Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ei kiinnosta tai haittaa kenenkään ylipaino, mutta parisuhteeseen en ylipainoisen kanssa halua

Vierailija
11.02.2022 |

Työkaveri, ystävä, sisko, ihan sama. Heidän elämäntapansa, terveytensä ja painonsa ei kuulu mulle.
Mutta ihminen, jonka kanssa pitäisi elää arkea, ehkä elämän loppuun asti, harrastaa seksiä, ym. Terveydellä ja jaksamisella on todellakin väliä. Ulkonäkö ei ole se koko pointti.

Kommentit (269)

Vierailija
261/269 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoisit tämän mielipiteen jollakin amerikkalaisten suosimalla alustalla, sut bannattaisiin alle minuutissa, ja ennen sitä saisit syytöksiä siitä, miten kurja ihminen ja läskifoobikko olet.

Mutta olen kanssasi täysin samaa mieltä.

No mihin tuolla paasauksella tähdättiin? Ois nyt kertonut edes henkilöllisyytensä, niin lihavat osais varoa.

Erehdyin kerran sanomaan täällä, kun osallistuin tatuointeja koskevaan keskusteluun, että tatskat ovat rumia. Jopas tuli hurjaa tekstiä että loukkaan ja haukun tatuoituja ihmisiä jne. ;D

Mutta lihavia saa mollata aivan vapaasti näköjään. Onko mielestäsi fiksua, monille kun on aika vakava paikka, kun esim. yritetään päästä ylipainosta eroon? Ihan tarpeeksi vaikeaa on kuulla koko ajan tätä samaa mollaamista, eikö se riitä, pitääkö tämä palstakin täyttää tällä helvetinmoisella vihalla???

Siis mitä sinä sitten vingut täällä kun kerran itsekin olet käynyt muissa ketjuissa haukkumassa toisten ihmisten ulkonäköä? Niinkö saa tehdä, kunhan ei hauku jotain mikä kolahtaa sinuun henkilökohtaisesti?

Haha, jos en pidä punavihreistä mustetöherryksistä, joita tatskaajan kuvastosta katselen, haukun muita ihmisiä?

Jos en halua pitkiä hiuksia, kun en itselläni sellaisista tykkää, haukun pitkähiuksisia?

Ontuvaa puolustelua esität. On sinunkin läskivihasi syvällä! :o

Mitä sinä oikein mussutat? Kerroit juuri itse että olit käynyt jossain keskustelussa haukkumassa tatuointeja rumiksi. Et suinkaan kertomassa ettet itse haluaisi tatuointia. Tatuointihan on tatuointi vasta kun se on ihmisen nahassa, sitä ennen se on pelkkä kuva. Eli olet siis nimenomaan haukkunut muiden ihmisten ulkonäköä rumaksi mutta nyt vollotat täällä että muut ei kuitenkaan saisi.

TÄMÄ!! ja niiin syvä loukkaantuminen!

Vierailija
262/269 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoisit tämän mielipiteen jollakin amerikkalaisten suosimalla alustalla, sut bannattaisiin alle minuutissa, ja ennen sitä saisit syytöksiä siitä, miten kurja ihminen ja läskifoobikko olet.

Mutta olen kanssasi täysin samaa mieltä.

No mihin tuolla paasauksella tähdättiin? Ois nyt kertonut edes henkilöllisyytensä, niin lihavat osais varoa.

Erehdyin kerran sanomaan täällä, kun osallistuin tatuointeja koskevaan keskusteluun, että tatskat ovat rumia. Jopas tuli hurjaa tekstiä että loukkaan ja haukun tatuoituja ihmisiä jne. ;D

Mutta lihavia saa mollata aivan vapaasti näköjään. Onko mielestäsi fiksua, monille kun on aika vakava paikka, kun esim. yritetään päästä ylipainosta eroon? Ihan tarpeeksi vaikeaa on kuulla koko ajan tätä samaa mollaamista, eikö se riitä, pitääkö tämä palstakin täyttää tällä helvetinmoisella vihalla???

Siis mitä sinä sitten vingut täällä kun kerran itsekin olet käynyt muissa ketjuissa haukkumassa toisten ihmisten ulkonäköä? Niinkö saa tehdä, kunhan ei hauku jotain mikä kolahtaa sinuun henkilökohtaisesti?

Haha, jos en pidä punavihreistä mustetöherryksistä, joita tatskaajan kuvastosta katselen, haukun muita ihmisiä?

Jos en halua pitkiä hiuksia, kun en itselläni sellaisista tykkää, haukun pitkähiuksisia?

Ontuvaa puolustelua esität. On sinunkin läskivihasi syvällä! :o

Mitä sinä oikein mussutat? Kerroit juuri itse että olit käynyt jossain keskustelussa haukkumassa tatuointeja rumiksi. Et suinkaan kertomassa ettet itse haluaisi tatuointia. Tatuointihan on tatuointi vasta kun se on ihmisen nahassa, sitä ennen se on pelkkä kuva. Eli olet siis nimenomaan haukkunut muiden ihmisten ulkonäköä rumaksi mutta nyt vollotat täällä että muut ei kuitenkaan saisi.

Niin, en haluaisi itselleni, enkä pidä kauniina kenenkään iholla, ihmistä yksilöimättä. En myöskään tule siitä erikseen palstalle öyhöttämään, vaan vastaan jos joku kysyy. Esimerkiksi vain nyt otin tällä kertaa.

Jos joku ei pidä vihreistä silmälaseista ja punaisista saparoista naisella, ja mulla ne sattuisivat olemaan, niin en todellakaan loukkaantuisi. Itsetunto on heikko jos joka asiasta mielensä pahoittaa.

Ylipaino taas sitten on todella arka asia varmaankin suurimmalle osalle lihavia, ei siitä jatkuvasti tarvitse muodossa tai toisessa jankata, eikä olla tekemisissä lihavan kanssa. Ottaa hoikan kumppanin ja jatkaa elämää. Miksi pitää jonkun läskeillä päätänsä vaivata, sairasta.

ymmärrän että ylipaino on usealle arka asia mutta sen ei kuitenkaan pitäisi olla tabu. minun mielestä ap:n päätös kirjoittaa tämä aloitus oli paljon neutraalimpi kun sinun kommenttisi tatuointien rumuudesta jo valmiiseen keskusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/269 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihoista naisista tulee vanhemmiten vastenmielisiä niillä alkaa nahka roikkua, tulee sellainen ällöttävä vatsapömppö ja kanankoivet alkavat mennä vinoon. Lihavat pysyvät paremmassa kuosissa

jaa, no minun mummoni on kyllä viehettävä suorat jalat omaava hoikka nainen :D miksi muka jalat menisi vinoon hoikilla?

Vierailija
264/269 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihoista naisista tulee vanhemmiten vastenmielisiä niillä alkaa nahka roikkua, tulee sellainen ällöttävä vatsapömppö ja kanankoivet alkavat mennä vinoon. Lihavat pysyvät paremmassa kuosissa

Onpas todella rumasti sanottu.

Toivottavasti et itse loukkaannu jos sinun tyyppisistä ihmisistä käytetään sanoja "vastenmielinen" "ällöttävä" tai jotain mikä olisi verrattavissa ilmaisuun "kanankoivet".

En ole sattunut kuitenkaan näkemään sinun kuvailemaasi ihmistyyppiä.

PS. Käytöstavat eivät maksa mitään mutta ovat arvokas asia

Vierailija
265/269 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskimöösselit on kyllä hirveitä katsoa. Ne pitäisi sulkea johonkin laitokseen.

Aa. Minusta taas kaltaisesi palstTrololloot ovat turhakkeita, ja vain kukuttavat yhteiskunnan ns muonavaroja. Eli olet hyödytön ja mitätön pska. Kaltaisesi pitäisi l i l v i doita, koska nekin rahat mitkä menee sinun ylläpitämiseen voisi käyttää johonkin hyödylliseen,kuten vaikka oersekärpästen tutkimiseen.

Ottipa possu tuossa itseensä.

Vierailija
266/269 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en halua kaljamahaista ja pienipippelistä miestä. 

Vierailija
267/269 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta eikä haittaa, mutta en ikinä voisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa...

Tuossa on aika iso ristiriita. 

Samaa sarjaa: 

Muahan ei kiinnosta ihmisten ihonväri tai syntyperä, mutta tummaihoisen tai arabin kanssa en voisi seurustella.

Mua ei kiinnosta ihmisten tulotaso ja varallisuus, mutta alle 2000 kuussa tienaavan kanssa en voisi seurustella.

Mua ei kiinnosta ihmisten poliittiset mielipiteet, mutta vihervassarin kanssa en voisi seurustella.

Huomaatko, että tässä on tiettyä tekopyhyyttä?

Vierailija
268/269 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, eikä haittaa, mutta tulee silti tänne julistamaan asiaa?

Kuulostaa miesasiamieheltä.

Vierailija
269/269 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa taas pinnallinen mies