Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Oletteko ikinĂ€ hankkineet kostokroppaa? 🍑

Vierailija
27.03.2025 |

Ootteko? Siis treenanneet itseÀnne fitiksi jonkun inhottavan ihmisen jÀlkeen

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En, miksi nĂ€hdĂ€ rotan vuoksi vaivaa. Tai antaa ajatuksia. 

Vierailija
2/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minulla on ollut aina sellainen. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi, korvienvĂ€li se pitĂ€isi treenata eikĂ€ kroppa. Jos ei kelvannut aikaisemmin niin jos on parempi kroppa niin tuskin oikeasti silloinkaan 

Vierailija
4/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En, mulla on aina ollut ihan hyvÀ kroppa. LisÀksi ei ole mitÀÀn tarvetta kostaa kenellekÀÀn.

Vierailija
5/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀtÀ logiikkaa en ole koskaan tajunnut. Olen eronnut kaksi kertaa elÀmÀni aikana, seurustelusuhteista. Toiseen törmÀsin 10 vuotta sitten kerran ohimennen, ja toista en ole nÀhnyt sen koommin. Voisiko joku kertoa, mitÀ tÀllÀ ja kostoksi treenatulla kropalla on yhteistÀ?

Vierailija
6/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen aina ollut parhaimmassa kunnossani erojen jĂ€lkeen mutta koston kanssa sillĂ€ ei ole mitÀÀn tekemistĂ€. Se vaan menee niin ettĂ€ siinĂ€ parisuhteessa pitÀÀ hoitaa sitĂ€ parisuhdetta lĂ€hinnĂ€ sohvalla leffoja katsoen ja herkkuja syöden, mitĂ€ taas ei tule tehtyĂ€ lainkaan kun oon yksin. Kun oon yksin, saan ja ehdin treenata just niin paljon kuin haluan ja syödĂ€ just niin kuin haluan. 

Vierailija
7/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen. KyllÀ se tuntui hyvÀltÀ olla tikissÀ.

https://i.media.fi/incoming/i5yrrr/9211820.jpg/alternates/FREE_1440/921

Vierailija
8/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lapsellista, naurettavaa, Amerikan hapatusta. Jos jotain varten treenaan niin ihan itseÀni.

Vierailija
9/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En. Pari kertaa olen eron jÀlkeen ottanut entistÀ parempikroppaisen naisen. Se on kovin kosto exÀlle, mitÀ mies voi tehdÀ.

Vierailija
10/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀtÀ logiikkaa en ole koskaan tajunnut. Olen eronnut kaksi kertaa elÀmÀni aikana, seurustelusuhteista. Toiseen törmÀsin 10 vuotta sitten kerran ohimennen, ja toista en ole nÀhnyt sen koommin. Voisiko joku kertoa, mitÀ tÀllÀ ja kostoksi treenatulla kropalla on yhteistÀ?

SillÀ perustellaan itselleen se ettÀ treenataan kroppa kuntoon ettÀ löydetÀÀn uusi puoliso jonka kanssa muuttaa yhteen ja sitten voi lÀssÀhtÀÀ taas muodottomaksi.

Vierailija
11/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TĂ€mĂ€ 😂😂😂

Vierailija
12/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten Senja voi selÀttÀÀ henkiset lukkonsa?

Revenge Body with Martina Aitolehti

Vierailija
13/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös miettinyt, missÀ tÀtÀ kostokroppaa kÀytetÀÀn tai esitellÀÀn. Ja miksi? Kohde ilmeisesti kuitenkin on se ex. Harvempi nÀkee exiÀÀn enÀÀ eron jÀlkeen ja vaikka nÀkisikin, mitÀ se sille kuuluu, millainen kroppa on.

Vierailija
14/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen pannut kostokroppaa 🍆🍑

Vierailija
15/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei mutta hyvĂ€ssĂ€ parisuhteessa olen pyrkinyt aina skarppaamaan, kun olen huomannut lihoneeni. Mies tukee. 

Kunpa en jojoilisi painoni kanssa. Mutta pÀÀn sisĂ€llĂ€ sekin vika ensisijaisesti on. 

Vierailija
16/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Petetty Ninnu kaipaa muutosta

Revenge Body with Martina Aitolehti

Vierailija
17/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En vaan lihotin itseni,vaimo sanoi ettÀ työntösi ovat liian keveitÀ ja nauroi pÀÀlle.Nyt kun 50kg painavampana naida napsautan niin sÀnky pomppii ympÀri huonetta ja vaimoni nauttii.

Vierailija
18/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi luojan tÀhden, en. Inhoan nÀitÀ tÀllaisia lÀssytyksiÀ. Ja mitÀ ihmeen kostamista tuossa on, arghh... Treenaan koska haluan olla hyvÀssÀ kunnossa, en, ettÀ joku - varsinkaan mikÀÀn inhottava ihminen! - tuntisi kostoni nahoissaan.

Vierailija
19/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
20/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostokroppa ja kostomekko đŸ€Ł. Eikö nuo kannattaisi hankkia jo parisuhdeaikana ettei se pÀÀttyisi?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi kuusi kahdeksan