Mies hiljeni
Ja sydän sanoo että se oli siinä. Jos vieati tulee..aion pitää yhtä monta hiljaista päivää..mutta tiedän ettei taida tulla enää:(
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:54"]
Minäpäs oon nainen, joka voi helposti harrastaa seksiä ilman tunteita. Sinkkuna oli eripituisia suhteita, eikä tuntunut missään niitä katkaista. Tosin seksi on kivempaa nyt parisuhteessa, kun siihen liittyy myös tunteet, mutta kuitenkin. Ei se ole mitenkään sukupuolisidonnainen asia, vaikka jotkut niin kuvittelevatkin.
[/quote]
Haluan vielä lisätä, että en kyllä voisi ikinä jakaa puolisoani, jota kohtaan minulla on tunteita. En siis ymmärrä lainkaan, miten jotkut voivat olla toisia naisia/miehiä jollekin sellaiselle, josta oikeasti välittävät. Eri asia olisi, jos ei mitään tunteita olisi pelissä, mutta sehän ei ollut esim. ap:n tapauksessa niin.
[/quote]
Joo ei, kyllä tässä on tunne molemmilla mukana ja pienimmätkin epäröinnit mitä mulla oli kaikkosivat näkemisen jälkeen. Minä tarvitsen tuon ihmisen elämääni.ap
Näin miehen eilen. Ihanan hetken vietimme ja joka kerta tunne vahvistuu entisestään että hänen kanssaan on hyvä olla. Että terkut vaan Matille, oon sun pauloissa. Ap
Minäpäs oon nainen, joka voi helposti harrastaa seksiä ilman tunteita. Sinkkuna oli eripituisia suhteita, eikä tuntunut missään niitä katkaista. Tosin seksi on kivempaa nyt parisuhteessa, kun siihen liittyy myös tunteet, mutta kuitenkin. Ei se ole mitenkään sukupuolisidonnainen asia, vaikka jotkut niin kuvittelevatkin.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:36"]Voi kuule, ymmärrän sua tosi hyvin. Mutta koita saada ajatus niin, että sun tyytyväisyys ei ole niin paljon kiinni siltä miehestä. Olen ollut sun tilanteessa ja odotin aina viestejä ja jos ei tullut, mietin koko ajan, mikä vialla. Sä olet siinä vaiheessa. Se menee ohi viimeistään sitten, kun sä väsyt siihen. Odottaminen on tosi raskasta. Jossain vaiheessa et enää välitä. Sitten olet taas vapaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:36"]Voi kuule, ymmärrän sua tosi hyvin. Mutta koita saada ajatus niin, että sun tyytyväisyys ei ole niin paljon kiinni siltä miehestä. Olen ollut sun tilanteessa ja odotin aina viestejä ja jos ei tullut, mietin koko ajan, mikä vialla. Sä olet siinä vaiheessa. Se menee ohi viimeistään sitten, kun sä väsyt siihen. Odottaminen on tosi raskasta. Jossain vaiheessa et enää välitä. Sitten olet taas vapaa.
[/quote]
[/quote]
Oli aika rankka toi viestittömyys. Mutta nyt on tullut senkin edestä viestejä. Mun åitää rauhoittua ja luottaa tilanteeseen.ap
Hyvä, mutta haluatko tuota jatkossakin. Yritä päästä irti miehestä ja elä sun omaa elämääsi. Sä voit hakea jonkun vapaan tai sellaisen miehen, joka olisi eroamassa ja jolle voisit olla ykkönen. Ei ole moraalinen kannanotto vaan ihan vaan sen tähden, että toi sun elämä on nyt rankkaa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:14"]Miksi pitäis tekstailla, kun saa vaimolta livenä kunnon kyydit? Eikä kukaan jaksa samoja juttuja moneen kertaan.
[/quote]
vaimolta peiton alla pimeässä - mä tarjoan estottomasti ja sitä rataa...mä olen se joka ne kyydit antaa ...ehkä siis pelkkä pillu? :(
[/quote]
Oletko ollut kärpäsenä katossa miehen ja hänen vaimonsa petipuuhia katselemassa? Vai lankesitko sinäkin tuohon maailman vanhimpaan petturin satuiluun: "Mun vaimo ei anna tarpeeksi usein ja seksi hänen kanssaan on tylsää ja huonoa."
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:14"]Miksi pitäis tekstailla, kun saa vaimolta livenä kunnon kyydit? Eikä kukaan jaksa samoja juttuja moneen kertaan.
[/quote]
vaimolta peiton alla pimeässä - mä tarjoan estottomasti ja sitä rataa...mä olen se joka ne kyydit antaa ...ehkä siis pelkkä pillu? :(
[/quote]
Oletko ollut kärpäsenä katossa miehen ja hänen vaimonsa petipuuhia katselemassa? Vai lankesitko sinäkin tuohon maailman vanhimpaan petturin satuiluun: "Mun vaimo ei anna tarpeeksi usein ja seksi hänen kanssaan on tylsää ja huonoa."
[/quote]
Lankesin, mutta kyllä mä hänen sanoihin uskon. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:51"]Hyvä, mutta haluatko tuota jatkossakin. Yritä päästä irti miehestä ja elä sun omaa elämääsi. Sä voit hakea jonkun vapaan tai sellaisen miehen, joka olisi eroamassa ja jolle voisit olla ykkönen. Ei ole moraalinen kannanotto vaan ihan vaan sen tähden, että toi sun elämä on nyt rankkaa.
[/quote]
Onhan tää aika puudutavaa...
Nyt jo?
Äijälle tulee rankka juhannus...
Perhana ku tuli ihan ulvilan häke-keissi mieleen.
Vuoden kulki viesti joka päivä ja nyt ei oo sunnuntain jälkeen viestitelly :( niin selvää. Ap
Aika raukkamainen mies, jos noin vaan lopetti. Onko varattu? Oletko itse? Jos on vaikka sairastunut yms?
Onko teillä tekstittelysuhde? Mikä toi juttu on? Soita sille!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:07"]Aika raukkamainen mies, jos noin vaan lopetti. Onko varattu? Oletko itse? Jos on vaikka sairastunut yms?
[/quote]
bingo! Tiedän vaan että vaistoni on oikeassa :(. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:09"]Onko teillä tekstittelysuhde? Mikä toi juttu on? Soita sille!
[/quote]
Meilisuhde :) ja nyt on jotain tapahtunut...vaistoan..
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:54"]
[/quote]
Haluan vielä lisätä, että en kyllä voisi ikinä jakaa puolisoani, jota kohtaan minulla on tunteita. En siis ymmärrä lainkaan, miten jotkut voivat olla toisia naisia/miehiä jollekin sellaiselle, josta oikeasti välittävät. Eri asia olisi, jos ei mitään tunteita olisi pelissä, mutta sehän ei ollut esim. ap:n tapauksessa niin.