Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?

Vierailija
11.02.2022 |

Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.

Kommentit (930)

Vierailija
701/930 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuttui, kun sanoin, että hänellä on huono muisti. Hän ei oikeasti muistanut eikä suostunut myöntämään sitä. Esim. kertoi/opetti minulle uutena asioita, jotka olin itse juuri kertonut hänelle. Kun kysyin, mistäs sellaisen asian oli kuullut, oli ihan vaan, että ei nyt muista, kuuli vain jostain.

Tämä on meillä nykyään ihan arkipäivää.

Vierailija
702/930 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojatuolipsykologi kirjoitti:

Ketjun läpikäytyä nämä suuttumiset voidaan jakaa kolmeen kategoriaan.

1. Sairaalloinen mustasukkaisuus. Kumppani on niin mustasukkainen ja epävarma suhteesta, että näkee kaikki muut uhkina tai merkkinä erosta. Itsetunto on niin huono, että ei pystytä toimimaan normaalisti vaan mustasukkaisuus ottaa vallan.

2. Narsismi, autismi ja asperger. Henkilö haluaa, että kumppani toimii juuri hänen toimintatapojensa mukaan. Kassalla ostokset väärin hihnalla koska vain hänen tapansa on oikea ja muu on hölmöyttä. Tämä näkyy kaikessa elämässä koska henkilö pitää itseään parempana kuin muut ja omia tapojaan tehdä asioita parhaina.

3. Ihmiset jotka eivät oikeasti ole parisuhteessa oikeiden syiden takia. Todennäköisesti ollaan yhdessä koska yksin pelottaa ja siksi kelpaa kuka tahansa siihen vierelle. Kun syyt ovat tällaisia niin henkilöiden vikoja ei nähdä minään muuna kuin vikoina. Se toinen ihminen ärsyttää ja sitten tiuskitaan koska ei uskalleta myöntää, että ei pitäisi edes olla yhdessä.

Kokisin, että epävakaa persoonallisuus ilmenee myös tällä tavalla epävaakana käytöksenä. Joskus kaikki menee hyvin, toisinaan kaikki mitä teet on väärin. Raivarit ja mökötys eivät ole tästä maailmasta.  Tästä käytösmallista voi kuitenkin päästä eroon - jos raivoaja näin oikeasti haluaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/930 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies suuttui siitä etten valita työpaikastani/työkavereista kuten ”normaalit” ihmiset. Olisi tehnyt mieli valittaa MUTTA vihaan kuunnella kun muut ihmiset valittavat heidän työkavereistaan joita en edes tunne. Joten olen itsekin hiljaa. Vähän sama kuin pitäisi kuunnella jonkun unta - ei kiinnosta.

Kuulostaa mun exältä! Hän oli terapeutilleenkin valittanut ettei puoliso puhu kotona työasioistaan ja innoissaan kertoi että terapeutinkin mielestä työasioista pitää kotona puhua 😂

Sotealalla ei saa edes kertoa, ketä on töissä samassa yksikössä. Sehän on ihan turvallisuustekijä. Olisikohan exäsi innoissaan, jos tuttu hoitaja kertoilisi innoissaan hänen terveystietojaan, työasioitahan ne meille on.

No tottakai saa sanoa aviopuolisolle minkä nimisiä henkilöitä on työkaverina sotealalla. Kaikkea sitä ihmiset yrittävätkin täällä väittää :D

Jos satut olemaan sotepuolella töissä, tarkistapa asia pomolta ja luottamusmieheltä - muuten uskomuksellasi ei ole väliä.

Vierailija
704/930 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
705/930 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kun pelasin videopelejä. Narsisti ei kestänyt sitä, kun minulla oli 1) harrastuksia 2) elämää muijan ulkopuolelta 3) naispuolisia ystäviä. Videopeleissä nämä kaikki kolme yhdistyi ja se ei sopinut narsistille akalle.

Kaiken muun ymmärrän, mutta en mäkään tykkäisi jos miehelläni olisi naispuolisia kavereita joiden kanssa pelaisi videopelejä. Onneksi mun mies pelaa vaan mies kavereittensa kanssa

Toinen mustasukkainen narsisti...

Olen kyllä terveessä pitkäaikaisessa suhteessa. Eri ihmisillä on parisuhteissaan eri rajat, ja tärkeä olla sellaiset rajat mitkä on kummallekin ok. Mulla ja mun miehellä ei ole kummallakaan läheisiä vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, ja meistä molemmista se olisi outoa ja jotenkin seksuaalista jos olisi. Jotkut tykkää olla polyamorisissakin suhteissa, mutta kaikille se ei sovi. Joillekkin on ok että kumppani pettää seläntakana ja toisille ei. Joillekkin se on ok että kumppani halailee ja koskettelee vastakkaisen sukupuolen edustaja kavereita ja toiselle ei. Se että on uskollinen yhdelle kumppanille, ei ole mitenkään huonompaa, tärkeintä että molemmat kumppanit ovat tyytyväisiä ja molemmilla on samat arvot asiasta.

Kaipa sitten jonkun ajatusmaailmassa tietokonepelin pelaaminen on vähän niinku seksiä, silleen tavallaan.

Ei tietokone pelit tähän liity 😅 lähinnä me miehen kanssa ajatellaan silleen "kumpi on tärkeämpää meidän parisuhde, vai se että olisin kaveri tämän randomin naisen/miehen kanssa?" Ja valitaan aina että meidän parisuhde ja kumppanin hyvinvointi on tärkeämpi.

Mutta kummallakaan meistä ei ennenkään parisuhdetta ollut läheisiä kavereita jotka olisi vastakkaista sukupuolta, ollaan molemmat aina viihdytty paremmin omaa sukupuolta olevien kaverien kanssa, koska niihin samaistuu paremmin.

Ja tietty tää on meidän kahden tyyli toimia ja siksi sovitaan yhteen. Mutta jos sulle naiskaverit ovat tärkeitä, niin tietty kannattaa sitten löytää kumppani jolle mieskaverit ovat tärkeitä, niin olette samalla aaltopituudella asiasta.

Jokaisessa parisuhteessa, kumppanit yhdessä päättävät parisuhteen rajat, ja meillä rajat menevät näin. Mutta tietty sun suhteissa rajat voi mennä toisella tavalla, kunhan löydät kumppanin joka on samaa mieltä sun kanssa rajoista. Eikä hänelle tule suhteesta oloa että tallot hänen rajojaan, koska silloin ette ole yhteensopivia.

Joo, tämmöset suhteet joissa muija puhuu molempien suulla, ME sitä ja tätä...onnee vaan TEILLE, en usko paskaakaan et ukkos on samaa mieltä :D

Vierailija
706/930 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 35v pariskunta,vaimo antanut periksi ja kasvanut sanotaanko isoksi.  Jatkuvaa nälvimistä kun minä syön kohtuullisesti enkä ole lihonnut.  On kuulemma piilovittuilua pysä laihana,mikä neuvoksi

Vierailija
707/930 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kertonu näitä muissakin ketjuissa mutta:

-unohdin bepanthen tuubin hänen ruokapöydälleen

-Jos vain luin whatsapp viestin, enkå heti vastannut

-jos viestissä kysymyksen perässä ei ollut kysymysmerkkiä

-sain häneltä hyvityksenä kukkia ystävänpäivänä. Laitoin kuvan fb, mutta en maininnut antajaa. Naistenpäivänä sain kukkia työkaverilta, mutta hänet mainitsin

-vein roskia ja juttelin naapurin vanhemman miehen kanssa, niin siitä väittely

-baariin ei voinut lähteä ilman riitaa, en edes käynyt hyvä jos kerta vuoteen

-uhkasin antaa lapselleni rangaistuksen, mutta en antanutkaan, niin hän ei tullut viikonloppuna luokseni, kaukosuhde siis. Halusi antaa minulle opetuksen. Rangaistus olisi ollut liian kohtuuton tekoon nähden, mutta minä olin hölmöyksissäni tämmöisellä uhkaillut ja peruin puheeni.

-näitä on ihan älyttömästi en nyt taas muista kaikkea, mutta tuo bepantheni jääny mieleen😄

Vierailija
708/930 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
709/930 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo suuttuu minulle ihan kaikesta.

esim näistä: jos seuraan häntä, jos katson silmiin pitkään, jos sanon jotain väärää, jos en sano jotain jota olisi hänen mielestä pitänyt sanoa, jo en osaa lukea ajatuksia, jos en syö hänen tekemää ruokaa ja kaikesta muusta naurettavasta. 

Ihan syystä suuttuu. Käytöksesi on outoa.

Erikoinen kommentti, oma ex-mieheni olisi täydellinen mies tuon kirjoittajan vaimolle.

Ex suuttui jos "seurasin" häntä, eli aina jos menin samaan suuntaan kuin hän muutaman askeleen verran. Hän oli menossa keittiöön, minä vessaan, en olisi saanut kulkea hänen perässään. Silmiin katsomisesta syytti, että yritän saada vakuutettua itseni että hän valehtelee. Jos en katsonut silmiin, suuttui etten ole kiinnostunut hänen asioistaan.

Myös minun olisi pitänyt osata sanoa asioita, joita ei tullut edes mieleeni ja osata lukea hänen ajatuksiaan, kun ei suostunut vastaamaan suoraan kysymykseen muuta kuin että minun pitäisi tietää esim. mitä hän on lapsena mahataudissa juonut, vaikka asia ei ole koskaan aikaisemmin ollut esillä ja tutustuimme reilusti yli 20 vuotiaina. Vaihtoehtoisesti vastasi "mieti sitä" ja suuttui kun en jaksanut opetella ajatusten lukemista.

Ne pari kertaa, kun hän sai päähänsä tehdä ruokaa meille, hän käytti ruuassa jotain, mille olen allerginen. Hyvin muisti huolehtia tästä allergiastani muulloin, mutta hänen tekemänä minun olisi pitänyt kiitollisena syödä.

Suuttuiko myös exäni syystä ja oma käytökseni oli outoa? Niin tai näin, voisin harrastaa "parinvaihtoa", vaikka exä onkin jo omalla kohdalla kyseessä, sen verran käy sääliksi kohtalontoveria.

Vierailija
710/930 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silitin kissaani enkä häntä. Huusi "Onko *Leevi sulle tärkeämpi kun minä" :D

Eli kissa oli tärkeämpi.

Oli varmaan ihan ansaitusti

Vierailija
711/930 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppaniehdokkaalle kannattaa tehdä videopelikoe, pelaatte siis peliä yhdessä ja teette tahallanne jotain provosoivaa pelissä. Jos toisella menee täysin hermot niin kannattaa skipata, sillä hermot menee yhtä pienistä muissakin asioissa.

Vierailija
712/930 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kesken herkänhetkemme minulta pääsi mojova pieru ja sen ilmavirta sai kuulemma pussinsa lepattamaan, joten tästä sitten suuttui, mutta onneksi hän enemmän mokottäjätyyppiä, joten oli puhumatta minulle, ehkä viikon ajan, muttei sekään miltään rangaistukselta tuntunut. Nykyäänkin tuo tapahtuma on piikittelyn aiheena silloin tällöin.

Yääähhh 😂

”Fluffer”. Joitakin kiihottaa tuollainen.

Vierailija
713/930 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin asia...mun pippeli

Vierailija
714/930 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies suuttui siitä etten valita työpaikastani/työkavereista kuten ”normaalit” ihmiset. Olisi tehnyt mieli valittaa MUTTA vihaan kuunnella kun muut ihmiset valittavat heidän työkavereistaan joita en edes tunne. Joten olen itsekin hiljaa. Vähän sama kuin pitäisi kuunnella jonkun unta - ei kiinnosta.

Kuulostaa mun exältä! Hän oli terapeutilleenkin valittanut ettei puoliso puhu kotona työasioistaan ja innoissaan kertoi että terapeutinkin mielestä työasioista pitää kotona puhua 😂

Sotealalla ei saa edes kertoa, ketä on töissä samassa yksikössä. Sehän on ihan turvallisuustekijä. Olisikohan exäsi innoissaan, jos tuttu hoitaja kertoilisi innoissaan hänen terveystietojaan, työasioitahan ne meille on.

No tottakai saa sanoa aviopuolisolle minkä nimisiä henkilöitä on työkaverina sotealalla. Kaikkea sitä ihmiset yrittävätkin täällä väittää :D

Jos satut olemaan sotepuolella töissä, tarkistapa asia pomolta ja luottamusmieheltä - muuten uskomuksellasi ei ole väliä.

Alapeukuista huolimatta suosittelen todellakin tarkistamista.

Vierailija
715/930 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä hermostui kaikesta mitä tein lopussa. Hänellä ei ollut selkärankaa jättää minua kaiken tekemäni jälkeen. Hänellä ei ollut syynä ns mitään muuta, kun halusi vaan vaihtaa uuteen naiseen ulkonäöllisten piirteiden vuoksi. Hän yritti aiheuttaa eroa useasti pienistä asioista ja luulin hänen vain kärsivän joistain ongelmista joten annoin hänelle tilaa, ymmärrystä ja rakkautta pyynteettömästi.

Lopulta ero koitti ja sain kuulla, että hän oli pettänyt minua ennen eroamme, mutta ei olisi halunnut päästää minua irti. Autoin häntä käsittelemään tunteitaan ja ns korjasin häntä paljon ihmisenä paremmaksi. (En halua kehua, mutta jokainen yhteinen ystävä ja hänen koko perheensä sanoi samaa)

Eron jälkeen hän yritti sovitella kanssani jos jäisin hänen elämäänsä loppuelämäksi ns salakumppaniksi aina. Kieltäydyin tietenkin ja olin pettynyt siihen sillä aina painotin suhteessa olevan mahdollisuus puhua kaikesta avoimesti ja nämä kaikki kyselyt ja juttelut hän teki kumppaninsa selän takana.

Hän jatkoi soittelua ja kertoi kuinka tyhmä on ja kuinka paljon vaan haluaisi minut takaisin. Hän lähetti kaikkialla viestejä ja laittoi kuviaan itsestään. 

Olen liian sinisilmäinen etten heti osannut tai pystynyt estämään häntä hänen puheiden ja kuvien takia. Olen aina valmis olemaan tukena ja apuna jos tulisi hätä, mutta loppujen lopuksi paras päätös oli estää hänet.

Pahoittelut pitkästä viestistäni mutta en keksinyt vaan yhtä ns typerintä riitaa kun kaikki oli vaan siitä kiinni että olisi halunnut minun provosoituvan / luovuttavan ettei lopuksi olisi ero ollut hänen syynsä. 

Vierailija
716/930 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munani

Vierailija
717/930 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

natsamuumio kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natsamuumio kirjoitti:

Lista asioista joista eukko on repinyt pelihousut:

Suhteen alkupuolella kun tulin kylään ja hän laittoi ruokaa miespuolisen kämppiksen kanssa. Itse olin hieman väsynyt asioidenhoidosta kaupungilla enkä jaksanut seurustella ja höpöttää joten nappasin hyllystä Tex Willerin ja istahdin lukemaan hetkeksi. Raivosi hetken päästä pää punaisena miten en kuulemma arvostanut häntä ollenkaan kun en tullut häntä lääppimään kesken ruoanlaiton.

Juttelin veljensä kanssa ja hän tapansa mukaan tuli keskeyttämään jutun heti alkuunsa mutten silloin tajunnut asiaa (on mustasukkainen vaikka avainnipulle jota pyöritän sormessa enkä tajua hiplata häntä). Otin hänet syliin mutta hirveä huuto pää punaisena hetken päästä miten en keskeyttänyt heti keskustelua hänen takiaan vaan jatkoin asian keskustelun loppuun niin että hän oli sylissäni.

Aina väitetään että isät ovat mustasukkaisia vauvasta äidille. Tämä tapaus kyllä menee toisinpäin. Raivarit tuli siitäkin miten keskityn liikaa juuri kotiin tulleeseen vauvaan ja arjen sujuvoittamiseen enkä hänen hellimiseen.

Naapurin miehen aamuinen puhelu ei saisi tapahtua kun hän joutuu heräämään, ulos puhumaan siirtyminen että hän saa nukkua rauhassa, lisää vain kierroksia ja syyttelyä huo rille soittelusta (vaikka olin tuolloin valmis vielä antamaan puhelimen tutkittavaksi, en enää)

Oman terveydenhoitoon liittyvän aamuisen puhelinvastaanottoajan unohtaminen, ja hetken mietintä kesken aamumuhinoinnin että vastaanko, taas syytetään huo rien kanssa juttelunhalusta enkä arvosta häntä (vaikken vastannut ja jouduin maksamaan sakkomaksun)

Hämillinen naurahtaminen tilanteelle kun vieraan paikkakunnan mäkkärin kassa ei ymmärtänyt tilaustani, halusin vaan panna sitä huo raa, kun sekin naurahti tilanteelle, syy lähteä autosta kesken tilausjonotuksen pakkaseen ja palata vartin päästä syyttämään heitteillejätöstä, aivan kuin vauvan ja auton kanssa pääsisin keskeltä jonoa hänen egoaan silittelemään.

Liikennetilanteessa itse kuskina en pystynyt keskittymään hänen selitykseensä siitä mitä hänen laskemillaan kolikoilla käydään ostamassa, niin en arvosta häntä ollenkaan, ja perusteena se että hetkeä myöhemmin auton ollessa parkissa pystyin katsomaan peilistä miten veljensä tulee kohta autolle... logiikkaa en ymmärrä tänäkään päivänä?

Näitä on välillä päivittäin ja voisi kirjoittaa kirjan vaikka suhdetta on vasta pari vuotta eletty. Ehkä kirjoitankin. Ei tätä muuten enää kauaa pää kestä.

Siis mitä? Et ole jättänyt häntä?

Jos ero ei ole vaihtoehto niin koita puhua sen kanssa edes tosta, ei sun elämästä muuten tule mitään.

Kahdestaan keskustelu aiheista ei onnistu jos haluaa välttää kolmannen maailmansodan. Toistaiseksi hieman huonolla menestyksellä ollaan käyty keskustelemassa ammatti-auttajan pakeilla näistä ja muistakin asioista. 

Viimeisin käynti päättyi siihen että hän päätti itse avaamansa keskustelun minun oletetusta "sitoutumiskammostani"  huutamalla "Haista v***u!" kun kehtasin kysyä että miten se sitoutumiskammo näkyy siinä että olen yrittänyt jo yli vuoden viritellä keskustelua avioehtosopimuksesta. Ja itse aina viskaa sen sormuksen mäkkylään; Kuulemma ei "Oikeassa Rakkaudessa" sellaisia sopimuksia tarvita eikä hän halua naimisiin kun minä rakastan vain sukumökkiä, maatilaani, ja vanhempiani jotka ovat vielä takaajina lainassani.

Ja niin, miksen ole jättänyt... rakastan ja olen liian kiltti. Ja on hänessä hyviäkin puolia, tämä on se huono puoli. Mutta näyttää siltä että olen tehnyt virhearvion miten naiivi voi toinen olla. Setänsä kommentti asiaan oli että "Se on ollut pikkutytöstä asti ihan mahdottoman vaikea tapaus."

Ai niin jos pieniä asioita miettii lisää tässä pari;

Ei tykkää kuulemma sotkusta mutta on pahimman luokan sottapytty kakaroineen. Kaikki jää käsistä just siihen mihin tippuu. Ja kilahtaa lähes aina jos yritän vaikka tiskata tai siivota kun en käyttänyt sitä aikaa hänen silittelyyn, kuitenkin valittelee mun kuullen sotkua.

Ei mene tajuntaan miten toinen voi suuttua siitä että pesen hänen ja kakaroiden pyykkiä, enkä käynyt välissä kertomassa että täytän myös kuivausrummun ja meneekin 5 minuuttia pidempään. Hän joutuu odottamaan minua kuulemma jatkuvasti, mitä hän sitten odottaa en ymmärrä, tuntuu siltä ettei hän arvosta minua ollenkaan toisena ihmisenä vaan itsensä jatkeena. Eletään sitten välillä paskan keskellä kirjaimellisesti kun oma motivaatio tehdä mitään kotitöitä on aika lailla nolla, sen mitä teen yritän tehdä salaa kun kuitenkin tulee sanomista. Ja jos edes yrittää ehdottaa ratkaisuja siitäkin hermostutaan että otetaan sotkut puheeksi.

Hän on myös hermostunut siitä että kaivoi kaapista teiniaikojen minihameensa joka ei yllättäen sopinut, ja lohdutin että jos oikeasti haluaa sen päälleen niin ei se mahdottomia edes vaadi, mutta tein virheen kun hän ei mitään liikuntaa paitsi seksiä halua eikä tarvitse.

Mihinkään muuhun kuin hänen hyväilyynsä en saisi käyttää yhtään minuuttia kauemmin kuin minimissään mahdollista, muuten en rakasta. Kolmannen asteen kuulustelu jos terveyskeskuksesta takaisin ajelu kestää 5 minuuttia google mapsin kertomaa pidempään.

Seksi on mahtavaa, mutta ongelmaksi tulee että hän itse tunnustaa että seksi on ainoa mistä hän saa mitään hyvänolon tunnetta, hän ei halua harrastaa tai poistua kotoa tai tehdä mitään, mitä ei ole pakko (tai koska suorittaa äitiyttä, lasten takia pakko), ehdotuksistakin hermostuu.

Ja mitään vikaa hän ei koskaan suostu näkemään omassa toiminnassaan. minä olen narsku kun edes kehtaan olla eri mieltä jostain asiasta.

Hohhoijaa eli ihan suomeksi: Hän tosi kaunis ja seksikäs siksi sinä et häntä jätä. Turha sitä on miksikään rakkaudeksi naamioida. Heppisi tykkää ja se on sulle tärkeintä.

Siinäpä sitte saat kärsiä ihan vapaasti hänen paskasta luonteestaan.

Vierailija
718/930 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljin upottavassa hiekassa samoja jalanjälkiä. Mies oli isokokoinen ja vahva, toisin kuin minä.

Vierailija
719/930 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun joku, yleensä mies, ihmettelee miksei kelpaa tai miksei löydä laadukasta kumppania, niin kehottakaa lukemaan tämä ketju. Joskus menee usko joko toiseen tai itseen ja tietoisesti elää mieluummin yksin.

Vierailija
720/930 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva jos ulkopuoliset puuttuisi siihen jos mies räyhää ja retuuttaa julkisella paikalla kumppaniaan,mutta ei Suomessa, täällä tuijotetaan zombina ja hoomoilasena,edes hätäkeskukseen ei soiteta! Jotkut jopa kuvaavat! Hei haloo ihmiset, te voitte vaikka pelastaa sen naisen hengen!

Joo, siitähän tunnetusti seuraa hyviä asioita kun alkaa puuttua vieraan pariskunnan tekemisiin. Kyllä sen naisen pitää itse tajuta lähteä tai ottaa edes yhteyttä jonnekin.

Tuttavani puuttui ja sai seuraavana päivänä syytteen pahoinpitelystä.

Pelastettu rouva unohti yön aikana kaiken ja todisti kuinka joku hullu kävi rakkaan miehen päälle syyttä suotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi