Ymmärtääkö miehet, että kaikki naiset ei halua katseita tai tuijoitusta??
Minulla on ollut nuoresta asti sos. tilanteiden pelko, ja ahdistus jos joku katsoo pitkään tai tuijottaa. Pukeudun sivistyneesti ja peittäviin vaatteisiin ja synkkiin jotta minua ei katsottaisi. Oman miehen huomiota haluan vain. Kaikki me naiset ei todellakaan haluata tuntea itseämme "seksikkäiksi" vieraiden miesten toimesta. Minulle se on pelottava ja inhottavaa, oman miehen huomio riittää..
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Tämmöinen kitinä saa haluamaan katsoa kaikkia vähänkään ajettavan näköisiä naisia oikein pitkään ja häiritsevästi, käsi housuissa.
Tuo on jo rikos.
On vajaata porukkaa palsta täynnä haha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan samalla tavalla naiset kuolaa hyvännäköisten miesten perään, eikä se tunnu olevan mikään ongelma naisille.
No ei nyt ihan samalla voluumilla.
Jos naiset ois seksuaalisesti kuin miehet, täällä ei kukaan enää haluais elää, riittää että toinen sukupuoli ei osaa kontrolloida himojaan.Enkä tarkota että jokainen mies olisi holtiton r. unkkari, en, mutta jokainen holtiton r.nkkari ON mies.
Ja kukaan nainenhan nyt ei tietenkään sorru niin saastaisen alas, että masturboisi ?
Jos naiset olisi seksuaalisesti kuin miehet, maailma olisi paljon onnellisempi paikka täynnä tyydytettyjä, hymyileviä ihmisiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä huojentavaa tulla keski-ikään. Nyt saa kulkea kadulla ilman, että kukaan kiinnittää mitään huomiota.
Sama juttu! 😊
Ikääntymisessä on tämä juuri paras asia, enää ei limanuljaskat huutele perään tai käy ihan jopa käsiksi.
Nuoren naisen elämä on kuin olisi saalis, jota jahdataan. Nyt keski-ikäisenä on vihdoin päässy turvaan. Siltä tuntuu.Vanheneminen ei kyllä muutoin ole vaivoineen mukavaa, mutta kaikessa on hyvät puolensa.
50v
Silti sinun ikäisesi naiset yrittävät kynsin ja hampain pitää kiinni nuoresta ulkonäöstä. Pisimmälle se menee sosiaalisessa mediassa, jossa rypistyneitä kasvoja vedetään aivan sileäksi filttereillä ja salikuvilla yritetään saada huomiota. Eli tarve on jostain sitä huomiota saada myös sinun ikäisilläsi naisilla.
No ne ovatkin oma rotunsa ne naiset, suuriosa meistä rupsahtaa ihan rimpuilematta.
Minä en värjää ees tukkaa, saa harmaantua ihan vapaasti. En meikkaa, en pynttäydy. Iyseäkin huvittaa nämä filtteröidyt muijat somessa. 😂
Mutta käyttäähän nuoretkin filttereitä, vaikka ovat kauniita.
Minä en naamakuvaa tunge someen, otan vain luontokuvia ja profiilikuvanakin on ihan muuta facessa kuin naama. En ole siellä etsimässä ketään, kenen pitäis mut tunnistaa saati viehättyä jostain filtterikuvasta. 😂
Huhhuh.
Sekin ihmetyttää miten niitä filtterikuvia kehdataan laittaa kun kuitenkin ne tutut joita kaverilistalla, tietää miltä oikeesti näyttää. Mitä järkeä. Mutta onko somessa järkeä muutenkaan... Niinpä! 😜
50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan samalla tavalla naiset kuolaa hyvännäköisten miesten perään, eikä se tunnu olevan mikään ongelma naisille.
Jos naiset ois seksuaalisesti kuin miehet, täällä ei kukaan enää haluais elää, riittää että toinen sukupuoli ei osaa kontrolloida himojaan.Enkä tarkota että jokainen mies olisi holtiton r. unkkari, en, mutta jokainen holtiton r.nkkari ON mies.
Sulla ei ole mitään käsitystä kuinka paljon hyvännäköiset miehet saavat epätoivottua huomiota naisilta. Mun työkaveri on huomiota herättävän hyvännäköinen mies ja joka ikinen päivä naiset flirttailevat hänelle ja kuvittelevat että hän haluaa sitä. Ja jos mies sanoo suoraan, että ei kiinnosta, niin 99% naisista ottaa sen henkilökohtaisena loukkauksena.
Eli kyllä, naiset ovat aivan yhtä moukkamaisia kuin miehet, eivät ilmeisesti edes tunnista sitä omasta käyttäytymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Volyymi on aivan sama, mutta kuolattavia miehiä on vain niin valtavan vähän. Naiset ovat törkeitä käyttäytymään universaalisti komeita miehiä kohtaan, mutta kukaan sitä ei huomioi, koska sitä pidetään suurena kunnianosoituksena ja arvon osoituksena miestä kohtaan. Sitä varten mies on tehnyt töitä kuntosalilla.
Ai jaaha. Vankilatko on täynnä seksuaalista väkivaltaa tekeviä naisia, tai pusikot täynnä itseään tyydyttäviä naisia jotka heti miehen nähdessään sormettavat niin että puska heiluu.
Joopa joo. Hyytävä ajatus että naisistakin tulisi tommosia. 🥶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole mitään käsitystä kuinka paljon hyvännäköiset miehet saavat epätoivottua huomiota naisilta. Mun työkaveri on huomiota herättävän hyvännäköinen mies ja joka ikinen päivä naiset flirttailevat hänelle ja kuvittelevat että hän haluaa sitä. Ja jos mies sanoo suoraan, että ei kiinnosta, niin 99% naisista ottaa sen henkilökohtaisena loukkauksena.
Eli kyllä, naiset ovat aivan yhtä moukkamaisia kuin miehet, eivät ilmeisesti edes tunnista sitä omasta käyttäytymisestä.
Ja sitten sammutit television ja menit r.unkuttamaan.
Minulla on oikeus katsella.
Kenelläkään ei ole tuolla kadulla velvollisuutta telepatialla tai selvännäöllä tietää miltä jostain tuntuu katselu.
Olisiko ihanteena sitten tulla naiseksi jota ei kukaan miespuolinen ikinä vilkaisisikaan tai ehkä jopa sellaiseksi, jonka nähdessään kaikki kääntäsivät katseensa äkkiä jonnekin muualle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä maailmassa sinä elät, mutta tässä maailmassa miehet eivät koe läheskään samassa mittakaavassa häirintää mitä naiset.
Jos tämä sinua jotenkin loukkaa, ei ole minun ongelma, minä en ole miesten anatomiaa kehittänyt ja siitä poikivia himoja.
Holtilliset kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kukaan nainenhan nyt ei tietenkään sorru niin saastaisen alas, että masturboisi ?
Ei ainakaan jossain pururadan vieressä kun mies juoksee ohi.
Naiset hoitaa itsensä tyydyttämisen muita ahdistelematta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki KAUNIIT itsestään huolta pitävät naiset ykkää huomiosta
Nimenomaan ei tykkää. Ne tietävät olevansa hyvännäköisiä ilmankin tuijotusta. Ei ne mitään kiksejä saa, että Pena 60-v toljottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Volyymi on aivan sama, mutta kuolattavia miehiä on vain niin valtavan vähän. Naiset ovat törkeitä käyttäytymään universaalisti komeita miehiä kohtaan, mutta kukaan sitä ei huomioi, koska sitä pidetään suurena kunnianosoituksena ja arvon osoituksena miestä kohtaan. Sitä varten mies on tehnyt töitä kuntosalilla.
Ai jaaha. Vankilatko on täynnä seksuaalista väkivaltaa tekeviä naisia, tai pusikot täynnä itseään tyydyttäviä naisia jotka heti miehen nähdessään sormettavat niin että puska heiluu.
Joopa joo. Hyytävä ajatus että naisistakin tulisi tommosia. 🥶
Kohta varmaan tämäkin painajainen joudutaan intersektionaalisessa maailmassa kokemaan, kun on "liukuvat sukupuolet" . 😂
Ikuinen dilemma kirjoitti:
Olisiko ihanteena sitten tulla naiseksi jota ei kukaan miespuolinen ikinä vilkaisisikaan tai ehkä jopa sellaiseksi, jonka nähdessään kaikki kääntäsivät katseensa äkkiä jonnekin muualle?
Tähän onkin ehkä paras vastata vain alapeukulla kun muuta vastausta tähän ei edes ole olemassa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä maailmassa sinä elät, mutta tässä maailmassa miehet eivät koe läheskään samassa mittakaavassa häirintää mitä naiset.
Jos tämä sinua jotenkin loukkaa, ei ole minun ongelma, minä en ole miesten anatomiaa kehittänyt ja siitä poikivia himoja.
Eivät kaikki miehet, suurin osa miehistä on ”näkymättömiä” miehille. Mutta ne miehet, jotka saavat naisilta huomiota, niin ylivoimaisesti suurin osa siitä on epätoivottua.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oikeus katsella.
Kenelläkään ei ole tuolla kadulla velvollisuutta telepatialla tai selvännäöllä tietää miltä jostain tuntuu katselu.
Minäminäminällä on kaikki oikeudet ilman mitään velvollisuuksia, muista viis kun vain minäminäminä.
Jaa minä olin vuosiakausia ilman mitään miesten huomiota syystä tai toisesta, ja nyttemmin sitä on vähän ruvennut saamaan. Kyllä tämä on kivempaa voin sanoa. Toki tämäkin taas loppuu ajan myötä valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki KAUNIIT itsestään huolta pitävät naiset ykkää huomiosta
Nimenomaan ei tykkää. Ne tietävät olevansa hyvännäköisiä ilmankin tuijotusta. Ei ne mitään kiksejä saa, että Pena 60-v toljottaa.
No minkä takia ne sitte jakelee itestäsä kuvia somet täytee.