Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko ikinä hankkineet kostokroppaa? 🍑

Vierailija
27.03.2025 |

Ootteko? Siis treenanneet itseänne fitiksi jonkun inhottavan ihmisen jälkeen

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, miksi nähdä rotan vuoksi vaivaa. Tai antaa ajatuksia. 

Vierailija
2/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut aina sellainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, korvienväli se pitäisi treenata eikä kroppa. Jos ei kelvannut aikaisemmin niin jos on parempi kroppa niin tuskin oikeasti silloinkaan 

Vierailija
4/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mulla on aina ollut ihan hyvä kroppa. Lisäksi ei ole mitään tarvetta kostaa kenellekään.

Vierailija
5/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä logiikkaa en ole koskaan tajunnut. Olen eronnut kaksi kertaa elämäni aikana, seurustelusuhteista. Toiseen törmäsin 10 vuotta sitten kerran ohimennen, ja toista en ole nähnyt sen koommin. Voisiko joku kertoa, mitä tällä ja kostoksi treenatulla kropalla on yhteistä?

Vierailija
6/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut parhaimmassa kunnossani erojen jälkeen mutta koston kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Se vaan menee niin että siinä parisuhteessa pitää hoitaa sitä parisuhdetta lähinnä sohvalla leffoja katsoen ja herkkuja syöden, mitä taas ei tule tehtyä lainkaan kun oon yksin. Kun oon yksin, saan ja ehdin treenata just niin paljon kuin haluan ja syödä just niin kuin haluan. 

Vierailija
7/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kyllä se tuntui hyvältä olla tikissä.

https://i.media.fi/incoming/i5yrrr/9211820.jpg/alternates/FREE_1440/921…

Vierailija
8/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista, naurettavaa, Amerikan hapatusta. Jos jotain varten treenaan niin ihan itseäni.

Vierailija
9/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pari kertaa olen eron jälkeen ottanut entistä parempikroppaisen naisen. Se on kovin kosto exälle, mitä mies voi tehdä.

Vierailija
10/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä logiikkaa en ole koskaan tajunnut. Olen eronnut kaksi kertaa elämäni aikana, seurustelusuhteista. Toiseen törmäsin 10 vuotta sitten kerran ohimennen, ja toista en ole nähnyt sen koommin. Voisiko joku kertoa, mitä tällä ja kostoksi treenatulla kropalla on yhteistä?

Sillä perustellaan itselleen se että treenataan kroppa kuntoon että löydetään uusi puoliso jonka kanssa muuttaa yhteen ja sitten voi lässähtää taas muodottomaksi.

Vierailija
11/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä 😂😂😂

Vierailija
12/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Senja voi selättää henkiset lukkonsa?

Revenge Body with Martina Aitolehti

Vierailija
13/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös miettinyt, missä tätä kostokroppaa käytetään tai esitellään. Ja miksi? Kohde ilmeisesti kuitenkin on se ex. Harvempi näkee exiään enää eron jälkeen ja vaikka näkisikin, mitä se sille kuuluu, millainen kroppa on.

Vierailija
14/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut kostokroppaa 🍆🍑

Vierailija
15/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta hyvässä parisuhteessa olen pyrkinyt aina skarppaamaan, kun olen huomannut lihoneeni. Mies tukee. 

Kunpa en jojoilisi painoni kanssa. Mutta pään sisällä sekin vika ensisijaisesti on. 

Vierailija
16/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetty Ninnu kaipaa muutosta

Revenge Body with Martina Aitolehti

Vierailija
17/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan lihotin itseni,vaimo sanoi että työntösi ovat liian keveitä ja nauroi päälle.Nyt kun 50kg painavampana naida napsautan niin sänky pomppii ympäri huonetta ja vaimoni nauttii.

Vierailija
18/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luojan tähden, en. Inhoan näitä tällaisia lässytyksiä. Ja mitä ihmeen kostamista tuossa on, arghh... Treenaan koska haluan olla hyvässä kunnossa, en, että joku - varsinkaan mikään inhottava ihminen! - tuntisi kostoni nahoissaan.

Vierailija
19/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
20/51 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostokroppa ja kostomekko 🤣. Eikö nuo kannattaisi hankkia jo parisuhdeaikana ettei se päättyisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi