Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Vierailija kirjoitti:
Exä oli ihan tosissaan mustasukkainen mun viherkasveista.
Mun ex mustasukkaili mun kitarasta.
Usein soittelin sitä illalla ja kun en jaksanut viedä sitä enää paikalleen, niin se jäi sänkyyn viereen.
Kuulemma olen sairas kun pidän sitä ihmisenä (?!?) eikä suostunut olemaan samassa sängyssä kitaran kanssa.
Nainen kilahti, kun pelasin Pleikkarilla. Huono itsetunto, kun näkee Pleikkarin kilpailijana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex sai mustasukkaisuuskohtauksen tampoonien käytöstä. Hän oli aivan varma, että saan seksuaalista mielihyvää tampoonista. Kohtauksen aikana ex raivosi ja demonstroi kiemurtelemalla(!) miten hyvältä se tampooni tuntuu. Toinen mistä ex sai kohtauksen oli, kun minulla oli kuukautiset lopuillaan ja vuotoa ei ollut koko päivänä. Illalla harrastimme seksiä ja vuoto alkoi uudestaan. Ex rauvosi, että valehtelen ja ettei kuukautiset voi alkaa uudestaan jos ne ovat jo päättyneet. Exälle ei edes ollut ongelma harrastaa seksiä kuukautisten aikaan vaan se oli normaalia, mutta jostain syystä raivokohtaus alkoi siitä, että yritän huijata häntä, että kuukautiset voisivat loppua ja alkaa uudestaan seksin seurauksena. Todellakin ex.
pelottavan tuttu kuvaus. Onkohan meillä ollut sama ex. En saanut myöskään ajaa polkupyörää koska minulla oli "liian kiihottunut ilme" Kun satula muka hieroo klitoristani. Kuitenkin sänkypuuhissa väitti, että naisella ei edes ole mitään klitoristani vaan se on rupi :D kieltäytyi koskemasta siihen.
... Että miten oli? 😳
Ette varmaan pitkään seurustelleet, ettehän?
Vierailija kirjoitti:
Kerran kesken herkänhetkemme minulta pääsi mojova pieru ja sen ilmavirta sai kuulemma pussinsa lepattamaan, joten tästä sitten suuttui, mutta onneksi hän enemmän mokottäjätyyppiä, joten oli puhumatta minulle, ehkä viikon ajan, muttei sekään miltään rangaistukselta tuntunut. Nykyäänkin tuo tapahtuma on piikittelyn aiheena silloin tällöin.
Yääähhh 😂
Olin imuroinut. Sohva oli aavistuksen liian kaukana tv:stä. Raivosi, heitti kynttilällä päähän ja tv:n kapulan seinään.
Vierailija kirjoitti:
Kun kehtasin kehua häntä hyvän näköiseksi ja kerroin että saatan ostaa hänelle joululahjaksi uusia pitsialusvaatteita. Ei kuulemma sovi hänen läskille vartalolleen. Enkä mitenkään voinut pitää häntä kauniina, valehtelin vaan.
Opin läksyni, en enää hänen ulkonäköään kehunut.
Nainen on ilmeisesti todella epävarma kehostaan ja saattaa kokea sanomasi vttuiluna. Älä ota itseäsi.
Oikea reaktio sulta miehenä olis joku "harmi, että susta tuntuu siltä, pitsialusvaatteet sopisi sulle tosi hyvin kun sulla on niin kaunis vartalo."
Ei missään nimessä "näyttäisit hyvältä pitsissä", siitähän seuraus "ai että muutenko en näytä vai?!?" :D
Nää on tosi herkkiä joillekin.
Exä tuli mun luo kun oli puhe, että otettais muutamat.
Pyysin häntä kauppaan mukaan, kun en itsekseen jaksais kantaa kahden ihmisen juomia kävellen.
Järjetön raivokohtaus ja huuto, kun hän "ei ollut ajatellut lähteä kauppaan tänään!!!" ja lähti ovet paukkuen, eikä enää vastannut puhelimeen.
Muistan, että vilkuili välillä puhelintaan ja välillä mua mietteliään oloisena ja myöhemmin tajusin, että piti olla toisen naisen luona eikä keksinyt sit parempaakaan syytä kadota.
Minkä takia ei voi suoraan sanoa??? Säästyisi monen aikaa ja paljon surua.
Unohdin dippikastikkeen kauppaan. Seurauksena kahden päivän mykkäkoulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kehtasin kehua häntä hyvän näköiseksi ja kerroin että saatan ostaa hänelle joululahjaksi uusia pitsialusvaatteita. Ei kuulemma sovi hänen läskille vartalolleen. Enkä mitenkään voinut pitää häntä kauniina, valehtelin vaan.
Opin läksyni, en enää hänen ulkonäköään kehunut.
Nainen on ilmeisesti todella epävarma kehostaan ja saattaa kokea sanomasi vttuiluna. Älä ota itseäsi.
Oikea reaktio sulta miehenä olis joku "harmi, että susta tuntuu siltä, pitsialusvaatteet sopisi sulle tosi hyvin kun sulla on niin kaunis vartalo."
Ei missään nimessä "näyttäisit hyvältä pitsissä", siitähän seuraus "ai että muutenko en näytä vai?!?" :D
Nää on tosi herkkiä joillekin.
Jotain tuollaista se minun vastaus olikin. Ja siitä se riitä sitten lähti.
Luin lehteä ja hymähdin jollekin artikkelille. Sai täyden kilarin kun kuulemma nauroin hänelle.
Jalosti omaa raivariaan vielä kehittelemällä juttua siten että ensin olin nauranut ja osoittanut häntä sormella, vähän ajan päästä sanoi että olin tanssahdellut hänen ympärillään ja nauranut.
On ex.
Laitoin hänen pitsaan valkosipulia.
Tämä oli jossain aiemmassa vastaavassa, mutta ex sai raivarit kun haukottelin hänen ystäväpariskuntansa luona. Olin kysynyt mitä he tekevät työkseen. Nainen kertoi olevansa sairaanhoitaja ja mies vartija. Olin kuulemma huohottanut kiihkeästi kun kuulin miehen ammatin. Tästä joku viiden vuoden jälkeen törmäsin eksään kaupassa ja vastaan käveli vartija. Eksä huusi päin naamaa "no, tuliko nytkin kiima" ja alkoi ääntelehtiä teennäisesti huohottaen :D
Ei hemmetti, ihan sairaita juttuja ketjussa. Näitä luettuani päätökseni pysyä sinkkuna vahvistui.
Oltiin Roomassa ja mies yritti eksyttää minua jättäytymällä ruuhkaisella aukiolla taakse. Kun huomasin hänen kadonneen, olin hetken hädissäni. Kun lopulta löysin hänet nojailemasta kaiteeseen, kysyin mistä ihmeestä oli kyse. Hän lähti vain hiljaisena kävelemään eikä minulla ollut muuta mahdollisuutta kuin seurata häntä. Hiljaisuutta jatkui, kunnes hän alkoi huutaa että mitä tässä puhumaan kun sinä haluat vain ottaa valokuviasi ja katselet koko ajan muualle! Olin ihan ihmeissäni sillä en ollut kuvannut kahteen päivään mitään, enkä takuulla katsele muualle sen enempää kuin ihminen vieraassa paikassa yleensä. Hän alkoi sitten tenttaamaan miten hänen kertomansa tarina kolmen päivän takaa meni. Olin kuulemma katsellut muualle kuin häneen aina kun hän puhui.
Samalla reissulla jäätiin bussista ja mies suuttui siitä että ystävällinen pizzapaikan pitäjä soitti meille pyynnöstäni taksin. Hotellilla sain huudot siitä että hän ei reissuilla apua pyydä, ihan hyvin olisi voinut nukkua siinä kadulla.
Ei olla enää yhdessä.
Eksä suuttui jos kävelin liian lujaa. Hauskinta tässä oli se, että mies oli minua roimasti pidempi ja käveli aina minua nopeammin. Tajusin että hän välillä tahallaan jättäytyi taakseni, alkoi madella sellaista yksi askel puolessa tunnissa -vauhtia, ihan vain että sai sitten raivota minulle että "pingon ihan täysillä!!" :D sitten mies häipyi jonnekin aikansa kiukuteltuaan ja valitti kavereilleen, kuinka on niin paha olla suhteessa kun minä olen niin myrkyllinen. Miehellä oli ihme tapa napsahdella tuolla tavoin ihan milloin tahansa, ihan mistä tahansa syystä. Niissä tilanteissa tuli aina ensin olo että toinen pilailee, sillä ei niin ihmeellistä käytöstä osaa edes kuvitella aikuisen ihmisen toiminnaksi.
Sama tyyppi syytti minua pettämisestä koska... en tiedä. Minulla oli yksi miespuolinen kaveri, kenen kanssa en ollut jutellut puoleen vuoteen mutta aina kävin kuulemma häntä panemassa :D olin myös elitisti, koska en mennyt mukaan hänen raivokohtauksiinsa vaan käyttäydyin aikuismaisesti. Mies raivostui aina lisää jos suhtauduin viileän järkevästi ja haukkui minua lapselliseksi ja käänsi asian niin että hän on aikuinen, minä en. Samalla kuitenkin olin psykopaatti jonka pitäisi tappaa itsensä. Mies kävi minuun käsiksi pari kertaa mutta koska hän ei lyönyt, hän ei ollut väkivaltainen omasta mielestään. Kun jätin hänet, hän haukkui minut kaikille omilleen ja yhteisille kavereille, kuinka olin raivohullu, mustasukkainen ja väkivaltainen.
N31
Tää on kyllä mieletön ketju. Samaan aikaan ihan järkkyä, mutta silti jollain tavalla koukuttavaa luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Eksä suuttui jos kävelin liian lujaa. Hauskinta tässä oli se, että mies oli minua roimasti pidempi ja käveli aina minua nopeammin. Tajusin että hän välillä tahallaan jättäytyi taakseni, alkoi madella sellaista yksi askel puolessa tunnissa -vauhtia, ihan vain että sai sitten raivota minulle että "pingon ihan täysillä!!" :D sitten mies häipyi jonnekin aikansa kiukuteltuaan ja valitti kavereilleen, kuinka on niin paha olla suhteessa kun minä olen niin myrkyllinen. Miehellä oli ihme tapa napsahdella tuolla tavoin ihan milloin tahansa, ihan mistä tahansa syystä. Niissä tilanteissa tuli aina ensin olo että toinen pilailee, sillä ei niin ihmeellistä käytöstä osaa edes kuvitella aikuisen ihmisen toiminnaksi.
Sama tyyppi syytti minua pettämisestä koska... en tiedä. Minulla oli yksi miespuolinen kaveri, kenen kanssa en ollut jutellut puoleen vuoteen mutta aina kävin kuulemma häntä panemassa :D olin myös elitisti, koska en mennyt mukaan hänen raivokohtauksiinsa vaan käyttäydyin aikuismaisesti. Mies raivostui aina lisää jos suhtauduin viileän järkevästi ja haukkui minua lapselliseksi ja käänsi asian niin että hän on aikuinen, minä en. Samalla kuitenkin olin psykopaatti jonka pitäisi tappaa itsensä. Mies kävi minuun käsiksi pari kertaa mutta koska hän ei lyönyt, hän ei ollut väkivaltainen omasta mielestään. Kun jätin hänet, hän haukkui minut kaikille omilleen ja yhteisille kavereille, kuinka olin raivohullu, mustasukkainen ja väkivaltainen.
N31
Hyi, tuli ihan kylmät väreet kun kuulostaa niin tutulta 😬
Vierailija kirjoitti:
Exä suuttui aina kun näki somessa mun jonkin mun aikaisemman exän julkaisun, jota olin tykännyt. Täysin neutraaleja julkaisuja, mm saanut tutkinnon valmiiksi, päässyt uusiin töihin, yms yms.
Miksi sun pitää seurata exiä somessa?
Tuota en ole ikinä oikein ymmärtänyt, ei mua ainakaan eron jälkeen kiinnosta enää.
Ja selviää tulevaisuudessa monelta riidalta, kun ei roikota niitä exiä "kavereina".
Exällä oli tapana tunkea mun mukaan suihkuun.
Kerran hermostui tosissaan siitä kun en pese tukkaa joka kerta suihkussa. Tyyppi oli ihan raivoissaan, kun uskalsin pitää oman mielipiteeni enkä taipunut siihen että "hiukset pitää pestä shampoolla joka kerta!!!"
Oli vaikea pitää pokkaa siinä kun alaston mies räyhää tosissaan alastomalle naiselle suihkussa, kuinka tukka tulee pestä.
Se oli itse vielä silloin kalju.
Eksä oli mun luona ja mulla oli työaamu tulossa niin menin nukkumaan. Koitin eksää houkutella myös, mutta se halusi jäädä katsomaan telkkua. Reilun tunnin päästä kauhea itkuraivari siitä, kun ei osannut telkkaria sammuttaa. Raivariin ei ole kiva herätä.
M44