Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei kiinnosta tai haittaa kenenkään ylipaino, mutta parisuhteeseen en ylipainoisen kanssa halua

Vierailija
11.02.2022 |

Työkaveri, ystävä, sisko, ihan sama. Heidän elämäntapansa, terveytensä ja painonsa ei kuulu mulle.
Mutta ihminen, jonka kanssa pitäisi elää arkea, ehkä elämän loppuun asti, harrastaa seksiä, ym. Terveydellä ja jaksamisella on todellakin väliä. Ulkonäkö ei ole se koko pointti.

Kommentit (269)

Vierailija
201/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse panna eikä seurustella ylipainoisten kanssa jos ei halua. Se ei kuitenkaan tee "ihmisp*skaa". Teidän on ihan turha pakottaa. Koettakaa sisäistää se. Se on se pihvi. Ei ole "syrjintää" olla haluamatta suhteeseen itselleen epämiellyttävän ihmisen kanssa. Tekin saatte vaikka ignoorata "tyhmät ihmiset". Luetteko te ees näitä viestejä.

Ei jumalauta. Kukaan ei pakota. Kenenkään ei tarvi panna ketään. Kenenkään kans ei tarvi seurustella. Jokainen tykkää justiin siitä mistä tykkää. etc.

Nämä on tullut selväksi jo kymmenettä kertaa tässä ketjussa ja aina vaan öyhötetään. :D

Ei tämä ole monimutkainen asia. Jos läskit ei nappaa niin sitten ei nappaa. Asia selvä.

- sama

Onpahan vaan käynyt aika mielenkiintoiseksi tämä lihavien haukkuminen. Ennen sentään oli vaan "Yöks läski"! mutta nyt onkin ihan uusi näkökulma, eli uhriutuminen; Yhyy, miksi mun on pakko alistua lihavan lääppimiselle, kun en haluu ja ne vaan panee väkisin, yhyy, kun mulla on oikeudet dissata lihavaa, yhyy!!!!!

Tässä teille uhriutumista. Painosyrjintää deittimarkkinoilla. Jos ette pysty lukea juttua niin kommenteista saa osviittaa.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008223964.html

Ei "deittimarkkinoilla" ole "painosyrjintää".

On ihmisiä joilla on preferenssejä ja useimmilla niihin ei lukeudu merkittävä ylipaino. Tämä ei ole syrjintää ja syrjintä- termin käyttäminen itsessään on harhaanjohtavaa tässä asiayhteydessä.

En tiedä ketkä täällä jankkaa ja mistä jankataan koska ei jaksa lukea enää kaikkia kommentteja, mutta ei tämän(kään) asian pitäisi olla monimutkainen.

Pähkinä: Henkilökohtaiset mieltymykset potentiaalisissa kumppaneissa tai kumppanissa ei ole syrjintää niitä kohtaan, jotka jäävät näiden raamien ulkopuolelle. Jokainen valitsee kenen kanssa on tekemisissä, millä tavalla ja millä perusteella eikä siihen voi kukaan puuttua mitenkään.

Vierailija
202/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse panna eikä seurustella ylipainoisten kanssa jos ei halua. Se ei kuitenkaan tee "ihmisp*skaa". Teidän on ihan turha pakottaa. Koettakaa sisäistää se. Se on se pihvi. Ei ole "syrjintää" olla haluamatta suhteeseen itselleen epämiellyttävän ihmisen kanssa. Tekin saatte vaikka ignoorata "tyhmät ihmiset". Luetteko te ees näitä viestejä.

Ei jumalauta. Kukaan ei pakota. Kenenkään ei tarvi panna ketään. Kenenkään kans ei tarvi seurustella. Jokainen tykkää justiin siitä mistä tykkää. etc.

Nämä on tullut selväksi jo kymmenettä kertaa tässä ketjussa ja aina vaan öyhötetään. :D

Ei tämä ole monimutkainen asia. Jos läskit ei nappaa niin sitten ei nappaa. Asia selvä.

- sama

Onpahan vaan käynyt aika mielenkiintoiseksi tämä lihavien haukkuminen. Ennen sentään oli vaan "Yöks läski"! mutta nyt onkin ihan uusi näkökulma, eli uhriutuminen; Yhyy, miksi mun on pakko alistua lihavan lääppimiselle, kun en haluu ja ne vaan panee väkisin, yhyy, kun mulla on oikeudet dissata lihavaa, yhyy!!!!!

Tässä teille uhriutumista. Painosyrjintää deittimarkkinoilla. Jos ette pysty lukea juttua niin kommenteista saa osviittaa.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008223964.html

Ei ole painon syrjintää vaan sitä ettei miellytä silmää. Voi se olla punatukka tai blondikin joka ei miellytä. Makunsa kullskin😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*snip*Kyse on puhtaasti ulkonäöstä, mutta kiellät sen, koska et halua tuntea itseäsi paskaksi ihmiseksi.*snip*

Olen eri kuin tuo jolle vastasit, mutta myös tuo sinun väittämäsi on puhdasta "hevonpaskaa" kuten itse termiä käytit.

Lihavuus on merkittävä terveyshaitta vaikka sitä lihasta olisikin siellä rasvan alla tai olisi "metabolisesti täysin kunnossa". Jos unohdetaan viskeraalinen rasva ja muut johdannaisvaikutukset niin vähintäänkin nivelet kärsii pitkällä aikavälillä vaikka olisi muuten terve kuin pukki.

mot

Vierailija
204/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskimöösselit on kyllä hirveitä katsoa. Ne pitäisi sulkea johonkin laitokseen.

Vierailija
205/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee kalliiksi kun valtakunnan populaatio käytännöllisesti katsottuna puolittuu lihavien ihmisten viruessa laitoksessa.

Vierailija
206/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina on ihmetyttänyt tämä, että miksi pitää omia mieltymyksiään varta vasten erikseen mainita tuhansille anonyymeille jossain netissä.

Tämä. Turha on mistään terveydestä jeesustella kun kirjoittaja haluaa silloin vain loukata 99%.

Miksi ylipaino on ylipainoiselle loukkaava asia? Miksi ylipainoinen ei suhtaudu ylipainoon neutraalisti?

Vaikka itse on sinut itsensä ja kokonsa kanssa, niin aina löytyy ympäriltä joku jonka mielestä en ole tiedostanut "tilaani" ja minua pitää siis ojentaa:).

Vierailija
207/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyse on puhtaasti ulkonäöstä, mutta kiellät sen, koska et halua tuntea itseäsi paskaksi ihmiseksi. Sellainen kuitenkin olet."

Tossa teille älynväläys 181. Tätä mä kutsun sanalla pakottaminen.

Mut voidaan lopettaa tää. Hyvä. (en AP)

mihin tuossa pakotettiin? ajattelemaan? kohtamaan totuus? voi kun kamalaa..

Vierailija
208/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa. Minusta taas kaltaisesi palstTrololloot ovat turhakkeita, ja vain kukuttavat yhteiskunnan ns muonavaroja. Eli olet hyödytön ja mitätön pska. Kaltaisesi pitäisi l i l v i doita, koska nekin rahat mitkä menee sinun ylläpitämiseen voisi käyttää johonkin hyödylliseen,kuten vaikka oersekärpästen tutkimiseen.

Vierailija
209/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään naisena halua seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa.

Vierailija
210/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hienoa. Minä voin naisena dissata jokaisen ruman ukon tästälähtien ha vedota terveyteen. Rumuus kertoo huonoista elintavoista. Yes!

Vierailija
211/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hienoa. Minä voin naisena dissata jokaisen ruman ukon tästälähtien ha vedota terveyteen. Rumuus kertoo huonoista elintavoista. Yes!

Luin juttua, että pidemmällä miehellä on terveemmät geenit kuin lyhyellä.

Vierailija
212/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mimäkään, enkä kaljun, tai harvahiuksisen,tai pienimunaisen tai tyhmän. Miehille vaan ei voi sanoa, että miksi( ei paneta), kun miehet saattaa suuttua niin,että meinaavat käydä väkivaltaisiksi.

Vierailija
213/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin varmaan kysyä muutamalta työkaverilta, että joko he on vaihtaneet lyhyen miehen pitkään mieheen vai vieläkö he on pikkumiehen kanssa.

Vierailija
214/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Ja piykät miehet muutenkin pärjäävät paremmin elämäsdä, joten ihan terveyteen perustuen voi sanoa että tykkää pitkistä miehistä.

Vierailija
215/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai niillä on. Ei miesten keskipituus muuten olisi kasvanut. Naiset suosivat pudempiä miehiä ja se on biologiaa.

216/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän hankit iteles kulkkakepin?

Vierailija
217/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Ja piykät miehet muutenkin pärjäävät paremmin elämäsdä, joten ihan terveyteen perustuen voi sanoa että tykkää pitkistä miehistä.

Ja voi käyttää hienoja korkokenkiä

Vierailija
218/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Lyhyt mies voi näyttää kukkakepiltä naisen rinnalla.

Vierailija
219/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tällä palstalla miehet vinkuvat, että.pituudelle ei mitään voi, byhyy, mutta läskeille voi. No ei voi mitään. Ei ole meidän naisten vika, että pudemmillä miehillä on paremmat geenit.

Vierailija
220/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siriina kirjoitti:

Lyhyt mies voi näyttää kukkakepiltä naisen rinnalla.

Ei paneta eikä pöksyt kostu, joten ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä