Mies hiljeni
Ja sydän sanoo että se oli siinä. Jos vieati tulee..aion pitää yhtä monta hiljaista päivää..mutta tiedän ettei taida tulla enää:(
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:14"]Miksi pitäis tekstailla, kun saa vaimolta livenä kunnon kyydit? Eikä kukaan jaksa samoja juttuja moneen kertaan. [/quote] vaimolta peiton alla pimeässä - mä tarjoan estottomasti ja sitä rataa...mä olen se joka ne kyydit antaa ...ehkä siis pelkkä pillu? :(
[/quote]
Ootko ollu paikan päällä todistamassa, kun tiedät miehen seksiasiat vaimonsa kanssa niin hyvin? Kaikkia satuja säkin uskot. Nimenomaan pitkissä liitoissa tulee kokeiltua kaikkia mahdollisia variaatioita seksin saralla niin että kaltaistasi vanhaapiikaa sellainen meno hirvittäisi. Etenkin lasten symtymän jälkeen häviää helposti viimeisetkin estot naiselta, kun kaikki muu on kesyä siihen verrattuna, että mies on nähnyt vaimonsa toosan repeytyvän lapsen tullessa ulos.
Lähelle 190 oli. Hyvältä näytti. Insinööri oli. Melko yleiset tuntomerkit. Alussa viestit ihania ja halusin lisää. Selvisin kun ajattelin, että teki oikeesti ja että olin sitten vaan seksiin sille sopiva. Se manipuloi mua ja tajusin jälkeenpäin. Manipuloi aika kauan
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:49"]Lähelle 190 oli. Hyvältä näytti. Insinööri oli. Melko yleiset tuntomerkit. Alussa viestit ihania ja halusin lisää. Selvisin kun ajattelin, että teki oikeesti ja että olin sitten vaan seksiin sille sopiva. Se manipuloi mua ja tajusin jälkeenpäin. Manipuloi aika kauan
[/quote]
pituus täsmäää..missä näitte?
Huomenna laitan viestin ja pyydän selittämään ja vihjailen erouutisella..jos tää on sitä niin sanokoot suoraan. Ap
Ap, kerro sä, kirjaimet ja oliko ammatti sama. Olisi parantavaa, jos olis sama. Missä te näitte?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:54"]Ap, kerro sä, kirjaimet ja oliko ammatti sama. Olisi parantavaa, jos olis sama. Missä te näitte?
[/quote]
Insinööri ja silmälasit. Jompi kumpi etukirjaimista A
Älä vihjaile ja miksi edes kirjoitat? Kai se kirjoittaa jos haluaa? Laita vaan että hyvää juhannusta. Sä olet koukussa mieheen. Se voi käyttää sua hyväkseen. Jos on monta päivää hiljaa, niin kai se sitten ei halua viestejä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:57"]Älä vihjaile ja miksi edes kirjoitat? Kai se kirjoittaa jos haluaa? Laita vaan että hyvää juhannusta. Sä olet koukussa mieheen. Se voi käyttää sua hyväkseen. Jos on monta päivää hiljaa, niin kai se sitten ei halua viestejä.
[/quote]
Kyllä mä tiedän että olen koukussa ja aika pahasti näköjään. Miten helkatissa mä saan huomenna päänajattelemaan muuta kun hhäntä?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:03"]Ap, ei ole sama. Ei ala A etunimi eikä sukunimi. Mutta vois olla. Näitä on siis liikkeellä enemmänkin. Se koukutti mut ensin tunnepuolella ja sitten muuten. Mutta tein sen suhteeksi omassa päässä ja kuvittelin. Ei se mene helposti ohi. Omasta kuvitelmasta ei ole helppo luopua.
[/quote]
tunnetasolla tääkin alkoi...
Ehkä sun tuskaa helpottaa tää ketju. Aiotko pahentaa sun tilannetta tapaamalla sen?
Sama taktiikka miehillä. Ensin tunnetaso ja sitten seksi mukaan ja tunteet vähemmälle. Onkohan tämä kuitenkin sama mies?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:06"]Ehkä sun tuskaa helpottaa tää ketju. Aiotko pahentaa sun tilannetta tapaamalla sen?
[/quote]
Joo kiitos ajatuksista. Jos se ei viesti ennen maanantaita niin ei se haluu mua nähdä.ap
Ap, haluatko sä nähdä sen. Tuon hiljaaolon jälkeenkin. Ehkä sun ei kannata. Oot koukussa ja sitte vielä enemmän. Saanko mä kysyä, miks ette seurustele eli onko jompi kumpi varattu? Tää mun jutun mies oli ja mä myös.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:06"]Ehkä sun tuskaa helpottaa tää ketju. Aiotko pahentaa sun tilannetta tapaamalla sen?
[/quote]
Joo kiitos ajatuksista. Jos se ei viesti ennen maanantaita niin ei se haluu mua nähdä.ap
[/quote]
Perheviikonloppu juhannuksen takia. Ja ehkä myös kesäloma, jolle sovittu vaimon kanssa yhteisiä menoja. Ei silloin ehdi kakkosnaiselle viestitellä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:11"]Ap, haluatko sä nähdä sen. Tuon hiljaaolon jälkeenkin. Ehkä sun ei kannata. Oot koukussa ja sitte vielä enemmän. Saanko mä kysyä, miks ette seurustele eli onko jompi kumpi varattu? Tää mun jutun mies oli ja mä myös.
[/quote]
Ollaan varattuja.
Vois olla sama mies. Ikä, pituus, ammatti, lasit, varattu, sama alue. Sama taktiikka ensin aloittaa hellyydellä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:19"]Vois olla sama mies. Ikä, pituus, ammatti, lasit, varattu, sama alue. Sama taktiikka ensin aloittaa hellyydellä.
[/quote]
missä tutustuitte?
mun ukko teki ihan samoin. Häipy vaan elämästä sanomatta sanakaan
Puhu aina kauniisti. viestit oli jotain kuin kauneimpia rakkausrunoja. Monta kk meni kuin elin täydellistä elämää!
sitten PUFF..häipy. ei selitystä ei mitään.
Helvetin kovalle on ottanut kun kysymyksiä on ollut joihin en saa vastausta. Ei vaimoa. ei tyttöystävää.. elimme hänen luona ja liikuimme näyttävästi yhdessä. Pahin kipu on takana. Mutta on siinä perkele ollut työtä että pääsen taas jaloilleni.
pysy kaukana tuollaisista miehistä. Arvosta itseäsi ja unohda tuo dorka! ei päädy hyvin jos sinuakin noin tyhmästi kohtelee!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:41"]Ap, mun jutussa mies oli kans Helsingistä ja noin 50. Luulin että välitti muutenkin. Kesti toipua siitä ja vieläkin mietin, välittikö vai kuvittelinko sen kaiken tunteen.
[/quote]
mitkä kirjaimet? Pituus? Miten selvisit?