Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei kiinnosta tai haittaa kenenkään ylipaino, mutta parisuhteeseen en ylipainoisen kanssa halua

Vierailija
11.02.2022 |

Työkaveri, ystävä, sisko, ihan sama. Heidän elämäntapansa, terveytensä ja painonsa ei kuulu mulle.
Mutta ihminen, jonka kanssa pitäisi elää arkea, ehkä elämän loppuun asti, harrastaa seksiä, ym. Terveydellä ja jaksamisella on todellakin väliä. Ulkonäkö ei ole se koko pointti.

Kommentit (269)

Vierailija
221/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään naisena halua seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa.

Ja tämä on ihan ok. Se on sun etuoikeus ja valinnanvapaus eikä siitä voi kukaan sulle mölistä.

Haluan kuitenkin muistuttaa ihan vaan yleisenä huomiona, että pituus on niitä harvoja asioita johon ihminen ei itse voi vaikuttaa oikein mitenkään.

Penistä voi pidentää, painoa voi pudottaa, rumuuden voi korjata (tiettyyn pisteeseen), mutta pituutta et saa lisää vaikka mitä tekisit.

Vierailija
222/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse panna eikä seurustella ylipainoisten kanssa jos ei halua. Se ei kuitenkaan tee "ihmisp*skaa". Teidän on ihan turha pakottaa. Koettakaa sisäistää se. Se on se pihvi. Ei ole "syrjintää" olla haluamatta suhteeseen itselleen epämiellyttävän ihmisen kanssa. Tekin saatte vaikka ignoorata "tyhmät ihmiset". Luetteko te ees näitä viestejä.

Ei jumalauta. Kukaan ei pakota. Kenenkään ei tarvi panna ketään. Kenenkään kans ei tarvi seurustella. Jokainen tykkää justiin siitä mistä tykkää. etc.

Nämä on tullut selväksi jo kymmenettä kertaa tässä ketjussa ja aina vaan öyhötetään. :D

Ei tämä ole monimutkainen asia. Jos läskit ei nappaa niin sitten ei nappaa. Asia selvä.

- sama

Onpahan vaan käynyt aika mielenkiintoiseksi tämä lihavien haukkuminen. Ennen sentään oli vaan "Yöks läski"! mutta nyt onkin ihan uusi näkökulma, eli uhriutuminen; Yhyy, miksi mun on pakko alistua lihavan lääppimiselle, kun en haluu ja ne vaan panee väkisin, yhyy, kun mulla on oikeudet dissata lihavaa, yhyy!!!!!

Tässä teille uhriutumista. Painosyrjintää deittimarkkinoilla. Jos ette pysty lukea juttua niin kommenteista saa osviittaa.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008223964.html

Ei "deittimarkkinoilla" ole "painosyrjintää".

On ihmisiä joilla on preferenssejä ja useimmilla niihin ei lukeudu merkittävä ylipaino. Tämä ei ole syrjintää ja syrjintä- termin käyttäminen itsessään on harhaanjohtavaa tässä asiayhteydessä.

En tiedä ketkä täällä jankkaa ja mistä jankataan koska ei jaksa lukea enää kaikkia kommentteja, mutta ei tämän(kään) asian pitäisi olla monimutkainen.

Pähkinä: Henkilökohtaiset mieltymykset potentiaalisissa kumppaneissa tai kumppanissa ei ole syrjintää niitä kohtaan, jotka jäävät näiden raamien ulkopuolelle. Jokainen valitsee kenen kanssa on tekemisissä, millä tavalla ja millä perusteella eikä siihen voi kukaan puuttua mitenkään.

Suurin osa naisista nyt vaan tykkää pitkistä miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kukapa haluaisi olla kukontaluttajan kanssa?

Vierailija
224/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on ihan ok. Se on sun etuoikeus ja valinnanvapaus eikä siitä voi kukaan sulle mölistä.

Haluan kuitenkin muistuttaa ihan vaan yleisenä huomiona, että pituus on niitä harvoja asioita johon ihminen ei itse voi vaikuttaa oikein mitenkään.

Penistä voi pidentää, painoa voi pudottaa, rumuuden voi korjata (tiettyyn pisteeseen), mutta pituutta et saa lisää vaikka mitä tekisit.

Moni nainen ei ala seurustelemaan itseä lyhyemmän miehen kanssa, se nyt vaan menee niin.

Vierailija
225/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyse on puhtaasti ulkonäöstä, mutta kiellät sen, koska et halua tuntea itseäsi paskaksi ihmiseksi. Sellainen kuitenkin olet."

Tossa teille älynväläys 181. Tätä mä kutsun sanalla pakottaminen.

Mut voidaan lopettaa tää. Hyvä. (en AP)

mihin tuossa pakotettiin? ajattelemaan? kohtamaan totuus? voi kun kamalaa..

Sun mielestä siis "tykkää ylipainoisesta tai itket ja oot pska ihminen jos et tykkää ylipainoisesta" -ajattelutapa on ihan okei? Ei yhtään pakottamista? Sitähän tossa yritettiin sanoa.

Vierailija
226/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse panna eikä seurustella ylipainoisten kanssa jos ei halua. Se ei kuitenkaan tee "ihmisp*skaa". Teidän on ihan turha pakottaa. Koettakaa sisäistää se. Se on se pihvi. Ei ole "syrjintää" olla haluamatta suhteeseen itselleen epämiellyttävän ihmisen kanssa. Tekin saatte vaikka ignoorata "tyhmät ihmiset". Luetteko te ees näitä viestejä.

Ei jumalauta. Kukaan ei pakota. Kenenkään ei tarvi panna ketään. Kenenkään kans ei tarvi seurustella. Jokainen tykkää justiin siitä mistä tykkää. etc.

Nämä on tullut selväksi jo kymmenettä kertaa tässä ketjussa ja aina vaan öyhötetään. :D

Ei tämä ole monimutkainen asia. Jos läskit ei nappaa niin sitten ei nappaa. Asia selvä.

- sama

Onpahan vaan käynyt aika mielenkiintoiseksi tämä lihavien haukkuminen. Ennen sentään oli vaan "Yöks läski"! mutta nyt onkin ihan uusi näkökulma, eli uhriutuminen; Yhyy, miksi mun on pakko alistua lihavan lääppimiselle, kun en haluu ja ne vaan panee väkisin, yhyy, kun mulla on oikeudet dissata lihavaa, yhyy!!!!!

Tässä teille uhriutumista. Painosyrjintää deittimarkkinoilla. Jos ette pysty lukea juttua niin kommenteista saa osviittaa.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008223964.html

Ei "deittimarkkinoilla" ole "painosyrjintää".

On ihmisiä joilla on preferenssejä ja useimmilla niihin ei lukeudu merkittävä ylipaino. Tämä ei ole syrjintää ja syrjintä- termin käyttäminen itsessään on harhaanjohtavaa tässä asiayhteydessä.

En tiedä ketkä täällä jankkaa ja mistä jankataan koska ei jaksa lukea enää kaikkia kommentteja, mutta ei tämän(kään) asian pitäisi olla monimutkainen.

Pähkinä: Henkilökohtaiset mieltymykset potentiaalisissa kumppaneissa tai kumppanissa ei ole syrjintää niitä kohtaan, jotka jäävät näiden raamien ulkopuolelle. Jokainen valitsee kenen kanssa on tekemisissä, millä tavalla ja millä perusteella eikä siihen voi kukaan puuttua mitenkään.

Suurin osa naisista nyt vaan tykkää pitkistä miehistä.

As is their prerogative, vai miten se hienosti ämöriikassa todetaan.

Vierailija
227/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen ei ala seurustelemaan itseä lyhyemmän miehen kanssa, se nyt vaan menee niin.

Lienee tilastollinen tosiasia.

mot

- sama

Vierailija
228/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mot

- sama

Meidän työpaikalla on 165 cm pitkä mies, ei mitenkään pystyisi olemaan sen kanssa.

Yököttää koko ajatuskin.

Vierailija
229/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla on 165 cm pitkä mies, ei mitenkään pystyisi olemaan sen kanssa.

Yököttää koko ajatuskin.

Sitten on varmaan syytä lakata ajattelemasta asiaa.

Vierailija
230/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yököttää koko ajatuskin.

Miksi tässä ketjussa kirjoitetaan ylipainoisista vastaavaa eli joku ajattelee seurustelua heidän kanssaan

Vierailija
231/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että aina vedotaan terveisiin elämäntapoihin, mutta veikkaan, että ainakin miehistä 9/10 valitsisi mieluummin normaalipainon alarajoilla olevan liikkumattoman röökaajan, joka elää suklaalevyllä ja kahdella siiderissä päivässä kuin normaalipainon ylärajoilla olevan terveellisesti syövän ja liikkuvan.

Miehet ei piittaa kovin paljoa terveydestä, ulkonäkö tärkeempi

Juuri noin. Miehiä ei koskaan kiinnosta naisen terveys, vain se että olisi laiha. Laihuushan ei ensinnäkään ole merkki terveestä naisesta vaan päinvastoin. Jos miehet olisivat kiinnostuneita naisen terveydestä niin he kantaisivat perheessä tasan vastuun kaikesta.

Vastasynnyttäneen ei ole terveellistä laihduttaa mutta eräskin mies kyttää heti vaimonsa kiloja. Raskaus kestää 9kk ja vähintään sen toipua, parantua ja palautua.

Vierailija
232/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yököttää koko ajatuskin.

Miksi tässä ketjussa kirjoitetaan ylipainoisista vastaavaa eli joku ajattelee seurustelua heidän kanssaan

En tiedä.

Painotan vain, että on jokaisen oma asia mistä pitää ja mistä ei pidä. Syrjintä on väärä termi.

Sanotaan nyt vaikka näin, että jos hypoteettisesti en itse esimerkiksi kokisi tietyn kokoisia ihmisiä seksuaalisesti haluttavina niin en minä kyllä heitä siinä mielessä sitten ajattelisikaan. Lainkaan.

Vierailija
233/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyse on puhtaasti ulkonäöstä, mutta kiellät sen, koska et halua tuntea itseäsi paskaksi ihmiseksi. Sellainen kuitenkin olet."

Tossa teille älynväläys 181. Tätä mä kutsun sanalla pakottaminen.

Mut voidaan lopettaa tää. Hyvä. (en AP)

mihin tuossa pakotettiin? ajattelemaan? kohtamaan totuus? voi kun kamalaa..

Sun mielestä siis "tykkää ylipainoisesta tai itket ja oot pska ihminen jos et tykkää ylipainoisesta" -ajattelutapa on ihan okei? Ei yhtään pakottamista? Sitähän tossa yritettiin sanoa.

Ei sanottu. Sanottiin, että henkilö on pinnallinen ja kiinnostunut vain ulkonäöstä, mutta valehtelee ettei ole, koska ei halua saada paskan ihmisen mainetta.

Ei tuossa mihinkään pakotettu.

Vierailija
234/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mot

- sama

Yököttää koko ajatuskin.

Mua ei tuo pituus haittaisi, olen liki samanpituinen. Eikä todellakaa yököttäisi ajatus.

Vierailija
235/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipide on, että olisihan se itselle aikamoinen sopeutuminen, jos kumppani olisi lihava ja herättäisi monenlaisia kysymyksiä. Hänen terveytensä, jaksamisensa nyt ensimmäisenä olisi mielessä ja miten sopisi omaan elämäntyyliin. Miten jaksaisi edes petipuuhissa, pysyisikö mukana. Itse olen itsestäni huolehtiva, jaksava, aktiivinen, liikunnallinen, tervellisesti syövä, terveet elämäntavat. Kyllä olisi aivan vastakohta omalle elämälle ja arvomaailmalle, enkä usko, että voisin suhdetta aloittaa, jos aivan eri elämäntavat vaikka se, että juo vaikka olutta joka ilta, epäterveellisiä ruokia, vapailla sohvalla makoilua. Ketään nyt henkilökohtaisesti loukkaamatta tällä asialla, mutta ei ole minun juttu, liian kaukana omasta elämästä ja itselle tärkeistä asioista. Lisäksi ihan kiva, jos kumppani näyttää myös ulkoisesti hyvälle. Toki ei tärkein kriteeri, mutta kyllä se jossain määrin tärkeää on.

Vierailija
236/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤭😹🤷‍♂️Minua ei kenenkään tyhmyys tai tylsäpäisyyys haittaa, mutta sellaisen tyhjäpään kanssa en parisuhteeseen rupeaisi, eikä sellainen minulle kelpaisi.

Mitä vastaisit, jos joku tekisi tästä sen johtopäätöksen, että vihaat tyhmiä ihmisiä? Ja syyttäisi sinua vihanlietsomisesta henkisesti rajoittuneempia vastaan?

Vierailija
237/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yököttää koko ajatuskin.

Pitäisköhän perustaa ketju, jossa näille "En koskaan voisi/haluaisi" -tyypeille?

Miksi tosiaan joku miettii kauhuskenaariota lihavan kanssa elämisestä? Kuulostaa suorastaan sekopäiseltä, kun ei tasan tarkkaan tule olemaan mikään pakko, ikinä.

"En ikinä voisi seukata lihavan kanssa, en koskaan voisi suudella rumaa miestä, en koskaan haluaisi olla laihan ystävä, en ikinä ottaisi itselleni köyhää kumppania" jne. Jo aamusta saisi tulla oksentamaan kaiken pahan sisälmyksistään. tai miksi pitäisi, kun mihinkään näistä ei ole pakotettu :/

Vierailija
238/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mielipide on, että olisihan se itselle aikamoinen sopeutuminen, jos kumppani olisi lihava ja herättäisi monenlaisia kysymyksiä. Hänen terveytensä, jaksamisensa nyt ensimmäisenä olisi mielessä ja miten sopisi omaan elämäntyyliin. Miten jaksaisi edes petipuuhissa, pysyisikö mukana. Itse olen itsestäni huolehtiva, jaksava, aktiivinen, liikunnallinen, tervellisesti syövä, terveet elämäntavat. Kyllä olisi aivan vastakohta omalle elämälle ja arvomaailmalle, enkä usko, että voisin suhdetta aloittaa, jos aivan eri elämäntavat vaikka se, että juo vaikka olutta joka ilta, epäterveellisiä ruokia, vapailla sohvalla makoilua. Ketään nyt henkilökohtaisesti loukkaamatta tällä asialla, mutta ei ole minun juttu, liian kaukana omasta elämästä ja itselle tärkeistä asioista. Lisäksi ihan kiva, jos kumppani näyttää myös ulkoisesti hyvälle. Toki ei tärkein kriteeri, mutta kyllä se jossain määrin tärkeää on.

Tässä nyt asiallinen kirjoitus. Lihavuudesta ja sen haitoista voi kommentoida ilman törkeää argumentointia ja pilkkaa.

Vierailija
239/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mot

- sama

Yököttää koko ajatuskin.

Vihaatko mielestäsi lyhyitä ihmisiä? Lihavien logiikan mukaan vihaat, koska et halua seurustella lyhyen kanssa.

Vierailija
240/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin tapailemaan pulleampaa miestä. Laitettiin aina ruokakulut puoliksi, vaikka tyyppi söi selvästi enemmän. Aloin myös huomaamattani syödä isompia annoksia kun ne vaikuttivat kohtuullisilta toisen annoksiin verrattuna. Eipä ainakaan kyseinen tyyppi ollut mitenkään liikunnallisesti aktiivinen ja tosiaan hyytyi sängyssä supernopeasti. Sen jälkeen olen tapaillut kaltaisiani eli normaalipainoisia. Osuu harrastukset ja seksielämä paremmin kohdilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi