Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?

Vierailija
11.02.2022 |

Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.

Kommentit (930)

Vierailija
301/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silittänyt miehen hiuksia kun hän ajoi autoa.

Ton jälkeen oli ex

302/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei hyväksynyt, että olin missään kontaktissa muihin miespuolisiin. Jos lapsuudenystäväni/perhetuttuni, joka silloin tällöin auttoi minua autoni kanssa, sattui soittamaan, niin minun piti laittaa puhelin kaiuttimelle, jotta ex kuulee puhelun sanasta sanaan. Tämän jälkeen tietysti käski minun poistaa kyseisen kaverin numeron.

Someprofiileja minulla ei saanut olla, koska hain kuulemma niillä vaan miesten huomiota ja tykkäyksiä. Päätin että helpompi vaan totella, jottei tule turhia riitoja. Kuitenkin vahingossa näin kerran hänen omassa puhelimessaan Instagram-sovelluksen kuvakkeen, ensin hän kielsi että hänellä on siellä mitään profiilia. Oli kuulemma vain ladannut kyseisen sovelluksen puhelimeensa, mutta ei ole tehnyt sinne tunnuksia. Sitten myönsikin, että hänellä on siellä profiili mutta vain sen takia, että voi katsoa kauniita maisemakuvia kotimaastaan Turk ista.

Suuttui jos pukeuduin kesällä hameeseen tai shortseihin, suuttui jos edes vahingossa vilkaisin vastaantulevia miehiä. Alkoi tenttaus, että no oliko noin hyvännäkönen ku piti ihan tuijottaa?! Eikö hän enää kelpaa, haikailenko suo malaista mu naa?

Oli kyllä kaiken sen ulkoisen charmin takana ihan kamala mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani ärsyyntyy kun laitan leivän täytteet eri järjestyksessä kuin hän. Pitää kuulemma olla salaatti, leikkele ja sitten vasta juusto. 

Vierailija
304/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asettelin tavarat väärin kaupan kassahihnalle.

Nyt kolahti.

Järjestelen usein miehen kassahihnalle asettelemat ostokset uudelleen. Haluan ensimmäiseksi juurekset, maidot, juustot, pakasteet, omenat ja muut kestävät/painavat. Viimeiseksi sitten pehmeät leivät ja kananmunat, jogurtit, jotkut hedelmät ja vihannekset. Ne on helppo sieltä toisen pakata kun ne tulee järjestyksessä.

Vierailija
305/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ruokapöydän tuolit olivat liian monta senttiä pöydästä irrallaan

-Söin sipsejä ja hermostui siitä kuuluvaan pieneen rouskutukseen

-Halusin laittaa pipon päähän kun ulkona oli pakkasta (on kuulemma tyylitöntä)

-Jääkaapista löytyi rasvatahra

-Suuni liikkeet olivat vääräänlaiset kun söin

-Sisäreiteni hankasivat yhteen kun liikuin

-Hengästyin kun hemoglobiini oli alhaalla (ei sietänyt hengästymisen ääntä)

-Istahdin rumasti sohvalle……

Onneksi on nyt entinen🙏

Vierailija
306/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeesti joillakin tälläinen helvetillinen tyyppi kumppanina. Hei, nyt arvostusta itselle. Näitä kun lukee on oikein mielellään sinkku, tosin en muista yhdenkään exäni olleen lähelläkään näitä, vaikka lievästi luonnevikaisiakin löytyy.

Vierailija
307/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samaa kuin suurimmalla osalla, exä sai aivan mitättömistä asioista kamalia raivokohtauksia,jos ei saanut keksi väkisinkin,jotta pääsis ovia paiskoten paneskelemaan salahoitonsa kanssa, paljastuipa vielä sekin että tää hoito odotti lasta exälleni, lienevätkö nyt onnellisia....

Vierailija
308/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla mun exillä on ollut isommat tissit kuin sulla. Niillä kaikilla oli valtavat tissit.

Naiseni pahoitti mielensä tuosta ja kertoi itsetuntonsa romuttuneen. Hänen itkiessä sanoin vielä että hänen pienet tissit ovat ihan hyvät, mutta nainen ei uskonut sitä.

Kaikenlaisesta turhasta sitä voikin mielensä pahoittaa.

M44

Kai nyt viimeistään tajuat ettei exien ulkonäöstä puhuta nyksälle! Ei siis vertailuja ollenkaan!

Vierailija
309/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi eksä suuttui kun olin laittanut uudet korvakorut. Olisi pitänyt kysyä häneltä lupa ennen kun menee lävistämän ja siten muokkaamaan kehoaan. Sori mutta minun keho, minun valinta.

Vierailija
310/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin McDonaldsissa häneltä yhden ranskalaisen. Pauhasi pää punaisena.

Kävitkö pesemässä kätesi ennen sitä vai likaisilla sormilla roukit toisen ranuja? Tuskinpa.

Ja tollanen tapa kyllä ottaa päähän. Mikset ostanu omia ranskalaisia, kun sit piti toisen pussille mennä? Lokki.

Onhan tuo nyt aika raju reaktio jos ottaa YHDEN ranskalaisen.

'Toisaalta ymmärrettävä. Tuolta se varmasti näytti muillekin kun aikoinaan pimahdin koulukaverille joka oli sormineen jatkuvasti ruokani kimpussa. Viimeisen kerran hän teki sen kun suutuin kuuluvasti ja kaadoin sen keiton hänen syliinsä. Ei koskenut enää sen jälkeen. 

Vierailija
311/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex hermostui kerran, kun lähdin lyhyellä varoitusajalla kavereiden kans leville pariksi päiväksi dokaamaan. Ei suostunut auttamaan, kun soitin töistä, että laittaisi mulle pyyhkeen ja vaihtovaatteet valmiiksi. Kauheaa kontrollointia, joka pistää mielen matalaksi.

En tiedä kirjoittiko tämän nainen vai mies, mutta itse naisena pitäisi itseäni sen verran vapaana, että ottaisin myös oikeudeksi lähteä ilmoitusluonteisesti Leville ja soittaisin kotiin että haluan pyyhkeen, kiitos. En tajua alapeukkuja, onko muut muka sellaisia että kyselevät lupia? 

Vierailija
312/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä huuto keittiössä koska en osannut siivutta juustoa niin että hän saisi kunnon siivut. Oma oli vikansa hän söi Oltermannia ja minulla oli omat juustot eli aivan oli hänen omien siivutusten jäljiltä. Minun olisi pitänyt tietää että onko hänen maitonsa juomakelpoista, en juo ollenkaan maitoa. kuulema jatkaa yhä moista nipotushuutoa.

Vierailija
313/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukettu kirjoitti:

Ex ei hyväksynyt, että olin missään kontaktissa muihin miespuolisiin. Jos lapsuudenystäväni/perhetuttuni, joka silloin tällöin auttoi minua autoni kanssa, sattui soittamaan, niin minun piti laittaa puhelin kaiuttimelle, jotta ex kuulee puhelun sanasta sanaan. Tämän jälkeen tietysti käski minun poistaa kyseisen kaverin numeron.

Someprofiileja minulla ei saanut olla, koska hain kuulemma niillä vaan miesten huomiota ja tykkäyksiä. Päätin että helpompi vaan totella, jottei tule turhia riitoja. Kuitenkin vahingossa näin kerran hänen omassa puhelimessaan Instagram-sovelluksen kuvakkeen, ensin hän kielsi että hänellä on siellä mitään profiilia. Oli kuulemma vain ladannut kyseisen sovelluksen puhelimeensa, mutta ei ole tehnyt sinne tunnuksia. Sitten myönsikin, että hänellä on siellä profiili mutta vain sen takia, että voi katsoa kauniita maisemakuvia kotimaastaan Turk ista.

Suuttui jos pukeuduin kesällä hameeseen tai shortseihin, suuttui jos edes vahingossa vilkaisin vastaantulevia miehiä. Alkoi tenttaus, että no oliko noin hyvännäkönen ku piti ihan tuijottaa?! Eikö hän enää kelpaa, haikailenko suo malaista mu naa?

Oli kyllä kaiken sen ulkoisen charmin takana ihan kamala mies.

Suhteessa ulkomaalaiseen mieheen auttaa että tuntee miehen kulttuurin hyvin. Etenkin sen mikä on naisen asema parisuhteessa ja kulttuurissa. Sitten voi päättää haluaako kokeilla suhdetta kun tietää mitä saattaa olla edessä. Ja miehelle osaa tehdä heti suhteen alussa selväksi mikä on naisen asema suomalaisessa kulttuurissa. Tätä en sano pahalla. Tiedän että on valveutuneita muumaalaismiehia ja liittoja. Mutta on niitä muitakin.

Vierailija
314/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuu vain kun huomauttelen hänen siivottomuudestaan. Sinänsä suoraan minulle ei hermostu juuri mistään.

Vierailija
315/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on aivan aiheellista isolla osaa ihmisistä. Ensin laitetaan painavat ja kestävät, viimeisenä kevyet ja särkyvät. Eikä niitä nakella siihen hihnalle sikin sokin ja päällekkäin. 

Ja sitten ne painavat täyttävät pari ensimmäistä ostoskassia ja kevyet menevät viimeisiin kasseihin. Mitä järkeä? Mä pakkaan joka kassin pohjalle painavia ja päälle kevyitä ja helposti särkyviä.

Niin. Ja jos ajattelee, miten ne ostokset on siellä kärryssä. Alla painavat ja päällä kevyet ja särkyvät. Aika vaikea alkaa kaivella sieltä alta niitä painavia..

Vierailija
316/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni suuttui ihan hirveästi siitä, kun olimme menossa leffan ja minä puhuin lipunmyyjälle eikä hän. Sanoin, että moi meillä oli varaus jne. Siitä sitten sähisi raivoissaan, että miksi sä menit puhumaan ensin kun se varausnumero oli mulla!!!! Olin ihan hämmentynyt oikeasti, että mistäs nyt tuulee. Nolasin kuulemma hänet ja pilasin loppupäivän kun loukkaannuin tuosta suuttumisesta.

Huomautteli muutenkin aina siitä, miten puhuin kassatyöntekijöille. Kuulemma en puhu omalla äänelläni ja olen teennäinen. Itse jos hän asioi kassalla ja siinä sattui olemaan vielä nuori neiti niin oikeasti lässytti "eeeei tartte kuittia kiitoooosss:)))"

Ihmettelin tuota, mutta en minä siitä huomauttanut. En edes sillon, kun minua syytti että puhun teennäisesti myyjille. Miten tuollainenkin asia voi olla kipukohta "aikuiselle" miehelle.

Halusi itse maksaa taksin, kysyin että maksanko puolet, niin ei tarvinnut. Aamulla raivosi että maksatan hänellä asioita. Kysyin uudelleen, että maksanko puolet tai maksanko kokonaan? Ei käynyt, mutta sai olla kuulemma viimeinen kerta.

Suuttui mm siitä, että laitoin baari-illan jälkeen viestin, että pääsin kotiin. Siis oikeasti soitti ja raivosi siitä seuraavana päivänä, että hän on nukkumassa niin ei tartte tollasta tehdä!! Olin vaan, että aattelin että sua kiinnostais että "rakkaasi" on päässyt turvallisesti kotiin.

Jos nukahdin, oli aamulla vihainen, etten sanonut että aion nukahtaa. Oikeasti!

Ja siis halusin antaa mahdollisuuden, kun tyyppi oli alkuun innokas ja kuitenkin reppanan oloinen. Kyllähän tuota törppöilyä oli heti alkuun, mutta ajattelin että kyllä se siitä suttaantuu kun tutustutaan paremmin ja hän on onnellinen kun on saanut mahdollisuuden tyttöystävään. Aika pitkään katselin tuota ja jaksoin pitkään uskoa, että kyllä se muuttuu kun tarpeeksi ymmärrän. Taisi olla sitten hieman heikkolahjainen ihan oikeasti :( jotain vikaa jossain vähän pahemmin.

Tapailin siksi, koska olin yksinäinen ja hän oli alkuun mukava ja semmoinen söpön ujon oloinen.

Onkohan meillä sama ex...

Vierailija
317/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- haukkui mua mielisairaaksi suutuspäissään, kun jätin yksin kauppaan riehumaan. Taustaksi kerrottakoon, että siskonsa soitti haukkumispuhelun, jossa nalkutti kissasta jonka mies oli omakätisesti toimittanut mummolleen ja johon en ollut millään tavalla syyllinen. Tämä kääntyi sitten nopeasti minun viakseni, ja mies haukkui minut pystyyn kun kehtasin jättää hänet puhelun päätteeksi kauppaan huutamaan 

- Mies mykkäkoulutti, koska käskin lopettaa ruuan tuhlaamisen. Mies siis ei yhtään katsonut mitä tekee ja ruokaa meni hirveät määrät hukkaan 

- Mies kertoili yksityisasioitani kaikille ja suuttui kun kielsin tekemästä niin 

- Miehen naispuolinen pomo yritti soittaa länkytyspuhelun kännissä siitä miten miestä tulee kohdella. En vastannut ja mies suuttui. Tässäkin pitää tietää, että mies hoisi muuton puolivillaisesti ja heti kun huonekalut tippui kädestä, hän lähti firman piikkiin juhlimaan. Omassa maailmassani muutto ajaisi kaiken tällaisen ohi ja ilmainen viina ei ole niin tärkeää, että pitäisi jättää tällainen juttu puolitiehen  

- mies tuli aivan umpijurrissa takaisin kotiin päivän retkeltään, huusi ja solvasi mua lokiksi niin että koko kerrostalo kuuli. Hetken kuunneltuani tajusin, että sitä oli ammennettu siskolta juttuja, joka oli oikein ladannut veljeensä pyhää vihaa minua kohtaan. Kävin siis töissä, maksoin puolet vuokrasta ja hoisin omat laskuni, joten toi kohtaus oli niin järjestetty esitys taas kerran. Siskonsa vielä pokkana myönsi, että oli usuttanut veljensä kimppuuni ja kehtasi vielä kirjoittaa miten minun tulisi katsoa peiliin. Silloin jätin miehen siihen paikkaan ja totesin, että olen aivan kypsä tähän touhuun. 

- erilleen muutettaessa mies suuttui, kun sanoin, että avaimet pitää palauttaa kuun viimeinen päivä, ja mies yritti venkoilla vastuusta vetoamalla siskon lapsen kolmivuotissynttäreihin. Muutettaessa oli sirkus miehen työpaikan ryyppäjäisten takia ja nyt uusinnat näinkin typerästä syystä, koska mun mielestä loppusiivousta ei jätetä tekemättä ja avaimia palauttamatta ajoissa jonkun lastenkutsujen takia. en suostunut muuttosiivousta hoitamaan, koska asunnossa oli enää miehen tavarat ja olin jo omat alueeni siivonnut. Hän ei edes ollut lapsen kummi tai muukaan tällainen, vaan hän sai päähänpinttymän osallistumisesta ja taas uuden syyn keuhkota. Se raivo kun käskin taas pistää prioriteettijärjestykseen. 

- Kuinka ollakaan, avaimet myöhästyivät ja mies joutui maksamaan penaltia. Sitä raivoa en kuunnellut ja ilmoitin, että siinä sinulle hintalappu, että kannattiko osallistua. Edelleen katkera ex-mies. 

Vierailija
318/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on aivan aiheellista isolla osaa ihmisistä. Ensin laitetaan painavat ja kestävät, viimeisenä kevyet ja särkyvät. Eikä niitä nakella siihen hihnalle sikin sokin ja päällekkäin. 

Ja sitten ne painavat täyttävät pari ensimmäistä ostoskassia ja kevyet menevät viimeisiin kasseihin. Mitä järkeä? Mä pakkaan joka kassin pohjalle painavia ja päälle kevyitä ja helposti särkyviä.

Niin. Ja jos ajattelee, miten ne ostokset on siellä kärryssä. Alla painavat ja päällä kevyet ja särkyvät. Aika vaikea alkaa kaivella sieltä alta niitä painavia..

No mä laitan ostoskärryt painavat siihen työntäjän puolelle ja kevyet ja helposti särkyvät kärryn etupäähän. Ei tarvitse kaivella mitään pohjalta.

Vierailija
319/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä lähti täysin irti henskeleistään, kun mikron ajastimeen oli jäänyt kolme sekuntia...

Hulu nainen.

Vierailija
320/930 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä suuttui kerran siitä kun en jaksanut lähteä illanvietosta baariin hänen kanssaan lähti sitten ovet paukkuen pihalle ja haukkui ärsyttäväksi ämmäksi 🙃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi