen hermostuvan 17 vuoteen enkä usko että sitä ennenkään. Ei myöskään puhu koskaan toisista pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla mun exillä on ollut isommat tissit kuin sulla. Niillä kaikilla oli valtavat tissit.
Naiseni pahoitti mielensä tuosta ja kertoi itsetuntonsa romuttuneen. Hänen itkiessä sanoin vielä että hänen pienet tissit ovat ihan hyvät, mutta nainen ei uskonut sitä.
Kaikenlaisesta turhasta sitä voikin mielensä pahoittaa.
M44Harmi ettei naisesi kertonut sinulle, mikä kaikilla hänen exillä on ollut isompi, kuin sinulla, tossakin tilanteessa ajatteli sinun herkkiä tunteita.
Mehän emme tiedä mikä tuossa on ollut tilanne. Minulle tulee tuosta käsitys, että nainen oli itse kysellyt exien tisseistä eikä kestänyt sitten totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä suuttui aina kun näki somessa mun jonkin mun aikaisemman exän julkaisun, jota olin tykännyt. Täysin neutraaleja julkaisuja, mm saanut tutkinnon valmiiksi, päässyt uusiin töihin, yms yms.
Miksi sun pitää seurata exiä somessa?
Tuota en ole ikinä oikein ymmärtänyt, ei mua ainakaan eron jälkeen kiinnosta enää.
Ja selviää tulevaisuudessa monelta riidalta, kun ei roikota niitä exiä "kavereina".Mä en kans ymmärrä tätä.
Exäni tykkäili kans kaikista ex-naistensa tekemisistä ja kävi yksäreillä onnittelemassa heitä. Asia ei olisi sinänsä haitannut, mutta se tilannetajun täydellinen puute ja asennemaailma vain paistoi niin läpi, että tuo eksien kuvista ja tapahtumista tykkäily vain oli konkreettinen esimerkki siitä. Erosimme, koska aloin hajoilla siihen exän temppuiluun niin paljon.
Olin hakemassa yliopistoon, niin viimeisinä hetkinä kun olisi pitänyt lukea, niin ex järjesti pitkiä kynttiläillallisia ja tarjoili viiniä ja kylpylöitä. Yritin sanoa, ettei nyt ole aikaa, niin ex vain oli et oma vikasi jos et ole lukenut ajoissa tarpeeksi (?? niinhän yritinkin). Lopulta siinä kävi niin, etten kouluun päässyt. Samalla exäni kertoi, miten hänen entinen naisystävänsä oli ollut karonkassa ja väitellyt tohtoriksi - ja tämän näin ensin hänen fiidistään.
Kun kysyin asiaa, niin ex selitti laupiaana, miten hänelläkin tarvitsee olla ystäviä ja kyllä hän tsemittää kun toisilla on ollut kovat paikat tärkeässä tilaisuudessa.
Toinen ihmeellinen ajatus oli, etten kuulemma ansaitse omia lapsia. Ex vain ilmoitti näin kylmästi, ja luetteli miljoonia syitä miksi olen surkea äiti. Kun marssin ulos baarista jättäen hänet pöytään tämän ilmoituksen jälkeen, niin ex tuli parkuen perässä miten häntä kohdellaan niin kaltoin ja hän ei ymmärrä reaktioitani, ja koska juttumme ei toimi mun palautteenottokyvyttömyyden vuoksi, niin meidän on erottava. Kuitenkin samaan aikaan minun olisi pitänyt olla taustajoukkona kun hänen siskonsa sai lapsen, ja siinä olisi ollut minullekin lasta riittävästi, vaikken saanut vauvaa kertaakaan ottaa edes syliin täydellisen kelvottomuuteni vuoksi. Siihen lisäksi lapsesta umpimustasukkainen käly päälle, niin totesin että olen tuossa yhtälössä liikaa. Olen nykyisin muuten äiti eksän kielloista huolimatta.
Onkohan tämä se mies, joka avautuu palstalla nyxästään ja kun ex teki kaiken eri tavalla 🤔
Oli kesän helteinen aika. Roskiksessa kalanperkeitä lemahtamassa. Suljin pussin ja olin lähdössä viemään sitä roskikseen. Kauhea möykkä, koska se pussi oli vain puolillaan. Nyt hän on entinen kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Kehtasin ehdottaa exälle että haluaisin aloittaa kuntosali-harrastuksen. Päivien mökötys ja hirveät raivarit. Alottaisin sen kuulemma vain siksi että miehet pääsisi katselemaan minua siellä piukoissa treenitrikoissa. Heti erottuani hankin ensimmäisenä salikortin :)
Mun ex oli sitä mieltä, että menisin sinne vain timmejä miehiä pokaamaan.
Eikä halunnut, että menen hierojalle. Urheilen ja mulla on paikat useimmiten tosi jumissa kun venyttely ei riitä enkä itse saa hierottua. Mies ei itsekään suostunut hieromaan, mutta hierojalle en saanut mennä vaikka niskat oli niin jumissa, että välillä meinasin pyörtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksäni suuttui ihan hirveästi siitä, kun olimme menossa leffan ja minä puhuin lipunmyyjälle eikä hän. Sanoin, että moi meillä oli varaus jne. Siitä sitten sähisi raivoissaan, että miksi sä menit puhumaan ensin kun se varausnumero oli mulla!!!! Olin ihan hämmentynyt oikeasti, että mistäs nyt tuulee. Nolasin kuulemma hänet ja pilasin loppupäivän kun loukkaannuin tuosta suuttumisesta.
Huomautteli muutenkin aina siitä, miten puhuin kassatyöntekijöille. Kuulemma en puhu omalla äänelläni ja olen teennäinen. Itse jos hän asioi kassalla ja siinä sattui olemaan vielä nuori neiti niin oikeasti lässytti "eeeei tartte kuittia kiitoooosss:)))"
Ihmettelin tuota, mutta en minä siitä huomauttanut. En edes sillon, kun minua syytti että puhun teennäisesti myyjille. Miten tuollainenkin asia voi olla kipukohta "aikuiselle" miehelle.
Halusi itse maksaa taksin, kysyin että maksanko puolet, niin ei tarvinnut. Aamulla raivosi että maksatan hänellä asioita. Kysyin uudelleen, että maksanko puolet tai maksanko kokonaan? Ei käynyt, mutta sai olla kuulemma viimeinen kerta.Suuttui mm siitä, että laitoin baari-illan jälkeen viestin, että pääsin kotiin. Siis oikeasti soitti ja raivosi siitä seuraavana päivänä, että hän on nukkumassa niin ei tartte tollasta tehdä!! Olin vaan, että aattelin että sua kiinnostais että "rakkaasi" on päässyt turvallisesti kotiin.
Jos nukahdin, oli aamulla vihainen, etten sanonut että aion nukahtaa. Oikeasti!Ja siis halusin antaa mahdollisuuden, kun tyyppi oli alkuun innokas ja kuitenkin reppanan oloinen. Kyllähän tuota törppöilyä oli heti alkuun, mutta ajattelin että kyllä se siitä suttaantuu kun tutustutaan paremmin ja hän on onnellinen kun on saanut mahdollisuuden tyttöystävään. Aika pitkään katselin tuota ja jaksoin pitkään uskoa, että kyllä se muuttuu kun tarpeeksi ymmärrän. Taisi olla sitten hieman heikkolahjainen ihan oikeasti :( jotain vikaa jossain vähän pahemmin.
Tapailin siksi, koska olin yksinäinen ja hän oli alkuun mukava ja semmoinen söpön ujon oloinen.Tästä opimme, että koskaan ei pidä antaa tilaisuutta oudolle hiipparille. Oikea k i l ttimiehen prototyyppi.
On niitä terveitäkin, ei kannata näiden sairaiden takia leimata kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää luettavaa koko ketju!! Onneksi en ole koskaan törmännyt tämäntyyppisiin ihmisiin.
Ei ole kukaan muukaan, tämä nyt on palstamammojen tyypillinen narsistinen miesvihaa pursuva satusikermä.
Vierailija kirjoitti:
Pahanlaatuinen mommy-issue sai eksäni häpeämään minua ja tämä johti kuulemma minun "turhiin" suuttumisiin. Eiköhän nämäkin tarinat ketjuun sovi!
Tämä tarina on valitettavasti tosi. Olimme kotibileissä ja olin menossa vessaan ja eksäni alkoi jankkaamaan että meenkö ykkös- vai kakkoshädälle. Jos meen isolle hädälle niin häntä hävettää kun sitten siellä haisee ja kaikki tietää kuka siellä kävi. Sanoin etten ala nyt raportoimaan mille hädälle oon menossa. Piti käsivarresta kiinni ja kuiskaili että ethän nyt mee pskalle.
Samaten aina kun olimme jossain yhdessä niin korjaili asentoani etten istu jalat harallani tai jotenkin "nolosti". Kuiskaili myös syömisistäni että älä syö noin paljoo...
Puuttui pukeutumiseeni ja hiustenlaittoon. Hiusten piti olla siististi kiinni ja tarkisti kampaukseni aina ennen kun lähdettiin johonkin ja sitten vänkäsi että mitä pitää muuttaa. Vaatteista saattoi sanoa, että häpesi vaikka kenkiäni, että ovat nyt tähän säähän liian "talviset".
Lisäksi oli aivan sairaalloisen mustasukkainen. Puhelinta kielsin tutkimasta, kun oli jo jäänyt kiinni siitä monet kerrat. Sitten halusi että näytän puhelinlaskun ja raportoin kaikki soitetut ja vastatut puhelut. Yhden kerran olimme soittaneet yhdessä taksin illanvieton jälkeen,niin siitä sekosi ihan täysin. Olikin noloa, kun muisti että ihan yhteinen taksireissu oli.
En alkuun välittänyt noista huomautteluista, mutta sitten ne alkoivat ärsyttää. Joka kerta, kun puuttui johonkin tyhmään niin suutuin, enkä voinut sille enää mitään. Sitten hän uhriutui kun raivostun mukamas kokoaika ihan turhaan hänelle.
Kävin joskus baarissa veljeni kanssa. En muista mistä syystä exän numero ei ollut tallennettuna.
Seuraavana päivänä tonni mun puhelimen ja armottomat raivarit "kenelle sä olet oikein siellä baarissa soitellut?!?"
Öööö... Piti ihan itse katsoa kun en muistanut muille soitelleeni. Se oli exän numero, jota ei ilmeisesti itsekään muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää luettavaa koko ketju!! Onneksi en ole koskaan törmännyt tämäntyyppisiin ihmisiin.
Ei ole kukaan muukaan, tämä nyt on palstamammojen tyypillinen narsistinen miesvihaa pursuva satusikermä.
Niin, koska kilahtelevia ihmisiä ei vaan kerta kaikkiaan ole olemassa. Satuhahmoja kaikki tyynni.
Pöljäke.
En tiedä kertooko se asian pienuudesta vai suuruudesta, mutta ex alkoi mykkäkoiluun, jos joku harmitti eikä kertonut edes jälkikäteen mikä se syy oli. Usein oli kuukaudenkin puhumatta ja reagoimatta muhun. Syitä ei suostunut sanomaan, joten arvoitukseksi jäivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska kilahtelevia ihmisiä ei vaan kerta kaikkiaan ole olemassa. Satuhahmoja kaikki tyynni.
Pöljäke.
Kuule, ei näitä viestejä tarvi allekirjoittaa, mutta toki voit sen tehdä vastakin, jos haluat!
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti, ihan sairaita juttuja ketjussa. Näitä luettuani päätökseni pysyä sinkkuna vahvistui.
Joo, ei mikään ihme että syntyvyys on Suomessa laskussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla mun exillä on ollut isommat tissit kuin sulla. Niillä kaikilla oli valtavat tissit.
Naiseni pahoitti mielensä tuosta ja kertoi itsetuntonsa romuttuneen. Hänen itkiessä sanoin vielä että hänen pienet tissit ovat ihan hyvät, mutta nainen ei uskonut sitä.
Kaikenlaisesta turhasta sitä voikin mielensä pahoittaa.
M44Minä sanoin kumppanilleni, että muitten miesten muna tuntuu pimpussa hyvältä, sinun piipero ei miltään. Ja sanoin myös, että muitten miesten kanssa saan monta orkkua yhdynnän aikana ja ne jaksaa uusintoja monta, sinä hikisestä se 25 sekuntia.
Jänskää, ei tykännyt, nakkasin pienine munineen mäkeen mokoman otuksen. Vieläkin märisee että otataisin hänet takaisin.Mitenkä tämä liittyy ketjun aiheeseen? Olet joku pienitissinen, jolla osui hermoon ja päätit kirjoittaa sitten tänne kostofantasian.
Mulla on pienet tissit ja tiedän sen, ne on just mulle sopivat. Ex yritti joskus ärsyttää riidellessä että paukauttamalla että "mirkulla oli isommat tissit ja tiukempi plllllu kun sulla".
En alentunut edes reagoimaan. Ja kyllä, tiedän itsekin, että useimmilla naisilla on isommat tissit kun mulla, entä sitten?
On mullakin ollut exiä, kellä on hervoton mela, mutta ei tulisi ikinä mieleenkään asiasta mainita miehelle vaikka taivahan tosi onkin.
Ylipäätään existä jauhaminen ja vertaaminen on moukkamaista. Saati sit se, että vertaillaan toisen seksuaalisuutta tai fyysisyyttä johonkin toiseen.
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi enää seksiä ihmisen kanssa, joka muistelee exäänsä tuossa suhteessa? Ihan vapaa on lähtemään perään.
Jaa,tämänkin ketjun saitte pilattua jankkauksella, kiitti vaan.
Ylipäänsä, kaikki ihmiset on vapaita olemaan ihan kenen kanssa tahansa. On ihan uskomattoman sadistista alkaa vertailla omaa kumppania muihin ja tuoda toisen piirteitä negatiivisessa mielessä esiin vaikkapa riidan aikana. Se on silkkaa ilkeyttä ja henkistä pahoinpitelyä.
Kenenkään ei pitäisi joutua kestämään sellaista, vaan saada kokea itsensä rakastetuksi sellaisenaan. Ei tuon kumppanin haukkujan olisi pakko olla kumppaninsa kanssa, miksi ihmeessä alkaa vielä tahallisesti tuottamaan toiselle pahaa mieltä? Järkyttävää!
Luulisi sentään, että omaa kumppania arvostaa ja kunnioittaa sen verran, että haluaa hänelle pelkkää hyvää. Muussa tapauksessa kannattaa pysyä sinkkuna.
Seksin hakeminen toisenluota jos kotona ei haluta niin ole keltään pois hakea muualta