Oletteko ikinĂ€ hankkineet kostokroppaa? đ
Ootteko? Siis treenanneet itseÀnne fitiksi jonkun inhottavan ihmisen jÀlkeen
Kommentit (51)
Miksi, korvienvÀli se pitÀisi treenata eikÀ kroppa. Jos ei kelvannut aikaisemmin niin jos on parempi kroppa niin tuskin oikeasti silloinkaan
En, mulla on aina ollut ihan hyvÀ kroppa. LisÀksi ei ole mitÀÀn tarvetta kostaa kenellekÀÀn.
TÀtÀ logiikkaa en ole koskaan tajunnut. Olen eronnut kaksi kertaa elÀmÀni aikana, seurustelusuhteista. Toiseen törmÀsin 10 vuotta sitten kerran ohimennen, ja toista en ole nÀhnyt sen koommin. Voisiko joku kertoa, mitÀ tÀllÀ ja kostoksi treenatulla kropalla on yhteistÀ?
Olen aina ollut parhaimmassa kunnossani erojen jÀlkeen mutta koston kanssa sillÀ ei ole mitÀÀn tekemistÀ. Se vaan menee niin ettÀ siinÀ parisuhteessa pitÀÀ hoitaa sitÀ parisuhdetta lÀhinnÀ sohvalla leffoja katsoen ja herkkuja syöden, mitÀ taas ei tule tehtyÀ lainkaan kun oon yksin. Kun oon yksin, saan ja ehdin treenata just niin paljon kuin haluan ja syödÀ just niin kuin haluan.
Olen. KyllÀ se tuntui hyvÀltÀ olla tikissÀ.
https://i.media.fi/incoming/i5yrrr/9211820.jpg/alternates/FREE_1440/921âŠ
Lapsellista, naurettavaa, Amerikan hapatusta. Jos jotain varten treenaan niin ihan itseÀni.
En. Pari kertaa olen eron jÀlkeen ottanut entistÀ parempikroppaisen naisen. Se on kovin kosto exÀlle, mitÀ mies voi tehdÀ.
Vierailija kirjoitti:
TÀtÀ logiikkaa en ole koskaan tajunnut. Olen eronnut kaksi kertaa elÀmÀni aikana, seurustelusuhteista. Toiseen törmÀsin 10 vuotta sitten kerran ohimennen, ja toista en ole nÀhnyt sen koommin. Voisiko joku kertoa, mitÀ tÀllÀ ja kostoksi treenatulla kropalla on yhteistÀ?
SillÀ perustellaan itselleen se ettÀ treenataan kroppa kuntoon ettÀ löydetÀÀn uusi puoliso jonka kanssa muuttaa yhteen ja sitten voi lÀssÀhtÀÀ taas muodottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
TĂ€mĂ€ đđđ
Miten Senja voi selÀttÀÀ henkiset lukkonsa?
Revenge Body with Martina Aitolehti
Vierailija kirjoitti:
Olen myös miettinyt, missÀ tÀtÀ kostokroppaa kÀytetÀÀn tai esitellÀÀn. Ja miksi? Kohde ilmeisesti kuitenkin on se ex. Harvempi nÀkee exiÀÀn enÀÀ eron jÀlkeen ja vaikka nÀkisikin, mitÀ se sille kuuluu, millainen kroppa on.
Olen pannut kostokroppaa đđ
Ei mutta hyvÀssÀ parisuhteessa olen pyrkinyt aina skarppaamaan, kun olen huomannut lihoneeni. Mies tukee.
Kunpa en jojoilisi painoni kanssa. Mutta pÀÀn sisÀllÀ sekin vika ensisijaisesti on.
Petetty Ninnu kaipaa muutosta
Revenge Body with Martina Aitolehti
En vaan lihotin itseni,vaimo sanoi ettÀ työntösi ovat liian keveitÀ ja nauroi pÀÀlle.Nyt kun 50kg painavampana naida napsautan niin sÀnky pomppii ympÀri huonetta ja vaimoni nauttii.
Voi luojan tÀhden, en. Inhoan nÀitÀ tÀllaisia lÀssytyksiÀ. Ja mitÀ ihmeen kostamista tuossa on, arghh... Treenaan koska haluan olla hyvÀssÀ kunnossa, en, ettÀ joku - varsinkaan mikÀÀn inhottava ihminen! - tuntisi kostoni nahoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kostokroppa ja kostomekko đ€Ł. Eikö nuo kannattaisi hankkia jo parisuhdeaikana ettei se pÀÀttyisi?
En, miksi nÀhdÀ rotan vuoksi vaivaa. Tai antaa ajatuksia.