Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö miehet, että kaikki naiset ei halua katseita tai tuijoitusta??

Vierailija
10.02.2022 |

Minulla on ollut nuoresta asti sos. tilanteiden pelko, ja ahdistus jos joku katsoo pitkään tai tuijottaa. Pukeudun sivistyneesti ja peittäviin vaatteisiin ja synkkiin jotta minua ei katsottaisi. Oman miehen huomiota haluan vain. Kaikki me naiset ei todellakaan haluata tuntea itseämme "seksikkäiksi" vieraiden miesten toimesta. Minulle se on pelottava ja inhottavaa, oman miehen huomio riittää..

Kommentit (239)

Vierailija
221/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin mistä ap puhuu.

Jos ei saa kulkea edes työmatkoja rauhassa, niin lopulta päätyy lihottamaan itseään 20 kg että välttyisi häiriköiltä.

Ja sitten suomalaiset miehet kyselee, että miksi naiset on täällä ylipainoisia. Katsokaa peiliin vaan.

Jaa että sinun painonnoususi on joidenkin tuntemattomien miesoletettujen vika?

Vierailija
222/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä vikaa jos tuijotuksien takia lihottaa itsensä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rumempi nainen ja mitä komeampi mies, sitä enemmän sitä naista ärsyttää sen miehen läsnäolo, koska siinä tilanteessa nainen on täysi nolla.

Vierailija
224/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita olevasi muusu tai transmies, niin vapaudut heteromiesten häirinnältä.

Vierailija
225/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näpsäköitä tyttöjä oli taas kaupungilla, eikä kukaan mieltään pahoittanut siitä, että katsoin. Suurin osa ei tainnut edes huomata minun katsoneen.

Vierailija
226/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne naisetkin tuijottaa. Siis toisia naisia. Siitäkin tulee paha mieli, kun katsotaan nenän vartta pitkin. Niiden tarkoituskin onkin varmaan tuottaa toiselle vaan surkea olo. Jotkut vielä supattelee keskenään, katsoo sua ja naureskelee..

Vierailija
227/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päässä vikaa jos tuijotuksien takia lihottaa itsensä :D

Oot sitten elänyt aika suojattua ja helppoa elämää. Kaikki ei ole. Mä koitan tehdä itsestäni mahdollisimman näkymättömän, mm pukeudun peittävästi. En yksinkertasesti jaksa enää tuijottamista ja solvaamista ja muuta kiusaamista. Lihottaisinkin itseäni miesten tuijotuksen takia mutta sitten olisin lihavana helpompi kiusaamisen kohde naisten mielestä .

Vierailija
228/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katon aina ko näen nuoria seksikkäitä naisia jotenki pakonomainen tunne tuijottaa esim autosta ja sanon aina ääneen miksen ikinä saa tommosta kainalooni.

Vierailija
229/239 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko myös rumat ja läskit naiset lopettaa miesten tuijottamisen, ei kukaan niitä katseita halua.

Vierailija
230/239 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko myös rumat ja läskit naiset lopettaa miesten tuijottamisen, ei kukaan niitä katseita halua.

kielenkäytöstäsi huolimatta olen samaa mieltä.

KAIKKI ihan jokainen saisi lopettaa sen vammasen tuijottamisen!!

Vierailija
231/239 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat kuvitella itsestäsi liikoja? Suomessa saa kulkea kaduilla muilta turvassa.

Tein tämän aiheen sen takia, koska aika moni mies luulee että jokainen nainen haluaa tulla katsotuksi tai tuijotetuksi, "ihailtavaksi" ulkonäkönsä puolesta. Minusta se on pelottavaa, koska haluan vain huomiota omalta mieheltä.

No minä tykkään miesten tuijotuksista, sekä oman että vieraiden. Et voi julistaa asioita toisiksi omien traumojesi takia. Kasva aikuiseksi.

Sinun kaltaisia naisia on vähemmistö, mutta urpoimmat miehet kuvittelevat että kaikki naiset kerjäävät miehiltä huomiota.

Tämä oli ap:n pointti ja yhdyn siihen täysin.

Sinä se vaikutatkin tosi aikuiselta itse. 😁

Mistä tiedät että on vähemmistö? Minä puhuin vain omasta puolestani. On mukavaa olla kaunis, ja kenties siunaus olla myös sillä tavalla yksinkertainen, jollaisina monet tiukkapipot meitä elämästä nauttivia ”huitukoita” yleensä pitävät. Elämästä nauttii enemmän kun ei ota kaikkea niin vakavasti.

Vierailija
232/239 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmarran, mutta tuijotan silti kun mikakin hullu. tunnen itseni vahvaksi. etenin kaupassa pyllistelivia hyllyttajia ja myyjia.

Vierailija
233/239 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on kiva jos minua tuijotetaan vielä.

Vierailija
234/239 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulla on biletoppi ja push-up rintaliivit niin se ei tarkoita, että saisitte tuijottaa!

N22

Vierailija
235/239 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne naisetkin tuijottaa ihan samalla tavalla.

Vierailija
236/239 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies tölläsi minua koko ajan, kun laitoin hiuksia ja meikkasin. Käskin lopettaa, ärsytti se vahtiminen ja tuijotus.

Vierailija
237/239 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat kuvitella itsestäsi liikoja? Suomessa saa kulkea kaduilla muilta turvassa.

mina mahmut muuta se

Vierailija
238/239 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset katsovat sinua siksi, kun HE ovat sellaisia, ei siksi, että sinä olet jonkinlainen.

Älä kanna huolta toisten sellaisuudesta. Saat silti tuntea mitä haluat tuntea.

Jos olet skeittaaja, ja kuljet kaupungilla, joka porras näyttää vähän rampilta.

Jos olet kirvesmies, ja kuljet kaupungilla, joka talossa on jotain rempalla​​​​​​​an. 

Vierailija
239/239 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mulla on biletoppi ja push-up rintaliivit niin se ei tarkoita, että saisitte tuijottaa!

N22

Ja sinulla ei ole mitään oikeutta sanella mitä julkisissa tiloissa saa katsella ja kuinka pitkään, sentään sen verran vapaa maa suomi kuitenkin vielä on. Se on sitten eriasia onko se kovin kohteliasta käytöstä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi