Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Exä suuttui aina kun näki somessa mun jonkin mun aikaisemman exän julkaisun, jota olin tykännyt. Täysin neutraaleja julkaisuja, mm saanut tutkinnon valmiiksi, päässyt uusiin töihin, yms yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies suuttui kun ostin Xtran kahvia 😒
No eihän se kahvia ole. Mun on vaikee uskoo että tälläsiä pienestä suuttuja miehiä olisi näin monta.
Voi kuule kyllä niitä on. Oot vaan elänyt koko ikäsi kilttimiesten ympärillä (toki nekin kuohahtelee muttei samalla tavalla kuin jännikset joiden nyksät/eksät täällä kirjoittelee)
Kun kehtasin kehua häntä hyvän näköiseksi ja kerroin että saatan ostaa hänelle joululahjaksi uusia pitsialusvaatteita. Ei kuulemma sovi hänen läskille vartalolleen. Enkä mitenkään voinut pitää häntä kauniina, valehtelin vaan.
Opin läksyni, en enää hänen ulkonäköään kehunut.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin menossa anoppilaan ja tein tuliaisiksi valkosuklaa-juustokakun, eikös se ole ihan kiva idea kun mennään kyläilemään? Mies ei ollut tästä moksiskaan kunnes aloimme syömään kakkua. Alkoi räyhäämään että miten kehtaan "leipoa" tollasta moskaa hänen äidilleen? Anoppi kuitenkin tykkäsi. Muutoinkin usein leipomukseni saavat kommentteja häneltä tyyliin "kyllä äiti tekee parempaa mustikkapiirakkaa" .
Tänä vuonna jätin leipomisen ja niin taidan jättää ukonkin.
Mulle tuli tosi paha mieli tästä. Kuulostaa siltä että oot kenties ennen tykännyt leipomisesta ja nyt olet (toiv.pian tulevan ex-)miehesi toimesta lamaantunut ja romuttanut itsetuntosi leipomisen suhteen.
Älä lopeta leipomista, yritä päästä tuosta siasta eroon ja nauti leipomisesta ❤️
Onhan nää oikeesti vitsejä..=)
Ei kai tuommosia ole oikeasti olemassa..
Nuohan on uhmaikäisiä lapsia.
Riivinrauta kirjoitti:
Onhan nää oikeesti vitsejä..=)
Ei kai tuommosia ole oikeasti olemassa..
Nuohan on uhmaikäisiä lapsia.
Kyllä tuollaisia on oikeasti olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies suuttui kun kävin vaihtamassa hånen gta hahmonsa vaatteet. Nykyään piilottaa ohjaimet kassakaappiin kun ei itse pelaa.
Pakkohan mun oli tehdä jotain sille asulle ku ei ole ukolla mitään tyylitajua :)
Tää oli kyllä ilkeää, ei mieheltä vaan sinulta.
Ex suuttui jatkuvasti milloin mistäkin, mutta etenkin siitä että katsoin elokuvia joissa oli miehiä! Että varmasti himoitsen jokaista näistä elokuvien miestä... Lisäksi suuttui kerran kunnolla, kun oma herätykseni oli häntä myöhemmin ja hän nukkui pommiin minun takiani - eli aikuinen ihminen ei osaa itse herätä ajoissa töihin.
Suuttui myös minun syömisistä/syömättä jättämisistä sekä siitä että pidin työstäni.
En ollut innoissani ystävänpäivästä. Oli muuta menoa ja ehdotin sitten kompromissina että pidetään joku pariskuntailta vaikka seuraavana päivänä. Ei kelvannut vaan olen tylsä. Hermostui myös joku toinen kerta kun mua ei huvittanut vetää hänen kanssaan kalsarikännejä.
Ostin miehelle syntymäpäiväksi rannekorun ja kissalleni uuden ison raapimapuun. Mies sai kohtauksen siitä raapimapuusta, on HÄNEN syntymäpäivänsä, ei kissan ja varmasti tuo maksanut enemmän kuin koru! Murjotti sitten loppupäivän asian takia. Muutenkin oli mustasukkainen kissasta.
Ex suuttui tosissaan siitä, kun en pitänyt minigolfissa mailaa oikein enkä halunnut hänen neuvojansa "oikeaoppisen puttausotteen" suhteen. Sama ex veti porot nokkaan kun oltiin baarissa ja törmäsin kahteen vanhaan miespuoliseen opiskelukaveriin. Moikattiin ja halattiin ja käännyin esitelläkseni mieheni, jota ei näkynytkään missään. Löytyi lopulta päällysvaatteet kainalossa ulko-ovelta kärsimättömänä. Mentiin kotiin ja sain loppuillan kestäneet huudot siitä, miten vieraille miehille ei jutella missään baarissa. Jos olis odottanut viis sekuntia, olisin esitellyt.
Kahden päivän mykkäkoulu tuli, kun lämmitin take awayna ostetun, kotimatkalla jäähtyneen burgerin mikrossa. Se ele oli kuulemma loukkaava.
Vaimo suuttui kun oikeasti vahingossa pieraisin kaupassa.
Ihan järkyttävää luettavaa koko ketju!! Onneksi en ole koskaan törmännyt tämäntyyppisiin ihmisiin.
Tämä on ihan tosi. Exä, aikuinen nelikymppinen mies veti raivarit, kun huomasi, että sataa lunta. Eihän ne lumityöt aina kivoja ole, mutta mitäs me säälle mahdetaan.
exäni sai raivarit siitä, etten koskaan saa raivareita. Hänen exänsä kun oli ollut vallan ihana raivotar, oli viskellyt lautasia seinään ja huutanut.
Suuttuu aina kun imuroin. Syy tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Mies suuttui, kun katsoimme elokuvaa, ja siinä oli yksi tummaihoinen mies. Kuulemma halusin tämän miehen kanssa seksiä 🧐
Ex joskus nukahti telkkaria katsellessaan. Luin siinä kirjaa vieressä. Ex heräs kesken unien, katsahti telkkariin ja alkoi huutamaan "mitä vtttua sä katot, tuommostako sinä haluat?!?". Olin ihan ymmyrkäisenä. Telkkarissa oli menossa rakastelukohtaus jossa oli alaston tummaihoinen mies.
Itse se vielä oli katsellut sitä leffaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-miesystäväni raivostui minulle siitä, että hänen kaverinsa pitivät minusta liikaa. Hän oli kutsunut muutaman kaverinsa ja minut luokseen iltaa viettämään, ja koska hän oli aiemmin valittanut minun olevan liian hiljainen seurueessa, yritin parantaa tapani.
Raivostuminen ei ensin näkynyt mitenkään, koska exä katosi kesken illan. Löysin hänet sängystä peiton alta (vaatteet yllä ja kengät jalassa), mistä käsin hän sähisi minulle, että minun pitäisi mennä takaisin muiden luo, kun kerran viihdyin siellä niin hyvin. Ainakin yksi hänen kavereistaan kävi nostamassa peitonkulmaa ja saamassa samat passiivis-aggressiiviset sähinät.
Raivo repesi kunnolla kaverien lähdettyä. Olin kuulemma nöyryyttänyt häntä olemalla liian hauska. En kuulemma itse asiassa ollut ollut edes yhtään hauska, koska hänen kaverinsa olivat vain teeskennelleet pelkästä halusta miellyttää häntä. Olin itse asiassa kaikkein tylsin ja typerin ihminen, kenet hän oli koskaan tavannut. Tilanne kulminoitui siihen, että minä seisoin selkä seinää vasten ja hän huusi pää punaisena ja heitteli tavaroita seinään.
Seurustelusuhteemme oli lyhyt mutta "myrskyisä". Kerrottavaa kertyi.
(Olen muuten kertonut tämän ainakin yhden kerran aiemmin, joten "lainaamisesta" ei tarvitse huomautella. Ihan oma kokemukseni on.)
Hahah. Minun ex oli myös vähän samanlainen kiukuttelija, muttei näyttänyt sitä kavereilleen. Meni kesken illanvieton sänkyyn pelaamaan tabletilla ja minulle räyhäsi, ettei kestä olla kanssani samassa tilassa, kun olin sitä ja tätä... Kaverinsa kävi makkarissa, niin sanoi, että tuli ruuasta jotenkin huono olo, niin lepää hetken. Kävi sitten kavereidensa kanssa saunomassa ja lähtivät baariin. Aamulla huutoraivosi minulle, että olen kuulemma kamala tyrkky ja hän ei voi käsittää miksi tulen niin hyvin juttuun kaverinsa "Maken" kanssa. "Makekin" kuulemma oli vain p***un perässä ja esitti minulle mukavaa. Todellisuudessa en edes tämän "Maken" kanssa jutellut, kuin pari sanaa ja tein pitkälti omia juttujani, kun miehet pelasivat pleikkaria, katsoivat jääkiekkoa ja olivat keskenään. Ilmeisesti minun olisi pitänyt lähteä pois kodistani, kun kaverinsa tulivat. Päivän varoitusajalla en kyllä halunnut lähteä kodistani pois.
Kuulostaa tutulta. Tuollaisessa tilanteessa ainakin minä häkellyin täysin, koska en ollut koskaan nähnyt noin outoa käytöstä enkä löytänyt siitä mitään logiikkaa.
Tämä minun helmeni kerrankin hermostuttuaan päätti, että juttumme oli ohi. Käsittämättömästi hän hyökkäsi tietokoneelleen ja ryhtyi kovalla tohinalla etsimään sieltä erään entisen seurustelukumppanini yhteystietoja, jotta minä voisin palata tämän kanssa yhteen. Hän ei ottanut kuuleviin korviinsakaan sitä, että minä en halunnut tietää mitään tuosta henkilöstä, joka sitä paitsi oli mennyt naimisiinkin toistakymmentä vuotta aiemmin. Exä vain jatkoi vouhotustaan ja selitti, että olisihan vaimo voinut vaikka jo kuolla. Ja ihan varmasti olikin jo kuollut, kun kerran kymmenen vuotta oli kulunut. Tuota henkilöä ei tietenkään löytynyt pelkän (entisen) työpaikan perusteella, kun en suostunut kertomaan hänen nimeään. Pitkäksi venähtänyt etsiminen päättyi siihen tuomioon, että minä olin tosi hankala ihminen, kun minulle ei mikään tai kukaan kelvannut. :D
Tämän episodin aikana exäni muuten oli ihan selvin päin. Känniseltä tuollaista ehkä voisi odottaa, mutta tavallisesti ihan fiksulta vaikuttavalta ihmiseltä nämä hetket olivat aika pelottavia.
Siis mies jätti sut, alkoi etsimään sulle uutta (vanhaa) poikaystävää ja raivosi kun et ketään kelpuuta?
Öööö... 🤔
Mulla yksi suuttui kerran kun kävin baarissa ja luuli, että olen siellä miesseuraa pokaamassa. Kovasti kyseli tuliko moni iskemään ja kun sanoin, että en, niin raivostui että mikä niitä miehiä vaivaa 😂
Mutta aikuisten oikeasti. Tuommoinen täysin käsittämätön riidanhaastaminen ihme asioista on usein merkki siitä, että itsellään on joku muu ja siksi pitää kaivella sitä riitaa mistä vaan, että voi hyvällä omallatunnolla lähteä sinne.
Makaronien pohjaanpalamisesta.