Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, kun pelasin videopelejä. Narsisti ei kestänyt sitä, kun minulla oli 1) harrastuksia 2) elämää muijan ulkopuolelta 3) naispuolisia ystäviä. Videopeleissä nämä kaikki kolme yhdistyi ja se ei sopinut narsistille akalle.
Kaiken muun ymmärrän, mutta en mäkään tykkäisi jos miehelläni olisi naispuolisia kavereita joiden kanssa pelaisi videopelejä. Onneksi mun mies pelaa vaan mies kavereittensa kanssa
Toinen mustasukkainen narsisti...
Olen kyllä terveessä pitkäaikaisessa suhteessa. Eri ihmisillä on parisuhteissaan eri rajat, ja tärkeä olla sellaiset rajat mitkä on kummallekin ok. Mulla ja mun miehellä ei ole kummallakaan läheisiä vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, ja meistä molemmista se olisi outoa ja jotenkin seksuaalista jos olisi. Jotkut tykkää olla polyamorisissakin suhteissa, mutta kaikille se ei sovi. Joillekkin on ok että kumppani pettää seläntakana ja toisille ei. Joillekkin se on ok että kumppani halailee ja koskettelee vastakkaisen sukupuolen edustaja kavereita ja toiselle ei. Se että on uskollinen yhdelle kumppanille, ei ole mitenkään huonompaa, tärkeintä että molemmat kumppanit ovat tyytyväisiä ja molemmilla on samat arvot asiasta.
Ja jotkut ihmiset (kuten sinä) eivät usko että on olemassa platonisia suhteita. Taitavat olla niitä joilla on koko ajan pettäminen mielessä.
Ihme projisointia, ei me kumpikaan ajatella pettämistä melkein koskaan. Tietty jos minulla olisi jotain hyvännäköisiä kaveri miehiä, niin sitten saattaisin ajatella, mutta kun ei ole niin en ajattele ja siksi on hyvä että niitä ei ole. Ja sama juttu mun miehelläkin.
Mies suuttui kun ostin Xtran kahvia 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, kun pelasin videopelejä. Narsisti ei kestänyt sitä, kun minulla oli 1) harrastuksia 2) elämää muijan ulkopuolelta 3) naispuolisia ystäviä. Videopeleissä nämä kaikki kolme yhdistyi ja se ei sopinut narsistille akalle.
Kaiken muun ymmärrän, mutta en mäkään tykkäisi jos miehelläni olisi naispuolisia kavereita joiden kanssa pelaisi videopelejä. Onneksi mun mies pelaa vaan mies kavereittensa kanssa
Olen kyllä terveessä pitkäaikaisessa suhteessa. Eri ihmisillä on parisuhteissaan eri rajat, ja tärkeä olla sellaiset rajat mitkä on kummallekin ok. Mulla ja mun miehellä ei ole kummallakaan läheisiä vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, ja meistä molemmista se olisi outoa ja jotenkin seksuaalista jos olisi. Jotkut tykkää olla polyamorisissakin suhteissa, mutta kaikille se ei sovi. Joillekkin on ok että kumppani pettää seläntakana ja toisille ei. Joillekkin se on ok että kumppani halailee ja koskettelee vastakkaisen sukupuolen edustaja kavereita ja toiselle ei. Se että on uskollinen yhdelle kumppanille, ei ole mitenkään huonompaa, tärkeintä että molemmat kumppanit ovat tyytyväisiä ja molemmilla on samat arvot asiasta.
Ja jotkut ihmiset (kuten sinä) eivät usko että on olemassa platonisia suhteita. Taitavat olla niitä joilla on koko ajan pettäminen mielessä.
Olen eri, mutta ei kaikki ole kiinnostuneita olemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa kavereita. Entä sitten? Miksi tähän pitää jankuttaa vastaan? Ei kukaan ole väittänyt etteikö kukaan voisi olla. Vaan ettei kyseinen kirjoittaja itse halua olla ja hänen puolisonsa on samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mies suuttui, kun katsoimme elokuvaa, ja siinä oli yksi tummaihoinen mies. Kuulemma halusin tämän miehen kanssa seksiä 🧐
Apua :D tämä on kuin jostain huonosta sketsistä
Ex keitteli riitoja tyhjästä, että pääsi livahtamaan salarakkaan luo.
Naispuoliset ystävät aiheutti meilläkin hirveät riidat exän kanssa. Aina kun sain viestin, niin se piti näyttää exälle tai tuli hirvittävä mustasukkaisuuskohtaus. Lopulta kyllästyin pelleilyyn ja erosin.
Sovimme entisen tapailukumppanin kanssa, että hän vie minut töihin aamulla (oma autoni oli korjaamolla) ja minä maksan bensarahat. Aloin herätellä häntä hyvissä ajoin, kuten oli sovittu. Sai hirveän huutokohtauksen ja heitti minua yöpöydällä olleella juomalasilla naamaan. Lopputulos 6 tikkiä ja jälkeenpäin viesti, että olen itsekäs hu o r a. Parin päivän päästä ehdotti uusia treffejä. Jostain kumman syystä en suostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipa sitten jonkun ajatusmaailmassa tietokonepelin pelaaminen on vähän niinku seksiä, silleen tavallaan.
Ei tietokone pelit tähän liity 😅 lähinnä me miehen kanssa ajatellaan silleen "kumpi on tärkeämpää meidän parisuhde, vai se että olisin kaveri tämän randomin naisen/miehen kanssa?" Ja valitaan aina että meidän parisuhde ja kumppanin hyvinvointi on tärkeämpi.
Mutta kummallakaan meistä ei ennenkään parisuhdetta ollut läheisiä kavereita jotka olisi vastakkaista sukupuolta, ollaan molemmat aina viihdytty paremmin omaa sukupuolta olevien kaverien kanssa, koska niihin samaistuu paremmin.
Ja tietty tää on meidän kahden tyyli toimia ja siksi sovitaan yhteen. Mutta jos sulle naiskaverit ovat tärkeitä, niin tietty kannattaa sitten löytää kumppani jolle mieskaverit ovat tärkeitä, niin olette samalla aaltopituudella asiasta.Jokaisessa parisuhteessa, kumppanit yhdessä päättävät parisuhteen rajat, ja meillä rajat menevät näin. Mutta tietty sun suhteissa rajat voi mennä toisella tavalla, kunhan löydät kumppanin joka on samaa mieltä sun kanssa rajoista. Eikä hänelle tule suhteesta oloa että tallot hänen rajojaan, koska silloin ette ole yhteensopivia.
Kuulostaa kyllä oudolta. Ystävät säilyvät ikuisesti, suhteet tulevat ja menevät. Eri sukupuolta olevat ja eri-ikäiset ystävät ovat tärkeitä, heidän kauttaan maailma avartuu paljon.
Ex sai mustasukkaisuuskohtauksen tampoonien käytöstä. Hän oli aivan varma, että saan seksuaalista mielihyvää tampoonista. Kohtauksen aikana ex raivosi ja demonstroi kiemurtelemalla(!) miten hyvältä se tampooni tuntuu. Toinen mistä ex sai kohtauksen oli, kun minulla oli kuukautiset lopuillaan ja vuotoa ei ollut koko päivänä. Illalla harrastimme seksiä ja vuoto alkoi uudestaan. Ex rauvosi, että valehtelen ja ettei kuukautiset voi alkaa uudestaan jos ne ovat jo päättyneet. Exälle ei edes ollut ongelma harrastaa seksiä kuukautisten aikaan vaan se oli normaalia, mutta jostain syystä raivokohtaus alkoi siitä, että yritän huijata häntä, että kuukautiset voisivat loppua ja alkaa uudestaan seksin seurauksena. Todellakin ex.
Exä sai raivokohtauksen, kun olin ennen hänen töistä tuloansa, tulin siis aikaisemmin töistä kotiin. kerennyt siivota talon, syöttää lapset ja käyttää koirat lenkillä ja kolata pihan, MUTTA unohdin viedä roskapussin. Olin kuullemma saamaton vätys ja laiskuri. Mitään en osaa tehdä kunnolla.
Ex eukko nykyään koska tuohon raivoamisen aikaa seurustelikin jo tietämättäni työkaverinsa kanssa.
Klassinen.
Yhdessä asumisen alkuaikoina kumppani sai hepulin astiakaapin täyttämisestä väärin.
Astiat eivät olleet sikin sokin, vaan hänen mielestään syvien lautasten pino olisi pitänyt olla oikealla, ei vasemmalla puolella...
Pilkoin sipulia väärin. Todellisuudessa hän ei edes nähnyt sipulin pilkkomistani vaan oletti, että joka tapauksessa pilkon sitä väärin. Sitä raivoamisen määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla mun exillä on ollut isommat tissit kuin sulla. Niillä kaikilla oli valtavat tissit.
Naiseni pahoitti mielensä tuosta ja kertoi itsetuntonsa romuttuneen. Hänen itkiessä sanoin vielä että hänen pienet tissit ovat ihan hyvät, mutta nainen ei uskonut sitä.
Kaikenlaisesta turhasta sitä voikin mielensä pahoittaa.
M44Minä sanoin kumppanilleni, että muitten miesten muna tuntuu pimpussa hyvältä, sinun piipero ei miltään. Ja sanoin myös, että muitten miesten kanssa saan monta orkkua yhdynnän aikana ja ne jaksaa uusintoja monta, sinä hikisestä se 25 sekuntia.
Jänskää, ei tykännyt, nakkasin pienine munineen mäkeen mokoman otuksen. Vieläkin märisee että otataisin hänet takaisin.Miksi pitää verrata nykyistä kumppania exiin ja vielä kertoa yksityiskohtia seksistä? Tai ylipäätään puhua existä nykyiselle paljoa?🤦🏻♀️ Kertoo vaan siitä että ei ole päässyt aiemmista kumppaneista täysin yli jos puhuu niistä paljon....
Älä mene trolliin. Se edellinen oli jonkun itsetunto-ongelmaisen miehen kirjoittama.
Laitoin lakanan väärin päin sänkyyn. Lakanan laittamista oikein saattoi vaikeuttaa se, että lakan oli täysin symmetrinen, ts se näytti täsmälleen samalta laittoi sen missä asennossa tahansa. Mutta silti meni väärin.
Niin tuttua moni näistä ketjun jutuista. Voisin tehdä exäni raivokohtauksista kirjan.. :D
Meillä tuli kiire bussipysäkille, takit päälle vähän niin ja näin ja juoksuksi. Pysäkillä tein elämäni virheen suoristamalla hänen takkinsa kauluksen. Oli kuulemma äärettömän noloa, koska muut pysäkillä olijat näkivät. Huusi siinä hetken, kunnes tajusi jättäneensä kännykän kotiin. Se piti noutaa ja hän joutui tulemaan seuraavalla bussilla itsekseen. Oli minun vikani sekin. Soitti heti saatuaan kännykkänsä ja haukkui minut.
Onneksi pääsin tyypistä myöhemmin eroon!
Vierailija kirjoitti:
Mies suuttui kun ostin Xtran kahvia 😒
No eihän se kahvia ole. Mun on vaikee uskoo että tälläsiä pienestä suuttuja miehiä olisi näin monta.
Vierailija kirjoitti:
Ex sai mustasukkaisuuskohtauksen tampoonien käytöstä. Hän oli aivan varma, että saan seksuaalista mielihyvää tampoonista. Kohtauksen aikana ex raivosi ja demonstroi kiemurtelemalla(!) miten hyvältä se tampooni tuntuu. Toinen mistä ex sai kohtauksen oli, kun minulla oli kuukautiset lopuillaan ja vuotoa ei ollut koko päivänä. Illalla harrastimme seksiä ja vuoto alkoi uudestaan. Ex rauvosi, että valehtelen ja ettei kuukautiset voi alkaa uudestaan jos ne ovat jo päättyneet. Exälle ei edes ollut ongelma harrastaa seksiä kuukautisten aikaan vaan se oli normaalia, mutta jostain syystä raivokohtaus alkoi siitä, että yritän huijata häntä, että kuukautiset voisivat loppua ja alkaa uudestaan seksin seurauksena. Todellakin ex.
pelottavan tuttu kuvaus. Onkohan meillä ollut sama ex. En saanut myöskään ajaa polkupyörää koska minulla oli "liian kiihottunut ilme" Kun satula muka hieroo klitoristani. Kuitenkin sänkypuuhissa väitti, että naisella ei edes ole mitään klitoristani vaan se on rupi :D kieltäytyi koskemasta siihen.
Nojoo tuli pienestä suuttuminen. Oltiin avovaimon,vauvan ja avokin parhaan kaverin kaa ulkomailla oltiin bussissa. Mulla vauvan sitteri toisessa kädessä ja reppu selässä ja pari juomapulloa toisessa. Avokilla kans kädet täynnä. Pyysin tätä avokin frendiä kantamaan juomapulloi. Sanoi että ei voi . Ni kimpaannuin ja sanoin laiskaksi paskaksi. Ni voi sitä vollotuksen määrää ja marttyrimaisuutta kävi niin et mun piti lepytellä yhteisellä illallisella ja kuinka olin pilannut hänen lomansa.
Exä oli ihan tosissaan mustasukkainen mun viherkasveista.