Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
En kehunut hänen autoaan. Oli ihan tavallinen Nissan.
Mistä te löydättekin näitä raivohulluja aspergereita ja psykopaatteja? Ja ennen kaikkea mikä niissä on se joka saa teidät ihastumaan? Sitä tässä vaan miettii tätä lukiessa. Joku hoivavietti joka on sisäänrakennettu?
Esimerkiksi siitä, että ostan vääränlaisia elintarvikkeita kaupasta. Meistä kummallakaan ei ollut mitään allergiaa, mutta siitä huolimatta olisi pitänyt olla tosi tarkka mitä kaupasta tuo. Lisäksi hedelmät/kasvikset eivät hänelle kelvanneet. Syystäkin on ex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttui siitä, kun hän oli ostanut kaupasta valkosipulia kysyin alkuperämaata ja sen kuultuani, kerroin että sen maan sipuleissa on mitattu korkeita myrkkypitoisuuksia ja siksi niitä kannattaisi välttää. No sai raivarit tuosta sitten ja haukkui minut vainohathaiseksi. Hän oli itse antanut aiemmin lahjaksi kirjan,jossa käsiteltiin ruokien alkuperiä ja sieltäpä se tietokin minulla oli.
Olet vainoharhainen ja viisastelija. Tiesitkö, että Suomi valikoi tuontituotteet aika pirun tarkkaan.
Hyvä kutsua viisastelijaksi ja itse viisastella.
Suomessakin sattuu takaisinvetoja tämän tästä.
Paistoin jauhelihaa väärällä tavalla exän mielestä. Kaappasi paistinlastan kädestäni ja sysäsi syrjään hellan edestä ja alkoi raivokkaasti sekoittamaan lihoja pannulla. Sanoi vielä, että kyllä se äiti on näin opettanut jauhelihaa paistamaan eikä vaan vähän pyörittelemään ympäriinsä.
Jaahas, mitähän näitä suutahduksia ennen on tapahtunut? 🤔 Exässähän se vika vain oli, ei minussa mitään vikaa ole.
Yksi exäni ei kestänyt mitään kehuja. Kun sanoin hänen näyttävän tosi hyvältä, hän alkoi aina kiemurrella ja käski lopettaa. Sama jos halusin jutella seksin jälkeen esim. mikä oli kivaa, niin ei pystynyt puhumaan tai edes kuuntelemaan. Aina käski lopettaa. Varmaan hänellä oli vaikeaa.
Yksi exäni suuttui kun lukion jälkeen mietin ääneen pitäisikö hakea teatterikorkeakouluun. ”Sit sä pussailet jossain elokuvassa muita miehiä ja siihen mä en suostu!” Samainen ex oli myös mustasukkainen kun huomioin perheeni koiraa kun kävimme vanhempieni luona.
Olen kertonut tämän ihanan muiston täällä aiemminkin. Exäni suuttui minulle kun sain pikkutuhman kahvikupin lahjaksi kaveriltani. Oli liikaa se että katselen aamuisin vieraan miehen kik keliä. Suhde loppui ja heitin lopulta sen kupin pois, kun sitä katsoessa tuli aina tämä exä mieleen.
Kaupassa hän suuttui kun sieltä ei löytynyt valkosipulikastiketta. Raivosi myyjälle että tää on ihan paska kauppa, jätti täyden korin lattialle ja marssi ulos. Samassa kaupassa toisella kertaa hän raivosi myyjälle kun myyjä kysyi minulta ja häneltä paperit, kun ostimme kaljaa. Myyjä piti häntä kuulemma ped o fiilina tämän takia. Hävetti ihan sairaasti, myyjä oli aivan äimänä ja kaikki tuijottivat. Tämänkin sankarin raivokohtauksista ja jankuttamisista saisi kirjan koottua, mutta en kestä nyt muistella enempää että millaisen urpon olen antanut itseäni koskea ja määräillä.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, mitähän näitä suutahduksia ennen on tapahtunut? 🤔 Exässähän se vika vain oli, ei minussa mitään vikaa ole.
Synnyin ja satuin olemaan olemassa. Oli eksälle liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut ihmiset jaksavat olla noin hirveitä ja suuttua turhista? En tajua.
Sanos muuta. Ja sitten kun koskaan et voi tietää, kuka on tuollainen hirveä turhastasuuttuja. Esimerkiksi tiedän miehen, joka on loistava seuramies, todella hyvä ystävä ja uskomattoman hyvä isä - ja puolisona halutessaan täysi paskapää, joka saattaa suuttua vaimolleenn siitä, että vaimo antoi koiralle on "väärää" koiranmakkaraa kahdesta saman koiranmakkaramerkin makuvaihtoehdosta.
Ohis mutta rodella, todella monet mukavat miehet ovat kusipäitä vain ja ainoastaan kumppaniaan kohtaan.
Mutta miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut ihmiset jaksavat olla noin hirveitä ja suuttua turhista? En tajua.
Sanos muuta. Ja sitten kun koskaan et voi tietää, kuka on tuollainen hirveä turhastasuuttuja. Esimerkiksi tiedän miehen, joka on loistava seuramies, todella hyvä ystävä ja uskomattoman hyvä isä - ja puolisona halutessaan täysi paskapää, joka saattaa suuttua vaimolleenn siitä, että vaimo antoi koiralle on "väärää" koiranmakkaraa kahdesta saman koiranmakkaramerkin makuvaihtoehdosta.
Ohis mutta rodella, todella monet mukavat miehet ovat kusipäitä vain ja ainoastaan kumppaniaan kohtaan.
Mutta miksi?
Muille pidetään kulisseja yllä, läheisillä leikitään kuin pelinappuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttui aurinkolaseista. Ei sietänyt aurinkolasien käyttöä, koska sitten silmiä ei näy ja voisin hänen huomaamattaan katsella esimerkiksi toisia miehiä. Uhkasi heittää lasini Aurajokeen :D
Vain Turussa
Noh, Aurajoen rannoilla on kyllä hyvännäköisiä nuoria miehiä kesäisin 🤔
Lähdettiin mökille.
Ostettiin kassillinen ruokaa. Samalla oli jäänyt pikkuinen purkkapaketti kassahihnallle tai tippunut matkalle, tyyliin 60 centtiä.
Koko viikonlopun natkutus ja tuittuilu. Ja monta vuotta senkin jälkeen kuittailua, että kato, että otat kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ajoin autoa ja teiden rotavauroiden vuoksi autosta puhkesi rengas. Mies suuttui silmittömästi ja syytti minua vahingosta. Meni aivan henkilökohtaisuuksiin ja haukkui minut pystyyn ja oli haukkunut minut myös rengasliikkeen myyjälle, kuinka "muija oli ajanut kanttariin". Kaiken huippu on, että miehellä kävi pari vuotta sitte ihan sama kesäaikaan asfaltista törröttäneen naulan takia, mutta silloin autossa oli Nokian Hakkapeliitta renkaat ja siihen kuuluva rengasturva --> mies ei joutunut maksamaan mistään. Nyt oli ostanut vastoin yhteistä sopimusta talvirenkaat, jossa tätä turvaa ei ollut ja maksoin koko lystin korjauksineen 200€ omasta pussistani. Ja mies kokee, että hän on tällä hetkellä loukattu ja esittää marttyyriä eikä puhu minulle. :-D Sanoin, että en suostu pyytämään anteeksi, koska en voinut vahingolle mitään eikä ole mitään anteeksipyydettävää. Kaiken lisäksi auto on minun nimissäni, maksan omat bensani ja autoveron, hän hoitaa vakuutukset. Jos olen jotain toilaillut, olen maksanut hänelle rahalisesti hänen bonuksistaan tippuneen osan. Mutta pienimunainen mikä pienimunainen.
Miksi SUN auton vakuutus on miehen nimissä? Autovakuutus on naisille halvempi. Kannattaa joskus verrata...
Pesin hampaani väärin. Hampaat olisi pitänyt kuulemma huuhdella jääkylmällä vedellä. Itse en pysty tekemään niin vihlomisen takia. On ex.
Exä ajoi harhaan sukulaistensa juhliin mennessämme joten se oli minun syyni. Vetäisi kyynärpäällä minua täysillä käsivarteen johon tuli todella iso ja kipeä mustelma. Itkin kivusta ja järkytyksestä ja oli täysi työ saada naama juhlakuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajoin autoa ja teiden rotavauroiden vuoksi autosta puhkesi rengas. Mies suuttui silmittömästi ja syytti minua vahingosta. Meni aivan henkilökohtaisuuksiin ja haukkui minut pystyyn ja oli haukkunut minut myös rengasliikkeen myyjälle, kuinka "muija oli ajanut kanttariin". Kaiken huippu on, että miehellä kävi pari vuotta sitte ihan sama kesäaikaan asfaltista törröttäneen naulan takia, mutta silloin autossa oli Nokian Hakkapeliitta renkaat ja siihen kuuluva rengasturva --> mies ei joutunut maksamaan mistään. Nyt oli ostanut vastoin yhteistä sopimusta talvirenkaat, jossa tätä turvaa ei ollut ja maksoin koko lystin korjauksineen 200€ omasta pussistani. Ja mies kokee, että hän on tällä hetkellä loukattu ja esittää marttyyriä eikä puhu minulle. :-D Sanoin, että en suostu pyytämään anteeksi, koska en voinut vahingolle mitään eikä ole mitään anteeksipyydettävää. Kaiken lisäksi auto on minun nimissäni, maksan omat bensani ja autoveron, hän hoitaa vakuutukset. Jos olen jotain toilaillut, olen maksanut hänelle rahalisesti hänen bonuksistaan tippuneen osan. Mutta pienimunainen mikä pienimunainen.
Miksi SUN auton vakuutus on miehen nimissä? Autovakuutus on naisille halvempi. Kannattaa joskus verrata...
Nyt en ymmärrä. Aikoinaan itsellä oli suuret bonukset, miehellä taas ei ollut autoa ollut vuosiin, joten mällättyään tuli maksut kalliiksi. Silloin suositeltiin laittamaan minut haltijaksi, koska saa bonukset. Siis eikö tämä ole tapauskohtaista jos toisella bonuksia ja toisella ei?
Eräs lyhytaikainen miesystävä suuttui kun sanoin, että pitää pestä kädet kun käy paskalla. Kaverinsa oli siinä paikalla ja hän oli mun kanssa samaa mieltä. Mies suuttui sitten kaverilleenkin. Oli kyllä paljon muutakin juttuja tuon miehen kanssa ja onneksi loppui aika lyhyeen tuo suhde. Se mies sai mut hyvin lyhyessä ajassa voimaan todella pahoin henkisesti.
Ex suuttui kun sairastuin noroon, enkä pystynyt oksentelultani antamaan hänelle seksiä. Oli muutenkin itsekäs ja empatiakyvytön.
Syystäkin ex.