Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö miehet, että kaikki naiset ei halua katseita tai tuijoitusta??

Vierailija
10.02.2022 |

Minulla on ollut nuoresta asti sos. tilanteiden pelko, ja ahdistus jos joku katsoo pitkään tai tuijottaa. Pukeudun sivistyneesti ja peittäviin vaatteisiin ja synkkiin jotta minua ei katsottaisi. Oman miehen huomiota haluan vain. Kaikki me naiset ei todellakaan haluata tuntea itseämme "seksikkäiksi" vieraiden miesten toimesta. Minulle se on pelottava ja inhottavaa, oman miehen huomio riittää..

Kommentit (239)

Vierailija
201/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen keskustelu. Jos olisin ap, harkitsisin verhoutumista huiveihin. Onneksi en ole ap:n kaltainen, vaan suhtaudun toisella tavalla katseisiin ja katselemiseen. Yleensä pidän katsekontaktista. Se voi olla hyvinkin oloa eheyttävää.

Minulle pienikokoisena naisena intensiivinen toljotus merkitsee suoraa fyysistä uhkaa. Vaikka näistä toljottelijoista vain noin joka kymmenes höystää toljottelunsa jollain kehoa koskevalla kommentilla (yleensä rinnoista), minun kimppuuni on käynyt parisenkymmentä toljottelijaa, tyypillisimmin on kouraistu rinnoista, välillä alapäästä. Osa on alkanut seuraamaan, kun olen paennut. Enkä käytä mitään paljaita rintoja esitteleviä yläosia, vaikka sekään ei oikeuttaisi fyysisen koskemattomuuteni loukkausta.

No voi sinua ! Olet varmaan niin huumaavan kaunis, että miehet menettävät jo sinut nähdessään täydellisesti itsekontrollinsa.  Onpa todella traaginen kohtalo !

Vierailija
202/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua epätoivottua huomiota, oli sitten nainen tai mies.

Niin, ei varmaan esim. kukaan huumeiden salakuljettaja tullijonossa halua osakseen ainakaan tullivirkailijoiden ylimääräistä huomiota.

(Oli sitten mies tai nainen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Ei uskoisi, kun seuraa somea. Lähes jokainen itseään esittelvä nainen haluaa juurikin sitä kyttäystä.

Ehkä haluavat, ehkä eivät, mutta ei se vaikuta tai pitäisi saada vaikuttaa kenenkään muun YKSILÖN toiveisiin.

Vierailija
204/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissitoppi ja kireät legginsit ei tarkoita, että saisi katsoa! 😉

Vierailija
205/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun ihmisillä on silmät päässä, he tulevat katselemaan ja jopa tuijottelemaan. Sinä et tiedä mistä syystä he katsovat ja he eivät tiedä, että sinä et haluaisi katseita. Sopeudu maailmaan, koska se ei taivu sinun tahtoosi.

Vierailija
206/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan myös tuijotusta. Heikkous kauniisiin kasvoihin. Sitä aina ihmettelee miten ihminen voi olla kaunis niin monella tapaa. Ja aina ainutlaatuisesti.

Vierailija
207/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikuinen dilemma kirjoitti:

Olisiko ihanteena sitten tulla naiseksi jota ei kukaan miespuolinen ikinä vilkaisisikaan tai ehkä jopa sellaiseksi, jonka nähdessään kaikki kääntäsivät katseensa äkkiä jonnekin  muualle?

Tähän onkin ehkä paras vastata vain alapeukulla kun muuta vastausta tähän ei edes ole olemassa .

Vilkaisussa ei ole mitään pahaa. :D Nyt puhuttiin TUIJOTTAMISESTA. Siitä kun yrität vaikka ilmeilläsi viestiä, että lopetas nyt mut silti vaan jatkaa toljotusta.

Ei tuijottajia kiinosta kohteitten hyvinvointi, oma napa vaan. Heillä on oikeus. Ovat varmaan niitä samoja, jotka jää valokuvaamaan liikenneonnettomuuksia eivätkä soita 112, tai nauravat kun joku kaatuu liukkaalla auttamisen sijaan.

Vierailija
208/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mieti sitten miten pukeudut. vallan hyvin pääset tuijotuksesta kunhan pidät vaatteet ylläsi. 

Vaatteet olen pitänyt aina päällä, mutta esim. kesällä tulin yksisstä juhlista ja minulla oli päällä juhla mekko(muuten en normaalisti mekkoka käytä) Joku mies seuraasi pimeää katua koko matkan. Ei sanonut mitään, mutta seurasi vain. se oli pelottavaa. 

Jaksoin lukea vain ensimmäisen sivun.

Oletko aivan varma, että tämä mies seurasi juuri sinua?

Itselleni on pari kertaa käynyt niin, että esimerkiksi baarista lähtiessä kotiin kävellen, on edelläni aivan sattumalta kävellyt joku nainen. En ole kiinnittänyt heihin lainkaan huomiota, vaan olen vain kulkenut tasaista tahtia eteenpäin. Vasta siinä vaiheessa, kun edellä kävelijä alkaa vilkuilla olkansa yli, vaihtaa kadun toiselta puolelta toiselle puolelle tai alkaa tihentää askeleitaan tajuan, että tuo nainen varmaan luulee minua joksikin ahdistelijaksi. Kerran en voinut tilanteelle mitään, vaan purskahdin nauramaan. Nainen lähti suunnilleen puolijuoksua heti ensimmäisestä risteyksestä toiseen suuntaan. Jäin paikalleni seisomaan ja nauramaan. Ilmeisesti tuolle naiselle jäi traumat tuosta asiasta, itse näin koko tilanteen absurdiuden vain niin naurettavana, että en pystynyt alkoholin vaikutuksen alaisena hillitsemään itseäni.

Tämäpä. Itsekin olen joutunut noihin tilanteisiin, että pimeällä kävellessä edellä on kävellyt joku satunnainen nainen, joka on sitten alkanut vilkuilemaan pelokkaasti olkansa yli vaikka minulla on vain sattumalta ollut sama reitti. Tätä on käynyt sekä lenkkipolulla että aamuyöllä baarin jälkeen.

Vierailija
209/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki KAUNIIT itsestään huolta pitävät naiset ykkää huomiosta

Nimenomaan ei tykkää. Ne tietävät olevansa hyvännäköisiä ilmankin tuijotusta. Ei ne mitään kiksejä saa, että Pena 60-v toljottaa.

No minkä takia ne sitte jakelee itestäsä kuvia somet täytee.

Katso sitten siellä somessa sydämesi kyllyydestä!

Vain osa naisista muutenkin julkaisee itsestään seksikkäitä kuvia, tajuat kai ettei kaikki tee tota tai hae huomiota?

Vierailija
210/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mieti sitten miten pukeudut. vallan hyvin pääset tuijotuksesta kunhan pidät vaatteet ylläsi. 

Vaatteet olen pitänyt aina päällä, mutta esim. kesällä tulin yksisstä juhlista ja minulla oli päällä juhla mekko(muuten en normaalisti mekkoka käytä) Joku mies seuraasi pimeää katua koko matkan. Ei sanonut mitään, mutta seurasi vain. se oli pelottavaa. 

Itselleni on pari kertaa käynyt niin, että esimerkiksi baarista lähtiessä kotiin kävellen, on edelläni aivan sattumalta kävellyt joku nainen. En ole kiinnittänyt heihin lainkaan huomiota, vaan olen vain kulkenut tasaista tahtia eteenpäin. Vasta siinä vaiheessa, kun edellä kävelijä alkaa vilkuilla olkansa yli, vaihtaa kadun toiselta puolelta toiselle puolelle tai alkaa tihentää askeleitaan tajuan, että tuo nainen varmaan luulee minua joksikin ahdistelijaksi. Kerran en voinut tilanteelle mitään, vaan purskahdin nauramaan. Nainen lähti suunnilleen puolijuoksua heti ensimmäisestä risteyksestä toiseen suuntaan. Jäin paikalleni seisomaan ja nauramaan. Ilmeisesti tuolle naiselle jäi traumat tuosta asiasta, itse näin koko tilanteen absurdiuden vain niin naurettavana, että en pystynyt alkoholin vaikutuksen alaisena hillitsemään itseäni.

Hyvä esimerkki, miten fyysisesti vahvempi osapuoli ei osaa tuntea empatiaa, eikä ymmärrä asioita, jotka eivät suoraan kosketa juuri häntä itseään. Sitä paitsi voi(si)t hyvinkin olla ahdistelija tilaisuuden tullen.

Nyt oli kyllä vuoden vitsi. Näetkö useinkin tällä palstalla naisten osoittavan empatiaa miehiä kohtaan? Niinpä niin. Kyllä se empatian puute menee molempiin suuntiin eikä ole mikään naiset uhreja, miehet pahoja -asetelma.

Vierailija
211/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei nyt niin hirveästi haittaa, koska asia ei ahdista, mutta epämiellyttävää kaikki selvästi seksuaalinen huomio on. Miehet ei välttämättä paljon peittele. Iskuyritykset taas on ihan okei, vaikka senkin hoidan mieluummin itse. Tietenkin eri asia jos iskijä ei usko pakkeja tai suuttuu.

Vierailija
212/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja kommentteja täällä. Tosin en jaksanut lukea kun muutaman. Lähden salille tuijottelemaan pakaroita korostaviin trikoisiin verhoutunueita peppuja.

Setämies

Vierailija
213/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat yllättävän samanlaisia kuin saudiarabialaiset miehet. Molemmat haluavat kieltää miehiltä naisten katsomisen. 

Vierailija
214/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas oon huomannut että teinitytöt pukeutuu löysiin ja peittäviin vaatteisiin, ainakin nyt talvella. on hupparia, lököhousuja, kollegehousuja, ei vilku kuin ehkä nilkat.

turha yleistää että kaikki nuoret haluu huomiota.

ihan eri asia ne jotka salilla peilailee trikoissa peppu pystyssä, ja noitakin on molemmissa sukupuolissa.

Vierailija
215/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki, miten fyysisesti vahvempi osapuoli ei osaa tuntea empatiaa, eikä ymmärrä asioita, jotka eivät suoraan kosketa juuri häntä itseään. Sitä paitsi voi(si)t hyvinkin olla ahdistelija tilaisuuden tullen.

Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä, kun minua pidetään uhkana vain sukupuoleni perusteella, vaikka haluan vain kävellä rauhassa kaupungilta kotiin, enkä ala reittiäni muuttamaan sen takia, että joku nainen sattuu kävelemään samaa matkaa.

-eri

Vierailija
216/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä taas oon huomannut että teinitytöt pukeutuu löysiin ja peittäviin vaatteisiin, ainakin nyt talvella. on hupparia, lököhousuja, kollegehousuja, ei vilku kuin ehkä nilkat.

ihan eri asia ne jotka salilla peilailee trikoissa peppu pystyssä, ja noitakin on molemmissa sukupuolissa.

Kävin joskus salilla löysissä vaatteissa. Lämmittelin soutulaitteella ja t-paidan helma jäi sinne kiskon väliin. Juoksulaitteella se kahva tarttui hihaan. Lähentäjä-loitontaja laitteessa lahje.

Kyllä ne on ihan käytännön syitäkin jos on tiukemmat vaatteet salilla.

Vierailija
217/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseella ahdistelu. Vallankäyttöä, kontrollointia. Näen kaiken mitä teet. Kun muutut epävarmaksi, kiusaaja tuntee itsensä vahvemmaksi. Kiusaajan pistävä tuijotus voi olla arvioiva, saalistajan tuijotus: tuo uhri ei voisi minulle mitään.

Tuijotus on väkivaltaa, vallankäyttöä väkisin. Tuijottaja voi arvioida että onko tuolla jotain mitä minulla ei ole. No usein esim nainen on miehen mielessä puoleensavetävä ja tuijottaja itse luotaantyöntävä.

Naisviha on ihmisvihaa.

Katseella on voimaa. Ignooratkaa tuijottajat. Jos on pakko sinnepäin katsoa, olkaa yhtä kiinnostuneita kuin kakkaläjästä. Minkäänlaista pelkoa ei saa näyttää.

Joo, ihan samoin kuin Shakespearen luetuttaminen on henkistä väkivaltaa, ainakin jos teatterikoulun woke-osastoa uskotaan.

Milloin tämä älytön wokeilu loppuu?? Vasta sittenkö, kun miehet kävelevät tuolla ulkona nöyrästi katse maassa, selkä kyyryssä ja pitävät vähintään 3 metrin välimatkan naisiin ettei kukaan naisihminen vain tuntisi oloaan uhatuksi.

Vierailija
218/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin joskus salilla löysissä vaatteissa. Lämmittelin soutulaitteella ja t-paidan helma jäi sinne kiskon väliin. Juoksulaitteella se kahva tarttui hihaan. Lähentäjä-loitontaja laitteessa lahje.

Kyllä ne on ihan käytännön syitäkin jos on tiukemmat vaatteet salilla.

Nyt pärskähti kunnon naurut! :D Miehet on treenanneet saleilla vuosikymmeniä löysissä vaatteissa, mutta naisille sekin on liian vaikeeta. 

Vierailija
219/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat kuvitella itsestäsi liikoja? Suomessa saa kulkea kaduilla muilta turvassa.

Tein tämän aiheen sen takia, koska aika moni mies luulee että jokainen nainen haluaa tulla katsotuksi tai tuijotetuksi, "ihailtavaksi" ulkonäkönsä puolesta. Minusta se on pelottavaa, koska haluan vain huomiota omalta mieheltä.

Haluat vain huomiota mieheltäsi? Okei. No jokainen taaplaa tyylillään.

Vierailija
220/239 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsella toki voi vaivihkaa (kukapa ei sitä joskus tekisi), mutta avoin, pitkään jatkuva töllöttäminen on vähän eri asia. En tiedä, mitä nuo tuijottajat ajattelevat, mutta ainakin itsestään antavat todella aivottoman kuvan. Se osoittaa myös että käytöstavat puuttuvat täysin, eivätkä ollenkaan ajattele, miltä tuijottamisen kohteesta tuntuu.

Itsekin olen tätä nuorena naisena joutunut kokemaan ja yleensä lähinnä vaivaantunut. Mutta jonkun aikaa sitten metrossa minua vastapäätä istui keski-ikäinen mies, joka tuijotti tuijottamistaan. Eikä lopettanut, vaikka katsoin häntä välillä silmiin. Oli ollut muutenkin huono päivä ja lopulta ärähdin aika vihaisesti "Mitä helvettiä sä oikein tölläät?" Ja se auttoi, tyyppi alkoi tuijotella muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan