Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, juteltaisiinko kerrankin vain hyvistä parisuhteista?

Vierailija
26.11.2023 |

Minä olen todella onnellisessa parisuhteessa, viimeiset 16 vuotta. AV-palstalla aika vähän näitä hyviä mainitaan vaikka aivan varmasti moni sellaisessa onkin... 

Jos vaikka kivasti plussilla ja miinuksilla!

+ Minä herään _joka ikinen_ aamu siihen että mies tuo minulle kahvin sänkyyn, noin kerran viikossa myös voileipää ja jogurttia (hän herää aiemmin), silloin tällöin jos on ehtinyt käydä alakerran leipomossa niin saattaa tulla joku leivoskin... Minulla on naistenpäivä joka päivä!

+ Molemmat osaamme siivota oma-alotteisesti. Jos jotain sotkua on niin ohi kävellessä sitten siivouskaapin kautta

+ Meillä on hieman eri unirytmi, mies saa olla aamulla rauhassa hiljaa ja minä saan lukea kirjaa iltaisin

+ Seksiä on vielä 16v jälkeenkin noin kerran viikossa

+ Miehen perhe on mukava, viihdyn heidän seurassaan 

+ Talouspuoli kunnossa

+ Emme juuri koskaan riitele 

+ Meillä on yhteisiä harrastuksia, eli vietämme aikaa yhdessä muutenkin kuin vain ne kotijutut. Viihdymme toistemme seurassa

+ Osaamme keskustella asioista 

+ Mies tietää mistä kiihotun ja mistä pidän sängyssä, seksi toimii todella hyvin

- Minä hoidan kodin asioita enemmän (mutta se kahvi sänkyyn aamuisin kyllä korvaa tämän aika hyvin)

- Seksiä voisi olla hieman useammin 

- Emme juuri koskaan riitele 

- Se hieman eri unirytmi on joskus myös miinus... joskus ärsyttää kun toinen nukahtaa 2h aikaisemmin kuin minä

- Enpä keksi enempää. Kaikki nyt vain on niin hyvin. 

Minulla on ihana ja huomaavainen mies, ja sovimme hyvin toisillemme. Minä piristän hänen elämäänsä ja hän hieman rauhoittaa minua. 

Mies juuri spontaanisti pari päivää sitten suuteli niskaan ja kuiskasi että olen parasta jota hänelle on koskaan tapahtunut. 

Onnellisessa parisuhteessa olevat, kertokaa myös plussia! (ja niitä miinuksiakin!)

Tämä nyt siis vain minun näkökulmasta, mies varmaan kertoisi että vaimon viereen on mukava nukahtaa kun silittelee uneen joka ilta etc, kun joku kuitenkin ihmettelee. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urbaania legendaa, että koko ajan menisi helvetin hyvin.

Vierailija
2/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet naimisissa yli puolet kauemmin kuin avaaja ja kuitenkin seksiä on 2-3 kertaa viikossa. Ymmärrän, että seksin vähyys on avaajalla miinuspuolella.

Meilläkin molemmat hoitavat kodin askareita ja joskus teemme kotitöitä yhdessä, että niistä selviää nopeammin. Kahvia emme koskaan tarjoile sänkyyn. Muuten kyllä teemme paljon pieniä huomionosoituksia.

Emme riitele koskaan mistään enää. Sellainen on ajan hukkaa.

Talous on hyvällä mallilla, molemmilla on säästöjä. Elämä on siis aika huoletonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten kerran viikossa on muka vähän seksiä. Kuulostaa ihan normaalilta.

Vierailija
4/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki meilläkin vastoinkäymisiä on ollut, syöpä käyty läpi ja läheisiä on kuollut, mutta sellaisista en halunnut kysellä enkä keskustella. Parisuhteen laatuun nämä eivät kuitenkaan ole vaikuttaneet. Usko tai älä, kyllä joillakin vain menee hyvin suhteessa. 

Vierailija
5/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten kerran viikossa on muka vähän seksiä. Kuulostaa ihan normaalilta.

Oli se vähän. Erosin sellaisesta poikkiksesta ja nyt olen vuosia runkkaillut kymmeniä kertoja päivässä joka päivä.

Vierailija
6/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä puolet eletystä elämästämme, enkä voisi parempaa toivoa. 

+ Yhteinen arvopohja, minkä takia perusasioista ei tarvitse riidellä.

+ Päivittäiset rakkauden ja kiintymyksen osoitukset.

+ Päivittäinen fyysinen läheisyys.

+ Yhteiset näkemykset rahankäytöstä ja lastenkasvatuksesta.

+ Voidaan puhua kaikesta, eikä pidetä asioita sisällämme.

Vierailija
7/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella ihanalta, vastaavaa kuin meilläkin!

Valtavasti onnea teille jatkossakin!

Ap

Vierailija
8/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten palstan kansoittaneet katkerat velavanhapiiat voisivat sellaisista jutella?

Vierailija
9/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella ihanalta, vastaavaa kuin meilläkin!

Valtavasti onnea teille jatkossakin!

Ap

Kiitos. Vauva- ja pikkulapsiarki tuo toki muutoksia elämään mutta koen, että pitkä parisuhde tukee tässäkin. Kun tietää ne toisen heikkoudet ja vahvuudet, niin pystyy paremmin tukemaan toista. Toki lapset muuttavat suhteen dynamiikkaa ja toisesta löytyy uusia puolia, jotka eivät ehkä aiemmin ole päässeet esiin. Esimerkiksi oma puoliso on todella hyvä opettaja ja itsestäni on löytynyt täysin uusi kärsivällisyyden taso. 

Vierailija
10/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole parempaa kuin herätä siihen että oma rakas silittelee ja kun raotan silmiä, antaa suukon ja toivottaa hyvää huomenta! Pitääpä mainita tuo kahvi! 😂

Vierailija
11/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 14 vuotta yhteistä elämää takana, onnellista elämää.

En nyt jaksa plussia ja miinuksia eritellä, mutta plussia tulisi huomattavasti enemmän. Miinukset on jotain sellaista aika mietoa, että mies päästää kissan vaatehuoneeseen kun mun silmä välttää :D. Ei mitään vakavia asioita. Me ei riidellä juuri koskaan ja hellyyttä ja rakkautta jaetaan joka päivä. 

Vierailija
12/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todennäköisempi että vanhoilla menee hyvin kuin että nuorilla? Mä täytän pian 30 ja tuntuu että suhteet on yhtä vuoristorataa..... Apua? 

Vierailija
13/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap valehtelee. Ei mies tuo joka aamu kahvia sänkyyn. Ei sellaisia miehiä ole olemassa ja olen nainen itse. Minuun mies ei ole koskaan tuonut kahvia sänkyyn enkä edes haluaisi.

Vierailija
14/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Tällaisia olisi tosi kiva lukea enemmänkin.

Meillä myös sellainen suhde, josta en olisi uskaltanut unelmoidakaan nuorempana. Tulen lievästi sanottuna epötoimivasta perheestä, ja en uskaltanut edes toivoa että voisin joskus saada näin terveen ja turvallisen suhteen.

Ollaan oltu yhdessä 12 vuotta, joista 4 naimisissa.

Plussat:

- Mieheni on äärimmäisen hyvä keskustelemaan. Tykkää pohdiskella mun kanssa syvällisiäkin ja nää syvälliset keskustelut luo joka kerta tosi vahvaa yhteydentunnetta meidän välille.

- Hän on leikkimielinen ja utelias eikä ota itseään liian vakavasti. Aina valmis hassuttelemaan mun kanssa. Saa mut edelleen jatkuvasti nauramaan.

- Meillä on samanlaiset luonteet (introvertit) ja tykätään viettää aikaa samalla tavalla. Meillä ei ole koskaan ollut tylsää.

- Koen oloni tosi turvalliseksi hänen kanssaan ja luotan häneen sataprosenttisesti. Tää ei ole mikään itsestäänselvyys mulle mun melko turvattoman perhetaustan vuoksi. 

- Samanlaiset arvot ja haaveet tulevaisuudesta.

- Hän on huomioonottava ja valmis tekemään mun ja suhteen eteen paljon (kuin myös minä tietenkin). Arvostaa sitä mitä teen esim. kodin eteen ja ilmaisee arvostuksensa usein ääneen.

- Seksiä yhä 2-3 krt viikossa.

Miinukset:

- Suhteessä itsessään ei ole mitään vikaa, mutta valitettavasti kärsimme lapsettomuudesta ja tämä on molemmille tosi raskasta. Toivottavasti vielä saamme lapsen. 

Vierailija
15/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki meilläkin vastoinkäymisiä on ollut, syöpä käyty läpi ja läheisiä on kuollut, mutta sellaisista en halunnut kysellä enkä keskustella. Parisuhteen laatuun nämä eivät kuitenkaan ole vaikuttaneet. Usko tai älä, kyllä joillakin vain menee hyvin suhteessa. 

Menee, mutta "kell` onni on, se onnen kätkeköön".

Vierailija
16/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap valehtelee. Ei mies tuo joka aamu kahvia sänkyyn. Ei sellaisia miehiä ole olemassa ja olen nainen itse. Minuun mies ei ole koskaan tuonut kahvia sänkyyn enkä edes haluaisi.

En valehtele. Minun arjessa tulee kahvi aamuisin sänkyyn ja välillä koko aamiainen. Kauniiden sanojen kera, ja yleensä vielä kysyy että haluanko jotain muuta tai lisää.

Vierailija
17/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ketju! Tällaisia olisi tosi kiva lukea enemmänkin.

Meillä myös sellainen suhde, josta en olisi uskaltanut unelmoidakaan nuorempana. Tulen lievästi sanottuna epötoimivasta perheestä, ja en uskaltanut edes toivoa että voisin joskus saada näin terveen ja turvallisen suhteen.

Ollaan oltu yhdessä 12 vuotta, joista 4 naimisissa.

Plussat:

- Mieheni on äärimmäisen hyvä keskustelemaan. Tykkää pohdiskella mun kanssa syvällisiäkin ja nää syvälliset keskustelut luo joka kerta tosi vahvaa yhteydentunnetta meidän välille.

- Hän on leikkimielinen ja utelias eikä ota itseään liian vakavasti. Aina valmis hassuttelemaan mun kanssa. Saa mut edelleen jatkuvasti nauramaan.

- Meillä on samanlaiset luonteet (introvertit) ja tykätään viettää aikaa samalla tavalla. Meillä ei ole koskaan ollut tylsää.

- Koen oloni tosi turvalliseksi hänen kanssaan ja luotan häneen sataprosenttisesti. Tää ei ole

Voih, toivottavasti teitä vielä lykästää. Mekin olemme lapsettomia mutta tapasimme sen verran myöhäisessä iässä että jopa adoptio alkaa olla vaikeaa. Todella paljon teille lykkyä, jos mahdollista niin menkää lapsettomuustutkimuksiin mahdollisimman pian jollette jo ole käyneet! Pidän teille peukkuja!

Vierailija
18/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli se vähän. Erosin sellaisesta poikkiksesta ja nyt olen vuosia runkkaillut kymmeniä kertoja päivässä joka päivä.

Onko miesten pakko kertoa runkkauksistaan  ??

Vierailija
19/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviäkin suhteita on... Ap ja nämä pari muuta ovat todella onnekkaita! Olen kade... Rakastan miestäni mutta ei ole maailman helpoin ihminen.... 

Vierailija
20/29 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valehtele. Minun arjessa tulee kahvi aamuisin sänkyyn ja välillä koko aamiainen. Kauniiden sanojen kera, ja yleensä vielä kysyy että haluanko jotain muuta tai lisää.

Teillä on luurankoja kaapissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi