Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Koiraa ei sietänyt. Näki asian niin, että silitykset olivat poissa hänen hyväilysaldostaan.
pitkä kuin miesmuisti kirjoitti:
Akka sai kauhean kilarin kun sunnuntai aamuna tulin kotia punaiset pitsitangat jalassa. Miten sitä voi miesmuistia syyttää kun en muista edellisenä iltana lähteneensäkkään.
voi poikarakkautta
Vierailija kirjoitti:
Otin McDonaldsissa häneltä yhden ranskalaisen. Pauhasi pää punaisena.
siellä on frendejä katteltu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla mun exillä on ollut isommat tissit kuin sulla. Niillä kaikilla oli valtavat tissit.
Naiseni pahoitti mielensä tuosta ja kertoi itsetuntonsa romuttuneen. Hänen itkiessä sanoin vielä että hänen pienet tissit ovat ihan hyvät, mutta nainen ei uskonut sitä.
Kaikenlaisesta turhasta sitä voikin mielensä pahoittaa.
M44Minä sanoin kumppanilleni, että muitten miesten muna tuntuu pimpussa hyvältä, sinun piipero ei miltään. Ja sanoin myös, että muitten miesten kanssa saan monta orkkua yhdynnän aikana ja ne jaksaa uusintoja monta, sinä hikisestä se 25 sekuntia.
Jänskää, ei tykännyt, nakkasin pienine munineen mäkeen mokoman otuksen. Vieläkin märisee että otataisin hänet takaisin.Mitenkä tämä liittyy ketjun aiheeseen? Olet joku pienitissinen, jolla osui hermoon ja päätit kirjoittaa sitten tänne kostofantasian.
Mulla on pienet tissit ja tiedän sen, ne on just mulle sopivat. Ex yritti joskus ärsyttää riidellessä että paukauttamalla että "mirkulla oli isommat tissit ja tiukempi plllllu kun sulla".
En alentunut edes reagoimaan. Ja kyllä, tiedän itsekin, että useimmilla naisilla on isommat tissit kun mulla, entä sitten?
On mullakin ollut exiä, kellä on hervoton mela, mutta ei tulisi ikinä mieleenkään asiasta mainita miehelle vaikka taivahan tosi onkin.
Ylipäätään existä jauhaminen ja vertaaminen on moukkamaista. Saati sit se, että vertaillaan toisen seksuaalisuutta tai fyysisyyttä johonkin toiseen.Miksi ihmeessä kukaan haluaisi enää seksiä ihmisen kanssa, joka muistelee exäänsä tuossa suhteessa? Ihan vapaa on lähtemään perään.
Ei siinä mitään, itse pidän juurikin pienistä tisseistä enkä ole varmasti ainoa. Enkä silti ala kenellekään sanomaan että onpas sinulla isot. Jos mies tosiaan kiusaamalla kiusatakseen puhuu tuollaisia, niin juntti mikä juntti. Siinä ollaan samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Suuttui aurinkolaseista. Ei sietänyt aurinkolasien käyttöä, koska sitten silmiä ei näy ja voisin hänen huomaamattaan katsella esimerkiksi toisia miehiä. Uhkasi heittää lasini Aurajokeen :D
Turkulaiset...
Ei ehkä pölhöin asia mistä eksä suuttui, mutta kaikista epäloogisin.
Asuin arkipäivät yksin toisella paikkakunnalla työn takia.
Tulin viikonloppuna yhteiseen kotiimme ja laitoin pyykkejä kuivumaan. Pyykistä ilmestyi klassissesti vieraat pitsipikkuhousut. En ollut syyttävä vaan ennemminkin täysin hämmästynyt kun mieheltä utelin kenenköhän mahtaa nämä vieraat kalsarit olla.
Mies suutahti kuin pikkulapsi eikä suostunut puhumaan mitään vaan lähti ovet paukkuen baariin, jätin kalsarit kuitenkin narulle kuivumaan.
Aamulla oli kalsongit kadonneet pyykkitelineestä ja mies hirveessä rapulassa soperteli että ne oli hänen serkkunsa pöksyt jos nyt kerran on pakko saada tietää.
Ehkä krapula buustasi ukon vainoharhoja, mutta siitä lähtien hän otti joka käänteessä esiin sen, että en luota häneen ja selitti miten loukkaavalta tuntuu että epäilen häntä häntimisestä.
En ollut edes ehtinyt varsinaisesti avata suutani aiheesta ennen kuin hän alkoi marttyyroimaan. Parin vuoden ajan hän yritti jopa saada minut uskomaan ettei mitään vieraita pikkuhousuja koskaan ollutkaan.
Sitten toki selvisi että on häntämies ja pannut viikot menemään.
Terkkuja vaan Simo jos bongaat itsesi. Opinpahan kerrasta että jos se näyttää ja haisee paskalta - se yleensä on paskaa.
Tee, mitä tarjosin, oli kuumaa. Ex poltti kielensä ja murjotti loppuillan.
Kun lopulta sain häneen puheyhteyden, kysyin, että ihanko oikeasti hän siitä tee-episodista suuttui (ajattelin että ties vaikka taustalla olisi ollut jotain muutakin henkistä kuormaa tms). Ex vastasi, että TOTTAKAI hän siitä loukkaantui, häneenhän sattui se kuuma tee...
Olisi kai ollut liikaa vaadittu - keskivertoa reilusti älykkäämpänä itseään pitävältä aikuiselta - tehdä sellainen päätelmä, että jos teevesi on hetki sitten kaadettu kuppiin vedenkeittimestä, niin se saattaa kyllä olla kuumaa?
Kuumat teet ja kylmät pipat kirjoitti:
Tee, mitä tarjosin, oli kuumaa. Ex poltti kielensä ja murjotti loppuillan.
Kun lopulta sain häneen puheyhteyden, kysyin, että ihanko oikeasti hän siitä tee-episodista suuttui (ajattelin että ties vaikka taustalla olisi ollut jotain muutakin henkistä kuormaa tms). Ex vastasi, että TOTTAKAI hän siitä loukkaantui, häneenhän sattui se kuuma tee...
Olisi kai ollut liikaa vaadittu - keskivertoa reilusti älykkäämpänä itseään pitävältä aikuiselta - tehdä sellainen päätelmä, että jos teevesi on hetki sitten kaadettu kuppiin vedenkeittimestä, niin se saattaa kyllä olla kuumaa?
Minulla on ollut peräti kaksi älykköä, joille olisi pitänyt kertoa, että ruoka on kuumaa juuri uunista otettuna.
Eihän aikuinen mies sitä itse tiedä. Aina on äiti, toisella vaari varoittanut suun palamisesta....
Eikä! Minullakin ollut tuollainen ukko joka suuttunut ja murjottanut kun polttanut suunsa kuumaan ruokaa:D sitten raivosi että tein ihan tahallaan tuota että hän herra poltti suunsa!!
Mua ei kiinnostanut jutella meidän molempien pelaaman kännykkäpelin ryhmächatissa tuntemattomien kanssa, halusin vaan pelailla yksinäni. Siitä tuli hirveä riita.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnostanut jutella meidän molempien pelaaman kännykkäpelin ryhmächatissa tuntemattomien kanssa, halusin vaan pelailla yksinäni. Siitä tuli hirveä riita.
Äh, siis tuo "halusin pelailla yksinäni" ei siis tarkoita etten pelannut hänen kanssaan, vaan että halusin keskittyä siihen omaan pelailuun enkä muihin pelaajiin tutustumiseen. Hän taas tykkäsi tutustua muihin pelaajiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikä! Minullakin ollut tuollainen ukko joka suuttunut ja murjottanut kun polttanut suunsa kuumaan ruokaa:D sitten raivosi että tein ihan tahallaan tuota että hän herra poltti suunsa!!
Eiiih :D Oliko se sunkin ukko semmoinen omasta mielestään älypää? Jos oli, niin pitäiskö perustaa joku kerho, suunsa polttaneiden vihaisten älykköjen exät?!
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla mun exillä on ollut isommat tissit kuin sulla. Niillä kaikilla oli valtavat tissit.
Naiseni pahoitti mielensä tuosta ja kertoi itsetuntonsa romuttuneen. Hänen itkiessä sanoin vielä että hänen pienet tissit ovat ihan hyvät, mutta nainen ei uskonut sitä.
Kaikenlaisesta turhasta sitä voikin mielensä pahoittaa.
M44
Pienimunaisen miehen puhetta. Oletko lisäksi lyhyt ja kalju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksäni suuttui ihan hirveästi siitä, kun olimme menossa leffan ja minä puhuin lipunmyyjälle eikä hän. Sanoin, että moi meillä oli varaus jne. Siitä sitten sähisi raivoissaan, että miksi sä menit puhumaan ensin kun se varausnumero oli mulla!!!! Olin ihan hämmentynyt oikeasti, että mistäs nyt tuulee. Nolasin kuulemma hänet ja pilasin loppupäivän kun loukkaannuin tuosta suuttumisesta.
Huomautteli muutenkin aina siitä, miten puhuin kassatyöntekijöille. Kuulemma en puhu omalla äänelläni ja olen teennäinen. Itse jos hän asioi kassalla ja siinä sattui olemaan vielä nuori neiti niin oikeasti lässytti "eeeei tartte kuittia kiitoooosss:)))"
Ihmettelin tuota, mutta en minä siitä huomauttanut. En edes sillon, kun minua syytti että puhun teennäisesti myyjille. Miten tuollainenkin asia voi olla kipukohta "aikuiselle" miehelle.
Halusi itse maksaa taksin, kysyin että maksanko puolet, niin ei tarvinnut. Aamulla raivosi että maksatan hänellä asioita. Kysyin uudelleen, että maksanko puolet tai maksanko kokonaan? Ei käynyt, mutta sai olla kuulemma viimeinen kerta.Suuttui mm siitä, että laitoin baari-illan jälkeen viestin, että pääsin kotiin. Siis oikeasti soitti ja raivosi siitä seuraavana päivänä, että hän on nukkumassa niin ei tartte tollasta tehdä!! Olin vaan, että aattelin että sua kiinnostais että "rakkaasi" on päässyt turvallisesti kotiin.
Jos nukahdin, oli aamulla vihainen, etten sanonut että aion nukahtaa. Oikeasti!Ja siis halusin antaa mahdollisuuden, kun tyyppi oli alkuun innokas ja kuitenkin reppanan oloinen. Kyllähän tuota törppöilyä oli heti alkuun, mutta ajattelin että kyllä se siitä suttaantuu kun tutustutaan paremmin ja hän on onnellinen kun on saanut mahdollisuuden tyttöystävään. Aika pitkään katselin tuota ja jaksoin pitkään uskoa, että kyllä se muuttuu kun tarpeeksi ymmärrän. Taisi olla sitten hieman heikkolahjainen ihan oikeasti :( jotain vikaa jossain vähän pahemmin.
Tapailin siksi, koska olin yksinäinen ja hän oli alkuun mukava ja semmoinen söpön ujon oloinen.Onkohan meillä sama ex...
Minua ihmetyttää että yleensä edes on naisia jotka sietää tuommoista käytöstä 'mieheltä' yhtä kertaa enempää. Vähän itsekunnioitusa naiset!
En halunnut söpöstellä yhdessä somessa ja instagrammeissa, tuntui olevan kovin tärkeetä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, täytyy varmaan paistaa ruoka kylmässä uunissa. Sitten ei suut pala!
Akka sai kauhean kilarin kun sunnuntai aamuna tulin kotia punaiset pitsitangat jalassa. Miten sitä voi miesmuistia syyttää kun en muista edellisenä iltana lähteneensäkkään.