Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö miehet, että kaikki naiset ei halua katseita tai tuijoitusta??

Vierailija
10.02.2022 |

Minulla on ollut nuoresta asti sos. tilanteiden pelko, ja ahdistus jos joku katsoo pitkään tai tuijottaa. Pukeudun sivistyneesti ja peittäviin vaatteisiin ja synkkiin jotta minua ei katsottaisi. Oman miehen huomiota haluan vain. Kaikki me naiset ei todellakaan haluata tuntea itseämme "seksikkäiksi" vieraiden miesten toimesta. Minulle se on pelottava ja inhottavaa, oman miehen huomio riittää..

Kommentit (239)

Vierailija
61/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset käyttävät yhä pienempiä ja pienempiä alusvaatteita, usein ei alusvaatteita ollenkaan. Hameissa halkioita, jotka näyttävät jotakuinkin kaiken. Puseroitten/ paitojen kaula- aukko lähentelee napaa. Toisia naisia vartenko he tämän kaiken tekevät? Pelkästään omaksi "iloksi"- epäilenpä. Jos mies vilkaisee...sehän onkin jo lähes ahdistelua.

Minulla rupesi seisomaan.

Vierailija
62/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli jotenkin huvittava aloitus :D

Siis nyt AP, setä kertoo miten asia on.

Katseleminen ei ole kiellettyä. Tuijottaminenkaan ei ole kiellettyä, mutta epäkohteliasta ja tahditonta kyllä.

Et silti itse voi vaikuttaa siihen oikein muuten, kuin olet jo kertomasi mukaan vaikuttanut eli kiinnittänyt huomiota pukeutumiseen ja siihen, ettei vaatteet korosta mitään strategisia mittoja.

Voit tiesti pukeutua burkhaan kuten tuolla aimmin joku kekseliäästi ehdotti.

Suosittelen hakemaan keskusteluapua jos asia vaivaa ja haittaa noin paljon.

Et jatkossakaan voi vaikuttaa siihen miten ihmiset sinua katsovat, miehet tai naiset. Niin kauan kun kukaan ei ahdistele sanallisesti tai käy käsiksi, mitään laitonta ei ole tapahtunut ja katseleminen on ihan normaalia. Toisten ihmisten tekemisiä on mahdoton kontrolloida ja itse ainakin myönnän katsovani joskus jotain tiettyä naista pidempään jos on mieleiseni. En tietenkään koskaan lähesty saati kosketa, mutta katsominen (ei kieli pitkällä tuijottaminen) on ihan ok.

Jos tohdit niin voit tietysti pamauttaa jollekin epämiellyttävälle tuijottajalle, että lakkaa kyyläämästä sinua. Eiköhän se tepsi jos kovaan ääneen tuon tekee julkisella paikalla.

Joo, pukeuduun ylisuuriin vaatteisiin. Sen opin ettei saa pukeutua niin kuin haluaa

Totta kai saa!! Ihminen saa pukeutua juuri niin kuin haluaa.

Minut on raiskattu kerran ja lisäksi ahdisteltu monet kerrat elämäni aikana. Ne traumat on käsitelty Enkä ole antanut sen vaikuttaa pukeutumiseeni vaan pukeudun juuri niin kuin tahdon. Olen myös miesvaltaisella alalla töissä eikä minua pelota mennä töihin vaikka mekossa. En toki pukeudu mihinkään minihameisiin ja tissitoppeihin. Mutta en tosiaan ole koskaan saanut töissä mitään ”seksuaalisia” katseita enkä ota jokaista katsomista mikään ahdistavana tuijottamisena.

Väitätkö, ettet koskaan itse katso vaikka kivan näköistä miestä hetken ohimennen ihan vain sen takia, että hän on mielestäsi viehättävä? Ilman sen kummempia ajatuksia. Vähän kuin katsoisi kaunista maisemaa ihaillen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes burkha ei auta. Koska minulla on jalka ja käsi fetissi. Ja meikatut silmät fetissi.

-M40

sama. mulla on lisäksi jätesäkkifetissi ja räjähdefetissi

Ei räjähteitä. Kerro lisää jätesäkeistä 😛 Kumi ja muovi kiihottaa.

Vierailija
64/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset käyttävät yhä pienempiä ja pienempiä alusvaatteita, usein ei alusvaatteita ollenkaan. Hameissa halkioita, jotka näyttävät jotakuinkin kaiken. Puseroitten/ paitojen kaula- aukko lähentelee napaa. Toisia naisia vartenko he tämän kaiken tekevät? Pelkästään omaksi "iloksi"- epäilenpä. Jos mies vilkaisee...sehän onkin jo lähes ahdistelua.

Aika harva nainen pukeutuu kuvailemallasi tavalla.

Vierailija
65/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, että laitetaan tissit tyrkylle ja heteromiehet ei saa katsoa

Vierailija
66/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki KAUNIIT itsestään huolta pitävät naiset ykkää huomiosta

Vierailija
67/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lylyki joutu lähteen eduskunnasta kun pienenä miehenä oli hississä Anttilaa vastapäätä. Mihin sitä mies rukka silmänsä laittaa... 

Vierailija
68/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin samaa naisilta... En halua katseita naisilta. Ymmärrättekö?

Vierailija
69/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sussa on sentään jotakin katsottavaa. Eivät ne miehet muuten sua katsoisi. Iloitsisit mieluummin kauneudestasi. Vähän huumoria hei, älä ota niin vakavasti. Se kauneus kuitenkin joskus katoaa. Sitten voit muistella ihan hyvillä mielin tätä aikaa kun käänsit vielä miesten katseita. Älä angstaa tätä vaihetta pilalle.

Vierailija
70/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei näe päälle, että kuka ahdistuu niistä katseista ja kuka ei. Koska en voi lukea kenenkään ajatuksia, katson naista silloin jos hän silmääni miellyttää.

Miksi pitää edes tuijottaa toisia ylipäätään? Minulle on ainakin jo lapsena opetettu, että se on EPÄKOHTELIASTA.

Kyllä minäkin olen nähnyt aivan jumalaisia miehiä, mutta en minä niitä kyttää kuin vähä-älyinen.

Vierailija
71/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sussa on sentään jotakin katsottavaa. Eivät ne miehet muuten sua katsoisi. Iloitsisit mieluummin kauneudestasi. Vähän huumoria hei, älä ota niin vakavasti. Se kauneus kuitenkin joskus katoaa. Sitten voit muistella ihan hyvillä mielin tätä aikaa kun käänsit vielä miesten katseita. Älä angstaa tätä vaihetta pilalle.

Ihmisessä voi olla muutakin katsottavaa kuin kauneus. Esimerkiksi valtava nenä. Vasta eilen katsoin yhtä naista bussissa mutta ei se kauneudesta johtunut. Siinä oli kyllä jotain mitä katsoa, varmaan kahden sadan kilon verran. Jos olisin halunnut olla katsomatta olisi pitänyt kääntää koko pää.

Vierailija
72/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua haittaa toisten naisten päästä varpaisiin-tuijotukset. Semmoiset pahansuovat katseet. Sitten luulevat, etten huomaa kun en näytä sitä että huomaan (tuijota takaisin). En ymmärrä mitä varten tarvitsee tuntemattomille olla niin ilkeämielisiä. :/

Vierailija
73/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisessä voi olla muutakin katsottavaa kuin kauneus. Esimerkiksi valtava nenä. Vasta eilen katsoin yhtä naista bussissa mutta ei se kauneudesta johtunut. Siinä oli kyllä jotain mitä katsoa, varmaan kahden sadan kilon verran. Jos olisin halunnut olla katsomatta olisi pitänyt kääntää koko pää.

Toiset keskittyy tuijottamaan kauniita ihmisiä ja toiset näköjään rumia. :D Noh ei kai siinä.

Vierailija
74/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia ohimennen katsoa tai jäädä toljottamaan. Jälkimmäinen on jossain puolityhjällä metroasemalla tai hämärällä tiellä tosi pelottavaa ja muissakin tilanteissa epämiellyttävää. Se toljottaja väjhät välittää siitä että nainen tuntee olonsa epämukavaksi. Tavallaan se on yhdenlaista häirintää sekin + kokemukseni mukaan usein edeltää häirintää.

Vierailija
75/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää miksi naiset seuraa mitä muut katsoo?

En tiedä tai huomaa jos joku katsoo minua. Ei kiinnosta eikä häiritse pätkääkään.

Vierailija
76/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika nuori. Kyllä se loppuu iän myötä.

31

Noniin, odota 15 vuotta. Kyllä se loppuu, usko pois.

Vierailija
77/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ihmiset aina toljottaa ja joskus jopa suu auki. Aina joku katsoo. Kuljin sit yksin tai poikaystävän kanssa.

Vierailija
78/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset keskittyy tuijottamaan kauniita ihmisiä ja toiset näköjään rumia. :D Noh ei kai siinä.

Kyllä mä mieluummin tuijotan kauniita ihmisiä mut kyllähän aina joskus tulee vastaan sellainen mastodontti että sitä sanoo itselleen päässä (tai joskus jopa ääneen) sellaisella afroamerikkalaisella korostuksella että "Gawd DAYUM, that beeyotch be FAT"

Vierailija
79/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten sä ne alusvaatteet näet?

Vierailija
80/239 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuijotan jos huvittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän